Uradni list

Številka 106
Uradni list RS, št. 106/2024 z dne 13. 12. 2024
Uradni list

Uradni list RS, št. 106/2024 z dne 13. 12. 2024

Kazalo

Št. 4617-0002/2024 Ob-3468/24, Stran 2870
Občina Šentjernej objavlja na podlagi 27. člena Zakona o zaščiti živali (Uradni list RS, št. 38/13 – UPB, 21/18 – ZNOrg, 92/20, 159/21 in 109/23), 36. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 – ZZLPPO, 127/06 – ZJZP, 38/10 – ZUKN in 57/11 – ORZGJS40) in 6. člena Odloka o podelitvi koncesije za opravljanje gospodarske javne službe zavetišča za zapuščene živali na območju Občine Šentjernej (Uradni vestnik Občine Šentjernej, št. 10/2024)
javni razpis 
za podelitev koncesije za opravljanje gospodarske javne službe zavetišča za zapuščene živali na območju Občine Šentjernej 
I. Koncedent, objava koncesijskega akta in predmet javnega razpisa
Koncedent je Občina Šentjernej, Prvomajska cesta 3a, 8310 Šentjernej (v nadaljevanju koncedent).
Koncesijski akt je Odlok o podelitvi koncesije za opravljanje gospodarske javne službe zavetišča za zapuščene živali na območju Občine Šentjernej, ki je bil objavljen v Uradnem vestniku Občine Šentjernej, št. 10/2024 z dne 22. 11. 2024.
Predmet javnega razpisa je podelitev koncesije za opravljanje gospodarske javne službe zavetišča za zapuščene živali na območju Občine Šentjernej.
Predmet javne službe so naslednje naloge:
– sprejem prijav o zapuščenih živalih,
– zagotavljanje potrebne veterinarske pomoči zapuščenim živalim,
– zagotavljanje ulova, prevoza, namestitve in oskrbe zapuščenih živali v zavetišču,
– skrb za iskanje skrbnikov teh živali oziroma prodajo ali oddajo živali novim skrbnikom,
– označevanje in registracijo zapuščenih živali skladno s predpisi,
– druge naloge, določene z zakonom, ki ureja zaščito živali, pravilnikom, ki določa pogoje za zavetišča za zapuščene živali, in drugimi podzakonskimi predpisi, ki urejajo zaščito živali.
II. Območje izvajanja javne službe: gospodarska javna služba se izvaja na območju celotne Občine Šentjernej.
III. Začetek in čas trajanja koncesijskega razmerja
Koncesija se podeli za obdobje petih let. Koncedent koncesijsko pogodbo podpiše z izbranim ponudnikom.
Koncesijsko razmerje začne teči z dnem, ki je kot začetek določen v koncesijski pogodbi – to je z dnem obojestranskega podpisa koncesijske pogodbe.
IV. Pogoji, ki jih mora izpolnjevati koncesionar
Koncesija se podeli imetniku zavetišča za živali, ki je fizična ali pravna oseba in izpolnjuje naslednje pogoje:
– je fizična ali pravna oseba, registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije,
– izpolnjuje pogoje, ki jih določajo zakon, ki ureja zaščito živali, pravilnik o pogojih za zavetišča za zapuščene živali ter podzakonski predpisi, ki podrobneje urejajo zaščito živali,
– ima poravnane davke in prispevke,
– ni v stečajnem postopku, v postopku prisilne poravnave ali likvidacije,
– izkaže kadrovsko in organizacijsko sposobnost za izvajanje koncesije,
– razpolaga z zadostnim številom oskrbnikov in zadostnim obsegom potrebnih delovnih sredstev,
– izkaže finančno sposobnost,
– predloži stroškovno opredeljen izvedbeni program oskrbe zapuščenih živali,
– ima na 800 registriranih psov v občini zagotovljeno eno mesto v zavetišču,
– ima izkušnje na področju dejavnosti, ki je predmet koncesije,
– prevzame odgovornost za škodo, ki bi jo z opravljanjem ali v zvezi z opravljanjem koncesije lahko povzročil tretji osebi,
– imetnik zavetišča ali pri njem zaposlena oseba ne sme biti pravnomočno obsojena zaradi kaznivega dejanja mučenja živali,
– ima sklenjeno pogodbo z verificirano veterinarsko organizacijo za izvajanje storitev zdravstvenega varstva živali ali podeljeno koncesijo za izvajanje storitev zdravstvenega varstva živali,
– zagotavlja 24-urno pripravljenost ali dežurstvo za sprejem živali v nujnih primerih v skladu z 8. členom Pravilnika o pogojih za zavetišča za zapuščene živali (Uradni list RS, št. 45/00 in 78/04).
Vsebina pogojev in način dokazovanja njihovega izpolnjevanja sta natančneje opredeljena v razpisni dokumentaciji.
V. Zahtevane sestavine ponudbe: obvezne sestavine ponudbe, strokovne reference in druga dokazila, ki morajo biti predložena za ugotavljanje usposobljenosti ponudnika oziroma za točkovanje ponudbe skladno z merili javnega razpisa, so določene v razpisni dokumentaciji.
VI. Merila za izbor koncesionarja
Izmed prijavljenih ponudnikov, ki bodo izpolnjevali pogoje iz IV. poglavja tega razpisa, se izbere koncesionar ob upoštevanju naslednjih meril:
1. ponudbena cena za storitev oskrbe zapuščenih živali.
2. dosedanje izkušnje ponudnika.
Izmed prijavljenih ponudnikov, ki bodo izpolnjevali pogoje iz IV. poglavja javnega razpisa, se izbere koncesionar, ki doseže največji skupni seštevek točk, ki se določi na način, kot je določen v nadaljevanju.
1. Ponudbena cena za storitev oskrbe zapuščenih živali – največ 95 točk.
točke (T) = (najnižja ponujena skupna končna cena brez DDV)/(ponujena skupna končna cena brez DDV ponudnika) × 95
Ponudnik poda ponudbeno ceno za celovito oskrbo zapuščenih živali skladno z navodili iz razpisne dokumentacije.
Ponudba zavezuje ponudnika do konca petletne koncesije.
2. Dosedanje izkušnje ponudnika v zadnjih petih letih – največ 5 točk.
Dosedanje izkušnje ponudnika pri delu z živalmi v zadnjih petih letih bodo ocenjene do največ 5 točk, in sicer tako, da bo ponudnik, ki ima največ referenc posameznih občin (vsaka občina lahko posameznemu ponudniku da največ eno referenco), dobil najvišje število točk (5), vsak naslednji pa sorazmerno manjše število točk.
točke (T) = (število referenc obravnavanega ponudnika x 5)/(število referenc, ki jih je predložil ponudnik z najvišjim številom referenc)
Skupno število vseh možnih točk je 100.
VII. Način financiranja javne službe
Koncesionar pridobiva sredstva za delovanje zavetišča iz naslednjih virov:
– iz proračuna koncedenta,
– iz plačila stroškov v zvezi z zapuščenimi živalmi,
– iz drugih virov.
Javna služba, ki jo bo izvajal koncesionar, se financira iz proračuna občine v skladu s potrjenim izvedbenim programom varstva zapuščenih živali. Način plačila se določi v koncesijski pogodbi.
VIII. Naslov, rok in način predložitve ponudbe na javni razpis
Ponudba se v zaprti ovojnici naslovi na naslov Občina Šentjernej, Prvomajska cesta 3a, 8310 Šentjernej.
Na sprednjo stran ovojnice se obvezno nalepi izpolnjen obrazec 10 razpisne dokumentacije.
Ponudbo se posreduje po pošti kot priporočeno prednostno pošiljko ali vloži osebno v sprejemni pisarni Občine Šentjernej, na naslovu Prvomajska cesta 3a, 8310 Šentjernej, v času uradnih ur.
Za pravočasne bodo štete ponudbe, ki bodo kot priporočena prednostna pošiljka oddane na pošti najpozneje na dan 10. 1. 2025 ali osebno v sprejemni pisarni Občine Šentjernej najpozneje na dan 10. 1. 2025 do 14. ure.
Ponudba je pravilna, če je posredovana v ovojnici, opremljeni skladno z zgornjimi navodili. Ponudba je popolna, če vsebuje vse zahtevane sestavine razpisne dokumentacije.
Ponudbe, ki bodo Občini Šentjernej posredovane v odprtih ovojnicah ali ovojnicah, opremljenih drugače od prej navedenega, bodo obravnavane kot nepravilne in bodo s sklepom zavržene ter vrnjene pošiljatelju.
Ponudbe, ki bodo oddane na pošti ali oddane osebno v sprejemni pisarni Občine Šentjernej kasneje od prej navedenega datuma, bodo obravnavane kot prepozne in bodo s sklepom zavržene ter vrnjene pošiljatelju.
IX. Naslov in datum odpiranja ponudb
Odpiranje ponudb bo potekalo 14. 1. 2025 ob 11. uri v sejni sobi Občine Šentjernej, Prvomajska cesta 3a, 8310 Šentjernej. Odpiranje ponudb bo javno.
Na odpiranju ponudb bo strokovna komisija, ki bo vodila odpiranje, prebrala nazive oziroma imena ponudnikov ter podatke iz prijave v zvezi z merili. Preverjanje prijav se bo pričelo po končanem odpiranju prejetih prijav in ne bo javno.
Predstavniki ponudnikov se izkažejo komisiji s pisnim pooblastilom za zastopanje. Pooblastila ne potrebujejo predstavniki ponudnikov, ki so registrirani za zastopanje. Nepooblaščeni predstavniki ponudnikov ne morejo opravljati dejanj v zvezi z zastopanjem ponudnika.
X. Postopek obravnave ponudb in rok, v katerem bodo ponudniki obveščeni o izidu javnega razpisa
Komisija bo obravnavala vse pravočasne in pravilne ponudbe. Nepravilne in prepozne ponudbe bodo s sklepom zavržene in vrnjene pošiljatelju.
V primeru ugotovljenih manjših odstopanj od zahtev razpisne dokumentacije bo komisija v roku 5 dni od odpiranja vlog ponudnika pozvala na dopolnitev. Rok za dopolnitev je 8 dni. Dopolnitev v nobenem primeru ne sme vplivati na vsebino vloge in ocenjevanje ter razvrščanje posamezne vloge skladno s postavljenimi merili za izbor izvajalca.
Komisija si pridržuje pravico do preverjanja resničnosti in verodostojnosti navedb v ponudbi, izpolnjevanja zakonsko predpisanih in drugih pogojev ter preverjanja vseh podatkov, navedenih v ponudbi. V skladu z načelom proste presoje dokazov sme komisija v postopku pregleda, primerjave in vrednotenja ponudb zahtevati od ponudnikov dodatna pojasnila ali dokumente.
Po vrednotenju vseh pravočasnih, pravilnih in popolnih ponudb, bo komisija izdelala predlog o izbiri in ga posredovala pristojnemu upravnemu organu. Koncedent bo v 10 dneh od prejema predloga izdal odločbo, s katero bo koncesijo podelil izbranemu ponudniku, ostale obravnavane ponudbe pa zavrnil.
Koncedent si pridržuje pravico, da v razpisnem postopku ne izbere nobenega koncesionarja.
XI. Začetek in čas trajanja koncesijskega razmerja
Koncesijska pogodba se sklene z izbranim ponudnikom.
Koncesijsko pogodbo pošlje pristojni organ v podpis izbranemu ponudniku takoj po dokončnosti odločbe o podelitvi koncesije.
Izbrani ponudnik mora koncesijsko pogodbo podpisati najkasneje v roku 15 dni od prejema, z izvajanjem javne službe pa mora pričeti najkasneje v roku enega meseca od sklenitve koncesijske pogodbe.
Koncesijsko razmerje začne teči z dnem, ko obe pogodbeni stranki podpišeta koncesijsko pogodbo.
Koncesija se podeli za obdobje petih let.
XII. Zavarovanje odgovornosti in zavarovanje za dobro izvedbo del
Koncesionar mora v roku 15 dni po sklenitvi koncesijske pogodbe kot pogoj za veljavnost pogodbe skleniti zavarovanje odgovornosti:
– za škodo, ki jo povzroči koncedentu z nerednim ali nevestnim opravljanjem javne službe,
– za škodo, ki jo pri opravljanju ali v zvezi z opravljanjem javne službe povzročijo pri njem zaposlene osebe uporabnikom ali drugim osebam.
Pogodba o zavarovanju za namen iz prejšnjega odstavka mora imeti klavzulo, da je zavarovanje sklenjeno v korist koncedenta.
Koncesionar mora najkasneje v roku 15 dni po sklenitvi koncesijske pogodbe kot pogoj za veljavnost pogodbe izročiti koncedentu nepreklicno, brezpogojno in na prvi poziv plačljivo bianco menico z menično izjavo za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti v višini 10 % predvidene vrednosti koncesije z davkom na dodano vrednost z veljavnostjo do vključno 60 dni po zaključku izvajanja koncesije.
XIII. Nadzor nad izvajanjem koncesije: nadzor nad izvajanjem koncesijske pogodbe izvajata občinska uprava in pristojni medobčinski inšpektorat. Nadzor lahko zajema vse okoliščine v zvezi z izvajanjem javne službe, zlasti pa zakonitost in strokovnost izvajanja javne službe.
XIV. Informacije in razpisna dokumentacija
Razpisna dokumentacija je zainteresiranim ponudnikom na voljo na spletni strani Občine Šentjernej https://www.sentjernej.si in v prostorih Občine Šentjernej, Prvomajska cesta 3a, 8310 Šentjernej. Dodatne informacije so v času objave javnega razpisa na voljo vsak delovni dan v času uradnih ur občinske uprave.
Pojasnila v zvezi s postopkom javnega razpisa daje Patricija Pavlič, tel. 07/39-33-572, e-naslov patricija.pavlic@sentjernej.si, skladno z določili razpisne dokumentacije.
Občina Šentjernej 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti