Uradni list

Številka 28
Uradni list RS, št. 28/2025 z dne 25. 4. 2025
Uradni list

Uradni list RS, št. 28/2025 z dne 25. 4. 2025

Kazalo

Št. 3310-30/2025 Ob-1850/25, Stran 1248
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Republike Slovenije, Dunajska 22, 1000 Ljubljana, na podlagi prvega odstavka 5. člena Uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij razvoja podeželja, ki niso vezane na površino ali živali, iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 77/23, 19/24, 52/24 in 9/25; v nadaljnjem besedilu: uredba o skupnih določbah za izvajanje intervencij) in prvega odstavka 24. člena Uredbe o izvajanju intervencije naložbe v dvig produktivnosti in tehnološki razvoj, vključno z digitalizacijo kmetijskih gospodarstev, ter intervencije naložbe v prilagoditev na podnebne spremembe pri trajnih nasadih, iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 14/25; v nadaljnjem besedilu: uredba), objavlja
javni razpis 
za podintervencijo naložbe pravnih oseb in samostojnih podjetnikov posameznikov v okviru intervencije naložbe v dvig produktivnosti in tehnološki razvoj, vključno z digitalizacijo kmetijskih gospodarstev, za leto 2025 
1. Osnovni podatki o javnem razpisu
Predmet javnega razpisa:
Predmet javnega razpisa so naložbe iz prvega in tretjega odstavka 5. člena uredbe.
Razpisana sredstva po sklopih:
Višina razpisanih nepovratnih sredstev znaša do vključno 18.926.277 EUR, ki se razdelijo po naslednjih sklopih glede na vrsto naložbe: 
– 3.726.277 EUR za naložbe iz 1. točke prvega odstavka 5. člena uredbe (sklop 1), 
– 3.800.000 EUR za naložbe iz 2. točke prvega odstavka 5. člena uredbe (sklop 2), 
– 3.800.000 EUR za naložbe iz 3. točke prvega odstavka 5. člena uredbe in naložbe iz 2. točke tretjega odstavka 5. člena uredbe (sklop 3), 
– 3.800.000 EUR za naložbe iz 4. točke prvega odstavka 5. člena uredbe (sklop 4), ter 
– 3.800.000 EUR za naložbe iz 1. točke tretjega odstavka 5. člena uredbe (sklop 5).
Sredstva se zagotavljajo iz proračunskih postavk MKGP, in sicer: 
– 6.416.007,90 EUR iz proračunske postavke 221064 Skupni strateški načrt 2023–2027 – EKSRP – EU, 
– 12.510.269,10 EUR iz proračunske postavke 221065 Skupni strateški načrt 2023–2027 – EKSRP – slovenska udeležba. 
Delež sredstev iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja znaša 33,9 %, delež sredstev iz proračuna Republike Slovenije pa znaša 66,1 %.
Vrsta javnega razpisa:
Zaprti.
Obdobje vlaganja vlog na javni razpis: 
Vložitev vloge na javni razpis poteka od 19. maja 2025 do vključno 27. avgusta 2025, do 14. ure.
Obdobje upravičenosti stroškov:
V skladu s prvim odstavkom 26. člena uredbe so do podpore upravičeni stroški naložb, ki so nastali po vložitvi vloge na javni razpis do vložitve zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev, ki se v skladu s petim odstavkom 25. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij vloži najpozneje v treh letih od datuma vložitve vloge na javni razpis. 
V skladu z drugim odstavkom 26. člena uredbe so do podpore upravičeni tudi splošni stroški iz 17. točke prvega odstavka 25. člena uredbe, ki so nastali od 1. januarja 2023 do vložitve zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev.
Informacije o javnem razpisu:
Informacije o javnem razpisu so dostopne na naslednji povezavi: https://skp.si/aktualno/info-tocke.
2. Namen in cilji podintervencije
1. Namen podintervencije naložbe pravnih oseb in samostojnih podjetnikov posameznikov, ki se izvaja v okviru intervencije naložbe v dvig produktivnosti in tehnološki razvoj, vključno z digitalizacijo kmetijskih gospodarstev, (v nadaljnjem besedilu: podintervencija) je določen v prvem odstavku 4. člena uredbe.
2. Cilji podintervencije so določeni v tretjem odstavku 4. člena uredbe.
3. V skladu s 14. točko 2. člena uredbe primarna pridelava kmetijskih proizvodov pomeni proizvodnjo rastlinskih in živinorejskih proizvodov, brez nadaljnjih postopkov obdelave, ki bi spremenili naravo teh proizvodov, še zlasti pridelava, pobiranje in skladiščenje primarnih kmetijskih proizvodov ter njihova priprava s strani primarnih proizvajalcev za prvo prodajo prodajnim posrednikom ali predelovalcem. Kot priprava primarnih kmetijskih proizvodov za prvo prodajo se štejejo tudi njihovo čiščenje, luščenje, sortiranje, kratkotrajna zaščita pred gnitjem in pakiranje.
3. Predmet podpore in vrste naložb
1. Predmet podpore so naložbe v primarno pridelavo kmetijskih proizvodov iz prvega in tretjega odstavka 5. člena uredbe, pri čemer:
– se upoštevajo pogoji glede združevanja naložb iz 1., 2., 3., 4., 5., 6., 12., 13. in 14. točke četrtega odstavka 5. člena uredbe;
– je kmetijska mehanizacija za kmetovanje na gorskem območju v skladu s pod a) 1. točke prvega odstavka 5. člena uredbe kmetijska mehanizacija s posebnim namenom na gorskem območju iz Pravilnika o katalogu stroškov in njihovih vrednostih na enoto (Uradni list RS, št. 34/24 in 95/24; v nadaljnjem besedilu: pravilnik), ki je navedena v Seznamu upravičenih stroškov in najvišjih priznanih vrednosti iz Priloge 1 razpisne dokumentacije (v nadaljnjem besedilu: Seznam upravičenih stroškov).
2. Vrsti naložb glede na velikost sta določeni v 8. in 9. točki 2. člena uredbe, pri čemer je skupna načrtovana vrednost naložbe določena v 7. točki 2. člena Uredbe.
4. Vlagatelj in upravičenec
1. Vlagatelj je določen v tretjem odstavku 6. člena uredbe.
2. Upravičenec je določen v četrtem odstavku 6. člena uredbe.
3. V skladu z 10. točko 2. člena uredbe je vlagatelj mladi kmet, če ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjuje pogoje iz drugega do šestega odstavka 5. člena Uredbe o izvajanju intervencij podpora za vzpostavitev gospodarstev mladih kmetov in medgeneracijski prenos znanja iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 88/23, 12/24, 43/24 in 13/25; v nadaljnjem besedilu: uredba o izvajanju intervencije podpora za vzpostavitev kmetijskih gospodarstev mladih kmetov in intervencije medgeneracijski prenos znanja), pri čemer se izpolnjevanje pogojev iz 3. ali 4. točke šestega odstavka 5. člena uredbe o izvajanju intervencije podpora za vzpostavitev kmetijskih gospodarstev mladih kmetov in intervencije medgeneracijski prenos znanja izkazuje z izjavo nosilca kmetijskega gospodarstva, na katerem je vlagatelj opravljal kmetijsko dejavnost, ki je Priloga 2 razpisne dokumentacije.
5. Pogoji ob vložitvi vloge na javni razpis
5.1 Splošni pogoji
1. Vlagatelj mora ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjevati pogoje iz 9. člena, prvega in drugega odstavka 10. člena, prvega in tretjega odstavka 11. člena ter pogoje iz 14. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
2. Poleg pogojev iz prejšnje točke mora vlagatelj izpolnjevati tudi pogoje iz 27. in 29. člena uredbe:
a) v skladu z 2. točko 27. člena uredbe je zbirna vloga vložena v skladu z Uredbo o izvedbi intervencij kmetijske politike za leto 2024 (Uradni list RS, št. 132/23, 24/24 in 63/24);
b) če gre za kolektivno naložbo, ki jo izvaja skupina proizvajalcev za skupno trženje (v nadaljnjem besedilu: skupina proizvajalcev), organizacija proizvajalcev oziroma zadruga, se pri ugotavljanju obsega dela iz 6. točke 27. člena uredbe lahko upošteva tudi obseg dela njihovih članov oziroma članov zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo;
c) v skladu s 7. točko 27. člena uredbe ima vlagatelj v letu 2024 prihodek v višini najmanj 1,5 minimalne plače na zaposlenega v Republiki Sloveniji za leto 2024, ki znaša 22.570,20 eurov;
č) poslovni načrt mora biti v skladu s prvim odstavkom 29. člena uredbe izdelan najmanj do 31. 12. 2033;
d) v skladu s tretjim odstavkom 29. člena uredbe se upošteva obračun davka od dohodka pravnih oseb za leto 2024.
5.2. Posebni pogoji
Vlagatelj mora poleg pogojev iz prejšnjega podpoglavja izpolnjevati tudi pogoje iz 7., 8., 9. 12. in 28. člena uredbe.
6. Upravičeni in neupravičeni stroški
1. Upravičeni stroški so določeni v 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11. in 17. točki prvega odstavka 25. člena uredbe ter v 19. in 20. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, pri čemer:
– se v skladu s 5. točko prvega odstavka 19. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij vlogi na javni razpis priložijo tržno primerljive pisne ponudbe najmanj treh ponudnikov, če se uveljavlja vrsta stroška, za katerega v pravilniku ni določena najvišja priznana vrednost, in ne gre za naložbo iz druge alineje 1. točke 3. poglavja tega javnega razpisa ali za naložbo iz pod a) 1. točke tretjega odstavka 5. člena uredbe. Če gre za naložbo iz druge alineje 1. točke 3. poglavja tega javnega razpisa ali za naložbo iz pod a) 1. točke tretjega odstavka 5. člena uredbe, se vlogi na javni razpis priloži ena ponudba;
– se pogoj iz osmega odstavka 19. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij izkazuje z izjavo v vlogi na javni razpis, ki je Priloga 3 razpisne dokumentacije, in z izjavo v zahtevku za izplačilo sredstev, ki je Priloga 4 razpisne dokumentacije.
2. Upravičeni stroški so določeni v pravilniku in navedeni v Seznamu upravičenih stroškov.
3. Neupravičeni stroški so določeni v drugem odstavku 25. člena uredbe.
7. Merila za ocenjevanje vlog
1. Merila za ocenjevanje vlog na javni razpis so določena v tretjem odstavku 13. člena uredbe ter v dokumentu »Merila za izbor operacij v okviru SN 2023–2027«, ki je dostopen na spletni strani: https://skp.si/wp-content/uploads/2025/04/Merila_za_izbor_operacij_SN_2023-2027_EKSRP_7_cista_P.pdf.
2. Med vlogami na javni razpis, ki dosežejo vstopni prag 30 % možnega števila točk, ki znaša 57 točk za sklope 1, 2 in 3, 56 točk za sklop 4 ter 51 točk za sklop 5 javnega razpisa, se v skladu s petim odstavkom 13. člena uredbe izberejo tiste, ki dosežejo višje število točk, do porabe razpisanih sredstev.
3. Ocenjevanje vlog se izvede na podlagi podatkov v vlogi na javni razpis, priloženih prilog ter podatkov iz uradnih evidenc.
4. Podrobnejša merila in točkovnik za sklop 1, sklop 2, sklop 3 in sklop 4 javnega razpisa so naslednja:
Št.
MERILO
Maksimalno število točk za enostavne naložbe
Maksimalno število točk za zahtevne naložbe
1
EKONOMSKI VIDIK NALOŽBE
85
85
1.1
INTERNA STOPNJA DONOSNOSTI – velja za zahtevne naložbe 
Upošteva se interna stopnja donosnosti (v nadaljnjem besedilu: ISD), ki se določi na podlagi dejanskih knjigovodskih podatkov v skladu s Prilogo 3 uredbe. Pri izračunu ISD se ne upoštevajo morebitno dodeljena sredstva na podlagi tega javnega razpisa.
0
30
ISD znaša od vključno 2,1 do vključno 5 %.
15
ISD znaša več kot 5 %.
30
1.2
NAČRTOVANO POVEČANJE PRIHODKA IZ KMETIJSKE DEJAVNOSTI – velja za enostavne naložbe 
Ocenjuje se načrtovano povečanje prihodka iz kmetijske dejavnosti glede na višino prihodka iz kmetijske dejavnosti, ki se določi na podlagi obračuna davka od dohodka pravnih oseb za leto 2024, in sicer najpozneje v tretjem koledarskem letu po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev oziroma najpozneje v petem koledarskem letu po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev, če gre za naložbo v ureditev trajnega nasada lupinarjev oziroma oljk. 
Če ima vlagatelj prihodek tudi iz dejavnosti, ki ni kmetijska dejavnost (v nadaljnjem besedilu: nekmetijska dejavnost), se pri ugotavljanju višine prihodka upošteva prihodek iz kmetijske in nekmetijske dejavnosti, razen če vlagatelj vlogi na javni razpis priloži izpis iz ločenih knjigovodskih evidenc, iz katerih je razviden ločen prihodek iz kmetijske dejavnosti in prihodek iz nekmetijske dejavnosti na kmetijskem gospodarstvu vlagatelja za leto 2024.
30
0
Kmetijsko gospodarstvo bo z naložbo povečalo prihodek iz kmetijske dejavnosti od vključno 10 do vključno 20 %. 
10
Kmetijsko gospodarstvo bo z naložbo povečalo prihodek iz kmetijske dejavnosti za več kot 20 do vključno 30 %. 
20
Kmetijsko gospodarstvo bo z naložbo povečalo prihodek iz kmetijske dejavnosti za več kot 30 %.
30
1.3
ODOBRENA SREDSTVA – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Ocenjuje se višina odobrenih sredstev vlagatelju iz podukrepa podpora za naložbe v kmetijska gospodarstva v okviru programa, ki ureja razvoj podeželja za obdobje 2014–2020 (v nadaljnjem besedilu: podukrep v okviru PRP 2014–2020) oziroma iz intervencije naložbe v dvig produktivnosti in tehnološki razvoj, vključno z digitalizacijo kmetijskih gospodarstev, iz uredbe (v nadaljnjem besedilu: intervencija naložbe v dvig produktivnosti).
10
10
Vlagatelju so bila odobrena finančna sredstva iz podukrepa v okviru PRP 2014–2020 oziroma iz intervencije naložbe v dvig produktivnosti v višini več kot 100.000 do vključno 400.000 eurov. 
2
2
Vlagatelju so bila odobrena finančna sredstva iz podukrepa v okviru PRP 2014–2020 oziroma iz intervencije naložbe v dvig produktivnosti v višini do vključno 100.000 eurov.
4
4
Vlagatelju niso bila odobrena finančna sredstva iz podukrepa v okviru PRP 2014–2020 oziroma iz intervencije naložbe v dvig produktivnosti.
10
10
1.4
NAČRTOVANO POVEČANJE DODANE VREDNOSTI NA ZAPOSLENEGA – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Ocenjuje se načrtovano povečanje dodane vrednosti na zaposlenega najpozneje v tretjem koledarskem letu po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev oziroma najpozneje v petem koledarskem letu po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev, če gre za naložbo v ureditev trajnega nasada lupinarjev oziroma oljk, glede na dodano vrednost na zaposlenega v letu 2024.
30
30
Vlagatelj bo povečal dodano vrednost na zaposlenega v višini od vključno 1.000 do vključno 3.000 evrov.
15
15
Vlagatelj bo povečal dodano vrednost na zaposlenega v višini več kot 3.000 evrov.
30
30
1.5
NALOŽBA V TRAJNI NASAD S TOLERANTNIMI SORTAMI SADIK – velja za enostavne in zahtevne naložbe (velja za sklop 3 javnega razpisa)
Z vlogo na javni razpis se uveljavlja podpora za naložbo v trajni nasad, pri čemer mora biti ob vložitvi zahtevka, s katerim se uveljavlja izplačilo sredstev za to naložbo, površina celotnega nasada, ki je predmet podpore, zasajena s tolerantnimi sortami sadik iz 13. točke 2. člena uredbe. 
Seznam tolerantnih sort sadik je v Prilogi, ki je sestavni del tega javnega razpisa. 
10
10
Vlagatelj ima ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev površino celotnega trajnega nasada, ki je predmet podpore, zasajeno s tolerantnimi sortami sadik.
10
10
1.6
VKLJUČENOST VLAGATELJA V SHEME KAKOVOSTI – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Točke se dodelijo, če je vlagatelj ob vložitvi vloge na javni razpis vključen v shemo kakovosti, ki je povezana z naložbo, kar izkazuje z naslednjimi dokazili: 
– certifikat za shemo kakovosti: ekološka pridelava, izbrana kakovost, višja kakovost, integrirana pridelava, zaščitena geografska označba, zajamčena tradicionalna posebnost, zaščitena označba porekla, 
– odločba o oceni vina z zaščiteno geografsko označbo ali zaščiteno označbo porekla oziroma 
– obvestilo o izpolnjevanju pogojev za neobvezno navedbo kakovosti »gorski proizvod«.
5
5
Vlagatelj je ob vložitvi vloge na javni razpis vključen v eno od naslednjih shem kakovosti: izbrana kakovost, višja kakovost ali integrirana pridelava.
1
1
Vlagatelj je ob vložitvi vloge na javni razpis vključen v eno od naslednjih shem kakovosti: zaščitena geografska označba, zajamčena tradicionalna posebnost, zaščitena označba porekla oziroma neobvezna navedba kakovosti »gorski proizvod«.
3
3
Vlagatelj je ob vložitvi vloge na javni razpis vključen v shemo kakovosti ekološka pridelava. 
5
5
2
SOCIALNI IN GEOGRAFSKI VIDIK VLAGATELJA
35
35
2.1
KMETIJSKO GOSPODARSTVO JE NA OBMOČJU OMD – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Kmetijsko gospodarstvo, katerega nosilec je vlagatelj, je razvrščeno v območje z omejenimi možnostmi za kmetijsko dejavnost (v nadaljnjem besedilu: območje OMD) v skladu s Pravilnikom o razvrstitvi kmetijskih gospodarstev v območja z omejenimi možnostmi za kmetijsko dejavnost (Uradni list RS, št. 34/23). Ocenjuje se povprečno število točk na hektar, ki jih prejme kmetijsko gospodarstvo, ki je razvrščeno v območje OMD, pri čemer se upoštevajo podatki na dan vložitve vloge na javni razpis.
10
10
Kmetijsko gospodarstvo prejme do vključno 199 točk.
1
1
Kmetijsko gospodarstvo prejme od 200 do vključno 299 točk.
2
2
Kmetijsko gospodarstvo prejme od 300 do vključno 399 točk.
3
3
Kmetijsko gospodarstvo prejme od 400 do vključno 499 točk.
4
4
Kmetijsko gospodarstvo prejme od 500 do vključno 599 točk.
5
5
Kmetijsko gospodarstvo prejme od 600 do vključno 699 točk.
6
6
Kmetijsko gospodarstvo a prejme od 700 do vključno 799 točk.
8
8
Kmetijsko gospodarstvo prejme 800 točk ali več.
10
10
2.2
NALOŽBENA PODPORA VLAGATELJICI – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Točke na podlagi tega merila se dodelijo, če vlogo na javni razpis vloži vlagateljica, ki je odgovorna oseba pravne osebe, ali samostojna podjetnica posameznica, in je bila odgovorna oseba pravne osebe ali samostojna podjetnica posameznica že v koledarskem letu pred vložitvijo vloge na javni razpis.
6
6
Vlogo na javni razpis vloži vlagateljica, ki je odgovorna oseba pravne osebe ali samostojna podjetnica posameznica, in je bila odgovorna oseba pravne osebe ali samostojna podjetnica posameznica že v koledarskem letu pred vložitvijo vloge na javni razpis.
6
6
2.3
VLAGATELJ JE MLADI KMET – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Točke na podlagi tega merila se dodelijo vlagatelju, ki ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjuje pogoje za mladega kmeta v skladu s 3. točko 4. poglavja tega javnega razpisa.
6
6
Vlagatelj je mladi kmet. 
6
6
2.4
SOCIALNI VIDIK PODJETJA – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Vlagatelj je ob vložitvi vloge na javni razpis socialno podjetje, invalidsko podjetje, zaposlitveni center ali zadruga. Socialno podjetje je vpisano v evidenco socialnih podjetij, ki jo vodi Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport. 
Invalidsko podjetje je vpisano v register invalidskih podjetij. Zaposlitveni center je vpisan v razvid zaposlitvenih centrov. Register invalidskih podjetij in razvid zaposlitvenih centrov vodi Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.
8
8
Vlagatelj je socialno podjetje, invalidsko podjetje, zaposlitveni center ali zadruga.
8
8
2.5
OBMEJNA PROBLEMSKA OBMOČJA – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Točke na podlagi tega merila se dodelijo vlagatelju, ki je nosilec kmetijskega gospodarstva, katerega sedež je v občini, ki je opredeljena kot obmejno problemsko območje v skladu s 4. členom Uredbe o določitvi obmejnih problemskih območij (Uradni list RS, št. 22/11, 97/12, 24/15, 35/17, 101/20, 112/22 in 92/24; v nadaljnjem besedilu: obmejno problemsko območje).
5
5
Vlagatelj je nosilec kmetijskega gospodarstva, katerega sedež je v občini, ki je opredeljena kot obmejno problemsko območje.
5
5
3
POVEZOVANJE
40
40
3.1
ČLANSTVO VLAGATELJA V ORGANIZACIJI PROIZVAJALCEV ALI SKUPINI PROIZVAJALCEV, PRIZNANI ZA SEKTOR, KI JE POVEZAN S PREDMETOM NALOŽBE ALI ČLANSTVO V ZADRUGI TER TRŽENJE LASTNIH KMETIJSKIH PROIZVODOV PREK TER ORGANIZACIJ – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Vlagatelj je član skupine proizvajalcev ali organizacije proizvajalcev, priznane za sektor, ki je povezan s predmetom naložbe, oziroma član zadruge še najmanj tri zaporedna koledarska leta po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev. Skupina proizvajalcev ali organizacija proizvajalcev mora biti priznana v skladu s predpisi, ki urejajo priznanje skupine ali organizacije proizvajalcev. 
Ocenjuje se delež lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov iz kmetijskega gospodarstva vlagatelja, ki jih trži preko organizacije proizvajalcev, skupine proizvajalcev oziroma zadruge. Načrtovani delež lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov, ki jih trži preko organizacije proizvajalcev, skupine proizvajalcev oziroma zadruge vlagatelj izkazuje z eno ali več pogodbami, ki se priložijo zahtevku za izplačilo sredstev. 
10
10
Vlagatelj načrtuje, da bo tržil od vključno 30 do vključno 50 % lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov preko organizacije proizvajalcev, skupine proizvajalcev oziroma zadruge.
5
5
Vlagatelj načrtuje, da bo tržil več kot 50 % lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov preko organizacije proizvajalcev, skupine proizvajalcev oziroma zadruge.
10
10
3.2
VREDNOST POGODBENE PRODAJE LASTNIH PRIDELANIH KMETIJSKIH PROIZVODOV GLEDE NA STANDARDNI PRIHODEK KMETIJSKEGA GOSPODARSTVA – velja za enostavne naložbe 
Ocenjuje se načrtovani delež vrednosti pogodbene prodaje količin lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov glede na standardni prihodek kmetijskega gospodarstva v letu 2024, pri čemer se delež prodaje izkazuje z eno ali več pogodbami ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev. Načrtovani delež pogodbene prodaje količin lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov mora biti izpolnjen v vsakem letu v treh zaporednih koledarskih letih po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev. 
20
0
Načrtovani delež vrednosti pogodbeno prodanih količin lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov znaša več kot 10 do vključno 25 % standardnega prihodka kmetijskega gospodarstva.
7
Načrtovani delež vrednosti pogodbeno prodanih količin lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov znaša več kot 25 do vključno 35 % standardnega prihodka kmetijskega gospodarstva.
13
Načrtovani delež vrednosti pogodbeno prodanih količin lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov znaša več kot 35 % standardnega prihodka kmetijskega gospodarstva.
20
3.3
VREDNOST POGODBENE PRODAJE LASTNIH PRIDELANIH KMETIJSKIH PROIZVODOV GLEDE NA STANDARDNI PRIHODEK KMETIJSKEGA GOSPODARSTVA – velja za zahtevne naložbe 
Ocenjuje se načrtovani delež vrednosti pogodbeno prodanih količin lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov glede na standardni prihodek kmetijskega gospodarstva v letu 2024, pri čemer se delež prodaje izkazuje z eno ali več pogodbami ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev. Načrtovani delež pogodbene prodaje količin lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov mora biti izpolnjen v vsakem letu v treh zaporednih koledarskih letih po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev. 
0
20
Načrtovani delež vrednosti pogodbeno prodanih količin lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov znaša več kot 25 do vključno 35 % standardnega prihodka kmetijskega gospodarstva.
7
Načrtovani delež vrednosti pogodbeno prodanih količin lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov znaša več kot 35 do vključno 50 % standardnega prihodka kmetijskega gospodarstva.
13
Načrtovani delež vrednosti pogodbeno prodanih količin lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov znaša več kot 50 % standardnega prihodka kmetijskega gospodarstva.
20
3.4
NEPOSREDNA PRODAJA KONČNEMU POTROŠNIKU – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Ocenjuje se načrtovani delež vrednosti neposredno prodanih lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov končnemu potrošniku glede na standardni prihodek kmetijskega gospodarstva v letu 2024. Kot končni potrošnik se šteje tudi obrat javne prehrane iz 2. člena Pravilnika o evidencah s področja ekološke pridelave in predelave kmetijskih pridelkov in živil (Uradni list RS, št. 105/22), (v nadaljnjem besedilu: obrat javne prehrane). Vrednost neposredno prodanih kmetijskih proizvodov končnemu potrošniku se ugotavlja na podlagi izdanih računov končnemu potrošniku in ga mora vlagatelj doseči najpozneje v tretjem koledarskem letu po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev.
10
10
Načrtovani delež vrednosti neposredno prodanih kmetijskih proizvodov končnemu potrošniku bo znašal od vključno 5 do vključno 10 % standardnega prihodka kmetijskega gospodarstva.
3
3
Načrtovani delež vrednosti neposredno prodanih kmetijskih proizvodov končnemu potrošniku bo znašal več kot 10 do vključno 15 % standardnega prihodka kmetijskega gospodarstva.
6
6
Načrtovani delež vrednosti neposredno prodanih kmetijskih proizvodov končnemu potrošniku bo znašal več kot 15 % standardnega prihodka kmetijskega gospodarstva.
10
10
4
ZELENI IN DIGITALNI PREHOD 
Točke se lahko seštevajo do maksimalne vrednosti.
40
40
4.1
DIGITALIZACIJA PROIZVODNIH PROCESOV – velja za enostavne in zahtevne naložbe (velja za sklop 1, sklop 2 in sklop 4 javnega razpisa) 
Upošteva se uporaba digitalnih tehnologij v proizvodnih procesih. Z vlogo na javni razpis se uveljavlja podpora za naložbo v nakup opreme objekta za skladiščenje krme ter skladiščenje in hlajenje rastlinskih pridelkov oziroma opreme objekta za rejo žuželk ter opreme rastlinjaka, ki omogoča uporabo naprednejše digitalne tehnologije: 
– oprema, ki temelji na umetni inteligenci (na primer tehnologija za prepoznavanje predmetov, kot je računalniški vid ali strojni vid, ki na podlagi slike prepozna izdelek); 
– roboti oziroma sistemi za komunikacijo med pametnimi napravami ali avtomatizirani sistemi, kot na primer avtomatizirani sistemi za upravljanje uporabe energije ali avtomatizirani sistemi za upravljanje logistike. 
Pogoji iz prejšnjega odstavka morajo biti razvidni iz tehnične specifikacije opreme, ki je predmet naložbe, in se priloži vlogi na javni razpis. 
Predmet naložbe je nakup kmetijske mehanizacije s posebnim namenom digitalizacija pridelave iz pravilnika.
5
5
Z vlogo na javni razpis se uveljavlja podpora za naložbo v nakup opreme objekta za skladiščenje krme, opreme za skladiščenje in hlajenje rastlinskih pridelkov oziroma opreme za rejo žuželk ter opreme rastlinjaka, ki omogoča uporabo digitalnih tehnologij.
5
5
Z vlogo na javni razpis se uveljavlja podpora za naložbo v nakup kmetijske mehanizacije s posebnim namenom digitalizacija pridelave iz pravilnika.
5
5
4.2
DELEŽ KMETIJSKIH ZEMLJIŠČ, VKLJUČENIH V EKOLOŠKO PRIDELAVO – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Upošteva se delež obsega kmetijskih zemljišč v uporabi (v nadaljnjem besedilu: KZU), vključenih v ekološko pridelavo, glede na površino vseh KZU, ki jih je imel vlagatelj v uporabi v letu 2024, pri čemer se upoštevajo podatki iz zbirne vloge za leto 2024.
10
10
Vlagatelj je imel v letu 2024 v ekološko pridelavo vključenih od vključno 50 do vključno 70 % vseh KZU na kmetijskem gospodarstvu.
4
4
Vlagatelj je imel v letu 2024 v ekološko pridelavo vključenih več kot 70 do vključno 80 % vseh KZU na kmetijskem gospodarstvu.
7
7
Vlagatelj je imel v letu 2024 v ekološko pridelavo vključenih več kot 80 % vseh KZU na kmetijskem gospodarstvu.
10
10
4.3
VKLJUČENOST VLAGATELJA V INTERVENCIJO KOPOP, INTERVENCIJO SOPO, INTERVENCIJO DŽ OZIROMA V INTERVENCIJO BIOTIČNO VARSTVO RASTLIN – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Vlagatelj je bil v letu 2024 vključen v izvajanje: 
– najmanj ene sheme v okviru intervencije shema za podnebje in okolje (v nadaljnjem besedilu: intervencija SOPO) iz Uredbe o neposrednih plačilih iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 17/23, 63/23, 113/23, 2/24, 30/24, 83/24 in 2/25), 
– najmanj ene operacije v okviru intervencije kmetijsko-okoljska-podnebna plačila (v nadaljnjem besedilu: intervencija KOPOP) oziroma v izvajanje intervencije biotično varstvo rastlin (v nadaljnjem besedilu: intervencija BVR) iz Uredbe o plačilih za okoljske in podnebne obveznosti ter naravne ali druge omejitve iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 30/24, 78/24 in 2/25), oziroma 
– intervencije dobrobit živali iz Uredbe o intervenciji dobrobit živali iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 za leto 2024 (Uradni list RS, št. 132/23, 19/24 in 101/24; v nadaljnjem besedilu: intervencija DŽ). 
Vključenost vlagatelja v shemo, operacijo oziroma intervencijo iz prejšnjega odstavka se ugotavlja na podlagi zbirne vloge za leto 2024.
5
5
Vlagatelj je bil v letu 2024 vključen v izvajanje ene sheme iz intervencije SOPO oziroma ene operacije v okviru intervencije KOPOP oziroma je bil vključen v intervencijo BVR oziroma intervencijo DŽ.
1
1
Vlagatelj je bil v letu 2024 vključen v izvajanje dveh shem, operacij oziroma intervencij, pri čemer se upoštevajo: 
– sheme v okviru intervencije SOPO, 
– operacije v okviru intervencije KOPOP, in 
– intervencija BVR ter intervencija DŽ.
3
3
Vlagatelj je bil v letu 2024 vključen v izvajanje najmanj treh shem, operacij oziroma intervencij, pri čemer se upoštevajo: 
– sheme v okviru intervencije SOPO, 
– operacije v okviru intervencije KOPOP, in 
– intervencija BVR ter intervencija DŽ.
5
5
4.4
NALOŽBA V NAKUP OPREME ZA PRIDOBIVANJE ENERGIJE IZ OVE – velja za enostavne in zahtevne naložbe (velja za sklop 1, sklop 2 in sklop 4 javnega razpisa) 
Z vlogo na javni razpis se uveljavlja podpora za naložbo v nakup opreme za pridobivanje energije iz obnovljivih virov energije (v nadaljnjem besedilu: OVE), pri čemer se ocenjuje delež povečanja nazivne moči naprav za pridobivanje OVE glede na stanje OVE ob vložitvi vloge na javni razpis.
5
5
Rezultat naložbe bo povečanje nazivne moči naprav za pridobivanje OVE za več kot 10 do vključno 20 %. 
1
1
Rezultat naložbe bo povečanje nazivne moči naprav za pridobivanje OVE za več kot 20 do vključno 30 %. 
3
3
Rezultat naložbe bo povečanje nazivne moči naprav za pridobivanje OVE za več kot 30 %. 
5
5
4.5
VEČJI DELEŽ LESA PRI TRAJNIH NASADIH IN PAŠNIKIH – velja za enostavne in zahtevne naložbe (velja za sklop 1 in sklop 3 javnega razpisa). 
Z vlogo na javni razpis se uveljavlja podpora za naložbo v trajni nasad z večjim deležem lesa, pri čemer mora biti ob vložitvi zahtevka, s katerim se uveljavlja izplačilo sredstev za to naložbo, opora rastlin trajnega nasada oziroma hmeljska žičnica, ki je predmet podpore, v celoti narejena iz lesa. 
Z vlogo na javni razpis se uveljavlja podpora za naložbo v postavitev oziroma obnovo hmeljišča, kjer se bo uporabljala biorazgradljiva vrvica v skladu z normativom porabe biorazgradljive vrvice na hektar površine hmeljišča iz 2. točke 12. poglavja tega javnega razpisa, še najmanj tri zaporedna koledarska leta po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev. 
Z vlogo na javni razpis se uveljavlja podpora za naložbo v ureditev pašnika na površini najmanj 0,5 ha, pri čemer so koli obodne ograje tega pašnika v celoti iz lesa.
5
5
Opora za sadike oziroma opora trajnega nasada na celotni površini nasada, ki je predmet podpore, je iz lesa.
5
5
Hmeljska žičnica na celotni površini hmeljišča, ki je predmet podpore, je iz lesa.
5
5
Vlagatelj bo uporabljal biorazgradljivo vrvico na celotni površini hmeljišča, ki je predmet podpore.
5
5
Koli obodne ograje pašnika na površini najmanj 0,5 ha, ki je predmet podpore, so v celoti iz lesa.
5
5
4.6
NOVOGRADNJA AKUMULACIJE OZIROMA VODOHRANA ZA METEORNO VODO – velja za enostavne in zahtevne naložbe (velja za sklop 2 in sklop 3 javnega razpisa) 
Z vlogo na javni razpis se uveljavlja podpora za naložbo v novogradnjo akumulacije oziroma vodohrana za meteorno vodo, pri čemer se upošteva kapaciteta novogradnje vodnih zbiralnikov in vodohranov za zbiranje meteorne vode v kubičnih metrih na hektar rastlinjaka in trajnega nasada, ki je predmet naložbe. 
5
5
Naložba v novogradnjo akumulacije oziroma vodohrana za zbiranje meteorne vode ima prostornino večjo od 300 m3/ha do vključno 500 m3/ha površine rastlinjaka oziroma trajnega nasada, ki je predmet naložbe.
1
1
Naložba v novogradnjo akumulacije oziroma vodohrana za zbiranje meteorne vode ima prostornino večjo od 500 m3/ha do vključno 750 m3/ha površine rastlinjaka oziroma trajnega nasada, ki je predmet naložbe.
3
3
Naložba v novogradnjo akumulacije oziroma vodohrana za zbiranje meteorne vode ima prostornino večjo od 750 m3/ha površine rastlinjaka oziroma trajnega nasada, ki je predmet naložbe.
5
5
4.7
DAROVANJE PRESEŽKA KMETIJSKIH PROIZVODOV – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Točke se dodelijo vlagatelju, ki bo presežke kmetijskih proizvodov daroval posrednikom pri razdeljevanju donirane hrane v skladu z zakonom, ki ureja kmetijstvo. Ob zadnjem zahtevku za izplačilo sredstev bo imel vlagatelj sklenjeno pogodbo s humanitarno organizacijo v skladu z zakonom, ki ureja humanitarne organizacije, z invalidsko organizacijo v skladu z zakonom, ki ureja invalidske organizacije, oziroma z javnim zavodom s področja socialnih in varstvenih storitev, ki razdeljujejo donirano hrano upravičencem za prejem donirane hrane.
5
5
Vlagatelj bo daroval presežek kmetijskih proizvodov na podlagi pogodbe s posrednikom pri razdeljevanju donirane hrane, ki jo priloži zadnjemu zahtevku za izplačilo sredstev.
5
5
4.8
OHRANJANJE KULTURNE DEDIŠČINE – velja za enostavne in zahtevne naložbe (velja za sklop 1, sklop 2 in sklop 4 javnega razpisa) 
Z vlogo na javni razpis se uveljavlja podpora za naložbo v rekonstrukcijo objekta oziroma nakup pripadajoče opreme za objekt, ki je vpisan v register nepremične dediščine v skladu s Pravilnikom o registru kulturne dediščine (Uradni list RS, št. 66/09).
5
5
Naložba se nanaša na rekonstrukcijo objekta oziroma nakup pripadajoče opreme objekta, ki je vpisan v register nepremične dediščine.
5
5
5. Podrobnejša merila in točkovnik za sklop 5 javnega razpisa so naslednja:
Št.
MERILO
Maksimalno število točk za enostavne naložbe
Maksimalno število točk za zahtevne naložbe
1
EKONOMSKI VIDIK NALOŽBE
75
75
1.1
INTERNA STOPNJA DONOSNOSTI – velja za zahtevne naložbe 
Upošteva se ISD, ki se določi na podlagi dejanskih knjigovodskih podatkov v skladu s Prilogo 3 uredbe. Pri izračunu ISD se ne upoštevajo morebitno dodeljena sredstva na podlagi tega javnega razpisa.
0
30
ISD znaša od vključno 2,1 do vključno 5 %.
15
ISD znaša več kot 5 %.
30
1.2
NAČRTOVANO POVEČANJE PRIHODKA IZ KMETIJSKE DEJAVNOSTI – velja za enostavne naložbe 
Ocenjuje se načrtovano povečanje prihodka iz kmetijske dejavnosti glede na višino prihodka iz kmetijske dejavnosti, ki se določi na podlagi obračuna davka od dohodka pravnih oseb za leto 2024, in sicer najpozneje v tretjem koledarskem letu po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev oziroma najpozneje v petem koledarskem letu po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev, če gre za naložbo v ureditev trajnega nasada lupinarjev oziroma oljk. 
Če ima vlagatelj prihodek tudi iz dejavnosti, ki ni kmetijska dejavnost (v nadaljnjem besedilu: nekmetijska dejavnost), se pri ugotavljanju višine prihodka upošteva prihodek iz kmetijske in nekmetijske dejavnosti, razen če vlagatelj vlogi na javni razpis priloži izpis iz ločenih knjigovodskih evidenc, iz katerih je razviden ločen prihodek iz kmetijske dejavnosti in prihodek iz nekmetijske dejavnosti na kmetijskem gospodarstvu vlagatelja za leto 2024.
30
0
Vlagatelj bo z naložbo povečal prihodek iz kmetijske dejavnosti od vključno 10 do vključno 20 %. 
10
Vlagatelj bo z naložbo povečal prihodek iz kmetijske dejavnosti za več kot 20 do vključno 30 %. 
20
Vlagatelj bo z naložbo povečal prihodek iz kmetijske dejavnosti za več kot 30 %.
30
1.3
ODOBRENA SREDSTVA – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Ocenjuje se višina odobrenih sredstev vlagatelju iz podukrepa v okviru PRP 2014–2020 oziroma iz intervencije naložbe v dvig produktivnosti.
10
10
Vlagatelju so bila odobrena finančna sredstva iz podukrepa v okviru PRP 2014–2020 oziroma iz intervencije naložbe v dvig produktivnosti v višini več kot 100.000 do vključno 400.000 eurov. 
2
2
Vlagatelju so bila odobrena finančna sredstva iz podukrepa v okviru PRP 2014–2020 oziroma iz intervencije naložbe v dvig produktivnosti v višini do vključno 100.000 eurov.
4
4
Vlagatelju niso bila odobrena finančna sredstva iz podukrepa v okviru PRP 2014–2020 oziroma iz intervencije naložbe v dvig produktivnosti.
10
10
1.4
NAČRTOVANO POVEČANJE DODANE VREDNOSTI NA ZAPOSLENEGA – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Ocenjuje se načrtovano povečanje dodane vrednosti na zaposlenega najpozneje v tretjem koledarskem letu po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev oziroma najpozneje v petem koledarskem letu po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev, če gre za naložbo v ureditev trajnega nasada lupinarjev oziroma oljk, glede na dodano vrednost na zaposlenega v letu 2024.
30
30
Vlagatelj bo povečal dodano vrednost na zaposlenega v višini od vključno 1.000 do vključno 3.000 evrov.
15
15
Vlagatelj bo povečal dodano vrednost na zaposlenega v višini več kot 3.000 evrov.
30
30
1.5
VKLJUČENOST VLAGATELJA V SHEME KAKOVOSTI – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Točke se dodelijo, če je vlagatelj ob vložitvi vloge na javni razpis vključen v shemo kakovosti, ki je povezana z naložbo, kar izkazuje z naslednjimi dokazili: 
– certifikat za shemo kakovosti: ekološka pridelava, izbrana kakovost, višja kakovost, integrirana pridelava, zaščitena geografska označba, zajamčena tradicionalna posebnost, zaščitena označba porekla, 
– odločba o oceni vina z zaščiteno geografsko označbo ali zaščiteno označbo porekla oziroma 
– obvestilo o izpolnjevanju pogojev za neobvezno navedbo kakovosti »gorski proizvod«. 
V primeru kolektivne naložbe, ki jo izvaja skupina proizvajalcev, organizacija proizvajalcev ali zadruga (v nadaljnjem besedilu: kolektivna naložba), se točke dodelijo vlagatelju, pri katerem je najmanj polovica članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev ali članov zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo, vključenih v shemo kakovosti, ki je povezana z naložbo, kar izkazuje z dokazili iz prejšnjega odstavka.
5
5
Vlagatelj je ob vložitvi vloge na javni razpis vključen v eno od naslednjih shem kakovosti: izbrana kakovost, višja kakovost ali integrirana pridelava.
1
1
Najmanj polovica članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma članov zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo, je ob vložitvi vloge na javni razpis vključenih v eno od naslednjih shem kakovosti: izbrana kakovost, višja kakovost ali integrirana pridelava.
1
1
Vlagatelj je ob vložitvi vloge na javni razpis vključen v eno od naslednjih shem kakovosti: zaščitena geografska označba, zajamčena tradicionalna posebnost, zaščitena označba porekla oziroma neobvezna navedba kakovosti »gorski proizvod«.
3
3
Najmanj polovica članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma članov zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo, je ob vložitvi vloge na javni razpis vključenih v eno od naslednjih shem kakovosti: zaščitena geografska označba, zajamčena tradicionalna posebnost, zaščitena označba porekla oziroma neobvezna navedba kakovosti »gorski proizvod«.
3
3
Vlagatelj je ob vložitvi vloge na javni razpis vključen v shemo kakovosti ekološka pridelava. 
5
5
Najmanj polovica članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma članov zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo, je ob vložitvi vloge na javni razpis vključenih v shemo kakovosti ekološka pridelava.
5
5
2
SOCIALNI IN GEOGRAFSKI VIDIK VLAGATELJA
35
35
2.1
KMETIJSKO GOSPODARSTVO JE NA OBMOČJU OMD – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Kmetijsko gospodarstvo vlagatelja je razvrščeno v območje OMD. Ocenjuje se povprečno število točk na hektar, ki jih prejme kmetijsko gospodarstvo, ki je razvrščeno v območje OMD, pri čemer se upoštevajo podatki na dan vložitve vloge na javni razpis. 
V primeru kolektivne naložbe se ocenjuje povprečno število točk/ha, ki jih prejmejo kmetijska gospodarstva članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev ali članov zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo, in so razvrščena v območje OMD, pri čemer mora imeti najmanj polovica teh članov več kot 50 % KZU na območjih OMD. Če je vlagatelj zadruga, ki bo uporabljala kolektivno naložbo, se pri izračunu povprečja točk upoštevajo tudi točke OMD, ki jih prejme zadruga. 
Povprečno število točk skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev ali zadruge, ki izvaja kolektivno naložbo, se izračuna na način, da se seštevek števila točk/ha, ki jih prejmejo kmetijska gospodarstva članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev ali članov zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo, deli s številom vseh članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev ali zadruge, vključno z zadrugo, ki bo uporabljala kolektivno naložbo. Upoštevajo se podatki na dan vložitve vloge na javni razpis.
10
10
Kmetijsko gospodarstvo prejme do vključno 199 točk.
1
1
Skupina proizvajalcev, organizacija proizvajalcev ali zadruga, ki izvaja kolektivno naložbo, prejme do vključno 199 točk.
1
1
Kmetijsko gospodarstvo prejme od 200 do vključno 299 točk.
2
2
Skupina proizvajalcev, organizacija proizvajalcev ali zadruga, ki izvaja kolektivno naložbo, prejme od 200 do vključno 299 točk.
2
2
Kmetijsko gospodarstvo prejme od 300 do vključno 399 točk.
3
3
Skupina proizvajalcev, organizacija proizvajalcev ali zadruga, ki izvaja kolektivno naložbo, prejme od 300 do vključno 399 točk.
3
3
Kmetijsko gospodarstvo prejme od 400 do vključno 499 točk.
4
4
Skupina proizvajalcev, organizacija proizvajalcev ali zadruga, ki izvaja kolektivno naložbo, prejme od 400 do vključno 499 točk.
4
4
Kmetijsko gospodarstvo prejme od 500 do vključno 599 točk.
5
5
Skupina proizvajalcev, organizacija proizvajalcev ali zadruga, ki izvaja kolektivno naložbo, prejme od 500 do vključno 599 točk.
5
5
Kmetijsko gospodarstvo prejme od 600 do vključno 699 točk.
6
6
Skupina proizvajalcev, organizacija proizvajalcev ali zadruga, ki izvaja kolektivno naložbo, prejme od 600 do vključno 699 točk.
6
6
Kmetijsko gospodarstvo prejme od 700 do vključno 799 točk.
8
8
Skupina proizvajalcev, organizacija proizvajalcev ali zadruga, ki izvaja kolektivno naložbo, prejme od 700 do vključno 799 točk.
8
8
Kmetijsko gospodarstvo prejme 800 točk ali več.
10
10
Skupina proizvajalcev, organizacija proizvajalcev ali zadruga, ki izvaja kolektivno naložbo, prejme 800 točk ali več.
10
10
2.2
NALOŽBENA PODPORA VLAGATELJICI – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Točke na podlagi tega merila se dodelijo, če vlogo na javni razpis vloži vlagateljica, ki je odgovorna oseba pravne osebe, ali samostojna podjetnica posameznica, in je bila odgovorna oseba pravne osebe ali samostojna podjetnica posameznica že v koledarskem letu pred vložitvijo vloge na javni razpis.
6
6
Vlogo na javni razpis vloži vlagateljica, ki je odgovorna oseba pravne osebe ali samostojna podjetnica posameznica, in je bila odgovorna oseba pravne osebe ali samostojna podjetnica posameznica že v koledarskem letu pred vložitvijo vloge na javni razpis.
6
6
2.3
VLAGATELJ JE MLADI KMET – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Točke na podlagi tega merila se dodelijo vlagatelju, ki ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjuje pogoje za mladega kmeta v skladu s 3. točko 4. poglavja tega javnega razpisa. 
V primeru kolektivne naložbe se točke na podlagi tega merila dodelijo vlagatelju, če pogoje za mladega kmeta izpolnjuje najmanj polovica članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma najmanj polovica članov zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo. Če je vlagatelj zadruga, ki bo uporabljala kolektivno naložbo, se tudi zadruga šteje v skupno število članov, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo.
6
6
Vlagatelj je mladi kmet. 
6
6
Najmanj polovica članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma najmanj polovica članov zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo, izpolnjuje pogoje za mladega kmeta.
6
6
2.4
SOCIALNI VIDIK PODJETJA – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Vlagatelj je ob vložitvi vloge na javni razpis socialno podjetje, invalidsko podjetje, zaposlitveni center ali zadruga. Socialno podjetje je vpisano v evidenco socialnih podjetij, ki jo vodi Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport. 
Invalidsko podjetje je vpisano v register invalidskih podjetij. Zaposlitveni center je vpisan v razvid zaposlitvenih centrov. Register invalidskih podjetij in razvid zaposlitvenih centrov vodi Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.
8
8
Vlagatelj je socialno podjetje, invalidsko podjetje, zaposlitveni center ali zadruga.
8
8
2.5
OBMEJNA PROBLEMSKA OBMOČJA – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Točke na podlagi tega merila se dodelijo vlagatelju, ki je nosilec kmetijskega gospodarstva, katerega sedež leži v občini, ki je opredeljena kot obmejno problemsko območje. 
V primeru kolektivne naložbe se točke na podlagi tega merila dodelijo vlagatelju, če ima najmanj polovica članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma najmanj polovica članov zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo, sedež ali naslov kmetijskega gospodarstva v občini, ki je opredeljena kot obmejno problemsko območje. Če je vlagatelj zadruga, ki bo uporabljala kolektivno naložbo, se šteje v skupno število članov, ki imajo sedež kmetijskega gospodarstva v občini, ki je opredeljena kot obmejno problemsko območje.
5
5
Vlagatelj je nosilec kmetijskega gospodarstva, katerega sedež je v občini, ki je opredeljena kot obmejno problemsko območje.
5
5
Najmanj polovica članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma najmanj polovica članov zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo, ima naslov ali sedež kmetijskega gospodarstva v občini, ki je opredeljena kot obmejno problemsko območje.
5
5
3
POVEZOVANJE
40
40
3.1
ČLANSTVO VLAGATELJA V ORGANIZACIJI PROIZVAJALCEV ALI SKUPINI PROIZVAJALCEV, PRIZNANI ZA SEKTOR, KI JE POVEZAN S PREDMETOM NALOŽBE ALI ČLANSTVO V ZADRUGI TER TRŽENJE LASTNIH KMETIJSKIH PROIZVODOV PREK TER ORGANIZACIJ – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Vlagatelj mora biti član skupine proizvajalcev ali organizacije proizvajalcev, priznane za sektor, ki je povezan s predmetom naložbe, oziroma član zadruge še najmanj tri zaporedna koledarska leta po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev. Skupina proizvajalcev ali organizacija proizvajalcev mora biti priznana v skladu s predpisi, ki urejajo priznanje skupine ali organizacije proizvajalcev. 
Ocenjuje se delež lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov iz kmetijskega gospodarstva vlagatelja, ki jih trži preko organizacije proizvajalcev ali skupine proizvajalcev za skupno trženje oziroma zadruge. Načrtovani delež lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov, ki jih trži preko organizacije proizvajalcev ali skupine proizvajalcev za skupno trženje oziroma zadruge, vlagatelj izkazuje z eno ali več pogodbami, ki se priložijo zahtevku za izplačilo sredstev. 
Vlagatelj je organizacija proizvajalcev, skupina proizvajalcev oziroma zadruga, ki izvaja kolektivno naložbo.
10
10
Vlagatelj načrtuje, da bo tržil od vključno 30 do vključno 50 % lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov preko organizacije proizvajalcev, skupine proizvajalcev oziroma zadruge.
5
5
Vlagatelj načrtuje, da bo tržil več kot 50 % lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov preko organizacije proizvajalcev, skupine proizvajalcev oziroma zadruge.
10
10
Vlagatelj je organizacija proizvajalcev, skupina proizvajalcev oziroma zadruga, ki izvaja kolektivno naložbo.
10
10
3.2
VREDNOST POGODBENE PRODAJE LASTNIH PRIDELANIH KMETIJSKIH PROIZVODOV GLEDE NA STANDARDNI PRIHODEK KMETIJSKEGA GOSPODARSTVA – velja za enostavne naložbe 
Ocenjuje se načrtovani delež vrednosti pogodbene prodaje količin lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov glede na standardni prihodek kmetijskega gospodarstva v letu 2024, pri čemer se delež prodaje izkazuje z eno ali več pogodbami ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev. 
V primeru kolektivne naložbe se ocenjuje načrtovan delež vrednosti količin lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov glede na skupni standardni prihodek kmetijskih gospodarstev njihovih članov v letu 2024. Če je vlagatelj zadruga, ki bo uporabljala kolektivno naložbo, se upošteva tudi standardni prihodek zadruge v letu 2024. V primeru kolektivne naložbe se kot lastni pridelani kmetijski proizvodi organizacije proizvajalcev, skupine proizvajalcev oziroma zadruge, štejejo tudi odkupljeni kmetijski proizvodi od njihovih članov, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo. 
Delež prodaje se izkazuje z eno ali več pogodbami ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev. 
Načrtovani delež pogodbene prodaje količin lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov mora biti izpolnjen v vsakem letu v treh zaporednih koledarskih letih po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev. 
20
0
Načrtovani delež vrednosti pogodbeno prodanih količin lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov znaša več kot 10 do vključno 25 % standardnega prihodka kmetijskega gospodarstva ali do vključno 25 % standardnega prihodka članov organizacije proizvajalcev, skupine proizvajalcev oziroma zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo.
7
Načrtovani delež vrednosti pogodbeno prodanih količin lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov znaša več kot 25 do vključno 35 % standardnega prihodka kmetijskega gospodarstva ali do vključno 35 % standardnega prihodka članov organizacije proizvajalcev, skupine proizvajalcev oziroma zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo.
13
Načrtovani delež vrednosti pogodbeno prodanih količin lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov znaša več kot 35 % standardnega prihodka kmetijskega gospodarstva ali več kot 35 % standardnega prihodka članov organizacije proizvajalcev, skupine proizvajalcev oziroma zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo.
20
3.3
VREDNOST POGODBENE PRODAJE LASTNIH PRIDELANIH KMETIJSKIH PROIZVODOV GLEDE NA STANDARDNI PRIHODEK KMETIJSKEGA GOSPODARSTVA – velja za zahtevne naložbe 
Ocenjuje se načrtovani delež vrednosti pogodbeno prodanih količin lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov glede na standardni prihodek kmetijskega gospodarstva v letu 2024, pri čemer se delež prodaje izkazuje z eno ali več pogodbami ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev. 
V primeru kolektivne naložbe, se ocenjuje načrtovan delež vrednosti količin lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov glede na skupni standardni prihodek kmetijskih gospodarstev njihovih članov v letu 2024. Če je vlagatelj zadruga, ki bo uporabljala kolektivno naložbo, se upošteva tudi standardni prihodek zadruge v letu 2024. V primeru kolektivne naložbe se kot lastni pridelani kmetijski proizvodi organizacije proizvajalcev, skupine proizvajalcev oziroma zadruge, štejejo tudi odkupljeni kmetijski proizvodi od njihovih članov, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo. 
Delež prodaje se izkazuje z eno ali več pogodbami ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev. 
Načrtovani delež pogodbene prodaje količin lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov mora biti izpolnjen v vsakem letu v treh zaporednih koledarskih letih po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev.
0
20
Načrtovani delež vrednosti pogodbeno prodanih količin lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov znaša več kot 25 do vključno 35 % standardnega prihodka kmetijskega gospodarstva ali do vključno 35 % standardnega prihodka članov organizacije proizvajalcev, skupine proizvajalcev oziroma zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo.
7
Načrtovani delež vrednosti pogodbeno prodanih količin lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov znaša več kot 35 do vključno 50 % standardnega prihodka kmetijskega gospodarstva ali do vključno 50 % standardnega prihodka članov organizacije proizvajalcev, skupine proizvajalcev oziroma zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo.
13
Načrtovani delež vrednosti pogodbeno prodanih količin lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov znaša več kot 50 % standardnega prihodka kmetijskega gospodarstva ali več kot 50 % standardnega prihodka članov organizacije proizvajalcev, skupine proizvajalcev oziroma zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo.
20
3.4
NEPOSREDNA PRODAJA KONČNEMU POTROŠNIKU – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Ocenjuje se načrtovani delež vrednosti neposredno prodanih lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov končnemu potrošniku glede na standardni prihodek kmetijskega gospodarstva v letu 2024. Kot končni potrošnik se šteje tudi obrat javne prehrane. Vrednost neposredno prodanih kmetijskih proizvodov končnemu potrošniku se ugotavlja na podlagi izdanih računov končnemu potrošniku in ga mora doseči najpozneje v tretjem koledarskem letu po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev. 
V primeru kolektivne naložbe se ocenjuje načrtovani delež vrednosti neposredno prodanih lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov iz lastne pridelave vlagatelja glede na skupni standardni prihodek kmetijskih gospodarstev njihovih članov v letu 2024. Če je vlagatelj zadruga, se upošteva standardni prihodek zadruge v letu 2024. V primeru kolektivne naložbe se kot lastni pridelani kmetijski proizvodi organizacije proizvajalcev, skupine proizvajalcev oziroma zadruge štejejo tudi odkupljeni kmetijski proizvodi od njihovih članov, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo.
10
10
Načrtovani delež vrednosti neposredno prodanih kmetijskih proizvodov končnemu potrošniku bo znašal od vključno 5 do vključno 10 % standardnega prihodka kmetijskega gospodarstva. 
3
3
Načrtovani delež vrednosti neposredno prodanih kmetijskih proizvodov končnemu potrošniku bo znašal od vključno 5 do vključno 10 % standardnega prihodka članov organizacije proizvajalcev, skupine proizvajalcev oziroma zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo.
3
3
Načrtovani delež vrednosti neposredno prodanih kmetijskih proizvodov končnemu potrošniku bo znašal več kot 10 do vključno 15 % standardnega prihodka kmetijskega gospodarstva.
6
6
Načrtovani delež vrednosti neposredno prodanih kmetijskih proizvodov končnemu potrošniku bo znašal več kot 10 do vključno 15 % standardnega prihodka članov organizacije proizvajalcev, skupine proizvajalcev oziroma zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo.
6
6
Načrtovani delež vrednosti neposredno prodanih kmetijskih proizvodov končnemu potrošniku bo znašal več kot 15 % standardnega prihodka kmetijskega gospodarstva.
10
10
Načrtovani delež vrednosti neposredno prodanih kmetijskih proizvodov končnemu potrošniku bo znašal več kot 15 % standardnega prihodka članov organizacije proizvajalcev, skupine proizvajalcev oziroma zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo.
10
10
4
ZELENI IN DIGITALNI PREHOD 
Točke se lahko seštevajo do maksimalne vrednosti
20
20
4.1
DELEŽ KMETIJSKIH ZEMLJIŠČ, VKLJUČENIH V EKOLOŠKO PRIDELAVO – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Upošteva se delež obsega KZU, vključenih v ekološko pridelavo, glede na površino vseh KZU, ki jih je imel vlagatelj v uporabi v letu 2024, pri čemer se upoštevajo podatki iz zbirne vloge za leto 2024. 
V primeru kolektivne naložbe se upošteva delež obsega kmetijskih zemljišč članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma članov zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo, vključenih v ekološko pridelavo, glede na površino vseh KZU članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev ali članov zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo. Če je vlagatelj zadruga, ki bo uporabljala kolektivno naložbo, se upošteva tudi obseg njenih KZU, vključenih v ekološko pridelavo. Pri ugotavljanju obsega KZU se upoštevajo podatki iz zbirne vloge za leto 2024.
10
10
Vlagatelj je imel v letu 2024 v ekološko pridelavo vključenih od vključno 50 do vključno 70 % vseh KZU na kmetijskem gospodarstvu.
4
4
Člani skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma člani zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo, so imeli letu 2024 v ekološko pridelavo vključenih od vključno 50 do vključno 70 % vseh KZU na njihovih kmetijskih gospodarstvih.
4
4
Vlagatelj je imel v letu 2024 v ekološko pridelavo vključenih več kot 70 do vključno 80 % vseh KZU na kmetijskem gospodarstvu.
7
7
Člani skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma člani zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo, so imeli letu 2024 v ekološko pridelavo vključenih več kot 70 do vključno 80 % vseh KZU na njihovih kmetijskih gospodarstvih.
7
7
Vlagatelj je imel v letu 2024 v ekološko pridelavo vključenih več kot 80 % vseh KZU na kmetijskem gospodarstvu.
10
10
Člani skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma člani zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo, so imeli letu 2024 v ekološko pridelavo vključenih več kot 80 % vseh KZU na njihovih kmetijskih gospodarstvih.
10
10
4.2
VKLJUČENOST VLAGATELJA V INTERVENCIJO KOPOP, INTERVENCIJO SOPO, INTERVENCIJO DŽ OZIROMA V INTERVENCIJO BIOTIČNO VARSTVO RASTLIN – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Vlagatelj je bil v letu 2024 vključen v izvajanje: 
– najmanj ene sheme v okviru intervencije SOPO, 
– najmanj ene operacije v okviru intervencije KOPOP, 
– intervencije BVR, oziroma 
– intervencije DŽ. 
V primeru kolektivne naložbe točke pridobi vlagatelj, če je najmanj 50 % članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma najmanj 50 % članov zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo, vključenih v izvajanje: 
– najmanj ene sheme v okviru intervencije SOPO, 
– najmanj ene operacije v okviru intervencije KOPOP, 
– intervencije BVR, oziroma 
– intervencije DŽ. 
Vključenost v shemo, operacijo oziroma intervencijo se ugotavlja na podlagi zbirne vloge za leto 2024.
5
5
Vlagatelj je bil v letu 2024 vključen v izvajanje ene sheme iz intervencije SOPO oziroma ene operacije v okviru intervencije KOPOP oziroma je bil vključen v intervencijo BVR oziroma intervencijo DŽ.
1
1
Najmanj 50 % članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma najmanj 50 % članov zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo, je bilo v letu 2024 vključenih v izvajanje ene sheme iz intervencije SOPO oziroma ene operacije v okviru intervencije KOPOP oziroma je bilo vključenih v intervencijo BVR oziroma intervencijo DŽ.
1
1
Vlagatelj je bil v letu 2024 vključen v izvajanje dveh shem, operacij oziroma intervencij, pri čemer se upoštevajo: 
– sheme v okviru intervencije SOPO, 
– operacije v okviru intervencije KOPOP, in 
– intervencija BVR in intervencija DŽ.
3
3
Najmanj 50 % članov skupine proizvajalcev in organizacije proizvajalcev oziroma najmanj 50 % članov zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo, je bilo v letu 2024 vključenih v izvajanje dveh shem, operacij oziroma intervencij, pri čemer se upoštevajo: 
– sheme v okviru intervencije SOPO, 
– operacije v okviru intervencije KOPOP, in 
– intervencija BVR in intervencija DŽ.
3
3
Vlagatelj je bil v letu 2024 vključen v izvajanje najmanj treh shem, operacij oziroma intervencij, pri čemer se upoštevajo: 
– sheme v okviru intervencije SOPO, 
– operacije v okviru intervencije KOPOP, in 
– intervencija BVR in intervencija DŽ.
5
5
Najmanj 50 % članov skupine proizvajalcev in organizacije proizvajalcev oziroma najmanj 50 % članov zadruge, ki bodo uporabljali kolektivno naložbo, je bilo v letu 2024 vključenih v izvajanje najmanj treh shem, operacij oziroma intervencij, pri čemer se upoštevajo: 
– sheme v okviru intervencije SOPO, 
– operacije v okviru intervencije KOPOP, in 
– intervencija BVR in intervencija DŽ.
5
5
4.3
DAROVANJE PRESEŽKA KMETIJSKIH PROIZVODOV – velja za enostavne in zahtevne naložbe 
Točke se dodelijo vlagatelju, ki bo presežke kmetijskih proizvodov daroval posrednikom pri razdeljevanju donirane hrane v skladu z zakonom, ki ureja kmetijstvo. Ob zadnjem zahtevku za izplačilo sredstev bo imel vlagatelj sklenjeno pogodbo s humanitarno organizacijo v skladu z zakonom, ki ureja humanitarne organizacije, z invalidsko organizacijo v skladu z zakonom, ki ureja invalidske organizacije, oziroma z javnim zavodom s področja socialnih in varstvenih storitev, ki razdeljujejo donirano hrano upravičencem za prejem donirane hrane.
5
5
Vlagatelj bo daroval presežek kmetijskih proizvodov na podlagi pogodbe s posrednikom pri razdeljevanju donirane hrane, ki jo priloži zadnjemu zahtevku za izplačilo sredstev.
5
5
8. Finančne določbe: finančne določbe so v petem do devetem odstavku 16. člena uredbe in v 20.a členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
9. Vloga in postopek za dodelitev sredstev
1. Vlaganje vloge na javni razpis in postopek za dodelitev sredstev sta določena v 6. in 7. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij in 24. členu uredbe.
2. Če dve ali več vlog na javni razpis prejme enako število točk in razpisana sredstva ne zadoščajo za odobritev vseh teh vlog v celoti, se v skladu s tretjim odstavkom 24. člena uredbe vloge na javni razpis odobrijo na podlagi ponderiranja meril za izbor vlog, in sicer:
– ekonomski vidik naložbe: 40 %;
– povezovanje: 30 %;
– zeleni in digitalni prehod: 20 %;
– socialni in geografski vidik vlagatelja: 10 %.
3. Odrek pravici do sredstev je določen v 34. členu uredbe.
4. Vloga za spremembo obveznosti iz odločbe o pravici do sredstev se vloži v skladu s tretjim odstavkom 7. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
10. Vlaganje zahtevka za izplačilo sredstev
1. Poleg izpolnjevanja splošnih pogojev ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev iz 22. in 23. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, mora upravičenec ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev izpolniti tudi:
– pogoje iz 14. člena uredbe, razen pogojev iz 2. in 3. točke prvega odstavka 14. člena uredbe ter pogojev iz pod a) in pod b 7. točke prvega odstavka 14. člena uredbe in
– pogoje iz 30. člena uredbe, razen pogojev iz pod b) in pod c) 4. točke prvega odstavka 30. člena uredbe.
2. Vložitev zahtevka za izplačilo sredstev določa 21. člen uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
11. Predplačilo: predplačilo določata 24. člen uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij in 33. člen uredbe.
12. Obveznosti po zadnjem izplačilu sredstev
1. Poleg izpolnjevanja splošnih obveznosti upravičenca iz 25. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, mora upravičenec po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev izpolnjevati tudi obveznost iz pod f) 1. točke 15. člena uredbe in obveznosti iz 31. člena uredbe.
2. V skladu s pod e) 6. točke prvega odstavka 31. člena uredbe se pri uporabi biorazgradljive vrvice pri hmelju glede na vrsto materiala upošteva naslednja poraba vrvice na hektar površine hmeljišča:
– 50 kg/ha za vrvico iz polimlečne kisline, kot je na primer BIOTHOP vrvica s certifikatom o biorazgradljivosti,
– 75 kg/ha za vrvico iz celuloze,
– 185 kg/ha za vrvico iz sisala,
– 215 kg/ha za vrvico iz kokosovih vlaken.
3. Upravičenec mora o izpolnjenih obveznostih iz prvega odstavka tega poglavja poročati na obrazcu iz Priloge 5 razpisne dokumentacije.
13. Objava podatkov o upravičencih in varstvo osebnih podatkov
1. Javna objava upravičencev je določena v 8. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
2. V skladu s 13. in 14. členom Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov, UL L št. 119 z dne 4. 5. 2016, str. 1), zadnjič popravljena s Popravkom, UL L št. 127 z dne 23. 5. 2018, str. 2, so informacije za posameznike, katerih osebne podatke bo obdelovala Agencija Republike Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja (v nadaljnjem besedilu: agencija), objavljene na spletišču agencije.
14. Izvedba kontrol: sistem kontrol je določen v 26. do 32. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij ter v 36. členu uredbe.
15. Upravne sankcije in višja sila
1. Upravne sankcije so določene v 33. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij in v 35. členu uredbe.
2. Višja sila ali izjemne okoliščine so določene v 34. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano 
Priloga: Seznam tolerantnih sort sadik

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti