Ob-1017/25, Stran 26
V skladu z določili Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 – ZZLPPO, 127/06 – ZJZP, 38/10 – ZUKN in 57/11, v nadaljevanju: ZGJS), Zakona o javno-zasebnem partnerstvu (Uradni list RS, št. 127/06, Uradni list Evropske unije, št. 317/07, 314/09, 319/11, 335/13 in 307/15) in Odloka o načinu izvajanja pogrebne in pokopališke dejavnosti kot občinske gospodarske javne službe v Mestni občini Celje in pokopališki red (Uradni list RS, št. 112/24) koncedent Mestna občina Celje objavlja
za »Podelitev koncesije za izvajanje gospodarske javne službe v obsegu 24-urne dežurne službe, zagotavljanja grobarjev in pokopališko pogrebnega moštva, prvo ureditev groba, izdajanja soglasij ter vodenja evidenc na Mestnem pokopališče v Celju in pokopališču Teharje«
I. Splošno
Predmet gospodarske javne službe, ki se izvaja v obliki koncesije in ki je predmet tega javnega razpisa:
– izvajanje 24-urne dežurne službe na območju Mestne občine Celje
– na mestnem pokopališču v Celju in pokopališču Teharje pa:
– storitve pokopališko pogrebnega moštva
– izdajanje soglasij za gradbena in kamnoseška dela na grobovih
– vodenje evidence o pokojnikih, ki so bili pokopani na pokopališču, in trajne evidence grobov (kataster).
Koncesija se podeli eni fizični ali pravni osebi za obdobje 10 let od sklenitve koncesijske pogodbe. Koncesijska pogodba se sklene takoj po dokončnosti odločbe.
II. Pogoji
Za podelitev koncesije lahko kandidirajo subjekti, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:
– prijavitelj je pridobil dovoljenje za opravljanje pogrebne dejavnosti v skladu z ZPPDej;
– prijavitelj in njegov zakoniti zastopnik, v kolikor gre za pravno osebo, ni bil pravnomočno obsojen za kazniva dejanja;
– prijavitelj skladno s 35. členom Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – ZIntPK) ni subjekt, v katerem je funkcionar, ki pri koncedentu opravlja funkcijo, ali njegov družinski član udeležen kot poslovodja, član poslovodstva ali zakoniti zastopnik ali je neposredno ali preko drugih pravnih oseb v več kot 5 % udeležen pri ustanoviteljskih pravicah, upravljanju ali kapitalu;
– prijavitelj ni v stečajnem postopku, zoper njega ni bil uveden postopek prisilne poravnave, stečajni ali likvidacijski postopek oziroma drug postopek, katerega posledica ali namen je prenehanje njegovega poslovanja;
– prijavitelj na dan oddaje prijave ne sme imeti neplačanih zapadlih obveznosti do Mestne občine Celje ali zapadlih obveznosti iz naslova davkov in drugih dajatev v skladu z zakonskimi določbami države, v kateri ima sedež. V primeru, da ima prijavitelj sedež v tujini, mora imeti v Republiki Sloveniji poravnane tiste dajatve, ki bi jih moral poravnati;
– prijavitelj ima zavarovano odgovornost iz naslova dejavnosti;
– prijavitelj je v zadnjih treh (3) letih pred objavo tega javnega razpisa že uspešno opravljal 24-urno dežurno službo na območju občine, v katerem je v tem obdobje zagotovil najmanj 100 prevozov letno, ter zagotavljal storitev grobarjev in pogrebnega moštva na območju pokopališč, na katerih se je v tem obdobju izvedlo v povprečju najmanj 300 pogrebov letno;
– prijavitelj mora ves čas koncesijskega razmerja razpolagati s primernimi poslovnimi prostori za sprejem strank na območju Mestne občine Celje, in sicer v bližini mestnega središča (oddaljeno največ 5 km) oziroma se zaveže najeti poslovni prostor koncedenta skladno z določili Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18, 79/18, 61/20 – ZDLGPE, 175/20 – ZIUOPDVE, 78/23 – ZUNPEOVE, 78/23 – ZORR, 131/23 – ZORZFS);
– prijavitelj mora imeti ves čas trajanja koncesijskega razmerja na razpolago vsaj en avtomobil – furgon s hladilnimi napravami za prevoz pokojnikov;
– prijavitelj mora imeti ves čas trajanja koncesijskega razmerja na razpolago stroj za kopanje grobnih jam;
– prijavitelj mora imeti ves čas trajanja koncesijskega razmerja na razpolago:
a. najmanj dva hladilna prostora za pokojnika
b. najmanj eno transportno krsto
– Prijavitelj ima za ves čas trajanja koncesijskega razmerja na voljo naslednji kader:
c. vsaj eno osebo najmanj s srednjo strokovno izobrazbo za delo s strankami;
d. vsaj eno osebo najmanj s srednjo strokovno izobrazbo za vodjo pogrebne svečanosti;
e. vsaj eno osebo z vozniškim dovoljenjem »B« kategorije;
f. vsaj eno osebo z opravljenim izpitom za manipulacijo s strojno mehanizacijo;
g. vsaj 4 osebe za izvajanje pogrebne svečanosti.
III. Merila
Za koncesionarja bo izbran prijavitelj, ki bo izpolnjeval vse pogoje predmetnega razpisa in bo zbral največje skupno število točk po naslednjih merilih:
a. Koncesijska dajatev: največ 70 točk
b. Dodatna referenca prijavitelja: največ 30 točk.
Seštevek točk po vseh merilih znaša največ 100 točk. V primeru, da več prijaviteljev doseže enako število točk, bo izbran tisti, ki bo dosegel največ točk pri merilu višina koncesijske dajatve.
Način uporabe navedenih kriterijev:
1. Višina letne koncesijske dajatve:
Število točk po tem merilu bo koncedent izračunal po naslednji formuli:
(višina koncesijske dajatve, ki jo ponuja prijavitelj/najvišja višina koncesijske dajatve, ki je bila ponujena v tem postopku) × 70 točk = višina točk, ki jo po tem merilu prejme konkretni prijavitelj.
2. Dodatna referenca predlagatelja:
Prijavitelj, ki izkaže, da je v zadnjih 3 letih zagotavljal storitev grobarjev in pogrebnega moštva na območju pokopališč, na katerih se je v tem obdobju izvedlo v povprečju najmanj:
– 50 pogrebov letno, prejme 5 točk po tem merilu;
– 150 pogrebov letno, prejme 15 točk po tem merilu;
– 250 ali več pogrebov letno, prejme 30 točk po tem merilu.
Pogrebi, za katere je prijavitelj uveljavljal referenco kot pogoj v tem javnem razpisu, se ne vštevajo v kvoto reference, ki jo uveljavlja v okviru merila.
Prijavitelj, ki z referenco predmetnega merila ne izkaže, po tem merilu ne prejme točk.
Prijavitelj lahko prejme točke po tem merilu, če izkaže zahtevano število pogrebov letno na istem ali drugem pokopališču, kot število pogrebov, ki jih izkazuje za izpolnjevanje pogoja.
IV. Finančna zavarovanja
Prijavitelji morajo vlogi priložiti zavarovanje za resnost. Zahtevana oblika zavarovanja so 3 bianko podpisane menice in 3 izpolnjene menične izjave s pooblastilom za unovčitev in izpolnitev menic. Zahtevana višina zavarovanja je 50.000 EUR. Zahtevana veljavnost zavarovanja je do 31. 5. 2025.
Izbrani koncesionar bo moral priložiti tudi finančno zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti. Zahtevana oblika zavarovanja so 3 menične izjave s pooblastilom za unovčitev in izpolnitev menic ter 3 bianko podpisane menice, zahtevana višina zavarovanja pa je 100.000 EUR. Zahtevana veljavnost zavarovanja je še vsaj en mesec po prenehanju veljavnosti koncesijske pogodbe.
V. Ostalo
Rok za vprašanja: 15. 1. 2025, po el. pošti na naslov: mestna.obcina@celje.si. Zaradi zagotavljanja enake obravnave vseh ponudnikov bodo anonimizirana vprašanja in odgovori nanje objavljeni na spletni strani Mestne občine Celje pri objavi razpisne dokumentacije.
Rok za oddajo vlog: 27. 1. 2025 do 11. ure, pri čemer morajo vloge prispeti na Mestno občino Celje do navedenega datuma in ure ne glede na način oddaje (po pošti na naslov Mestna občina Celje, Trg celjskih knezov 9, 3000 Celje ali osebno v Glavni pisarni Mestne občine Celje), pri čemer mora biti na kuverti izrecno označeno, da gre za predmetni javni razpis.
Odpiranje ponudb: 27. 1. 2025 ob 11.30 v sejni sobi Oddelka za okolje in prostor ter komunalo v II. nadstropju, pri čemer se na odpiranju prebere le prijavitelj ter merila.
Razpisna dokumentacija je objavljena na spletni strani Mestne občine Celje v rubriki »Javna naročila, razpisi, zbiranje ponudb po evidenčnem postopku in javni natečaji za delovna mesta«, dostopna tudi preko povezave https://moc.celje.si/javni-razpisi/.