Uradni list

Številka 13
Uradni list RS, št. 13/2025 z dne 28. 2. 2025
Uradni list

Uradni list RS, št. 13/2025 z dne 28. 2. 2025

Kazalo

Št. 430-20/2024-3150 Ob-1435/25, Stran 531
Na podlagi 14. in 15. člena Zakona o spodbujanju digitalne vključenosti (Uradni list RS, št. 35/22, 40/23 in 30/24; v nadaljevanju: ZSDV), 106.i člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18, 195/20 – odl. US, 18/23 – ZDU-1O in 76/23), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2025 in 2026 (Uradni list RS, št. 104/24) in 3. člena Uredbe o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11) Ministrstvo za digitalno preobrazbo objavlja
javni razpis 
za financiranje izobraževanj otrok in mladih za krepitev digitalnih kompetenc ter spodbujanje in promocijo naravoslovnih in tehniških poklicev za leti 2025 in 2026 (JR MLADI 2025-2026) 
1. Naziv in sedež organa, ki dodeljuje sredstva: Republika Slovenija, Ministrstvo za digitalno preobrazbo, Davčna ulica 1, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: ministrstvo).
2. Namen javnega razpisa: v skladu z ZSDV je namen javnega razpisa povečanje digitalne vključenosti mladih, spodbujanje in promocija naravoslovnih in tehniških poklicev ter pridobivanje digitalnih kompetenc do vključno 6. ravni po evropskem okviru digitalnih kompetenc za državljane (DigComp 2.21).
3. Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je financiranje programov neformalnega izobraževanja mladih za spodbujanje zanimanja za naravoslovne in tehniške poklice, digitalne tehnologije, njihovo razumevanje ter odgovorno in varno uporabo ter pridobivanje digitalnih kompetenc do vključno 6. ravni po okviru digitalnih kompetenc za državljane.
Predmet javnega razpisa je skladen z načelom ciljnih skupin in stopnjevitosti digitalnih kompetenc po 4. členu ZSDV, ki določa, da morajo biti ukrepi za spodbujanje digitalne vključenosti »usmerjeni v ciljne skupine prebivalstva, pri katerih obstaja največje odstopanje od ciljne ravni digitalnih kompetenc, in tiste, pri katerih je mogoče pričakovati, da bo dvig ravni digitalnih kompetenc omogočil največji družbeni napredek«.
V besedilu razpisa uporabljeni izrazi, zapisani v slovnični obliki moškega spola, so uporabljeni kot nevtralni in veljajo enakovredno za ženski in moški spol.
V okviru tega javnega razpisa so financirane aktivnosti, ki so razdeljene v naslednje tri sklope:
– Sklop A: IKT vsebine za dekleta in ženske;
– Sklop B: Umetna inteligenca;
– Sklop C: Dvig digitalnih kompetenc otrok in mladih.
Ključnega pomena je, da se aktivnosti iz zgoraj navedenih vsebinskih sklopov izvajajo z uporabo praktičnih primerov in na mladim razumljiv, privlačen in interaktiven način. Aktivnosti morajo potekati v slovenskem jeziku, na območjih, kjer živita avtohtona italijanska oziroma madžarska narodna skupnost, pa mora biti izobraževanje omogočeno tudi v jeziku tam živeče narodne skupnosti.
Programi, ki bodo financirani z javnim razpisom, se izvajajo v obliki neformalnih izobraževanj, kot so tečaji, delavnice, učni tabori in druge oblike dela z mladimi (v nadaljevanju: izobraževanje). Trajanje izobraževanj, ki bodo financirana, je določeno in znaša najmanj 22 ur, pri čemer so izobraževanja lahko sestavljena iz različnih vsebinskih elementov, kot so opredeljeni v 4. točki razpisne dokumentacije (predmet javnega razpisa). Posamezne aktivnosti znotraj posameznega izobraževanja lahko trajajo različno dolgo. Bistven element izobraževanj je preplet teoretičnih in praktičnih vidikov, katerih namen je dvig digitalnih kompetenc mladih.
Dejavnosti iz vseh sklopov je mogoče izvajati v celoti v živo, delno v živo in delno preko spleta ali v celoti preko spleta. Izvedba v živo pomeni fizično z osebno prisotnostjo.
Program izobraževanj mora pokrivati vseh pet kategorij2 in vsaj pet digitalnih kompetenc, kot je predvideno v okviru digitalnih kompetenc za državljane (DigComp 2.2).
2 Za namene predmetnega javnega razpisa ter lažjega razumevanja se termin »področje« nadomesti s terminom »kategorija«.
Sklop A: IKT vsebine za dekleta in ženske
Namen aktivnosti v okviru tega sklopa je ustvariti ustrezno podporno in vključujoče okolje, ki bo spodbujalo raziskovanje ter stremelo k ustvarjanju vključujoče in enakopravne družbe ter večjemu odločanju deklet in žensk za študijsko oziroma karierno pot na področju IKT. V okviru sklopa A prijavitelji prijavijo projekte, ki naslavljajo IKT vsebine za dekleta in ženske, pri čemer je potrebno izbrati eno ali več vrst aktivnosti, ki so opredeljene v razpisni dokumentaciji v točki 4 sklop A, ki bodo financirane.
Sklop B: Umetna inteligenca
Namen sklopa B je mladim zagotoviti priložnosti za spoznavanje uporabe in učenje o umetni inteligenci. Udeleženci bodo razvijali spretnosti in znanja ter spoznavali zanimive poklice prihodnosti, ki se razvijajo na področju IKT in so povezani z umetno inteligenco. V okviru aktivnosti v sklopu B za mlade morajo prijavitelji izbrati eno ali več vrst aktivnosti, ki so opredeljene v razpisni dokumentaciji v točki 4 sklop B, ki bodo financirane.
Sklop C: Dvig digitalnih kompetenc otrok in mladih
Namen sklopa C je podpora najrazličnejšim dejavnostim za mlade, ki so zanimive, vključujoče, vsebinsko ustrezne glede na pogoje razpisa ter omogočajo praktično učenje in s tem razvoj digitalnih kompetenc mladih, hkrati pa zagotavljanje priložnosti za spoznavanje in učenje o naprednih digitalnih tehnologijah, kot so: tehnologija veriženja blokov, podatkovna analitika in vele podatki, internet stvari, obogatena resničnost, navidezna resničnost, 3D tiskanje, kvantno računalništvo, računalništvo na robu, robotika in avtomatizacija, biometrija, računalništvo v oblaku, avtonomna vozila in tehnologija 5G. Udeleženci bodo s tem razvijali spretnosti in znanja ter spoznavali zanimive poklice prihodnosti, ki se razvijajo na področju IKT. Pri projektih v okviru tega sklopa je ključno, da so aktivnosti vezane na dvig digitalnih kompetenc mladih, promocijo naravoslovnih in tehniških poklicev, digitalno preobrazbo ter digitalne tehnologije in storitve, pri čemer je potrebno izbrati eno ali več vrst aktivnosti, ki so opredeljene v razpisni dokumentaciji v točki 4 sklop C, ki bodo financirane.
Aktivnosti, ki niso predmet financiranja po tem javnem razpisu, so:
1. formalno izobraževanje na vseh stopnjah;
2. izobraževanja za lastne kadre in potrebe prijavitelja in konzorcijskih partnerjev;
3. spletna izobraževanja, ki so posneta vnaprej, ne glede na to, ali izvedba aktivnosti poteka v živo ali preko spleta;
4. konference in posveti ter statutarna srečanja;
5. spremljajoče aktivnosti, ki jih je izvajalec projekta izvedel za popestritev oziroma realizacijo svojega programa (npr. stroški prevoza, prenočitve, prehrana, druge npr. športne aktivnosti ipd.).
4. Cilji javnega razpisa
Cilji predmetnega javnega razpisa so usklajeni s cilji, opredeljenimi v 2. členu ZSDV:
– krepitev zavesti o prednostih uporabe digitalnih orodij za življenje posameznika in družbo kot celoto ter krepitev zaupanja v digitalne tehnologije,
– spodbujanje zanimanja za naravoslovno in tehniško znanje, še posebej na področju digitalnih tehnologij (računalniško programiranje, robotika, umetna inteligenca in podobno),
– krepitev razumevanja digitalnih tehnologij ter njihove odgovorne in varne uporabe,
– dvig usposobljenosti za uporabo digitalnih kompetenc,
– povečanje zanimanja za srednješolske, višješolske in visokošolske programe, ki vključujejo strokovne digitalne kompetence, ter zmanjševanje razlik med spoloma na tem področju.
Specifični cilj javnega razpisa:
– predvidoma 41.168 vključenih otrok in mladih, ki bodo dvignili svojo usposobljenost na področju digitalnih kompetenc.
5. Ciljne skupine javnega razpisa
Javni razpis naslavlja naslednje skupine, ki se razlikujejo glede na sklop, in sicer:
– Sklop A: dekleta in ženske, stare med 6 in 29 let, vključno z letom, v katerem dopolnijo 29 let;
– Sklop B in C: otroci in mladi, ne glede na spol, med 6. in 29. letom starosti, vključno z letom, v katerem dopolnijo 29 let.
6. Višina razpoložljivih sredstev in višina zaprošenih sredstev
Višina sredstev, ki so na razpolago za izvedbo predmetnega javnega razpisa, je 6.710.400,00 EUR, predvidena razporeditev sredstev po sklopih in letih pa je sledeča:
Sklop
Leto 2025
Leto 2026
Skupaj v EUR
Sklop A
405.000,00
495.000,00
900.000,00
Sklop B
540.000,00
660.000,00
1.200.000,00
Sklop C
2.055.000,00
2.555.400,00
4.610.400,00
SKUPAJ
3.000.000,00
3.710.400,00
6.710.400,00
Ministrstvo bo posamezen projekt, ne glede na sklop, financiralo v vrednosti najmanj 6.520,00 EUR in največ 299.920,00 EUR, upoštevajoč dinamiko financiranja, ki je 45 % sredstev v 2025 in 55 % sredstev v 2026.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da ne sklene pogodb o financiranju v primeru, da za javni razpis nima zagotovljenih sredstev v proračunu ali glede na razpoložljiva proračunska sredstva v posameznem letu predlaga prilagoditev dinamike izplačil ali spremembo višine financiranja.
7. Način financiranja
V okviru tega javnega razpisa se uporablja poenostavljen način financiranja v obliki prispevka na enoto oziroma standardnega stroška na enoto (SSE) – s tem se krije strošek izvedbe aktivnosti oziroma izobraževanja na posameznega udeleženca v vrednosti (za vse sklope enako): 163,00 EUR.
DDV se ne obračunava.
Razpis predvideva 100 % financiranje stroškov izvedbe aktivnosti izobraževanj, zato mora biti udeležba za upravičence brezplačna oziroma se za udeležence ne sme predvideti finančna soudeležba. Upravičenec mora znotraj SSE udeležencem zagotoviti brezplačno izvedbo izobraževanj, lahko pa udeležencem zaračuna nekatere ostale spremljajoče stroške pri izvedbi aktivnosti, ki jih organizira sam in kot spremljajočo aktivnost in niso predmet tega razpisa (npr. stroške prevoza, prenočitve, prehrane, drugih npr. športnih aktivnosti ipd.).
Standardni strošek na posamezno enoto (udeleženec) se krije v vrednosti 100 % ob pogoju, da je posamezen udeleženec na izobraževanju prisoten vsaj 16 pedagoških ur od predvidenih 22 pedagoških ur.
V kolikor prijavitelj v času trajanja projekta ne doseže predvidenega števila udeležencev, se mu dodeljena sredstva znižajo. Projekt je uspešen, če izobraževanje uspešno zaključi vsaj 80 % predvidenega števila udeležencev, kot jih je prijavitelj navedel v vlogi. Projekt je delno uspešen, če izobraževanje uspešno zaključi med 50 % in 80 % predvidenega števila udeležencev. V kolikor je prijavitelj dosegel med 50 % in 80 % predvidenega števila udeležencev, je upravičen do 80 % vrednosti standardnega stroška na enoto (SSE). Preveč izplačana sredstva je prijavitelj dolžan ministrstvu vrniti.
Projekt ni uspešen, če je na izobraževanjih prisotnih manj kot 50 % predvidenega števila udeležencev. V tem primeru prijavitelj ni upravičen do financiranja, že prejeta sredstva pa mora ministrstvu v celoti vrniti skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi, ki tečejo od dneva nakazila na transakcijski račun prejemnika do dneva vračila v proračun Republike Slovenije, skladno s pozivom ministrstva.
Delež števila udeležencev se računa za celotno obdobje upravičenosti javnih izdatkov.
8. Obdobje črpanja sredstev
Obdobje porabe dodeljenih sredstev za ta javni razpis sta proračunski leti 2025 in 2026. Obdobje upravičenosti je od datuma objave tega javnega razpisa v Uradnem listu RS do 31. 10. 2026.
Ministrstvo bo potrjene zahtevke za izplačilo v letu 2025 plačalo najpozneje do 31. 12. 2025 oziroma v skladu s plačilnim rokom, kot ga določa veljavni Zakon o izvrševanju proračunov RS ob upoštevanju razpoložljivih proračunskih sredstev ter v letu 2026 do najpozneje 31. 12. 2026 oziroma v skladu s plačilnim rokom, kot ga določa veljavni Zakon o izvrševanju proračunov RS ob upoštevanju razpoložljivih proračunskih sredstev.
9. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
Na javnem razpisu lahko kandidira prijavitelj samostojno ali skupaj s partnerji, ki tvorijo konzorcij.
Isti poslovni subjekt (samostojni prijavitelj ali konzorcijski partner) lahko kandidira na več sklopih.
Isti poslovni subjekt lahko znotraj enega sklopa kandidira le enkrat – bodisi kot samostojni prijavitelj bodisi kot konzorcijski partner v enem konzorciju. Če bo poslovni subjekt znotraj enega sklopa kandidiral v več vlogah, bodo vse vloge, v katerih je prijavljen, izločene iz nadaljnjega postopka.
Prejemnik sredstev mora pri porabi dodeljenih sredstev upoštevati zakon, ki ureja javno naročanje (če so izpolnjeni pogoji v tem zakonu).
Prijavitelj ali član konzorcija je lahko samostojni podjetnik posameznik, pravna oseba javnega ali zasebnega prava katerekoli pravnoorganizacijske oblike, vključno z javnim ali zasebnim zavodom, društvom, zvezo društev, ustanovo, zadrugo ali reprezentativnim socialnim partnerjem na ravni države.
9.1 Pogoji za prijavitelje
Prijavitelj mora izpolnjevati naslednje pogoje:
a) Na dan skrajnega roka za predložitev vlog ima kot glavno dejavnost registrirano eno izmed naslednjih dejavnosti:
– predšolska vzgoja 85.100 ali
– osnovnošolsko izobraževanje 85.200 ali
– srednješolsko splošno izobraževanje 85.310 ali
– srednješolsko poklicno in strokovno izobraževanje 85.320 ali
– posrednješolsko neterciarno izobraževanje 85.330 ali
– višješolsko izobraževanje 85.401 ali
– visokošolsko izobraževanje 85.402 ali
– neformalno izobraževanje 85.590.
b) Ima na dan 1. 3. 2025 najmanj dva (2) zaposlena.
c) V obdobju od 1. 1. 2021 do prijave na javni razpis je izvedel in uspešno zaključil najmanj 15 aktivnosti v obliki izobraževanj, delavnic ali predavanj za mlade med 6. do 29. letom na temo digitalnih kompetenc v minimalnem trajanju štirih (4) pedagoških ur (pedagoška ura traja 45 minut).
9.2 Pogoji za prijavitelje in vse konzorcijske partnerje
(Samostojni) prijavitelj in vsak izmed konzorcijskih partnerjev mora izpolnjevati naslednje pogoje:
a) Kot poslovni subjekt obstaja vsaj 24 mesecev od datuma objave tega javnega razpisa v Uradnem listu RS.
b) V RS ima odprt transakcijski račun, ki je razviden iz registra transakcijskih računov pri Agenciji RS za javnopravne evidence in storitve.
c) Na dan izteka roka za predložitev vlog nima neporavnanih zapadlih finančnih obveznosti v višini 50 eurov ali več do ministrstva.
d) Nima neplačanih zapadlih obveznih dajatev ali drugih denarnih nedavčnih obveznosti, ki jih pobira davčni organ, v vrednosti 50 EUR ali več.
e) Ima predložene vse obračune davčnih odtegljajev za dohodke iz delovnega razmerja za obdobje zadnjih petih let do dne preverjanja.
f) Ni ugotovljeno, da je v dveh letih pred oddajo vloge na ta javni razpis nenamensko porabljal sredstva, pridobljena na podlagi ZSDV.
g) Ni pravnomočno obsojen zaradi kaznivih dejanj v zvezi s poslovanjem, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku RS.
h) Ni v postopku zaradi insolventnosti, prisilnega prenehanja, prisilne poravnave ali likvidacije, z njegovimi sredstvi ali poslovanjem ne upravlja upravitelj ali sodišče, njegove poslovne dejavnosti niso začasno ustavljene oziroma ni v katerem koli podobnem položaju.
i) Ni uvrščen na seznam omejitev poslovanja in ne obstaja nasprotje interesov v razmerju do ministrstva v obsegu, kot izhaja iz 35. in 36. člena Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije.
j) Za iste že povrnjene upravičene stroške in aktivnosti, ki so predmet financiranja po tem razpisu, ni in ne bo pridobil sredstev iz drugih javnih virov (sredstev evropskega, državnega ali lokalnega proračuna – prepoved dvojnega financiranja).
k) Na razpolago ima dovolj tehničnih, kadrovskih in finančnih zmogljivosti za izvedbo projekta.
l) Izjavlja, da je seznanjen in se strinja z vsemi pogoji, ki so navedeni v razpisni dokumentaciji tega javnega razpisa.
Izpolnjevanje navedenih pogojev prijavitelj in vsak konzorcijski partner izkaže s predložitvijo ustrezno izpolnjene izjave (Obrazec št. 3) s katero pod kazensko in materialno pravno odgovornostjo potrdi izpolnjevanje in sprejemanje razpisnih pogojev za kandidiranje na tem javnem razpisu in ustreznih dokazil. V kolikor prijavitelj (in morebitni konzorcijski partnerji) ne izpolnjujejo vseh pogojev, bo vloga zavrnjena in se jo ne uvrsti v nadaljnji postopek ocenjevanja po merilih.
9.3 Pogoji za projekt
Projekt mora v formalnem in vsebinskem smislu izpolnjevati sledeče pogoje:
1. vloga mora biti napisana v slovenskem jeziku, vrednosti morajo biti izražene v evrih (EUR);
2. vse aktivnosti morajo biti izvedene na ozemlju Republike Slovenije;
3. skladnost z javnim razpisom: projekt mora biti skladen z namenom in cilji javnega razpisa ter omogoča doseganje ciljnih vrednosti števila udeležencev, ki jih je prijavitelj predvidel;
4. realna izvedljivost: predlog projekta mora biti realno izvedljiv, upošteva vse aktivnosti in časovni ter finančni okvir, ki je določen s tem razpisom in razpisno dokumentacijo;
5. opredeljena morata biti začetek in konec izvajanja projekta;
6. prijavitelj mora izbrati le med aktivnostmi posameznega sklopa, ki so kot primeri določene pod zaporednimi številkami v 4. točki razpisne dokumentacije;
7. prijavitelj mora vlogi priložiti program izobraževanj3 za vsako izmed aktivnosti iz 4. točke razpisne dokumentacije s cilji izobraževanj na Obrazcu št. 2 (Prijavnica), pri čemer mora jasno navesti način izvajanja aktivnosti (v živo, preko spleta ali delno preko spleta). Izvedba aktivnosti preko spleta pomeni, da se več kot 50 % aktivnosti izvaja preko spleta;
3 Primer učnega načrta za neobvezni izbirni predmet računalništvo v osnovni šoli: https://www.gov.si/assets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/izbirni/Neobvezni/Racunalnistvo_izbirni_neobvezni.pdf
8. prijavitelj v programu izobraževanj tudi opredeli opis organizacijske strukture za vodenje in izvajanje projekta, kar vključuje strukturo in število oseb, ki bodo vodile projekt, podrobno izdelan terminski načrt (opredelitev aktivnosti na mesečni ravni) izvedbe načrtovanih aktivnosti, podporno osebje in seznam oseb, ki bodo izvajale izobraževanja (predavatelji in navedba morebitnih asistentov);
9. v vseh sklopih mora program izobraževanj pokrivati vseh pet kategorij in vsaj pet digitalnih kompetenc, kot jih predvideva okvir digitalnih kompetenc za državljane (DigComp 2.2);
10. v vseh sklopih je v okviru posameznega izobraževanja potrebno obvezno nameniti dve pedagoški uri specifični digitalni kompetenci »Spletni bonton« pod kategorijo »komunikacija in sodelovanje«, pri čemer je obvezna uporaba gradiva Safe.si, ki je dostopno na povezavi: https://safe.si/nasveti/obnasanje-na-spletu/spletni-in-mobilni-bonton;
11. v vseh sklopih je v okviru posameznega izobraževanja potrebno obvezno nameniti (a) eno pedagoško uro specifični digitalni kompetenci »Skrb za varnost naprav« in (b) eno pedagoško uro specifični digitalni kompetenci »Varovanje osebnih podatkov in zasebnosti«, pri čemer je obvezna uporaba gradiva SI-CERT, ki je dostopno na sledečih povezavah: https://www.varninainternetu.si/gradiva-za-delavnico/ in https://www.varninainternetu.si/knjiznica/abc-varnosti-na-spletu/ oziroma po elektronski pošti: info@cert.si;
12. prijavitelj in konzorcijski partnerji, ki izvajajo izobraževanja, morajo imeti za izvedbo izobraževanj v živo (fizična udeležba) zagotovljen primeren prostor, opremljen z mizami in stoli, tabličnim ali namiznim ali prenosnim računalnikom z dostopom do spleta za udeležence in za osebe, ki izvajajo izobraževanja;
13. prijavitelj in konzorcijski partnerji, ki izvajajo izobraževanja, morajo imeti za izvedbo izobraževanj delno ali v celoti preko spleta4 zagotovljeno ustrezno IKT opremo, ki omogoča kvalitetno izvedbo izobraževanj;
4 Predvajanje posnetkov nikakor ne sme biti samostojna aktivnost, lahko pa je predvajanje posnetkov eno izmed orodij oziroma načinov za podajanje vsebine v okviru izobraževanj.
14. prijavitelj in konzorcijski partnerji, ki izvajajo izobraževanja, morajo imeti za izvedbo izobraževanj pripravljen načrt promocije in oglaševanja aktivnosti, ki mora biti prilagojen ciljni skupini in vrsti aktivnosti glede na sklop javnega razpisa, kar prijavitelj opredeli v Obrazcu št. 2 (Prijavnica);
15. prijavitelj mora zagotoviti načrtovanje, spremljanje, beleženje in zbiranje podatkov o kvaliteti in uspešnosti izvajanja izobraževanj, s katerimi je mogoče spremljati učinkovitost izvajanja projekta z vidika doseganja ciljev javnega razpisa. Način in metodologijo ter pričakovane rezultate pred začetkom izvajanja aktivnosti prijavitelj predstavi v Obrazcu št. 2 (Prijavnica), doseganje ciljev pa po zaključku projekta v Obrazcu št. 5 (Končno poročilo). Končno poročilo doseganja ciljev mora vsebovati podatke o številu, spolu in starosti udeležencev ter napredku pri doseženih digitalnih kompetencah, glede na vrsto aktivnosti in načrtovane učne cilje (v starostnih skupinah, kjer je to primerno z navedbo ravni po DigComp 2.2) in pri starostni skupini od 6 let do vključno dopolnjenih 16 let analizo uspeha spodbuditve zanimanja za digitalne tehnologije;
16. prijavitelj mora skozi ves čas trajanja projekta zagotavljati fizično ali spletno kontaktno točko za dodatno pomoč ali vprašanja staršev in/ali udeležencev, in sicer vsaj 2 uri (120 minut) na teden ter zagotavljati ustrezno opremo in kadre za izvedbo izobraževanj;
17. posamezno skupino izobraževanja mora ob začetku izvajanja izobraževanja sestavljati najmanj 10 in največ 15 udeležencev;
18. v primeru, ko skupino sestavljajo izključno osebe, ki so invalidi, osebe z dolgotrajnimi težavami z duševnim zdravjem, intelektualnimi in drugimi oviranostmi, mora skupino ob začetku izvajanja izobraževanja sestavljati najmanj 5 in največ 10 udeležencev;
19. posamezni prijavitelj lahko prijavi projekt v vrednosti najmanj 6.520,00 EUR in največ 299.920,00 EUR za vsak sklop, upoštevajoč dinamiko financiranja, ki je 45 % sredstev v 2025 in 55 % sredstev v 2026;
20. izobraževanja oziroma aktivnosti, ki so predvidene za posameznega udeleženca, morajo obsegati:
– najmanj 22 pedagoških ur5,
5 Pedagoška ura traja 45 minut. V seštevek 22 pedagoških ur so že vključene obvezne vsebine s področja spletnega bontona in varnosti, kar pomeni, da morajo prijavitelji in konzorcijski partnerji zagotoviti še dodatne vsebine v minimalnem trajanju 18 pedagoških ur.
– za vsako skupino udeležencev, (glej točko 17. in 18.) mora prijavitelj zagotoviti najmanj enega (1) predavatelja, ki bo izvedel izobraževanje;
21. vodja projekta mora imeti najmanj VII. raven izobrazbe po SOK kvalifikaciji (Zakon o slovenskem ogrodju kvalifikacij) in najmanj 5 let delovnih izkušenj z vodenjem projektov ali organizacijo izobraževanj za mlade med 6. in 29. letom starosti;
22. koordinator izobraževanj mora imeti najmanj VI. raven izobrazbe po SOK kvalifikaciji in najmanj 3 leta delovnih izkušenj z izvajanjem izobraževanj na področjih, ki so predmet tega javnega razpisa;
23. predavatelj mora imeti najmanj VII. raven izobrazbe po SOK kvalifikaciji in najmanj 3 leta delovnih izkušenj z izvajanjem izobraževanj s področja digitalnih kompetenc za mlade med 6. in 29. letom starosti.
9.4 Pogoji za spremembo javnega razpisa
Ministrstvo si pridržuje pravico, da javni razpis spremeni do pet (5) dni pred rokom za oddajo vlog oziroma lahko kadar koli do izdaje sklepov o (ne)izboru javni razpis razveljavi, oboje z objavo v Uradnem listu RS.
10. Postopek izbora prejemnikov sredstev
Postopek javnega razpisa za dodelitev sredstev bo vodila razpisna komisija, imenovana s strani predstojnika ministrstva.
Minimalno število točk, potrebnih za financiranje, je 60 točk. V kolikor posamezna vloga ne doseže vsaj 60 točk, se zavrne. Vloge, ki dosežejo najmanj 60 točk, kandidirajo za financiranje, in sicer se za financiranje izberejo/podprejo kaskadno tiste vloge, ki so izmed vseh popolnih vlog za posamezen sklop prejele največ točk v postopku ocenjevanja, dokler ne zmanjka razpoložljivih sredstev.
V primeru, da bo v posameznem sklopu več vlog prejelo enako število točk, pa za financiranje vseh ne bo na voljo dovolj sredstev, bodo imele prednost vloge, ki bodo prejele več točk po dodatnem merilu: Indeks razvojne ogroženosti za leto 2019 (publikacija izdana s strani UMAR, marec 20206, merila za leto 2019), glede na lokacijo, kjer se bo izvajal projekt:
Dodatno merilo: Indeks razvojne ogroženosti
Št. točk
Pomurska
172,5
12
Primorsko-notranjska
138,3
11
Podravska
133,4
10
Zasavska
132,3
9
Koroška
127,7
8
Posavska
121,8
7
Goriška
117,1
6
Savinjska
109,3
5
Obalno-kraška
103,2
4
Jugovzhodna Slovenija
93,0
3
Gorenjska
85,3
2
Osrednjeslovenska
49,6
1
V primeru, da ima tudi po upoštevanju dodatnega merila več vlog še vedno enako število točk, se prednostni vrstni red določi po številu prejetih točk po merilih v vrstnem redu, kot si sledijo merila v tabeli iz točke 12. razpisne dokumentacije.
V kolikor tudi po tej prednostni opredelitvi ne bi bilo mogoče določiti prednostnega vrstnega reda, se za financiranje izberejo vloge po vrstnem redu prispetja na ministrstvo7.
7 V primeru fizične vloge se upošteva čas oddaje pošiljke, če je ta razviden iz ovojnice, v nasprotnem primeru pa čas prejema vloge na ministrstvu. V primeru elektronske vloge se upošteva čas prejema elektronskega sporočila na ministrstvu. V primeru dopolnitve vloge se upošteva čas oddaje/prejema dopolnitve (odvisno ali gre za fizično ali elektronsko vlogo).
V kolikor skupna vrednost predlaganih vlog, ki so dosegle minimalni kakovostni kriterij, na posameznem sklopu ne bo dosegla razpoložljivih sredstev, se ostanek sredstev prerazporedi na druge sklope, in sicer po naslednjem vrstnem redu: najprej na sklop A, nato na sklop B in nazadnje na sklop C. Morebitni ostanek sredstev ostane nerazporejen.
V primeru, ko ni na voljo dovolj razpoložljivih sredstev za podporo zadnje izmed vlog, ki je po izvedenem postopku ocenjevanja v vrsti za financiranje, do zaprošene vrednosti financiranja, lahko ministrstvo prijavitelja pozove k izjavi oziroma opredelitvi do možnosti izvedbe projekta z zmanjšanim obsegom financiranja, a samo v primeru, da je višina razpoložljivih sredstev za podporo zadnje izmed vlog v sklopu, v katerem nastopi ta situacija, vsaj 1.630,00 EUR. V kolikor prijavitelj potrdi, da sprejema zmanjšan obseg financiranja za izvedbo projekta, ministrstvo izda sklep o izboru vloge po prejemu spremenjenega elaborata. Če se prijavitelj z zmanjšanim obsegom financiranja ne strinja, se sredstva prenesejo na druga sklopa v skladu z zgoraj navedenim protokolom.
V primeru, da posamezni prijavitelj odstopi od podpisa pogodbe o financiranju, se sproščena sredstva lahko dodelijo pozitivno ocenjenemu projektu, ki je naslednji v vrsti za financiranje v posameznem sklopu, glede na višino prejetih točk. Dokončno odločitev o financiranju posameznega projekta iz proračuna Republike Slovenije sprejme predstojnik ministrstva.
10.1 Rok in način za predložitev vloge
Javni razpis predvideva en prijavni rok. Prijavitelj prijavlja aktivnosti, ki jih bo izvajal v letih 2025 in 2026.
Rok za predložitev vlog je 7. 4. 2025 do 12. ure.
Vloga se pripravi na prijavnih obrazcih, ki so del razpisne dokumentacije, in mora vsebovati vse zahtevane priloge in podatke, ki so določeni v besedilu razpisne dokumentacije.
Vloga se lahko odda v (a) elektronski ali (b) fizični obliki.
(a) Oddaja vloge v elektronski obliki:
Prijavitelj lahko vlogo odda zgolj v elektronski obliki na elektronski naslov: jrmladi2025.mdp@gov.si. V tem primeru mora biti vloga podpisana z naprednim elektronskim podpisom, ki temelji na kvalificiranem potrdilu za elektronske podpise, zakonitega zastopnika ali pooblaščene osebe prijavitelja. V polje ‘zadeva’ elektronskega sporočila se obvezno vpiše: »Vloga na JR – MLADI 2025-2026; prijava na Sklop A/B/C (ustrezno izbrati)«. Če se prijavitelj prijavlja na več sklopov, odda vlogo kot samostojno elektronsko sporočilo za vsak sklop posebej. V primeru oddaje elektronske vloge se vloge v fizični obliki ne oddaja! Vlogo ter vse pripadajoče priloge in dokazila se odda kot priponko. Oddaja vlog s povezavo do strežnika (npr. Sharepoint, Wetransfer, Google Drive), kjer se vloga hrani, ni dovoljena in bo sankcionirana z zavrženjem.
(b) Oddaja vloge v fizični obliki:
Vlogo se odda v fizični obliki tako, da je v ovojnici poleg tiskane vloge priložena tudi vloga v elektronski obliki na e-nosilcu podatkov – USB ključek. V primeru neskladja podatkov na tiskani in elektronski verziji vloge, se upoštevajo podatki iz elektronske vloge. Takšno vlogo prijavitelj odda osebno ali pošlje po pošti kot priporočeno poštno pošiljko na naslov: Ministrstvo za digitalno preobrazbo, Davčna ulica 1, 1000 Ljubljana. Vsi dokumenti pisnega izvoda vloge morajo biti zloženi v vrstnem redu, kot je določen na kontrolniku za formalno popolnost vloge, povezani in speti, tako da jih ni mogoče neopazno odvzemati ali dodajati. Takšna vloga mora biti oddana v zaprti ovojnici (skupaj z e-nosilcem podatkov), na katero se nalepi izpolnjen Obrazec št. 1 (Ovojnica), ki je del razpisne dokumentacije, in na katerem mora biti vidno označeno, na kateri sklop se vloga nanaša. Vloga se odda za vsak sklop v ločeni ovojnici! Dokumentacija in elektronski medij, ki so priloženi fizični vlogi, se ne vračajo.
Vsi stroški prijave na javni razpis bremenijo prijavitelja.
Kot pravočasne bodo upoštevane vloge, ki bodo v zgoraj določenem roku ne glede na način dostave prispele v glavno pisarno ministrstva ali na elektronski naslov jrmladi2025.mdp@gov.si.
10.2 Odpiranje vlog
Zaradi pričakovanega večjega števila vlog odpiranje vlog ne bo javno in ga bo razpisna komisija izvedla v prostorih ministrstva v roku 8 dni od izteka roka za predložitev vlog. Zapisnik o odpiranju vlog bo do tega roka javno objavljen na spletnih straneh ministrstva.
10.3 Preverjanje formalne popolnosti vlog in izpolnjevanja pogojev za kandidiranje
Na odpiranju vlog bo razpisna komisija preverila pravočasnost, pravilno označenost in formalno popolnost prispelih vlog, po vrstnem redu prejema.
Vloge, ki ne bodo pravočasne, se bodo s sklepom zavrgle kot prepozne.
Vloge, oddane v fizični obliki, ki ne bodo imele na ovojnici nalepljen Obrazec št. 1 ali ne bodo pravilno označene, bodo zavržene in neodprte vrnjene pošiljatelju. Če z ovojnice ne bo razviden pošiljatelj, se vloga odpre in vrne pošiljatelju.
Vloge, oddane v elektronski obliki, ki ne bodo imele v zadevi elektronskega sporočila ustrezne navedbe iz točke 10.1 tega dokumenta, bodo zavržene.
V primeru, da se ugotovi formalna nepopolnost vloge, razpisna komisija v roku osmih (8) dni prijavitelja pozove k dopolnitvi vloge.
Če v ovojnici ni priložen elektronski medij, ali je le-ta prazen, zakodiran, uničen ali kako drugače poškodovan oziroma zaščiten, da razpisna komisija ne bo mogla preveriti vsebine na njem, se bo taka vloga zavrgla in prijavitelj ne bo pozvan na dopolnitev.
Poziv za dopolnitev vloge bo prijavitelju posredovan izključno po elektronski pošti na kontaktni elektronski naslov prijavitelja, naveden v prijavnem obrazcu.
Prijavitelj v dopolnitvi vloge ne sme spreminjati:
– višine zaprošenih sredstev,
– tistega dela vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge (namen, rezultat, vsebina, konzorcijski partnerji, način in dinamika izvajanja projekta),
– tistih elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev prijaviteljeve vloge glede na preostale vloge v postopku ocenjevanja.
Če prijavitelj v dopolnitvi vloge spreminja zgoraj navedene dele vloge, se upoštevajo navedbe iz prvotne vloge. Pri tem dodatno opozarjamo, da konzorcijskih partnerjev naknadno (v že oddani vlogi) ni več možno spreminjati.
Vloge prijaviteljev, ki so bili pozvani k dopolnitvi in se na poziv niso pravočasno odzvali ali vloge niso dopolnili z vsemi obveznimi sestavinami skladno s pozivom in predmetnim razpisom, se zavržejo. Prijaviteljev, ki vloge niso dopolnili skladno s pozivom za dopolnitev, se k dopolnitvi za isto stvar ne poziva ponovno.
Razpisna komisija lahko od prijaviteljev zahteva tudi dodatna pojasnila oziroma obrazložitve o vsebini vloge, kakor tudi prilagoditev izvedbenega ali finančnega načrta projekta (elaborata), če domneva, da posamezne predlagane aktivnosti v projektu niso upravičene do financiranja. Če dopolnitev vloge ne bo posredovana v roku in na način, ki bo določen v pozivu, bo razpisna komisija upoštevala podatke iz vloge.
Za vse formalno popolne vloge razpisna komisija preveri, ali vloga izpolnjuje vse pogoje za kandidiranje.
Vloga se brez poziva na dopolnitev zavrne, če:
– je v delih, ki ne smejo biti predmet dopolnjevanja, neskladna z javnim razpisom,
– če ne izpolnjuje pogojev za kandidiranje.
10.4 Strokovno ocenjevanje popolnih vlog
Razpisna komisija bo v postopek ocenjevanja na podlagi meril uvrstila le popolne vloge. Vloga je popolna, če (1) so izpolnjeni pogoji za kandidiranje na javnem razpisu in (2) je formalno popolna, kar pomeni, da je sestavljena iz obveznih dokumentov, ki so opredeljeni v okviru točke 15.3. razpisne dokumentacije in so v celoti izpolnjeni, podpisani in žigosani (če prijavitelj uporablja žig).
Vsako vlogo bosta ločeno ocenila dva člana razpisne komisije na podlagi meril, določenih v točki 11 tega dokumenta. Končno oceno vloge predstavlja povprečje posameznih podeljenih ocen obeh ocenjevalcev. V primeru, ko je med končno oceno ocenjevalca ena in končno oceno ocenjevalca dva iste vloge 15 točk ali več razlike, potem isto vlogo oceni še tretji ocenjevalec. Končno oceno takšne vloge predstavlja povprečje posameznih podeljenih ocen vseh treh ocenjevalcev.
Na osnovi rezultatov ocenjevanja bo razpisna komisija oblikovala predlog prejemnikov sredstev, ki jih bo predstojniku ministrstva predlagala za financiranje.
11. Merila, na podlagi katerih se med tistimi, ki izpolnjujejo pogoje, izberejo prejemniki sredstev
Vloge, ki prestanejo preverjanje pogojev, ocenjevalna
MERILA 
Maksimalno št. točk
M1 
Ustreznost in izvedljivost programov neformalnih izobraževanj glede na DigComp 2.2 
V primeru, da dobi vloga 0 točk, se zavrne.
10
Predlagan program neformalnih izobraževanj je popoln in izčrpen, vsebuje vse ključne elemente, vključno z natančno vsebinsko opredelitvijo materije izobraževanj, jasno opredeljenimi splošnimi in operativnimi cilji, ter podrobnimi standardi znanja, kjer so minimalni standardi jasno izpostavljeni. Način preverjanja znanja in razvitosti digitalnih kompetenc je natančno opredeljen. Program izobraževanj je razumljiv in povsem izvedljiv. Poleg tega jasno in konkretno določa, katere digitalne kompetence iz okvira DigComp 2.2. so pokrite z izobraževanji in kako te kompetence prispevajo k celotnemu napredku udeležencev.
10–8
Predlagan program neformalnih izobraževanj vključuje večino ključnih elementov, kot so vsebinska opredelitev, splošni in operativni cilji ter standardi znanja. Minimalni standardi znanja so jasno izpostavljeni. Način preverjanja znanja in razvitosti digitalnih kompetenc je ustrezno opredeljen. Program izobraževanj je razumljiv in izvedljiv. Jasno določa, katere digitalne kompetence iz okvira DigComp 2.2. so pokrite, vendar je povezava med temi kompetencami in napredkom udeležencev manj podrobno obravnavana.
7–6
Predlagan program neformalnih izobraževanj vsebuje osnovne elemente, kot so vsebinska opredelitev, splošni in operativni cilji, ter standardi znanja. Minimalni standardi so navedeni, vendar niso jasno izpostavljeni. Način preverjanja znanja in razvitosti digitalnih kompetenc je površno opredeljen. Program izobraževanj je razumljiv, a pomanjkljivo izvedljiv. Jasno določa, katere digitalne kompetence iz okvira DigComp 2.2. so pokrite, vendar je opredelitev teh kompetenc splošna in premalo konkretna.
6–5
Predlagan program neformalnih izobraževanj je pomanjkljiv, ne vključuje vseh ključnih elementov, kot so popolna vsebinska opredelitev, jasno opredeljeni cilji, ali natančno določeni standardi znanja. Minimalni standardi niso jasno opredeljeni. Način preverjanja znanja in razvitosti digitalnih kompetenc je nejasen. Program izobraževanj je slabo razumljiv, vendar še vedno izvedljiv. Opredelitev digitalnih kompetenc po DigComp 2.2. je pomanjkljiva in ne zagotavlja celovitega pregleda nad pokritostjo kompetenc.
4–3
Predlagan program neformalnih izobraževanj je nepopoln in vsebuje le delno opredeljene elemente, kot so cilji ali standardi znanja. Minimalni standardi znanja so slabo opredeljeni ali niso izpostavljeni. Način preverjanja znanja in razvitosti digitalnih kompetenc ni jasno določen. Program izobraževanj je težko razumljiv, a še vedno izvedljiv. Jasno ne določa, katere digitalne kompetence iz okvira DigComp 2.2. so pokrite.
2–1
Predlagan program neformalnih izobraževanj je neizvedljiv ali popolnoma neustrezno opredeljen. Ključni elementi, kot so cilji, standardi znanja in način preverjanja znanja, manjkajo ali so nejasni. Program izobraževanj ne določa, katere digitalne kompetence iz okvira DigComp 2.2. so pokrite.
0
M2
Izvirnost in kreativnost pristopa k poučevanju digitalne pismenosti
10
Projekt predstavlja povsem nov in kreativen način učenja digitalnih veščin, ki še ni bil uporabljen v širši praksi. Projekt bistveno spreminja način, kako mladi pridobivajo digitalne veščine, in prinaša revolucionarne pristope, ki bi lahko postali nova referenca na tem področju.
10–8
Projekt uvaja edinstven pristop k učenju, ki vključuje inovativne metode (npr. igre, interaktivne tehnologije, personalizirane učne poti), in je prilagojen specifičnim potrebam mladih, kar omogoča boljšo vključenost in večji učinek na njihovo digitalno pismenost.
7–6
Projekt uvaja zmerne inovacije v metodah učenja, kot so prilagojene aktivnosti ali novi pedagoški pristopi, ki so opazno učinkovitejši pri spodbujanju digitalne pismenosti, vendar so še vedno podobni nekaterim obstoječim rešitvam.
5–4
Projekt uvaja nekaj manjših novosti v pristopu k učenju, ki pa so še vedno zelo podobne obstoječim programom in niso bistveno prilagojene ciljni skupini.
3–1
Projekt uporablja tradicionalne metode učenja digitalnih veščin, ki jih že široko uporabljajo druge organizacije, brez pomembnih inovacij ali prilagoditev.
0
M3
Doseganje ciljev javnega razpisa
5
Za vseh 5 ciljev javnega razpisa je podana natančna in kakovostna ocena napovedi doprinosa predlaganega projekta k doseganju ciljev razpisa.
5
Za 4 od 5 ciljev javnega razpisa je podana natančna in kakovostna ocena napovedi doprinosa predlaganega projekta k doseganju ciljev razpisa.
4
Za 3 od 5 ciljev javnega razpisa je podana natančna in kakovostna ocena napovedi doprinosa predlaganega projekta k doseganju ciljev razpisa.
3
Za 2 od 5 ciljev javnega razpisa je podana natančna in kakovostna ocena napovedi doprinosa predlaganega projekta k doseganju ciljev razpisa.
2
Natančna in kakovostna ocena napovedi doprinosa predlaganega projekta k doseganju ciljev razpisa je opredeljena le za 1 cilj.
1
Ustrezna napoved doprinosa k ciljem javnega razpisa ni podana ali je povsem neustrezna.
0
M4
Ustreznost izvedbenega načrta, opredelitev načina izvajanja aktivnosti (izobraževanj) in vrst financiranih aktivnosti iz 4. točke razpisne dokumentacije ter promocijske aktivnosti 
V primeru, da dobi vloga 0 točk, se zavrne.
35 
M4.1
Ustreznost izvedbenega načrta, opredelitev načina izvajanja aktivnosti (izobraževanj) in vrst financiranih aktivnosti iz 4. točke razpisne dokumentacije
20
Izvedbeni načrt je popolnoma celovit, jasno razumljiv, izvedljiv in utemeljen. Način izvajanja vseh predvidenih aktivnosti (izobraževanj), vključno s spremljanjem napredka, je podrobno opredeljen. Vse financirane aktivnosti iz posameznega sklopa so podrobno opredeljene in razdelane.
20–18
Izvedbeni načrt je celovit, razumljiv in izvedljiv. Način izvajanja vseh predvidenih aktivnosti (izobraževanj), vključno s spremljanjem napredka, je opredeljen. Vse financirane aktivnosti so opredeljene, vendar ne povsem podrobne.
17–14
Izvedbeni načrt je razumljiv in izvedljiv, vendar ni povsem celovit. Način izvajanja aktivnosti (izobraževanj), vključno s spremljanjem napredka, je opredeljen, vendar pomanjkljivo. Nekatere financirane aktivnosti so opisane površno ali nepopolno opisane.
13–10
Izvedbeni načrt je razumljiv, vendar ima znatne pomanjkljivosti. Način izvajanja aktivnosti (izobraževanj), vključno s spremljanjem napredka, ni v celoti opredeljen. Nekatere financirane aktivnosti niso razdelane ali so pomanjkljivo opisane.
9–6
Izvedbeni načrt je deloma razumljiv in vsebuje tveganja za izvedbo. Manjka jasna opredelitev načina izvajanja aktivnosti (izobraževanj) in spremljanje napredka, financirane aktivnosti so pomanjkljivo opisane.
5–3
Izvedbeni načrt je težko razumljiv in vsebuje znatna tveganja za izvedbo. Manjka jasna opredelitev načina izvajanja aktivnosti (izobraževanj) in spremljanje napredka, večina financiranih aktivnosti ni opredeljena.
2–1
Izvedbeni načrt ni razumljiv in izvedljiv. Način izvajanja aktivnosti (izobraževanj) ni opredeljen, večina financiranih aktivnosti ni vsebinsko razdelana.
0
M4.2
Promocijske aktivnosti
5
Promocijske aktivnosti so zelo natančno razdelane, z jasno opredeljenimi cilji, ciljno skupino ter načrtom izvedbe. Predvidenih je vsaj 6 različnih oblik promocije, ki vključujejo različne medije (npr. letaki, plakati, družbena omrežja, radio, lokalna TV, lokalni časopis ipd.). Promocija je načrtovana tudi v lokalnih okoljih, s poudarkom na prilagajanju aktivnosti specifičnim potrebam in značilnostim posameznih lokalnih skupnosti. Inovativni pristop je jasno, razumljivo in realistično opredeljen, vključuje nove tehnologije ali kreativne metode za doseganje ciljne skupine. Kazalniki za merjenje učinkov promocijskih aktivnosti so jasno opredeljeni, merljivi in prilagojeni različnim fazam projekta (npr. število doseženih oseb, stopnja vključenosti, povratne informacije od ciljne skupine).
5
Promocijske aktivnosti so dobro razdelane in pokrivajo ključne vidike promocije. Predvidene so vsaj 4 različne oblike promocije, ki vključujejo različne medije. Promocija vključuje aktivnosti v lokalnih okoljih, vendar manj podrobno prilagojene specifičnim potrebam teh okolij. Inovativni pristop je opredeljen, razumljiv in realističen, a manj dodelan kot pri oceni z 10 točkami. Kazalniki so opredeljeni, vendar niso v celoti prilagojeni vsem fazam projekta.
4
Promocijske aktivnosti so površno razdelane, brez podrobnega načrta ali z manjšimi pomanjkljivostmi. Predvidene so vsaj 4 različne oblike promocije. Promocija vključuje lokalna okolja, vendar brez prilagojenih aktivnosti specifičnim značilnostim teh okolij. Inovativni pristop je opredeljen, vendar ni povsem razumljiv ali realističen. Kazalniki so opredeljeni, vendar so površni in nejasni.
3
Promocijske aktivnosti so slabo razdelane, brez jasne strukture in načrta. Predvidene so vsaj 4 različne oblike promocije, vendar brez podrobnosti. Promocija je vključena, vendar brez jasne povezave z lokalnimi značilnostmi. Inovativni pristop je preskromen, nerazumljiv ali nerealen, ali pa sploh ni opredeljen. Kazalniki so opredeljeni, a zelo površno, kar otežuje merjenje uspešnosti.
2
Promocijske aktivnosti so pomanjkljivo razdelane, z nejasnimi cilji in metodami. Predvidene so manj kot 4 različne oblike promocije. Promocija vključuje lokalna okolja, vendar brez kakršne koli prilagoditve. Inovativni pristop ni opredeljen ali je nerealen. Kazalniki niso opredeljeni ali so povsem neustrezni.
1
Promocijske aktivnosti niso razdelane ali pa so povsem neustrezne. Predvidene so manj kot 4 različne oblike promocije brez jasnega načrta. Promocija ni predvidena v lokalnih okoljih. Inovativni pristop ni opredeljen. Kazalniki niso opredeljeni.
0
M4.3
Metode dela
5
Metode dela so zelo jasno predstavljene in popolnoma ustrezne. 
Metode dela so večinoma predstavljene in so ustrezne. 
Metode dela so le delno predstavljene in so večinoma ustrezne. 
Metode dela so pomanjkljivo predstavljene in so delno ustrezne. 
Metode dela so popolnoma pomanjkljivo predstavljene. 
Metode dela niso predstavljene ali so popolnoma nejasne in neustrezne.
0
M4.4
Terminski načrt
5
Terminski načrt je zelo natančen, z jasno razdeljenimi roki in podrobnostmi za vsako aktivnost ter popolnoma izvedljiv.
5
Terminski načrt je jasen, z določenimi roki za vsako aktivnost ter je izvedljiv.
4
Terminski načrt je predstavljen za večino aktivnosti, vendar je preveč splošen oziroma ni dovolj podroben. Obstajajo določena tveganja za izvedljivost.
3
Terminski načrt je delno predstavljen, vendar je preveč splošen oziroma so ključni podatki oziroma roki pomanjkljivi. Obstajajo večja tveganja za izvedljivost.
2
Terminski načrt je predstavljen za manjši del aktivnosti in je preveč splošen. Večji del nalog ni opredeljen. Obstaja visoko tveganje za izvedljivost.
1
Terminski načrt ni predstavljen, zato obstaja visoko tveganje za izvedljivost.
0
M5 
Reference prijavitelja/konzorcijskih partnerjev o izvedenih dogodkih v obliki izobraževanj, delavnic ali predavanj za mlade od 6. do 29. leta na temo digitalnih kompetenc v minimalnem trajanju 4 pedagoške ure (pedagoška ura traja 45 minut)
20
Prijavitelj/konzorcijski partnerji so od vključno 1. 1. 2021 dalje izvedli 41 ali več aktivnosti.
20
Prijavitelj/konzorcijski partnerji so od vključno 1. 1. 2021 dalje izvedli med 31 in 40 aktivnosti.
15
Prijavitelj/konzorcijski partnerji so od vključno 1. 1. 2021 dalje izvedli med 21 in 30 aktivnosti.
10
Prijavitelj/konzorcijski partnerji so od vključno 1. 1. 2021 dalje izvedli med 16 in 20 aktivnosti.
5
Prijavitelj/konzorcijski partnerji so od vključno 1. 1. 2021 dalje izvedli 15 aktivnosti.
0
M6
Lokacija izvedbe izobraževanj (oz. sedež izvajalca izobraževanj)
15
7 ali več statističnih regij ali 10 ali več območij, kjer prebivajo avtohtone narodne skupnosti/obmejnih problemskih območij.
15
5 ali 6 statističnih regij ali 7–8 območij, kjer prebivajo avtohtone narodne skupnosti/obmejnih problemskih območij.
10
4 statistične regije ali 5–6 območij, kjer prebivajo avtohtone narodne skupnosti/obmejnih problemskih območij.
7
3 statistične regije ali 3–4 območja, kjer prebivajo avtohtone narodne skupnosti/obmejna problemska območja.
4
2 statistični regiji ali 1–2 območji, kjer prebivajo avtohtone narodne skupnosti/obmejni problemski območji.
2
1 statistična regija ali 0 območij, kjer prebivajo avtohtone narodne skupnosti/obmejna problemska območja.
0
M7
Opredelitev tveganj in ukrepov za njihovo obvladovanje
5
M7.1 
Zunanja tveganja
Predstavljenih je 5 ali več zunanjih tveganj ter ukrepi za njihovo obvladovanje. 
Predstavljena so 3 ali 4 zunanja tveganja ter ukrepi za njihovo obvladovanje. 
Predstavljeni sta 2 zunanji tveganji ter ukrepi za njuno obvladovanje. 
Predstavljeno je 1 zunanje tveganje ter ukrepi za njegovo obvladovanje. 
Predstavljeno ni nobeno zunanje tveganje ter ukrepi za njegovo obvladovanje.
0
M7.2
Notranja tveganja
Predvidena so notranja tveganja in ukrepi za njihovo obvladovanje oziroma je navedeno, da notranja tveganja niso prepoznana. 
Obstoj notranjih tveganj ni opredeljen.
 
0
SKUPAJ 
100
M = M1 + M2 + M3 + M4 + M5 + M6 + M7
M je skupni seštevek vseh točk, ki jih prijavitelj doseže pri posameznem merilu. Največje število vseh točk je 100.
Vloga mora doseči najmanj 60 točk, da se uvrsti v izbirni postopek.
12. Obveščanje prijaviteljev o rezultatih javnega razpisa
Ministrstvo bo prijavitelje o izidu razpisa obvestilo najkasneje v 60 dneh po zaključku odpiranja vlog. Rezultati razpisa predstavljajo informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletni strani ministrstva: https://www.mdp.gov.si/.
Z izbranimi prijavitelji bodo na podlagi sklepa predstojnika ministrstva o izboru sklenjene pogodbe o financiranju (Priloga št. 1: Vzorec pogodbe o financiranju).
V primeru, da izbrani prijavitelj zaradi katerih koli razlogov odstopi od podpisa pogodbe o financiranju oziroma se na poziv na sklenitev pogodbe ne odzove v roku osmih (8) dni od prejema poziva, se šteje, da je vlogo za pridobitev sredstev umaknil, ministrstvo pa lahko izbere vlogo (ali več vlog), ki je naslednja prejela najvišje število točk v posameznem sklopu.
13. Pravno varstvo
Zoper odločitev ministrstva o vlogi za dodelitev financiranja je dopusten upravni spor. Tožba se vloži pri Upravnem sodišču Republike Slovenije, v roku 30 dni od dneva vročitve sklepa, in sicer neposredno pisno na sodišču ali pa se mu pošlje po pošti. Šteje se, da je bila tožba vložena pri sodišču tisti dan, ko je bila priporočeno oddana na pošto. Tožba se vloži v tolikih izvodih, kolikor je strank v postopku. Tožbi je treba priložiti sklep, ki se izpodbija, v izvirniku, prepisu ali kopiji.
Tožba ne zadrži izvršitve sklepa o (ne)izboru, zoper katerega je vložena, oziroma ne zadrži podpisa pogodbe o sofinanciranju z izbranimi prijavitelji.
14. Razpisna dokumentacija in ostale informacije
Razpisno dokumentacijo lahko zainteresirani prijavitelji v razpisnem roku pridobijo na spletni strani ministrstva: https://www.mdp.gov.si/ ali preko e-naslova: gp.mdp@gov.si, s sklicem na št. zadeve 430-20/2024-3150.
Dodatne informacije o javnem razpisu lahko zainteresirani prijavitelji dobijo izključno po elektronski pošti na naslovu: gp.mdp@gov.si s pripisom: »Javni razpis za financiranje izobraževanj otrok in mladih za krepitev digitalnih kompetenc ter spodbujanje in promocijo naravoslovnih in tehniških poklicev za leti 2025 in 2026 (JR MLADI 2025-2026)« in sklicem na št. zadeve 430-20/2024-3150.
Odgovori na pogosto zastavljena vprašanja v zvezi z razpisom bodo objavljeni na spletni strani ministrstva: https://www.mdp.gov.si/.
Vprašanja je možno posredovati najpozneje do 28. 3. 2025 do 15. ure, če bodo vprašanja posredovana po tem datumu, le-ta ne bodo obravnavana, odgovori nanje pa ne objavljeni. Zadnji odgovori s strani ministrstva bodo objavljeni najpozneje do 31. 3. 2025 do 15. ure.
Ministrstvo bo organiziralo informativno delavnico za potencialne prijavitelje, kjer bo javni razpis podrobneje predstavljen. O datumu in lokaciji delavnice bodo potencialni prijavitelji obveščeni na spletni strani ministrstva: https://www.mdp.gov.si/.
Ministrstvo za digitalno preobrazbo 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti