Uradni list

Številka 18
Uradni list RS, št. 18/2025 z dne 21. 3. 2025
Uradni list

Uradni list RS, št. 18/2025 z dne 21. 3. 2025

Kazalo

625. Pravilnik o spremembah Pravilnika o plačah in plačilih za opravljanje funkcije funkcionarjev, plačilih članom delovnih teles občinskega sveta, članom drugih občinskih organov in komisij ter o povračilih stroškov in drugih prejemkih, stran 1907.

  
Na podlagi sedmega odstavka 34.a člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 11/14 – popr., 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A, 80/20 – ZIUOOPE, 62/24 – odl. US in 102/24 – ZLV-K) in 16., 115. in 131. člena Statuta Občine Pivka (Uradni list RS, št. 58/99, 77/00, 24/01, 110/05, 52/07, 54/10, 111/13 in 96/22) je Občinski svet Občine Pivka na 16. seji dne 13. 3. 2025 sprejel
P R A V I L N I K 
o spremembah Pravilnika o plačah in plačilih za opravljanje funkcije funkcionarjev, plačilih članom delovnih teles občinskega sveta, članom drugih občinskih organov in komisij ter o povračilih stroškov in drugih prejemkih 
1. člen 
V Pravilniku o plačah in plačilih za opravljanje funkcije funkcionarjev, plačilih članom delovnih teles občinskega sveta, članom drugih občinskih organov in komisij ter o povračilih stroškov in drugih prejemkih (Uradni list RS, št. 71/23) se besedilo 8. člena spremeni tako, da se glasi:
»Člani občinskega sveta imajo pravico do plačila sejnine za udeležbo na sklepčni seji občinskega sveta, in sicer za redne, izredne in korespondenčne seje. Sejnina za redne in izredne seje občinskega sveta znaša 350,00 EUR bruto, sejnina za udeležbo na korespondenčni seji občinskega sveta pa 55,00 EUR bruto. Sejnina vključuje tudi stroške prihoda na sejo. Sejnina se izplačuje na podlagi evidence prisotnosti, ki jo vodi občinska uprava, in sicer za najmanj 50 % časovne prisotnosti na seji.«
2. člen 
V Pravilniku o plačah in plačilih za opravljanje funkcije funkcionarjev, plačilih članom delovnih teles občinskega sveta, članom drugih občinskih organov in komisij ter o povračilih stroškov in drugih prejemkih (Uradni list RS, št. 71/23) se besedilo prvega odstavka 9. člena spremeni tako, da se glasi:
»Članom delovnih teles občinskega sveta se za opravljeno delo v odborih ali komisijah določi nagrada v obliki sejnine, ki se izplača za udeležbo na redni, izredni ali korespondenčni sklepčni seji, z udeležbo najmanj 50 % časovne prisotnosti na seji. Sejnina za redno in izredno sejo znaša za predsednika 90,00 EUR bruto, za podpredsednika znaša 70,00 EUR bruto, za člana znaša 55,00 EUR bruto. Sejnina za udeležbo na korespondenčni seji odbora ali komisije znaša 55,00 EUR bruto. Sejnina vključuje tudi stroške prihoda na sejo in se izplačuje na podlagi evidence prisotnosti, ki jo vodi občinska uprava.«
3. člen 
V Pravilniku o plačah in plačilih za opravljanje funkcije funkcionarjev, plačilih članom delovnih teles občinskega sveta, članom drugih občinskih organov in komisij ter o povračilih stroškov in drugih prejemkih (Uradni list RS, št. 71/23) se besedilo 10. člena spremeni tako, da se glasi:
»Članom Štaba za civilno zaščito, se za opravljanje dela na sklepčni seji določi plačilo v višini 55,00 EUR bruto, poveljniku v višini 90,00 EUR bruto in namestniku poveljnika 70,00 EUR bruto. Sejnina za udeležbo na korespondenčni seji Štaba za civilno zaščito znaša 55,00 EUR bruto. Sejnina vključuje tudi stroške prihoda na sejo. Sejnina se izplačuje na podlagi evidence prisotnosti, ki jo vodi občinska uprava, in sicer za najmanj 50 % časovne prisotnosti na seji.«
4. člen 
V Pravilniku o plačah in plačilih za opravljanje funkcije funkcionarjev, plačilih članom delovnih teles občinskega sveta, članom drugih občinskih organov in komisij ter o povračilih stroškov in drugih prejemkih (Uradni list RS, št. 71/23) se besedilo drugega odstavka 11. člena spremeni tako, da se glasi:
»Za udeležbo na redni ali izredni sklepčni seji nadzornega odbora se določi sejnina za člana nadzornega odbora v višini 70,00 EUR bruto, za predsednika nadzornega odbora 140,00 EUR bruto in za podpredsednika 95,00 EUR bruto. Sejnina za udeležbo na korespondenčni seji nadzornega odbora znaša 55,00 EUR bruto.«
5. člen 
V Pravilniku o plačah in plačilih za opravljanje funkcije funkcionarjev, plačilih članom delovnih teles občinskega sveta, članom drugih občinskih organov in komisij ter o povračilih stroškov in drugih prejemkih (Uradni list RS, št. 71/23) se besedilo tretjega odstavka 11. člena spremeni tako, da se glasi:
»Za izvajanje posameznega nadzora, ki ga v skladu s sprejetim programom dela časovno opredeli nadzorni odbor, se določi nagrada v višini 17,00 EUR bruto na časovno enoto ena ura nadzora. Trajanje posameznega nadzora določi predsednik nadzornega odbora.«
6. člen 
V Pravilniku o plačah in plačilih za opravljanje funkcije funkcionarjev, plačilih članom delovnih teles občinskega sveta, članom drugih občinskih organov in komisij ter o povračilih stroškov in drugih prejemkih (Uradni list RS, št. 71/23) se besedilo četrtega odstavka 11. člena spremeni tako, da se glasi:
»Za udeležbo na seji občinskega sveta oziroma na seji delovnega telesa občinskega sveta se predsedniku, podpredsedniku oziroma članu nadzornega odbora določi sejnina v višini 70,00 EUR bruto.«
7. člen 
Ta pravilnik začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 9000-16/2025
Pivka, dne 13. marca 2025
Župan 
Občine Pivka 
Robert Smrdelj 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti