Na podlagi 61. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE), 17. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 – ZZLPPO, 127/06 – ZJZP in 30/10 – ZUKN in 57/11 – ORZGJS40), 15. člena Statuta Občine Dol pri Ljubljani (Uradni list RS, št. 3/2018 – UPB2) ter 7. ter 21. člena Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Dol pri Ljubljani (Uradni list RS, št. 30/08) je Občinski svet Občine Dol pri Ljubljani na 2. seji dne 4. 1. 2023 sprejel
o organizaciji režijskega obrata v Občini Dol pri Ljubljani
Občina Dol pri Ljubljani (v nadaljevanju: občina) organizira režijski obrat.
Ta odlok določa vprašanja povezana s statusom, delovnim področjem ter pooblastili režijskega obrata v občini.
Režijski obrat deluje na območju Občine Dol pri Ljubljani.
Režijski obrat je organiziran kot samostojna notranja organizacijska enota v okviru občinske uprave Občine Dol pri Ljubljani in ni pravna oseba.
II. DELOVNO PODROČJE REŽIJSKEGA OBRATA
Režijski obrat pokriva naslednje lokalne gospodarske javne službe, in sicer:
– gospodarjenja s stavbnimi zemljišči,
– upravljanje in vzdrževanje vaških vodovodov,
– upravljanje z občinskimi stanovanji,
– vzdrževanja občinskih cest, zimske službe ter urejanja in vzdrževanja parkirišč,
– urejanja zelenih površin,
– vzdrževanja in urejanja pokopališč,
– urejanja in vzdrževanja mest za plakatiranja in oglaševanje,
– vzdrževanje, urejanje in skrb za premoženje (stavbe, zemljišča, premično premoženje), ki je v lasti občine.
Režijski obrat lahko opravlja tudi druga dela in naloge, določene s predpisi občine ali v interesu občine.
III. VODENJE REŽIJSKEGA OBRATA
Režijski obrat vodi vodja režijskega obrata, ki je neposredno odgovoren županu oziroma direktorju občinske uprave.
Občina lahko za izvajanje posameznih del iz 4. člena tega odloka sklepa tudi pogodbe o zaposlitvi za določen čas izven sistemizacije, pogodbe o delu ali pogodbe o drugih oblikah sodelovanja.
Strokovno-tehnične, organizacijske in razvojne naloge za režijski obrat na področju gospodarskih javnih služb opravlja občinska uprava občine.
IV. FINANCIRANJE DEJAVNOSTI REŽIJSKEGA OBRATA
Stroški delovanja režijskega obrata se pokrijejo iz:
– sredstev občinskega proračuna,
– prihodkov ustvarjenih s prometom v okviru delovanja režijskega obrata,
– drugih prihodkov po zakonu.
Računovodske in knjigovodske storitve za režijski obrat opravlja občinska uprava Občine Dol pri Ljubljani oziroma pooblaščeni zunanji izvajalec, ki za režijski obrat vodi ločeno računovodsko evidenco v skladu z Zakonom o računovodstvu.
Za vsa vprašanja, ki niso urejena s tem odlokom, se smiselno uporabljajo določila Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Dol pri Ljubljani, Odloka o gospodarskih javnih službah na območju Občine Dol pri Ljubljani ter določbe predpisov, ki urejajo gospodarske javne službe.
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 100-0010/2022-1
Dol pri Ljubljani, dne 4. januarja 2023