Ob-1815/25, Stran 1288
Na podlagi določb:
– Uredbe Sveta (EU) 2020/2094 z dne 14. decembra 2020 o vzpostavitvi Instrumenta Evropske unije za okrevanje v podporo okrevanju po krizi zaradi COVID-19 (UL L št. 433 I, z dne 22. 12. 2020, str. 23–27),
– Uredbe (EU) 2021/241 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 12. februarja 2021 o vzpostavitvi Mehanizma za okrevanje in odpornost (UL L št. 57, z dne 18. 2. 2021, str. 17–75, s spremembami, v nadaljnjem besedilu: Uredba (EU) 2021/241),
– Uredbe (EU, Euratom) 2020/2092 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 16. decembra 2020 o splošnem režimu pogojenosti za zaščito proračuna Unije (UL L št. 433 I, z dne 22. 12. 2020, str. 1–10, s spremembami, v nadaljnjem besedilu: Uredba (EU, Euratom) 2020/2092),
– Delegirane uredbe Komisije (EU) 2021/2106 z dne 28. septembra 2021 o dopolnitvi Uredbe (EU) 2021/241 Evropskega parlamenta in Sveta o vzpostavitvi Mehanizma za okrevanje in odpornost z določitvijo skupnih kazalnikov in podrobnih elementov preglednice kazalnikov okrevanja in odpornosti (UL L št. 429, z dne 1. 12. 2021. str. 83–91, s spremembami, v nadaljnjem besedilu: Delegirana uredba (EU) 2021/2106),
– Uredbe Sveta (ES, Euratom) št. 2988/95 z dne 18. decembra 1995 o zaščiti finančnih interesov Evropskih skupnosti (UL L 312, z dne 23. 12. 1995, str. 1–4),
– Uredbe (EU, Euratom) 2018/1046 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 18. julija 2018 o finančnih pravilih, ki se uporabljajo za splošni proračun Unije, spremembi uredb (EU) št. 1296/2013, (EU) št. 1301/2013, (EU) št. 1303/2013, (EU) št. 1304/2013, (EU) št. 1309/2013, (EU) št. 1316/2013, (EU) št. 223/2014, (EU) št. 283/2014 in Sklepa št. 541/2014/EU ter razveljavitvi Uredbe (EU, Euratom) št. 966/2012 (UL L št. 193 z dne 30. 7. 2018, str. 1–222, v nadaljnjem besedilu: Uredba (EU, Euratom) 2018/1046),
– Uredbe (EU) 2020/852 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 18. junija 2020 o vzpostavitvi okvira za spodbujanje trajnostnih naložb ter spremembi Uredbe (EU) 2019/2088 (UL L št. 198, z dne 22. 6. 2020, str. 13–43, s spremembami),
– Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) (UL L št. 119, z dne 4. 5. 2016, str. 1–88, s spremembami, v nadaljnjem besedilu: Uredba (EU) 2016/679),
– Uredbe (EU) 2018/1725 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 23. oktobra 2018 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov v institucijah, organih, uradih in agencijah Unije in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Uredbe (ES) št. 45/2001 in Sklepa št. 1247/2002/ES (UL L št. 295, z dne 21. 11. 2018, str. 39–98, s spremembami, v nadaljnjem besedilu: Uredba (EU) 2018/1725),
– Obvestila Komisije, Tehnične smernice Evropske komisije za uporabo »načela, da se ne škoduje bistveno« v skladu z uredbo o vzpostavitvi Mehanizma za okrevanje in odpornost (UL C št. 58, z dne 18. 2. 2021, str. 1–30),
– Načrta za okrevanje in odpornost (objavljenega na spletni strani: https://www.gov.si/zbirke/projekti-in-programi/nacrt-za-okrevanje-in-odpornost/, v nadaljnjem besedilu: načrt), potrjenega z Izvedbenim sklepom Sveta o odobritvi ocene načrta za okrevanje in odpornost za Slovenijo (objavljenim na spletni strani: https://www.gov.si/zbirke/projekti-in-programi/nacrt-za-okrevanje-in-odpornost/dokumenti/, potrjen dne 28. 7. 2021 (CM 4171/21), v nadaljnjem besedilu: izvedbeni sklep),
– Operativne ureditve za izvajanje Mehanizma za okrevanje in odpornost med Evropsko komisijo in Slovenijo, podpisane dne 31. 3. 2022 (Operational arrangements between the European Commission and Slovenia), dostopne na https://www.gov.si/zbirke/projekti-in-programi/nacrt-za-okrevanje-in-odpornost/dokumenti/ (v nadaljnjem besedilu: operativna ureditev),
– Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št. 113/05 – uradno prečiščeno besedilo, 89/07 – odl. US, 126/07 – ZUP-E, 48/09, 8/10 – ZUP-G, 8/12 – ZVRS-F, 21/12, 47/13, 12/14, 90/14, 51/16, 36/21, 82/21, 189/21, 153/22 in 18/23),
– Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo, 158/20, 3/22 – ZDeb in 16/23 – ZZPri, v nadaljnjem besedilu: Zakon o integriteti in preprečevanju korupcije),
– Zakona o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma (Uradni list RS, št. 48/22 in 145/22),
– Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18, 195/20 – odl. US, 18/23 – ZDU-1O in 76/23),
– Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2022 in 2023 (Uradni list RS, št. 187/21, 206/21 – ZDUPŠOP, 129/22, 140/22 – ZSDH-1A in 150/22 – ZIPRS2324),
– Proračuna Republike Slovenije za leto 2022 (Uradni list RS, št. 174/20 in 129/22 – Rb2022),
– Proračuna Republike Slovenije za leto 2023 (Uradni list RS, št. 187/21, 150/22, 65/23 – Rb2023 in 97/23 – Rb2023-1),
– Zakona o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 163/22, v nadaljnjem besedilu: Zakon o varstvu osebnih podatkov),
– Zakona o poslovni skrivnosti (Uradni list RS, št. 22/19, v nadaljnjem besedilu: Zakon o poslovni skrivnosti),
– Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15, 14/18, 121/21, 10/22, 74/22 – odl. US, 100/22 – ZNUZSZS, 28/23 in 88/23 – ZOPNN-F),
– Uredbe o izvajanju Uredbe (EU) o Mehanizmu za okrevanje in odpornost (Uradni list RS, št. 167/21, v nadaljnjem besedilu: uredba o izvajanju mehanizma),
– Uredbe o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ (Uradni list RS, št. 60/06, 54/10, 27/16),
– Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP, 149/22, 106/23 in 88/24),
– Smernic za določanje finančnih popravkov, ki jih je treba uporabiti za odhodke, ki jih financira Unija, zaradi neupoštevanja veljavnih pravili o javnem naročanju, z dne 14. 5. 2019 (C(2019) 3452 final), objavljenih na spletni strani: https://evropskasredstva.si/app/uploads/2023/05/GL_corrections_pp_irregularities_SL.pdf ter https://evropskasredstva.si/app/uploads/2023/05/GL_corrections_pp_irregularities_annex_SL.pdf,
– Guide to Cost-Benefit Analysis of Investment Projects, Economic appraisal tool for Cohesion Policy 2014-2020, december 2014, objavljeno na spletni strani: https://ec.europa.eu/regional_policy/sources/studies/cba_guide.pdf (Smernice Evropske komisije za izdelavo analize stroškov in koristi za investicijske projekte, v nadaljnjem besedilu: smernice EK za izdelavo CBA),
– smernic, priročnikov in ostalih aktov koordinacijskega organa, objavljenih na spletni strani: https://www.gov.si/zbirke/projekti-in-programi/nacrt-za-okrevanje-in-odpornost/dokumenti/:
– Smernic za določitev načina financiranja iz sredstev Mehanizma za okrevanje in odpornost, Ministrstvo za finance, št. 546-2/2021/14 z dne 21. 1. 2022,
– Priročnika o načinu financiranja iz sredstev Mehanizma za okrevanje in odpornost, Ministrstvo za finance, Urad Republike Slovenije za okrevanje in odpornost, verzija 1.4 z dne 18. 10. 2024,
– Smernic za določitev načina izvajanja Mehanizma za okrevanje in odpornost, Ministrstvo za finance, št. 546-36/2022-1621/21 z dne 15. 4. 2022,
– Strategije koordinacijskega organa Mehanizma za okrevanje in odpornost za boj proti goljufijam, Ministrstvo za finance, Urad Republike Slovenije za okrevanje in odpornost, št. 546-37/2021-1621-2 z dne 30. 12. 2021,
– Izjave koordinacijskega organa o politiki na področju boja proti goljufijam Ministrstvo za finance, Urad Republike Slovenije za okrevanje in odpornost, št. 546-37/2021-1621-1 z dne 30. 12. 2021,
– Sklepa o začetku postopka dodelitve sredstev Mehanizma za okrevanje in odpornost neposredne sklenitve pogodbe za projekt »Posodobitev računalniških omrežij na VIZ« Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, št. 303-18/2022/1, z dne 17. 3. 2022 (v nadaljnjem besedilu: sklep o začetku postopka),
– Poziva k oddaji vloge Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, št. 303-11/2022/2 z dne 13. 5. 2022 (v nadaljnjem besedilu: poziv),
– Sklepa o potrditvi projekta Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, št. 303-11/2002/8 z dne 9. 8. 2022 (v nadaljnjem besedilu: sklep o potrditvi),
– Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 16/07 – uradno prečiščeno besedilo, 36/08, 58/09, 64/09 – popr., 65/09 – popr., 20/11, 40/12 – ZUJF, 57/12 – ZPCP-2D, 47/15, 46/16, 49/16 – popr., 25/17 – ZVaj, 123/21, 172/21, 207/21, 105/22 – ZZNŠPP, 141/22, 158/22 – ZDoh-2AA in 71/23),
– Akcijskega načrta za digitalno izobraževanje 2021-2027, ki ga je dne 22. 4. 2022 s sklepom št. 900-13/2013/42 sprejelo Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport,
– Sklepa o ustanovitvi javnega zavoda Akademska in raziskovalna mreža Slovenije (Uradni list RS, št. 24/14, 61/16, 4/17 in 7/23),
– Sklepa o preoblikovanju javnega zavoda Akademska in raziskovalna mreža Slovenije v javni infrastrukturni zavod (Uradni list RS, št. 7/23 in 124/23),
– Pogodbe št. C3330-22-928008 o sofinanciranju izvedbe projekta »Posodobitev računalniških omrežij na VIZ« v okviru Načrta za okrevanje in odpornost z dne 14. 11. 2022, z vsemi pripadajočimi aneksi,
– javnega razpisa za sofinanciranje izvedbe projekta »Posodobitev računalniških omrežij na VIZ« v okviru Načrta za okrevanje in odpornost, z dne 8. 9. 2023 (Uradni list RS, št. 97/23), z vsemi spremembami,
– Okvirnega sporazuma o nakupu LAN omrežne infrastrukture št. 411-1/2024-23 z dne 9. 5. 2024, sklenjenega na podlagi javnega naročila z oznako LAN omrežna infrastruktura, objavljenega dne 7. 3. 2024, pod številko JN001374/2024.
Akademska in raziskovalna mreža Slovenije, Tehnološki park 18, 1000 Ljubljana, objavlja
za sofinanciranje dodatne aktivne omrežne opreme v okviru izvedbe projekta »Posodobitev računalniških omrežij na VIZ« v okviru Načrta za okrevanje in odpornost
1. Ime in sedež izvajalca javnega razpisa, ki dodeljuje opremo in uvodna pojasnila
Ime in sedež organizacije, ki izvaja javni razpis: Akademska in raziskovalna mreža Slovenije, Tehnološki park 18, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju Arnes).
Arnes je v okviru Načrta za okrevanje in odpornost v letu 2023 izvedel Javni razpis za sofinanciranje izvedbe projekta »Posodobitev računalniških omrežij na VIZ« (v nadaljevanju javni razpis 2023), s katerim je med prijavljene VIZ razdelil sredstva sofinanciranja v okviru projekta »Posodobitev računalniških omrežij na VIZ« v okviru Načrta za okrevanje in odpornost (v nadaljevanju projekt). Sredstva, predvidena v okviru javnega razpisa 2023 so bila razdeljena skladno s pravili javnega razpisa 2023. Izvajalec javnega razpisa je ugotovil, da so na projektu ostala namenska investicijska sredstva (sredstva projekta), ki so predmet tega javnega razpisa. Z namenom porabe namenskih investicijskih sredstev projekta izvajalec izvaja Javni razpis za sofinanciranje dodatne aktivne omrežne opreme v okviru izvedbe projekta »Posodobitev računalniških omrežij na VIZ« v okviru Načrta za okrevanje in odpornost (v nadaljevanju javni razpis 2025).
Načrt za okrevanje in odpornost je podlaga za koriščenje sredstev evropskega Mehanizma za okrevanje in odpornost. Pripomogel bo k okrevanju slovenskega gospodarstva in prispeval k blažitvi socialnih posledic pandemije covida-19. Z izvedbo načrtovanih reform in naložb za zeleni in digitalni prehod bo slovenska družba bolj trajnostna, odpornejša in bolje pripravljena na izzive prihodnosti.
Sredstva mehanizma za okrevanje in odpornost se končnemu prejemniku izplačajo kot sredstva iz proračuna Evropske unije in proračuna Republike Slovenije. Projekt sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje in Evropska unija – NextGenerationEU. Projekt se izvaja skladno z načrtom v okviru razvojnega področja Digitalna preobrazba, komponente Digitalna preobrazba javnega sektorja in javne uprave, za izvajanje ukrepa: investicija J Digitalizacija izobraževanja, znanosti in športa.
Arnes je predhodno v okviru projekta poslal vsem vključenim VIZ pristopno izjavo in pooblastilo z namenom čim hitrejše izvedbe javnih naročil in pravočasne dobave opreme. VIZ je s podpisom pristopne izjave potrdil namero sodelovanja v projektu »Posodobitev računalniških omrežij na VIZ« v okviru Načrta za okrevanje in odpornost. S podpisom pooblastila je odgovorna oseba VIZ dala Arnesu pooblastilo v smislu 33. člena in tretjega odstavka 66. člena Zakona o javnem naročanju (ZJN-3 Uradni list RS, št. 91/15, 14/18, 121/21, 10/22, 74/22 – odl. US, 100/22 – ZNUZSZS in 28/23), da v celotnem obdobju trajanja projekta »Posodobitev računalniških omrežij na VIZ«, Arnes v imenu VIZ in za njegov račun izvaja javna naročila, ki bodo potrebna za izvedbo vseh aktivnosti v okviru projekta, vključno s sklenitvijo morebitnih pogodb na podlagi izvedenih javnih naročil.
Arnes je predhodno v okviru projekta izvedel naslednji javni naročili:
– LAN omrežna infrastruktura, objavljeno na Portalu javnih naročil pod številko JN001374/2024 dne 7. 3. 2024 in v Uradnem listu Evropske unije – Portal TED pod številko 139585-2024 dne 8. 3. 2024,
– Moduli za hrbtenično in dostopovno omrežje, objavljeno na Portalu javnih naročil pod številko JN002488/2022-B01 dne 12. 4. 2022 in v Uradnem listu Evropske unije – Portal TED pod številko 2022/S 075-199670 dne 13. 4. 2022.
Stikala postanejo s podpisom tripartitne pogodbe last VIZ, moduli pa ostanejo osnovno sredstvo Arnesa.
2. Opredelitev izrazov
Izraz VIZ se uporablja za vzgojno-izobraževalne zavode v osnovnem in srednjem šolstvu ter za organizacije za izobraževanje odraslih, ki so izpolnili dodatni popis potreb po aktivni omrežni opremi kot pogoj za prijavo na javni razpis 2025 in so navedeni na seznamu upravičencev, ki se nahaja na povezavi: https://www.arnes.si/posodobitev-omrezij-lan-na-viz/javni-razpis-dodatna-delitev-opreme/.
Kosovnica je povzetek potreb VIZ po aktivni omrežni opremi, ki bo v okviru javnega razpisa 2025 na razpolago za financiranje.
Portal EDO je spletni informacijski sistem, ki je vzpostavljen za namene elektronskega poslovanja. Prek portala EDO, ki se nahaja na povezavi: https://edo.arnes.si/prijava, bo potekal celoten postopek oddaje vlog v zvezi s tem javnim razpisom, podpisovanje pogodb, dokazil ter hrambe elektronske dokumentacije, vezane na ta javni razpis.
Navodila za uporabo portala EDO se nahajajo na http://www.arnes.si/pomoc-uporabnikom/edo/.
Splošni pogoji uporabe portala EDO se nahajajo na: https://podpora.arnes.si/uporabniska-navodila-za-uporabo-portala-edo/.
3. Predmet, namen in cilj javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je razdelitev dodatne opreme na VIZ iz preostalih namenskih investicijskih sredstev iz projekta v okviru Načrta za okrevanje in odpornost. V okviru javnega razpisa 2025 se bo upravičencem (VIZ) dodatno razdelila aktivna omrežna oprema, plačila pa v imenu končnega uporabnika izvaja izvajalec javnega razpisa 2025 skladno z določbami v pogodbi o sofinanciranju. Razdelitev dodatne opreme zajema aktivno opremo (stikala) in optične module, kjer so potrebni za povezovanje te aktivne opreme.
Namen razdelitve dodatne opreme je čim večjemu številu VIZ posodobiti računalniška omrežja. Aktivnosti zajemajo: pregled obstoječega stanja, izdelava načrta posodobitve, izvedba posodobitve – nadgradnja aktivne opreme v osnovnem in srednjem šolstvu ter na organizacijah za izobraževanje odraslih. Namen projekta je doseči kvalitetnejši in izboljšani vzgojno-izobraževalni proces ter posodobitev računalniških omrežij na vzgojno izobraževalnih zavodih (v nadaljevanju VIZ) v osnovnem in srednjem šolstvu ter organizacijah za izobraževanje odraslih.
Ciljna skupina projekta so vzgojno izobraževalni zavodi (osnovne šole, srednje šole, samostojne višje šole, zavodi za otroke in mladostnike s posebnimi potrebami in samostojni dijaški domovi) ter organizacije za izobraževanje odraslih.
Cilj projekta je do 30. 6. 2026 posodobiti računalniška omrežja (pregled obstoječega stanja, izdelava načrta posodobitve, izvedba posodobitve – nadgradnja aktivne opreme) na VIZ v osnovnem in srednjem šolstvu ter organizacijah za izobraževanje odraslih ter s tem zagotoviti ustrezno tehnologijo za avtomatsko upravljanje omrežij na daljavo. S posodobitvijo LAN na VIZ bo omogočen lažji dostop tako učencem kot učiteljem do e-storitev in e-vsebin, vzpostavljena bo omrežna infrastruktura za uporabo IKT. Zagotovljen bo boljši izkoristek rezultatov dosedanjih in načrtovanih aktivnosti na področju informatizacije VIZ (npr. zagotavljanje nove IKT, usposabljanje učiteljev, pomoč ter svetovanje učiteljem in drugi delavcem na VIZ).
3.1 Opis dejavnosti v okviru izvajanja javnega razpisa za dodelitev dodatne opreme v okviru projekta »Posodobitev računalniških omrežij na VIZ«
Arnes bo vsem VIZ, ki bodo s sklepom izbrani na javnem razpisu 2025, dodatno razdelil število kosov aktivne omrežne opreme – skladno z načinom razdelitve opreme iz 8. točke tega razpisa. VIZ v okviru javnega razpisa 2025 ne bodo prejeli denarnih sredstev, ampak aktivno omrežno opremo skladno z merili.
Sredstva, ki so v javnem razpisu 2025 namenjena za sofinanciranje dodelitve dodatne aktivne omrežne opreme so preostala namenska investicijska sredstva iz projekta. Upravičenci do sredstev za sofinanciranje v okviru javnega razpisa 2025 so isti VIZ, ki so Arnesu že v okviru prijave na javni razpis 2023 podali poooblastilo za izvajanje javnih naročil ter so izpolnili dodatni popis potreb po aktivni omrežni opremi kot pogoj za prijavo na javni razpis 2025. Končni uporabniki so dali naročniku (tj. Arnes) pooblastilo za izvedbo javnega naročila z oznako LAN omrežna infrastruktura, objavljeno na Portalu javnih naročil pod številko JN001374/2024 z dne 7. 3. 2024. Na podlagi že sklenjenega okvirnega sporazuma se bo izvedla dobava opreme za izvedbo javnega razpisa 2025.
Glede na različno opremljenost VIZ z LAN aktivno opremo ter že prejeto opremo iz javnega razpisa 2023 je Arnes javni razpis 2025 izvedel v dveh fazah. Najprej je izvedel popis dodatnih potreb LAN omrežja na VIZ. Na tak način je Arnes pridobil podatke o dejanskih potrebah posameznega VIZ po aktivni opremi. V drugi fazi pa Arnes objavlja javni razpis 2025 za VIZ, s katerim bo razdelil dodatno opremo med upravičence – VIZ, in sicer glede na merila, določena po pravilih delitve, skladno z 8. točko javnega razpisa 2025:
– 1. pravilo: VIZ, ki na javnem razpisu 2023 še niso sodelovali (vsak do števila dodeljenih točk, pri čemer veljajo meje točk iz javnega razpisa 2023);
– 2. pravilo: VIZ v okviru razpoložljivih točk, ki bodo s tem javnim razpisom dodeljene na novo, in sicer glede na merila (vrsta VIZ, število šolajočih in izražene potrebe) in glede na čas oddane prijave;
– 3. pravilo: VIZ, ki v okviru fiksnih sredstev niso mogli prejeti dodatne opreme v obsegu razpoložljivih točk, nato VIZ na čakalni listi razporejeni glede na čas oddane prijave in izražene potrebe po prioriteti. Čakalna lista je lista VIZ, ki so izrazili višje potrebe po dodatni opremi, kot jim je bilo opreme dodeljene glede na obseg razpoložljivih točk, določenih glede na merila.
Najprej se bo delila dodatna oprema po prvem pravilu, nato drugem in na koncu, v primeru da namenska investicijska sredstva iz projekta ostanejo, še po tretjem pravilu.
Arnes VIZ, ki izpolnjujejo pogoje za sodelovanje, določene v javnem razpisu 2025, vabi, da se prijavijo na javni razpis 2025. Na javni razpis 2025 naj se prijavijo samo tisti VIZ, ki imajo dodatne potrebe po aktivni omrežni opremi in so izpolnili dodatni popis potreb po aktivni omrežni opremi kot pogoj za prijavo na javni razpis 2025. Ob prijavi na javni razpis 2025 bo VIZ pregledal predizpolnjeno kosovnico, v kateri bo navedena dodatna aktivna omrežna oprema glede na prioritete, ki jih je izrazil VIZ v okviru popisa dodatnih potreb LAN omrežja na VIZ ter število razpoložljivih točk. V kolikor bo izbrani VIZ prioritete dodatne aktivne omrežne opreme želel menjati, bo to lahko naredil.
V kolikor VIZ v predmetnem javnem razpisu ne želi sodelovati, prijave na javni razpis VIZ ne odda. Svojo odločitev, da v javnem razpisu ne želi sodelovati, izvajalcu javnega razpisa lahko sporoči na dva načina, in sicer to lahko stori tako, da pošlje elektronsko sporočilo na naslov noo@arnes.si ali pa napiše komentar na EDO portal.
Po roku za prijavo na javni razpis 2025 bo Arnes prijave pregledal in s sklepom odločil o izidu javnega razpisa. Arnes bo prijave pregledoval sproti in jih, v kolikor bo presodil, da vloga VIZ ni popolna oziroma je pomanjkljiva, poslal VIZ v dopolnjevanje. Zadnji rok za oddajo popravljene oziroma dopolnjene vloge bo določen v pozivu na dopolnitev. Izdani bodo sklepi o izbiri/dodelitvi opreme za obseg fiksnih sredstev. Javno bo objavljena čakalna lista VIZ za potrebe o katerih v tej fazi še ni bilo odločeno. Nato pa bodo v začetku leta 2026 postopno izdani sklepi o dodelitvi opreme glede na sproščena variabilna sredstva. Za tiste VIZ na čakalni listi, ki opreme po zaključku delitve variabilnih sredstev ne bodo prejeli, bodo izdani zavrnilni sklepi.
Po pravnomočnosti sklepov o dodelitvi sredstev bo Arnes z izbranimi VIZ za dodeljeno dodatno aktivno omrežno opremo sklenil pogodbe o sofinanciranju. V fazi izvedbe LAN prenove, ki bo potekala v drugi polovici leta 2025 in bo trajala vse do marca 2026, bodo za naročilo opreme za vsak posamezen VIZ sklenjene tripartitne pogodbe (Arnes, VIZ in dobavitelj). Menjava aktivne omrežne opreme bo potekala v drugi polovici leta 2025 in v v prvi polovici leta 2026, in sicer glede na to, kako hitro je izbrani VIZ oddal prijavo na razpis. Vsa komunikacija, izmenjava dokumentacije in podpisovanje pogodb bo potekala prek portala EDO.
Vsa aktivna omrežna oprema bo dostavljena na VIZ s strani izbranega ponudnika. VIZ bo dolžan podpisati dobavnico in dopisati datum prejema opreme, s čimer bo ponudnik dokazal, da je aktivno omrežno opremo dobavil na VIZ.
Vse račune za nakupe aktivne omrežne opreme bo dobavitelj opreme izstavili Arnesu. Prav tako bo dobavitelj ob izstavitvi računa dolžan Arnesu predložiti potrdilo (dobavnico) o tem, da je bila oprema dostavljena na VIZ.
3.2 Seznam aktivne omrežne opreme
1 | Stikalo z vsaj 24x ethernet vmesnik 10/100/1000 Mb/s z UTP priključkom, ter vsaj 4x reža za vtični modul SFP + prepustnosti 10 Gb/s. |
2 | Stikalo z vsaj 24x ethernet vmesnik 10/100/1000 Mb/s z UTP priključkom, PoE, ter vsaj 4x reža za vtični modul SFP + prepustnosti 10 Gb/s. |
3 | Stikalo z vsaj 48x ethernet vmesnik 10/100/1000 Mb/s z UTP priključkom, ter vsaj 4x reža za vtični modul SFP+ prepustnosti 10 Gb/s. |
4 | Stikalo z vsaj 48x ethernet vmesnik 10/100/1000 Mb/s z UTP priključkom, PoE, ter vsaj 4x reža za vtični modul SFP+ prepustnosti 10 Gb/s. |
4. Pogoji za pridobitev opreme na javnem razpisu
Za sredstva za sofinanciranje dodatne aktivne omrežne opreme v okviru izvedbe projekta »Posodobitev računalniških omrežij na VIZ« v okviru Načrta za okrevanje in odpornost lahko kandidirajo VIZ, ki so vključeni v izvedbo projekta »Posodobitev računalniških omrežij na VIZ« v okviru Načrta za okrevanje in odpornost, so izpolnili dodatni popis potreb po aktivni omrežni opremi kot pogoj za prijavo na javni razpis 2025 in so navedeni na seznamu VIZ, opredeljenem v prvem odstavku 2. točke tega javnega razpisa. Do dodatne aktivne omrežne opreme bodo upravičeni tisti VIZ, ki bodo pred iztekom roka za oddajo vlog prek portala EDO oddali formalno popolno vlogo skladno z 21. točko tega javnega razpisa, kot je podrobneje opredeljeno v 22. točki tega javnega razpisa. Prijava se odda za VIZ, ki je naveden na seznamu upravičencev (osnovna šola, osnovna šola s prilagojenim programom, srednja šola, samostojne višje šole, zavodi za otroke in mladostnike s posebnimi potrebami, samostojni dijaški domovi in organizacije za izobraževanje odraslih).
S prijavo na ta javni razpis bo skladno z 8. točko tega javnega razpisa VIZ kandidiral za dodelitev dodatne opreme v obsegu, navedenem v prijavnem obrazcu na portalu EDO.
5. Regija izvajanja: projekt se bo izvajal na območju celotne Republike Slovenije.
6. Skupna višina sredstev javnega razpisa
Za izvedbo projekta »Posodobitev računalniških omrežij na VIZ« in dodatno delitev opreme na VIZ so zagotovljena fiksna sredstva v višini 800.000,00 EUR brez DDV in variabilna sredstva (maksimalna višina 600.00,00 EUR brez DDV). V trenutku priprave predmetnega javnega razpisa natančna višina variabilnih sredstev javnega razpisa 2025 ni znana (maksimalna višina 600.00,00 EUR), saj je le-ta odvisna od ostalih stroškov na projektu. Poleg že navedenih fiksnih sredstev se bo za razdelitev dodatne aktivne omrežne opreme izčrpalo tudi morebitna variabilna sredstva iz projekta.
Ministrstvo bo sofinanciralo upravičene stroške projekta, kar predstavlja 100 % vseh upravičenih stroškov projekta, od tega po posameznih proračunskih postavkah:
– fiksna sredstva v višini 800.000,00 EUR + variabilna sredstva, katerih višina še ni znana (maksimalna višina 600.00,00 EUR brez DDV) s PP 221164 (C2K7IJ Digitalizacija izobraževanja in športa – NOO-MVI),
– DDV (fiksna sredstva + variabilna sredstva*0,22) s PP 221099 (plačilo DDV za NOO – izobraževanje).
7. Način izračuna višine dodeljenih točk za posamezen VIZ
Izvajalec javnega razpisa 2025 je na podlagi podatkov, pridobljenih iz popisa dodatnih potreb LAN omrežja na VIZ ter dejanskih cen aktivne omrežne opreme, upoštevajoč razpoložljiva sredstva, ki se delijo v okviru javnega razpisa 2025, določil razdelitev točk za posamezen VIZ.
Točke so razdeljene med VIZ glede na:
– vrsto VIZ (osnovne šole, osnovne šole s prilagojenim programom, srednje šole, samostojne višje šole, zavodi za otroke in mladostnike s posebnimi potrebami in samostojni dijaški domovi ter organizacije za izobraževanje odraslih) in
– število šolajočih.
Glede na vrsto VIZ in število šolajočih je mejna vrednost točk za posamezni navedeni VIZ, kot je razvidno iz spodnje tabele:
Vrsta VIZ | Meja točke – javni razpis 2023 | Meja točke – javni razpis 2025 |
Samostojni dijaški dom | 4,10 | 2,10 |
Organizacija za izobraževanje odraslih (ljudske univerze) | 3,60 | 2,10 |
Osnovna šola (število šolajočih do 300) | 3,60 | 2,10 |
Osnovna šola (število šolajočih nad 300) | 5,20 | 4,20 |
Osnovna šola (število šolajočih nad 900) | 8,80 | 6,30 |
Osnovna šola s prilagojenim programom | 3,60 | 2,10 |
Zavod za otroke in mladostnike s posebnimi potrebami | 4,90 | 4,20 |
Srednja šola (število šolajočih do 800) | 4,90 | 2,10 |
Srednja šola (število šolajočih od 800 do 1500) | 8,80 | 4,20 |
Srednja šola (število šolajočih nad 1500) | 23,40 | 6,30 |
Samostojna višja šola | 3,60 | 2,10 |
8. Način dodelitve opreme posameznemu VIZ
Vsak VIZ razpolaga z določenim številom točk v skladu s 7. točko tega javnega razpisa, ki jih porabi za naročilo dodatne aktivne omrežne opreme.
Dodatna aktivna omrežna oprema je ovrednotena s točkami. Število točk za posamezen tip aktivne omrežne opreme je razviden iz spodnje tabele.
Vrsta aktivne omrežne opreme | Število točk |
Stikalo z vsaj 24x ethernet vmesnik 10/100/1000 Mb/s z UTP priključkom, ter vsaj 4x reža za vtični modul SFP + prepustnosti 10 Gb/s. | 1 |
Stikalo z vsaj 24x ethernet vmesnik 10/100/1000 Mb/s z UTP priključkom, PoE, ter vsaj 4x reža za vtični modul SFP + prepustnosti 10 Gb/s. | 1,2 |
Stikalo z vsaj 48x ethernet vmesnik 10/100/1000 Mb/s z UTP priključkom, ter vsaj 4x reža za vtični modul SFP+ prepustnosti 10 Gb/s. | 1,5 |
Stikalo z vsaj 48x ethernet vmesnik 10/100/1000 Mb/s z UTP priključkom, PoE, ter vsaj 4x reža za vtični modul SFP+ prepustnosti 10 Gb/s. | 2,1 |
Posamezni VIZ je pri pridobivanju dodatne aktivne omrežne opreme omejen z razpoložljivimi točkami in kosovnico iz popisa dodatnih potreb LAN omrežja na VIZ. V kolikor je posamezni VIZ pri popisu dodatnih potreb po LAN aktivni omrežni opremi presegel razpoložljive točke, prejme dodatno aktivno omrežno opremo v vrednosti razpoložljivih točk. Točk, ki bodo morebiti ostale in ne bodo zadostovale za celoten nov kos opreme, VIZ ne bodo mogli porabiti. Če je posamezni VIZ v popisu dodatnih potreb LAN omrežja pod mejo razpoložljivih točk, se mu dodeli toliko, kot je priglasil v dodatnem popisu (ne more naročiti dodatne aktivne omrežne opreme po zaključku prijav na javni razpis 2025).
Izvajalec javnega razpisa 2025 bo preostala namenska investicijska sredstva iz projekta razdelil po treh pravilih delitve, pri čemer se bo najprej porabilo fiksna sredstva, nato pa variabilna sredstva. Najprej se bo delila dodatna oprema po prvem pravilu, nato drugem in na koncu, v primeru da namenska investicijska sredstva iz projekta ostanejo, še po tretjem pravilu. Izvajalec javnega razpisa 2025 bo VIZ, ki bodo s sklepom o dodelitvi opreme prejeli opremo po prvem in drugem pravilu v okviru fiksnih sredstev posredoval pogodbo o sofinanciranju dodatne aktivne omrežne opreme v podpis. V začetku leta 2026 bo Arnes preveril, koliko morebitnih fiksnih in variabilnih sredstev je na projektu še ostalo in nato s sklepi o dodelitvi opreme, glede na drugo ali tretje pravilo (odvisno na kateri točki delitve opreme bodo fiksna sredstva počrpana) upravičenim VIZ posredoval dodatno pogodbo o sofinanciranju dodatne opreme v podpis.
Po prvem pravilu delitve dobijo dodatno aktivno omrežno opremo VIZ, ki na javnem razpisu 2023 še niso sodelovali (vsak do števila dodeljenih točk, pri čemer veljajo dodeljene točke, ki so bile VIZ na voljo v javnem razpisu 2023, skladno z merili iz javnega razpisa 2023).
Po drugem pravilu se oprema razdeli med VIZ, ki so na javnem razpisu 2023 aktivno omrežno opremo že prejeli, vendar so v popisu dodatnih potreb za javni razpis 2025 izrazili potrebo po dodatni opremi. Oprema se bo razdelila prijavljenim VIZ glede na merila za delitev (razpoložljive točke posameznega VIZ, določene glede na vrsto VIZ in število šolujočih) in čas oddane prijave. V kolikor ima več VIZ enako število točk, ima prednost pri dodatni razdelitvi tisti VIZ, ki je prej oddal prijavo na razpis. Vsak VIZ prejme glede na prioritete najprej eno stikalo, nato drugo in tretje stikalo.
Po tretjem pravilu bo Arnes v okviru preostalih sredstev razdelil dodatno opremo med VIZ na čakalni listi. VIZ bodo na čakalni listi razporejeni glede na čas oddane prijave in izražene potrebe po prioriteti. Vsak VIZ prejme glede na prioritete najprej eno stikalo, nato drugo in tretje stikalo.
9. Obdobje upravičenosti stroškov in izdatkov na projektu
Predvideno leto izvedbe delitve dodatne aktivne omrežne opreme v okviru projekta »Posodobitev računalniških omrežij na VIZ« v okviru Načrta za okrevanje in odpornost je druga polovica leta 2025 in prva polovica leta 2026.
– Obdobje izvajanja aktivnosti je od 1. 1. 2022 do 30. 6. 2026,
– obdobje upravičenosti nastanka stroškov je od 1. 1. 2022 do 30. 6. 2026,
– obdobje upravičenosti izdatkov za nastale stroške (datum plačila računov oziroma verodostojnih knjigovodskih listin) je od 1. 1. 2022 do 31. 8. 2026.
10. Upravičeni stroški
Vrste upravičenih stroškov, sofinanciranih iz tega javnega razpisa, so:
– investicije v opremo in druga opredmetena osnovna sredstva,
– davek na dodano vrednost (DDV).
11. Zahteve glede upoštevanja zakona, ki ureja javno naročanje: izbrani VIZ se z oddajo prijave na ta javni razpis zavezuje k upoštevanju zakona, ki ureja javno naročanje.
12. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti pri izvajanju projekta v skladu s 34. členom Uredbe (EU) 2021/241
Izbrani VIZ bo moral pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 34. člen Uredbe (EU) 2021/241, poziv k oddaji vloge Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, št. 303-11/2022/2 z dne 13. 5. 2022 ter veljavne smernice, priročnike in ostale akte koordinacijskega organa iz 1. člena pogodbe št. C3330-22-928008 o sofinanciranju izvedbe projekta »Posodobitev računalniških omrežij na VIZ« v okviru Načrta za okrevanje in odpornost z dne 14. 11. 2022.
Zgoraj navedena pravila zavezujejo izbrani VIZ, da z zagotavljanjem skladnih, učinkovitih in sorazmernih informacij različnim ciljnim skupinam, tudi medijem in javnosti, navedejo izvor in zagotovijo prepoznavnost sredstev Unije, tudi tako, da po potrebi na vidnem mestu prikažejo emblem Unije in ustrezno izjavo o financiranju z napisom »Financira Evropska unija – NextGenerationEU«, zlasti pri promoviranju ukrepov in njihovih rezultatov.
Navodila za informiranje in komuniciranje se nahajajo na spletni strani Arnesa: https://www.arnes.si/posodobitev-omrezij-lan-na-viz/.
Sprejetje financiranja s strani izbranega VIZ pomeni tudi privolitev v vključitev na seznam, ki bo javno objavljen na podlagi javnega razpisa.
13. Zagotavljanje enakih možnosti in trajnostnega razvoja v skladu s 7. in 8. členom Uredbe 1303/2013/EU
Spoštovanje načel enakosti spolov in enakih možnostih za vse bo zagotovljeno v skladu z nacionalno zakonodajo (Zakon o enakih možnostih žensk in moških, Zakon o varstvu pred diskriminacijo, Zakon o izenačevanju možnosti invalidov), pravnim redom EU, zlasti s Pogodbo o delovanju EU, Listino EU o temeljnih pravicah, načeli Evropskega stebra socialnih pravic in relevantnimi mednarodnimi dokumenti za varstvo človekovih pravic, zlasti s Konvencijo ZN o pravicah invalidov in Konvencijo ZN o otrokovih pravicah. Med vzgojno-izobraževalne zavode, ki bodo vključeni v projekt bodo tudi zavodi za otroke in mladostnike s posebnimi potrebami ter zavodi, ki izobražujejo druge ranljive skupine (npr. romski otroci).
Izbrani VIZ bo moral med pripravo in izvajanjem projekta, vključno s spremljanjem, poročanjem in vrednotenjem, upoštevati in spodbujati enakost moških in žensk ter vključiti vidik enakosti spolov med osebami, ki bodo vključene v izvajanje aktivnosti v okviru tega javnega razpisa, v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 7. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013.
Spodbujanje enakih možnosti bo izbrani VIZ dolžan izvajati skozi ključne izzive. Čas pandemije covid-19 je namreč poudaril ranljivost izvajanja izobraževanja z vidika zagotavljanja ustrezne kakovosti izobraževanja na daljavo ter zadostnih ustreznih orodij in infrastrukturnih kapacitet oziroma opreme. V luči razvojnih priložnosti digitalnega izobraževanja moramo zagotoviti ustrezno informacijsko-komunikacijsko infrastrukturo. Omenjena naložba predstavlja temeljno izhodišče možnosti razvoja digitalnih veščin in kompetenc šolajočih se, pomembnih za družbo prihodnosti.
Z investicijo bodo doseženi naslednji cilji: vzpostavitev IKT za podporo digitalizaciji pedagoškega procesa in vodenja in upravljanja zavodov na osnovnošolski in srednješolski izobraževalni ravni, na ravni višješolskega izobraževanja, izobraževanja odraslih ter na visokošolski ravni.
14. Zagotavljanje načela DNSH – »Do No Significant Harm« oziroma načelo, da se ne škoduje bistveno
V skladu s členom 19(3)(d) Uredbe 2021/241/EU in Prilogo V, merilom 2.4, k navedeni uredbi je potrebno zagotoviti, da noben ukrep za izvajanje reform in naložb/investicij, vključenih v načrt, ne bo bistveno škodoval šestim okoljskim ciljem v smislu člena 17 Uredbe 2020/852/EU.
Izbrani VIZ mora upoštevati načelo, da se ne škoduje bistveno. Načelo, da se ne škoduje bistveno pomeni, da se ne podpirajo ali izvajajo gospodarske dejavnosti, ki bistveno škodujejo kateremukoli od šestih okoljskih ciljev, kjer je ustrezno, v smislu člena 17 Uredbe (EU) 2020/825. Navedeni okoljski cilji so: blažitev podnebnih sprememb, prilagajanje podnebnim spremembam, trajnostna raba in varstvo vodnih in morskih virov, krožno gospodarstvo vključno s preprečevanjem odpadkov in recikliranjem, preprečevanje in nadzorovanje onesnaževanja zraka, vode ali tal ter varstvo in ohranjanje biotske raznovrstnosti in ekosistemov.
15. Zaščita finančnih interesov EU
Država mora zaradi načina financiranja z namenom zaščite finančnih interesov EU na podlagi (iii) alineje točke (d) drugega odstavka 22. člena Uredbe (EU) 2021/241 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 12. februarja 2021 o vzpostavitvi Mehanizma za okrevanje in odpornost (UL L št. 57, z dne 18. 2. 2021, str. 17, s spremembami, v nadaljnjem besedilu: Uredba (EU) 2021/241) zbrati naslednje podatke: imena, priimke in datume rojstva dejanskih lastnikov prejemnika sredstev ali izvajalca, kot so opredeljeni v točki 6 člena 3 Direktive (EU) 2015/849 Evropskega parlamenta in Sveta.
VIZ bo v ta namen posredoval podatke skladno s (iii) alinejo točke (d) drugega odstavka 22. člena Uredbe (EU) 2021/241, in sicer:
– imena,
– priimke in
– datume rojstev
dejanskih lastnikov VIZ, kot so opredeljeni v 6. točki 3. člena Direktive (EU) 2015/849 Evropskega parlamenta in Sveta in Zakonu o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma (Uradni list RS, št. 48/22).
VIZ se zavezuje, da bo ob spremembi že posredovanih podatkov iz prejšnjega odstavka najkasneje v roku 8 dni od nastale spremembe ali na poziv Arnesa in v roku, postavljenem v pozivu, Arnesu posredoval točne, popolne in posodobljene podatke o dejanskih lastnikih z izpolnitvijo nove izjave.
VIZ bo najkasneje v roku 8 dni po prejetem pozivu Arnesa posredoval tudi druge podatke, ki bi jih na podlagi spremenjenega/na novo sprejetega slovenskega predpisa ali drugega zavezujočega dokumenta ali predpisov in drugih zavezujočih dokumentov, sprejetih na ravni Evropske unije, ki so podlaga izvajanju Mehanizma za okrevanje in odpornost, Arnes dodatno zahteval.
V kolikor je VIZ vpisan pri Agenciji Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve v Registru dejanskih lastnikov (v nadaljevanju: register), bo na podlagi te pogodbe Arnes podatke pridobil neposredno iz registra.
16. Zahteve glede hranjenja dokumentacije in spremljanja ter evidentiranja
Izbrani VIZ bo dolžan v skladu z 22. členom Uredbe (EU) 2021/241 ter 21. in 28. členom uredbe o izvajanju mehanizma zagotavljati revizijsko sled in hraniti vso originalno dokumentacijo v zvezi s projektom kot tudi dokazila za potrebe nadzora in spremljanja na nivoju projekta, prav tako bo izbrani VIZ moral zagotavljati dostop do navedene dokumentacije, in sicer najmanj za 5 (pet) let po zadnjem plačilu, prejetem od Evropske komisije v zvezi z izvajanjem načrta. O natančnem datumu za hrambo dokumentacije bo končni prejemnik po končanem projektu pisno obveščen s strani ministrstva.
Izbrani VIZ bo moral na zahtevo Arnesa posredovati dodatna poročila o poteku aktivnosti in uporabi opreme po tej pogodbi oziroma bo na zahtevo Arnesa uporabljal drugačen način poročanja.
Izbrani VIZ se zavezuje, da bo za potrebe nadzora nad porabo sredstev, ki ga izvajajo ministrstvo, koordinacijski organ, stroškovni organ, revizijski organ, Računsko sodišče Republike Slovenije, Evropska komisija, Evropsko računsko sodišče, Komisija za preprečevanje korupcije in drugi nadzorni organi, vključeni v izvajanje, upravljanje, nadzor ali revizijo projekta in posledično načrta, ter njihovi pooblaščenci ves čas veljavnosti pogodbe št. C3330-22-928008 o sofinanciranju izvedbe projekta »Posodobitev računalniških omrežij na VIZ« v okviru Načrta za okrevanje in odpornost z dne 14. 11. 2022, ob smiselnem upoštevanju 22. člena Uredbe (EU) 2021/241, omogočil spremljanje, preverjanje in nadzor nad izvajanjem projekta, katerega sofinanciranje je predmet te pogodbe.
Vsa originalna elektronska dokumentacija bo dostopna na portalu EDO, zato bo moral izbrani VIZ skrbno hraniti podatke (uporabniško ime, geslo), ki omogočajo VIZ dostop v portal. Dokumentacijo, ki bo nastala originalno v fizični obliki (dobavnice, izjave idr.), mora VIZ hraniti ločeno, zbrano na enem mestu in nedvoumno označeno z logotipom Evropske unije – NextGenerationEU.
17. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije nadzornim organom
Izbrani VIZ bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvedbo dejavnosti po pogodbi, katere sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani Arnesa, Ministrstva za vzgojo in izobraževanje kot posredniškega organa, organa upravljanja, organa za potrjevanje, revizijskega organa ter drugih nacionalnih in evropskih nadzornih in revizijskih organov (v nadaljnjem besedilu: nadzorni organi).
Izbrani VIZ bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinanciranih dejavnosti po pogodbi, sklenjeni na podlagi tega javnega razpisa. V primeru preverjanja na kraju samem bo izbrani VIZ nadzornim organom omogočil dostop v objekte in vpogled v celotno dokumentacijo projekta, računalniške programe in postopke v zvezi z izvajanjem projekta. Izbrani VIZ se obvezuje, da bo sodeloval pri izvedbi teh preverjanj ter se nanje ustrezno pripravil. Nadzorni organi bodo končnemu prejemniku praviloma predhodno naznanili izvedbo preverjanja na kraju samem, za nadzor pa lahko pooblastijo tudi zunanjega izvajalca. Ministrstvo in Arnes lahko opravita tudi nenajavljeno preverjanje na kraju samem.
Če se bo pri kateremkoli nadzoru nad porabo sredstev projekta tekom njegovega izvajanja ali po njegovem zaključku izkazalo, da projekt ni v skladu s pozivom in pogodbo o sofinanciranju, lahko Arnes od izbranega VIZ zahteva vračilo neupravičeno prejete opreme ali pa odstopi od pogodbe o sofinanciranju izvedbe projekta »Posodobitev računalniških omrežij na VIZ« in dodatne delitve opreme v okviru Načrta za okrevanje in odpornost in zahteva od izbranega VIZ vračilo vse prejete opreme.
18. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Z oddajo vloge se šteje, da se je VIZ seznanil z vsebino javnega razpisa in da se z njo strinja.
Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti bo zagotovljeno v skladu z Uredbo (EU) 2016/679, Uredbo (EU) 2018/1725, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Zakonom o poslovni skrivnosti (ZPosS) in Uredbo (EU) 2021/241.
Izbrani VIZ je dolžan zagotoviti ustrezne postopke in sprejeti ukrepe za varovanje osebnih podatkov posameznikov, vključenih v izvajanje projekta, in sicer na način, določen z veljavno zakonodajo s področja varovanja osebnih podatkov. Vsaka oseba, ki bo pri izbranem VIZ obdelovala osebne podatke (vključno pri delu z informacijskim sistemom koordinacijskega organa), mora biti zavezana k varovanju osebnih podatkov.
Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih, ki jih VIZ posebej označijo, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – uradno prečiščeno besedilo, 117/06 – ZDavP-2, 23/14, 50/14, 19/15 – odl. US, 102/15, 7/18 in 141/22), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. VIZ morajo pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če VIZ ne označi in utemelji posebnega varstva takšnih podatkov v vlogi, bo Arnes domneval, da vloga po stališču VIZ ne vsebuje takšnih podatkov, ki ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti.
Z oddajo vloge VIZ soglaša z obdelavo podatkov za namene izvedbe javnega razpisa.
19. Posledice, če se ugotovi, da je v postopku izbora prišlo do resnih napak, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti
V kolikor se ugotovi, da VIZ Arnesa ni seznanil z vsemi dejstvi in podatki, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani oziroma da je posredoval neresnične, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem javnim razpisom dolžan razkriti, ker bi lahko vplivali na odločitev Arnesa o dodelitvi dodatne opreme, ali da je neupravičeno pridobil dodatno opremo po tem javnem razpisu na nepošten način, na podlagi ponarejene listine ali kaznivega dejanja, bo VIZ s strani Arnes izstavljen zahtevek za vračilo, izbrani VIZ pa bo dolžan neupravičeno dodeljeno dodatno opremo vrniti Arnesu.
Če je takšno ravnanje namerno, se obravnava kot goljufija.
20. Omejitve glede sprememb v skladu s 71. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013
Pri izvedbi dejavnosti po pogodbi, katere sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa in ki vključuje naložbe v infrastrukturo ali produktivne naložbe, bo izbrani VIZ dolžan upoštevati trajnost in omejitve glede sprememb, kot to določa 71. člen Uredbe (EU) št. 1303/2013.
Izbrani VIZ bo moral zagotoviti, da v roku petih let od po izteku projekta, ne pride do:
– spremembe lastništva aktivne omrežne opreme, ki daje podjetju ali javnemu organu neupravičeno prednost ali
– bistvene spremembe, ki vplivajo na značaj, cilje ali pogoje izvajanja, zaradi česar bi se razvrednotili prvotni cilji dejavnosti po pogodbi, katere sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa.
V kolikor izbrani VIZ tega ne bo upošteval in pride do kršitve zgoraj navedenih zahtev, bo izbranemu VIZ s strani Arnesa izstavljen zahtevek za vračilo dodatne aktivne omrežne opreme, izbrani VIZ pa bo dolžan neupravičeno dodeljeno dodatno opremo, sorazmerno z obdobjem v zvezi s katerim ustrezne zahteve niso bile izpolnjene, vrniti Arnesu.
21. Razpisna dokumentacija in priprava vloge na javni razpis 2025
Javni razpis in razpisna dokumentacija obsegata naslednje dokumente:
– besedilo javnega razpisa za sofinanciranje dodatne aktivne omrežne opreme v okviru projekta »Posodobitev računalniških omrežij na VIZ« v okviru Načrta za okrevanje in odpornost,
– prijavni obrazec na javni razpis za sofinanciranje dodatne aktivne omrežne opreme v okviru projekta »Posodobitev računalniških omrežij na VIZ« v okviru Načrta za okrevanje in odpornost,
– vzorec Pogodbe o sofinanciranju dodatne aktivne omrežne opreme v okviru projekta »Posodobitev računalniških omrežij na VIZ« v okviru Načrta za okrevanje in odpornost,
– navodila za uporabo portala EDO http://www.arnes.si/pomoc-uporabnikom/edo/,
– seznam vzgojno-izobraževalnih zavodov, ki lahko kandidirajo na ta javni razpis (https://www.arnes.si/posodobitev-omrezij-lan-na-viz/javni-razpis-dodatna-delitev-opreme/),
– splošni pogoji uporabe portala EDO (https://podpora.arnes.si/uporabniska-navodila-za-uporabo-portala-edo/).
Vloga se šteje kot formalno popolna, če vsebuje popolno izpolnjen in elektronsko podpisan dokument Prijavni obrazec na javni razpis za sofinancianje dodatne aktivne omrežne opreme v okviru projekta »Posodobitev računalniških omrežij na VIZ« v okviru Načrta za okrevanje in odpornost.
22. Način in rok za predložitev vlog za dodelitev opreme, datum odpiranja vlog za dodelitev opreme, način obveščanja kandidatov in podpis pogodbe
Celotna izvedba postopka javnega razpisa bo potekala preko portala EDO.
Na portalu EDO in na spletni strani Arnesa https://www.arnes.si/posodobitev-omrezij-lan-na-viz/javni-razpis-dodatna-delitev-opreme/ je dostopna vsa razpisna dokumentacija, skladno z 21. točko javnega razpisa. Rok za prejem vlog je dne 16. 5. 2025 do 24. ure.
VIZ se prijavi tako, da v portalu EDO izpolni prijavni obrazec na javni razpis za sofinanciranje dodatne aktivne omrežne opreme v okviru projekta »Posodobitev računalniških omrežij na VIZ« v okviru Načrta za okrevanje in odpornost. Vloga z zahtevano vsebino mora biti oddana prek portala EDO. Kandidati naj pri prijavi skrbno pregledajo predhodno vnesene podatke, ki se nanašajo na VIZ in o morebitnih napakah obvestijo Arnes najkasneje do 6. 5. 2025 do 24. ure na elektronski naslov noo@arnes.si.
VIZ bodo lahko zastavljali vprašanja na elektronski naslov noo@arnes.si. Poleg tega bo preko portala EDO potekalo tudi dopolnjevanje vlog, zato morajo VIZ skrbno spremljati dogajanje na portalu. Rok za zastavljanje vprašanj je 8. 5. 2025 do 24. ure.
Odgovore bo Arnes objavil najkasneje do 9. 5. 2025 do 24. ure na spletni strani Arnesa https://www.arnes.si/posodobitev-omrezij-lan-na-viz/javni-razpis-dodatna-delitev-opreme/. Vsa dodatna pojasnila, spremembe in dopolnitve z dnem objave postanejo sestavni del tega javnega razpisa.
Hkrati bo po objavi razpisa organiziran tudi informativni sestanek preko videokonference, in sicer predvidoma 7. 5. 2025 ob 10. uri na povezavi https://video.arnes.si/watch/live/gjjs3b1l7fxf.
Za presojo razmerij v zvezi z oddajo vlog na ta javni razpis veljajo splošni pogoji uporabe portala EDO verzija 1.0 z dne 22. 5. 2017.
Vloga se šteje za pravočasno prejeto, ko je elektronsko podpisana s strani odgovorne osebe VIZ in je iz časovnega žiga elektronsko podpisane vloge razvidno, da je bila vloga prejeta pred iztekom roka za prejem vlog.
Nepravočasno prispele vloge bodo s sklepom zavržene.
Odpiranje prispelih vlog se bo začelo dne 19. 5. 2025 ob 9. uri v portalu EDO in zaradi predvidenega velikega števila vlog ne bo javno.
Komisijo za izvedbo postopka javnega razpisa (v nadaljnjem besedilu: komisija) imenuje direktor Arnesa ali od njega pooblaščena oseba. Komisija bo vloge odprla in pregledala. V kolikor komisija presodi, da vloga VIZ ni popolna oziroma je pomanjkljiva, bo komisija v roku 8 dni od odprtja vloge pisno prek portala EDO pozvala VIZ k dopolnitvi vloge. Nepopolne vloge, ki jih VIZ ne bodo dopolnili pravočasno in v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene. Zadnji rok za oddajo popravljene vloge bo določen v pozivu na dopolnitev vloge.
Formalno popolne vloge bodo ocenjene po treh pravilih delitve dodatne opreme glede na merila za dodelitev dodatne opreme iz 7. točke tega javnega razpisa in glede na način dodelitve dodatne opreme posameznemu VIZ iz 8. točke tega javnega razpisa.
VIZ bodo s sklepom direktorja oziroma pooblaščene osebe o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v roku 60 dni od izteka roka za oddajo vlog preko portala EDO.
Z izbranimi VIZ bodo sklenjene pogodbe o sofinanciranju dodatne aktivne omrežne opreme v okviru izvedbe projekta »Posodobitev računalniških omrežij na VIZ« v okviru Načrta za okrevanje in odpornost. Vzorec pogodbe je del razpisne dokumentacije. Izdani bodo sklepi o izbiri/dodelitvi opreme za obseg fiksnih sredstev. Javno bo objavljena čakalna lista VIZ za potrebe o katerih v tej fazi še ni bilo odločeno. Nato pa bodo v začetku leta 2026 postopno izdani sklepi o dodelitvi opreme glede na sproščena variabilna sredstva. Za tiste VIZ na čakalni listi, ki opreme po zaključku delitve variabilnih sredstev ne bodo prejeli, bodo izdani zavrnilni sklepi.
VIZ, ki menijo, da izpolnjujejo pogoje iz javnega razpisa in jim razpisana oprema neupravičeno ni bila dodeljena, lahko v roku 8 dni od prejema sklepa o neizbiri vložijo pritožbo na Arnes. Pritožba mora biti sestavljena in podpisana v elektronski obliki ter vložena preko portala EDO skladno z Navodili za uporabo portala EDO. V pritožbi mora VIZ natančno opredeliti razloge, zaradi katerih je pritožba vložena. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb o financiranju z drugimi izbranimi VIZ.
Pogodba o financiranju bo VIZ posredovana v podpis preko sistema EDO. VIZ mora pogodbo podpisati v roku 8 dni od prejema pogodbe. V primeru nepodpisa pogodbe v zahtevanem roku lahko Arnes da VIZ dodaten rok za podpis pogodbe, ki ne bo daljši od 8 dni od novega poziva. V kolikor VIZ v dodatnem roku ne podpiše pogodbe, se šteje, da je VIZ vlogo umaknil. Zamuda s podpisom pogodbe in posledična domneva umika vloge za VIZ pomeni dokončno izgubo dodeljene opreme.
Akademska in raziskovalna mreža Slovenije
Priloga: Prijavni obrazec na javni razpis