Uradni list

Številka 5
Uradni list RS, št. 5/2025 z dne 31. 1. 2025
Uradni list

Uradni list RS, št. 5/2025 z dne 31. 1. 2025

Kazalo

Ob-1186/25, Stran 236
Občina Šmarje pri Jelšah, Aškerčev trg 15, 3240 Šmarje pri Jelšah (v nadaljevanju: koncedent) objavlja povabilo k oddaji prijave za
javni razpis 
za izbiro koncesionarja za izvajanje lokalne gospodarske javne službe urejanja pokopališč ter pokopališke in pogrebne dejavnosti v Občini Šmarje pri Jelšah 
Prijavitelje vljudno vabimo k oddaji prijave, ki mora biti v celoti pripravljena v skladu z razpisno dokumentacijo, ki je brezplačno dostopna na spletni strani koncedenta.
1. Navodila prijaviteljem za izdelavo prijave
1.1. Informacije o koncedentu
Naziv: Občina Šmarje pri Jelšah
Naslov: Aškerčev trg 15, 3240 Šmarje pri Jelšah
Internetni naslov: http://smarje.si/
Zakoniti zastopnik: Matija Čakš, župan.
1.2. Splošne informacije o javnem razpisu
Ime javnega razpisa: Javni razpis za izbiro koncesionarja za izvajanje lokalne gospodarske javne službe urejanja pokopališč ter pokopališke in pogrebne dejavnosti v Občini Šmarje pri Jelšah.
Podatki o koncesijskem aktu: Javni razpis se izvaja na podlagi Odlok o pokopališkem redu v Občini Šmarje pri Jelšah (Uradni list RS, št. 85/22).
Predmet koncesije je izvajanje izbirne lokalne gospodarske javne službe urejanja pokopališč ter pokopališke in pogrebne dejavnosti v Občini Šmarje pri Jelšah, pri čemer gre za razmerje javno-zasebnega parterstva. Pokopališka dejavnost obsega upravljanje ter urejanje pokopališč. Pogrebna dejavnost obsega zagotavljanje 24-urne dežurne službe, ki je obvezna občinska gospodarska javna služba. Urejanje pokopališč obsega zagotavljanje urejenosti pokopališč (vzdrževanje pokopališč in pokopaliških objektov in naprav ter druge pokopališke infrastrukture, storitve najema pokopaliških objektov in naprav, storitve grobarjev in storitve pokopališko pogrebnega moštva), izvajanje investicijskega vzdrževanja, izvajanje investicij, za katero si koncesionar kot upravičenec pridobi sredstva iz drugih virov, oddajo grobov v najem ter vodenje evidenc ter izdajanje soglasij v zvezi s posegi na območju pokopališč. Predmet koncesije so tudi druge dejavnosti, ki so opredeljene v Odloku o gospodarskih javnih službah v Občini Šmarje pri Jelšah (Uradni list RS, št. 9/96, 19/97 in 29/16) ter Odloku o pokopališkem redu v Občini Šmarje pri Jelšah (Uradni list RS, št. 85/22) ter relevantni področni zakonodaji.
Območje izvajanja koncesije obsega območje celotne Občine Šmarje pri Jelšah. Na območju Občine Šmarje pri Jelšah so naslednja pokopališča:
a. Pokopališče Šmarje pri Jelšah;
b. Pokopališče Šentvid pri Grobelnem;
c. Pokopališče Sveti Štefan;
d. Pokopališče Zibika;
e. Pokopališče Kristan vrh in
f. Pokopališče Sladka Gora.
Trajanje koncesije: Koncesija se podeli za obdobje petnajstih (15) let. Koncesijsko obdobje začne teči z dnem sklenitve koncesijske pogodbe.
1.3. Pravna podlaga za izvedbo javnega razpisa
Javni razpis se izvaja na podlagi sledečih pravnih podlag:
– Odlok o pokopališkem redu v Občini Šmarje pri Jelšah (Uradni list RS, št. 85/22);
– Odlok o gospodarskih javnih službah v Občini Šmarje pri Jelšah (Uradni list RS, št. 9/96, 19/97 in 29/16);
– Zakon o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 – ZZLPPO, 127/06 – ZJZP, 38/10 – ZUKN in 57/11 – ORZGJS40);
– Zakon o javno-zasebnem partnerstvu (Uradni list RS, št. 127/06; v nadaljevanju: ZJZP);
– Zakon o pogrebni in pokopališki dejavnosti (Uradni list RS, št. 62/16 in 3/22 – ZDeb; v nadaljevanju: ZPPDej);
– Obligacijski zakonik (Uradni list RS, št. 97/07 – UPB1);
ter na podlagi ostale veljavne zakonodaje na področju predmeta javnega razpisa.
Navedeno zakonodajo morajo prijavitelji upoštevati pri pripravi prijave ter tudi koncesionar pri kasnejšem izvajanju pogodbenih določil.
1.4. Vprašanja in ogled objektov
Prijavitelji lahko zastavijo vprašanja v zvezi z razpisno dokumentacijo in ostalimi elementi javnega razpisa preko elektronske pošte patricia.gorucan@smarje.si. Skrajni rok za postavitev vprašanj v zvezi z javnim razpisom je 5. 3. 2025 do 10. ure. Koncedent bo podal pojasnila, navezujoča se na zastavljena vprašanja, najkasneje šest dni pred rokom za oddajo prijav.
1.5. Prijava
1.5.1. Vsebina in oblika prijave
Dokumentacijo prijave sestavljajo spodaj našteti dokumenti, ki morajo po vsebini in obliki ustrezati obrazcem in drugim navodilom iz razpisne dokumentacije.
1.5.2. Oddaja, sprememba, umik ter javno odpiranje prijav
Prijave morajo do roka za oddajo prijav prispeti na naslov koncedenta.
Končni rok za oddajo prijav je 24. 3. 2025 do 10. ure.
Javno odpiranje prijav bo potekalo na naslovu koncedenta dne 24. 3. 2025 ob 11. ure.
1.6. Skupna prijava in nastopanje s podizvajalci
Prijavo lahko skladno z 38. členom ZJZP predloži skupina prijaviteljev. Prijavitelj lahko v okviru prijave skladno s 74. členom ZJZP nominira poljubno število podizvajalcev.
V primeru skupne prijave, mora taka prijava vsebovati ustrezne navedbe v obrazcu Prijava in sklenjeno partnersko (konzorcijsko) pogodbo, ki bo stopila v veljavo v primeru izbire zadevnega prijavitelja za koncesionarja.
Iz partnerske (konzorcijske) pogodbe mora biti nedvoumno razvidno naslednje:
– imenovanje nosilca posla;
– pooblastilo nosilcu posla in odgovorni osebi za podpis prijava ter podpis pogodbe;
– obseg izvedbe del, ki jih bo opravil posamezni partner in njegove odgovornosti;
– izjava, da so vsi prijavitelji v skupni prijavi seznanjeni z navodili in razpisnimi pogoji ter merili za dodelitev javnega razpisa in da z njimi v celoti soglašajo;
– določbe, ki opredeljujejo način plačila preko vodilnega partnerja;
– navedbo, da vsi partnerji odgovarjajo koncedentu neomejeno in solidarno.
Če prijavitelj oziroma z njim povezane družbe (skladno z zakonsko definicijo vsakokrat veljavnega Zakona o gospodarskih družbah) predloži(jo) več prijav, bodo vse prijava takšnega prijavitelja oziroma povezanih družb izločene iz postopka oddaje javnega razpisa. Prav tako bodo iz postopka oddaje javnega razpisa izločene vse prijave, pri katerih isti prijavitelj oziroma povezane družbe nastopajo enkrat kot samostojni prijavitelj, drugič pa kot eden od prijaviteljev v skupnem nastopu.
Če prijavitelj oziroma z njim povezane družbe odda(jo) samostojno prijavo ali če prijavitelj oziroma z njim povezane družbe nastopa(jo) v skupni prijavi, takšen prijavitelj oziroma z njim povezane družbe ne sme(jo) nastopati v drugih prijavah kot podizvajalec, ne glede na to, kakšno vrednost del bi takšen prijavitelj opravil kot podizvajalec v drugi prijavi.
V primeru prijave s podizvajalci, mora taka prijava vsebovati ustrezne navedbe v obrazcu prijava, hkrati pa mora prijavitelj v prijavi predložiti ustrezna pooblastila za pridobitev podatkov iz uradnih evidenc.
1.7. Zavarovanja
1.7.1. Zavarovanje odgovornosti
Koncesionar je dolžan imeti ob sklenitvi koncesijske pogodbe sklenjeno veljavno zavarovanje odgovornosti za škodo, ki bi utegnila nastati koncedentu in tretjim osebam v zvezi z opravljanjem njihove dejavnosti. Višina letne zavarovalne vsote, ki se jo določi v zavarovalni pogodbi, mora biti najmanj v višini 100.000,00 EUR. Prijavitelj je dolžan ob sklenitvi koncesijske pogodbe koncedentu predložiti kopijo veljavne zavarovalne police, iz katere mora biti razvidno kritje odškodninskih zahtevkov do zaključka leta 2025 z možnostjo podaljšanja. Če se med trajanjem izvedbe pogodbe spremenijo roki za izvedbo posla, vrsta storitve, kvaliteta ali količina, se morajo temu ustrezno spremeniti tudi pogoji zavarovanja oziroma podaljšati veljavnost zavarovalne police.
1.7.2. Zavarovanje za resnost prijave
Prijavitelj mora v vlogi predložiti zavarovanje za resnost prijave v obliki menične izjave in menice v višini 10.000,00 EUR. Zavarovanje za resnost prijave mora veljati najmanj do 31. 7. 2025, z možnostjo podaljšanja na zahtevo koncedenta. V primeru, če prijava zahtevanega zavarovanja za resnost prijave ne bo vsebovala ali to ne bo skladno z zahtevami razpisne dokumentacije ali vzorcem iz razpisne dokumentacije, bo koncedent tako prijavo kot nepopolno izločil iz postopka nadaljnjega ocenjevanja prijav. Zavarovanje za resnost prijave bo unovčeno, če prijavitelj umakne ali spremeni prijavo v času njene veljavnosti. Predložena zavarovanja za resnost prijave bodo neizbranim prijaviteljem vrnjena po pravnomočnosti odločitve o oddaji javnega razpisa. Izbranemu prijavitelju bo zavarovanje za resnost prijave vrnjeno po predložitvi zavarovanja za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti.
1.8. Tehnične specifikacije in temeljne zahteve
Tehnična in druga dokumentacija bo prijaviteljem na voljo v fazi konkurenčnega dialoga.
V primeru, da se tehnične specifikacije sklicujejo na posamezno znamko, vir ali standard se pri takem sklicevanju skladno z 49. členom ZJZP upošteva, da lahko prijavitelj ponudi tudi druge proizvode ali storitve oziroma gradnje, čeprav je uporabljena drugačna tehnologija, kot je navedena v standardu, če končni rezultat, ki je predmet javno-zasebnega partnerstva izpolnjuje vse zahteve glede uspešnosti, učinkovitosti oziroma funkcionalnih zahtev. Dokazno breme izkazovanja navedenega je na prijavitelju. Vse morebitne posledice (stroškovne, časovne itd.) nastale zaradi spremembe bremenijo prijavitelja.
1.9. Postopek izbire izvajalca
Koncedent bo postopek izbire izvajalca izvajal ob upoštevanju določb III. poglavja ZJZP po postopku konkurenčnega dialoga skladno s 46. členom ZJZP.
O izidu javnega razpisa bodo vlagatelji obveščeni do 31. 7. 2025.
Konkurenčni dialog bo potekal v treh fazah:
I. faza preverjanja usposobljenosti,
II. faza dialoga,
III. ponudbena faza.
1.9.1. Faza preverjanja usposobljenosti
V fazi preverjanja usposobljenosti, ki je predmet predmetne razpisne dokumentacije, bo strokovna komisija preverila usposobljenost prijaviteljev.
Usposobljenost bo priznana vsem prijaviteljem, za katere bo strokovna komisija ugotovila, da izpolnjujejo pogoje, ki so navedeni v razpisni dokumentaciji.
Po končanem odpiranju prijav bo strokovna komisija skladno s prvim odstavkom 54. člena ZJZP pregledala prijave in ugotovila, ali izpolnjujejo zgoraj navedene razpisne pogoje.
Po končanem pregledu in presoji prijav bo strokovna komisija sestavila poročilo v okviru katerega bo navedeno, katere prijave izpolnjujejo razpisne zahteve, in v okviru katerega bo predlagano, katerim prijaviteljem se prizna usposobljenost za sodelovanje v fazi dialoga.
Na podlagi poročila strokovne komisije iz prejšnjega odstavka bo občinska uprava izdala sklep o priznanju usposobljenosti za sodelovanje v fazi dialoga.
1.9.2. Faza dialoga
V fazi dialoga bo strokovna komisija med kandidati vodila dialog, namenjen ugotovitvi in opredelitvi sredstev ter najprimernejših rešitev za zadovoljitev ciljev in potreb koncedenta. V tem dialogu se s kandidati razpravlja o vseh vidikih projekta javno-zasebnega partnerstva ter po potrebi med seboj primerja rešitve. Strokovna komisija lahko fazo dialoga izvede v več kot dveh zaporednih fazah. Strokovna komisija bo dialog s kandidati nadaljevala vse dotlej, dokler ne najde rešitve (rešitev), ki ustreza(-jo) ciljem in potrebam koncedenta.
1.9.3. Ponudbena faza
Po končani fazi dialoga bo o zaključku dialoga strokovna komisija obvestila kandidate in jih pozvala k predložitvi končne ponudbe (ponudbena faza) na podlagi sprejete rešitve oziroma rešitev iz zaključenega dialoga, in dokazil, ki bodo podrobneje opredeljena v razpisni dokumentaciji za ponudbeno fazo.
Strokovna komisija bo po končanem postopku konkurenčnega dialoga med popolnimi končnimi ponudbami izbrala tisto končno ponudbo, ki bo na podlagi meril ekonomsko najugodnejša.
Merila za izbor najugodnejše končne ponudbe so:
– ponujena višina koncesijske dajatve;
– odzivni čas;
– število posebnih vozil za prevoz pokojnikov, ki se uporabljajo izključno v te namene.
Merila so ob upoštevanju drugega odstavka 50. člena ZJZP navedena v padajočem zaporedju njihove pomembnosti.
Podrobnejša vsebina meril in ponderiranje, bo opredeljeno v razpisnih dokumentacijah za fazo dialoga in ponudbeno fazo.
Po končanem pregledu in vrednotenju končnih ponudb bo strokovna komisija skladno s 55. členom ZJZP in 16. členom koncesijskega akta sestavila poročilo v okviru katerega bo navedeno, katere končne ponudbe izpolnjujejo razpisne zahteve. Hkrati bodo v poročilu končne ponudbe razvrščene tako, da bo razvidno, katera izmed njih najbolj ustreza postavljenim merilom oziroma kakšen je nadaljnji vrstni red glede na ustreznost postavljenim merilom. Poročilo bo posredovano občinskemu svetu.
O izbiri koncesionarja po zaključenem postopku vrednotenja končnih ponudb odloči koncendent z izdajo odločbe skladno s 57. in 58. členom ZJZP.
1.9.4. Pravno varstvo
Pravno varstvo je zagotovljeno v pritožbenem postopku skladno z 61. členom ZJZP.
Zoper dokončno odločbo o izbiri je skladno s 63. členom ZJZP mogoče začeti upravni spor.
1.9.5. Druge določbe
Koncedent tudi po objavi javnega razpisa ni zavezan, da izbere izvajalca javno-zasebnega partnerstva. Če koncedent v postopku izbire ne izbere izvajalca javno-zasebnega partnerstva, o tem skladno z 59. členom ZJZP izda akt, s katerim se konča postopek izbire.
Izbrani ponudnik je dolžan najkasneje v petnajstih (15) dni po prejemu pogodbe v podpis koncendentu vrniti podpisano koncesijsko pogodbo, sicer koncendent lahko sklepa, da ponudnik od podpisa pogodbe odstopa. Pogodba je sklenjena, ko jo podpišejo vse pogodbene stranke in postane veljavna s prijaviteljevo predložitvijo garancije za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti.
Pogodbo o javno-zasebnem partnerstvu z izbranim izvajalcem javno-zasebnega partnerstva v imenu koncendenta sklene župan.
Občina Šmarje pri Jelšah 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti