Uradni list

Številka 107
Uradni list RS, št. 107/2010 z dne 29. 12. 2010
Uradni list

Uradni list RS, št. 107/2010 z dne 29. 12. 2010

Kazalo

5669. Odlok o proračunu Občine Sveta Ana za leto 2012, stran 16660.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2, 76/08, 100/08 – odl US, 79/09 in 51/10), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU, 110/02 – ZDT-B, 127/06 – ZJZP in 140/07 – ZSPDPO, 109/08 in 49/09) in 15. člena Statuta Občine Sveta Ana (Uradni list RS, št. 39/10) je Občinski svet Občine Sveta Ana na 2. redni seji dne 22. 12. 2010 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Sveta Ana za leto 2012
SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za Občino Sveta Ana za leto 2012 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURE POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna na ravni podskupin – kontov se določa v naslednjih zneskih:
--------------------------------------------
        A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
--------------------------------------------
 KONTO  NAZIV                         ZNESEK
                                       V EUR
--------------------------------------------
 I.     SKUPAJ PRIHODKI
        (70+71+72+73+74)           3.282.867
        TEKOČI PRIHODKI (70+71)    2.190.983
 70     DAVČNI PRIHODKI            1.719.877
 700    Davki na dohodek in
        dobiček                    1.617.565
 703    Davki na premoženje           62.662
 704    Domači davki na blago in
        storitve                      39.650
 706    Drugi davki                        –
 71     NEDAVČNI PRIHODKI            471.106
 710    Udeležba na dobičku in
        dohodki od premoženja         82.425
 711    Takse in pristojbine           3.190
 712    Globe in druge denarne
        kazni                            330
 713    Prihodki od prodaje blaga
        in storitev                   90.270
 714    Drugi nedavčni prihodki      294.891
 72     KAPITALSKI PRIHODKI          109.642
 720    Prihodki od prodaje
        osnovnih sredstev                  –
 721    Prihodki od prodaje zalog          –
 722    Prihodki od prodaje
        zemljišč in nematerialnega
        premoženja                   109.642
 73     PREJETE DONACIJE                   –
 730    Prejete donacije iz
        domačih virov                      –
 731    Prejete donacije iz tujine         –
 74     TRANSFERNI PRIHODKI          982.242
 740    Transferni prihodki iz
        drugih javnofinančnih
        institucij                   452.013
 741    Prejeta sred. iz držav.
        proračuna iz sred.
        proračuna Evropske unije     530.229
 II.    SKUPAJ ODHODKI
        (40+41+42+43)              3.351.275
 40     TEKOČI ODHODKI               835.607
 400    Plače in drugi izdatki
        zaposlenim                   203.353
 401    Prispevki delodajalcev za
        socialno varnost              32.096
 402    Izdatki za blago in
        storitve                     574.098
 403    Plačila domačih obresti       10.560
 409    Rezerve                       15.500
 41     TEKOČI TRANSFERI             583.883
 410    Subvencije                    15.000
 411    Transferi posameznikom
        in gospodinjstvom            372.357
 412    Transferi neprofitnim
        organizacijam in ustanovam    33.516
 413    Drugi tekoči domači
        transferi                    163.009
 414    Tekoči transferi v tujino          -
 42     INVESTICIJSKI ODHODKI      1.893.953
 420    Nakup in gradnja osnovnih
        sredstev                   1.893.953
 43     INVESTICIJSKI TRANSFERI       37.832
 431    Investicijski transferi
        pravnim in fiz. osebam        21.127
 432    Investicijski transfer
        prorač. uporabnikom           16.705
 III.   PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-
        II.)                         -68.408
--------------------------------------------
        B. RAČUN FINANČNIH
        TERJATEV IN NALOŽB
--------------------------------------------
        IV. PREJETA VRAČILA DANIH
        POSOJIL IN PRODAJA
        KAPITALSKIH DELEŽEV
        (750+751+752)
 75     PREJETA VRAČILA DANIH
        POSOJIL                            –
 750    Prejeta vračila danih
        posojil                            –
 751    Prodaja kapitalskih
        deležev                            –
 752    Kupnine iz naslova
        privatizacije                      –
        V. DANA POSOILA IN
        POVEČANJE KAPITALSKIH
        DELEŽEV (440+441+442)              –
 44     DANA POSOJILA IN POVEČANJE
        KAPITALSKIH DELEŽEV
 440    DANA POSOJILA IN POVEČANJE
        KAPITALSKIH DELEŽEV                –
 441    Povečanje kapitalskih
        deležev in naložb                  –
 442    Poraba sredstev kupnin iz
        naslova privatizacije
        VI. PREJETA MINUS DANA
        POSOJILA IN SPREMEMBE
        KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)       –
        VII. SKUPNI PRESEŽEK
        (PRIMANJKLJAJ) (I.+IV.)- 
        (II.+V.)                     -68.408
--------------------------------------------
        C. RAČUN FINANCIRANJA
--------------------------------------------
        VIII. ZADOLŽEVANJE (500)           –
 50     ZADOLŽEVANJE                       –
 500    Domače zadolževanje                –
 55     IX. ODPLAČILO DOLGA (550)     18.134
 550    Odplačilo dolga               18.134
        IX. NETO ZADOLŽEVANJE
        (VIII-IX.)                    18.134
        X. POVEČANJE (ZMANJŠANJE)          –
        SREDSTEV NA RAČUNIH
        (III.+VI.+X
        .)=(I.+IV.+VIII)-(II.+V..)X   86.542
--------------------------------------------
        XI. STANJE SREDSTEV NA
        RAČUNIH OB KONCU
        PRETEKLEGA LETA               86.542
--------------------------------------------
Posebni del poračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na področja proračunske porabe. Področja proračunske porabe so razdeljena na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna na ravni podskupin – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavi na spletni strani Občine Sveta Ana.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – podkonta.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
1. Prihodki požarne takse po Zakona o varstvu pred požarom;
2. Prihodki občanov za sofinanciranja investicij izgradnje infrastrukture (ceste, vodovod, kanalizacija);
3. Prihodki iz naslova okoljskih dajatev zaradi onesnaževanja okolja, ki se namenjajo za gradnjo infrastrukturnih objektov za preprečevanje onesnaževanja okolja.
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
Župan lahko na predlog proračunskega uporabnika odloča o prerazporeditvah pravic porabe v okviru/med:
1. podprogrami v okviru glavnega programa med finančnimi načrti;
2. glavnimi programi, pri čemer skupno povečanje ali zmanjšanje posameznega glavnega programa ne sme presegati 30% obsega glavnega programa, sprejetega v proračunu;
3. področji porabe, pri čemer skupno povečanje ali zmanjšanje posameznega področja porabe ne sme presegati 30% obsega področja porabe, sprejetega v proračunu.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna, v obdobju januar–junij in konec leta z zaključnim računom proračuna, poroča Občinskemu svetu Občine Sveta Ana o njegovi realizaciji, kjer jih tudi seznani s poročilom o prerazporeditvah sredstev.
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
6. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot za 30%, mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega leta v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
7. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere, ne sme presegati 80% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2012 – 80% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 20% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
8. člen
(proračunski skladi)
Proračunski sklad je sklad proračunske rezerve, oblikovane po ZJF.
Proračunska rezerva se za leto 2012 oblikuje v višini 10.500,00 €.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višini 10.500,00 € župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
Rezerva se uporablja za pokrivanje stroškov ukrepov ter pomoč prizadetim pri odpravljanju posledic naravnih in drugih nesreč; kot so suša, potres, požar, poplave in druge naravne oziroma ekološke nesreče v skladu z zakonom, epidemije, živalske kužne bolezni in rastlinski škodljivci.
9. člen
(splošna proračunska rezervacija)
V proračunu se do višine, določene v posebnem delu, zagotovijo sredstva splošne proračunske rezervacije, ki je namenjena financiranju odhodkov, ki jih ob sprejemanju proračuna ni bilo mogoče predvideti ali zanje ni bilo mogoče predvideti zadostnih sredstev.
O uporabi splošne proračunske rezervacije odloča o prerazporeditvi sredstev župan, glede na zapisano v 5. členu odloka.
POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA OBČINE
10. člen
(odpis dolga)
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZFJ, lahko župan v letu 2012 odpiše dolgove dolžniku do višine 200,00 € odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
11. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Občina Sveta Ana se v letu 2012 ne bo zadolžila. V letu 2012 se nameni 18.133 € za odplačilo dolga.
PREDHODNE IN KONČNE DOLOČBE
12. člen
(začasno financiranje v letu 2013)
V obdobju začasnega financiranja Občine Sveta Ana v letu 2013, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
13. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 41001-3/2010
Sveta Ana, dne 22. decembra 2010
Župan
Občine Sveta Ana
Silvo Slaček l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti