Uradni list

Številka 22
Uradni list RS, št. 22/2025 z dne 4. 4. 2025
Uradni list

Uradni list RS, št. 22/2025 z dne 4. 4. 2025

Kazalo

853. Pravilnik o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja gospodarstva v Občini Sevnica, stran 2362.

  
Na podlagi 18. člena Statuta Občine Sevnica (Uradni list RS, št. 46/15, 17/17 in 44/18) je Občinski svet Občine Sevnica na 22. redni seji dne 19. 3. 2025 sprejel
P R A V I L N I K 
o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja gospodarstva v Občini Sevnica 
I. SPLOŠNE DOLOČBE 
1. člen 
(vsebina pravilnika) 
S tem pravilnikom se določajo pogoji, način in postopek pri dodeljevanju pomoči za mikro in majhne družbe, samostojne podjetnike ter registrirane sobodajalce za pospeševanje razvoja gospodarstva v Občini Sevnica.
2. člen 
(način in višina zagotavljanja sredstev) 
Sredstva se zagotavljajo iz občinskega proračuna, njihovo višino pa določi Občinski svet Občine Sevnica z odlokom o proračunu za tekoče leto. Prioritete posameznega instrumenta pomoči se določijo z razpisom v posameznem letu. Pomoči po tem pravilniku se dodeljujejo v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 z dne 13. decembra 2023 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (UL L, 2023/2831, 15. 12. 2023; v nadaljevanju Uredba Komisije (EU) št. 2023/2831).
3. člen 
(instrumenti pomoči) 
Pomoč za razvoj gospodarstva se dodeljuje v obliki nepovratnih sredstev. Instrumenti pomoči po tem pravilniku so:
– Promocija izdelkov in storitev podjetij,
– Promocija izdelkov in storitev za pridelovalce (vinarje in proizvajalce drugih pijač),
– Naložbe v nakup nove opreme in nematerialnih investicij,
– Finančne vzpodbude za lokalne turistične ponudnike,
– Sofinanciranje najemnin v starem mestnem jedru,
– Naložbe v nastanitvene kapacitete.
4. člen 
(splošne določbe pomoči de minimis – člen 1 Uredbe Komisije (EU), št. 2023/2831)
(1) Do pomoči de minimis so upravičena podjetja iz vseh sektorjev, razen za:
– primarne proizvodnje ribiških proizvodov in proizvodov iz akvakulture, opredeljene v členu 5, točki (a) in (b), Uredbe (EU) št. 1379/2013;
– podjetja dejavna v predelavi in trženju ribiških proizvodov in proizvodov iz akvakulture, kadar je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine proizvodov, nabavljenih ali danih na trg;
– primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o delovanju Evropske unije;
– podjetja dejavna v predelavi in trženju kmetijskih proizvodov, v enem od naslednjih primerov:
a) kadar je znesek pomoči določen na podlagi cene oziroma količine takih proizvodov, ki so nabavljeni od primarnih proizvajalcev ali jih je na trg dalo zadevno podjetje;
b) kadar je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce.
(2) Pomoč ne sme biti namenjena za dejavnosti, povezane z izvozom v tretje države ali države članice, in sicer pomoč, neposredno povezano z izvoženimi količinami, vzpostavitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo. Pomoč ne sme biti pogojena s prednostno rabo domačih proizvodov in storitev pred uvoženimi.
5. člen 
(pomoč de minimis – člen 3 Uredbe Komisije (EU), št. 2023/2831)
(1) Skupna vrednost pomoči, dodeljena enotnemu podjetju na podlagi pravila »de minimis« v skladu z Uredbo Komisije (EU) 2023/2831 z dne 13. decembra 2023 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis ne sme preseči 300.000 EUR v obdobju zadnjih treh let, ne glede na obliko in namen pomoči ter ne glede na to, ali se pomoč dodeli iz sredstev države, občine ali Unije.
Pomoč de minimis, ne glede na datum plačila pomoči de minimis podjetju, velja za dodeljeno takrat, ko se podjetju v skladu z javnim razpisom dodeli zakonska pravica do prejema pomoči (datum izdanega sklepa o dodelitvi sredstev).
(2) Če je podjetje dejavno v enem od sektorjev iz prvega odstavka 4. člena, poleg tega pa je dejavno v enem ali več drugih sektorjev, ki spadajo na področje uporabe Uredbe Komisije (EU), št. 2023/2831, ali opravlja še druge dejavnosti, ki spadajo na področje uporabe te uredbe, se ta uredba uporablja za pomoč, dodeljeno v zvezi s slednjimi sektorji ali dejavnostmi, pod pogojem, da zadevna država članica na ustrezen način, kot je ločevanje dejavnosti ali ločevanje računovodskih izkazov, zagotovi, da dejavnosti v sektorjih, ki so izključeni iz področja uporabe te uredbe, niso deležne pomoči de minimis, dodeljene v skladu s to uredbo.
(3) V primeru združitev ali pripojitev se vsa prejšnja pomoč de minimis, dodeljena kateremu koli od podjetij, udeleženih v združitvi, upošteva pri ugotavljanju, ali nova pomoč de minimis za novo ali prevzemno podjetje presega zgornjo mejo ter nacionalno in sektorsko omejitev iz prejšnjega odstavka.
(4) Če se podjetje razdeli na dve ali več ločenih podjetij, se pomoč de minimis, dodeljena pred razdelitvijo, dodeli podjetju, ki jo je koristilo, in to je načeloma podjetje, ki prevzame dejavnosti, za katere se je pomoč de minimis uporabila. Če taka dodelitev ni mogoča, se pomoč de minimis dodeli sorazmerno na podlagi knjigovodske vrednosti lastniškega kapitala novih podjetij na dejanski datum razdelitve.
(5) Do pomoči po tem pravilniku, v okviru ukrepov v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831, niso upravičeni subjekti, ki so:
– naslovniki neporavnanega naloga za izterjavo, na podlagi predhodnega sklepa Evropske unije, s katerim je pomoč, ki jo je dodelil organ iz Republike Slovenije, razglasila za nezakonito in nezdružljivo z notranjim trgom;
– podjetja v težavah;
– v skladu z določbami zakonodaje v postopku prenehanja, v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali postopku likvidacije;
– že ali še bodo za isti namen (isti upravičeni stroški) pridobila sredstva iz lokalnih, regionalnih, državnih ali mednarodnih javnih virov.
(6) Posamezen upravičenec se lahko prijavi na več ukrepov, vendar na posamezni ukrep samo z eno vlogo.
6. člen 
(združevanje pomoči de minimis – člen 5 Uredbe Komisije (EU), št. 2023/2831)
(1) Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2832.
(2) Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831, se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1408/2013 in (EU) št. 717/2014 do ustrezne zgornje meje iz člena 3(2) Uredbe Komisije (EU) št. 2023/2831.
(3) Pomoč de minimis se ne sme kumulirati z državno pomočjo v zvezi z istimi upravičenimi stroški ali državno pomočjo za isti ukrep za financiranje tveganja, če bi se s takšno kumulacijo presegla največja intenzivnost pomoči ali znesek pomoči.
7. člen 
(pogoji za prejemnika) 
(1) Prejemnik podpore mora imeti za nakazilo dodeljenih sredstev odprt transakcijski račun v Republiki Sloveniji.
(2) Prejemnik mora k vlogi predložiti:
– pisno izjavo o vseh drugih pomočeh de minimis, ki jih je upravičenec oziroma enotno podjetje prejelo na podlagi te ali drugih uredb de minimis v obdobju zadnjih treh let;
– pisno izjavo o drugih že prejetih (ali zaprošenih) pomočeh za iste upravičene stroške in zagotovilo, da z dodeljenim zneskom pomoči de minimis ne bo presežena zgornja meja de minimis pomoči ter intenzivnosti pomoči po drugih predpisih;
– seznam podjetij, s katerimi je povezan, tako da se preveri skupen znesek že prejetih de minimis pomoči za vsa, z njim povezana podjetja;
– izjavo o ločitvi dejavnosti oziroma stroškov;
– ostalo opredeljeno v razpisu.
(3) Občina bo s sklepom pisno obvestila prejemnika:
– da je pomoč dodeljena po pravilu de minimis v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 ali Uredbo Komisije (EU) št. 1408/2013,
– o odobrenem znesku de minimis pomoči.
(4) Občina bo pred odobritvijo pomoči de minimis v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1408/2013 in Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 preverila višino že dodeljene pomoči de minimis za posameznega upravičenca v evidenci pomoči de minimis za kmetijstvo in ribištvo, ki jo vodi ministrstvo, pristojno za kmetijstvo in ribištvo, za pomoč de minimis v drugih gospodarskih sektorjih pa v evidenci pomoči de minimis, ki jo vodi ministrstvo, pristojno za finance.
(5) Za upravičence, ki so enotno podjetje, občina pred odobritvijo pomoči de minimis v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1408/2013 in Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 preveri, ali že dodeljena pomoč de minimis za vsa podjetja v okviru enotnega podjetja ne presega zgornjih omejitev iz navedenih uredb.
(6) Občina v 15 dneh po izplačilu pomoči de minimis v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1408/2013 in Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 posameznemu upravičencu poroča pristojnemu ministrstvu o dodeljenih pomočeh de minimis na način, ki ga pristojno ministrstvo objavi na osrednjem spletnem mestu državne uprave gov.si.
8. člen 
(postopek za dodelitev sredstev) 
(1) Sredstva za pospeševanje razvoja gospodarstva v Občini Sevnica se dodeljujejo na podlagi izvedenega postopka javnega razpisa, ki se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in na spletni strani Občine Sevnice.
(2) Javni razpis mora vsebovati:
– skupni znesek sredstev, namenjenih razvoju gospodarstva,
– ukrepe, za katere se dodeljujejo sredstva za razvoj,
– navedbo upravičencev, ki lahko zaprosijo za sredstva,
– kriterije za dodelitev sredstev,
– pogoje pod katerimi se dodeljujejo nepovratna sredstva,
– rok za vložitev vlog, ki ne sme biti krajši od 15 dni od dneva objave razpisa,
– naslov, na katerega se pošiljajo vloge,
– rok, v katerem bo sklep o dodelitvi sredstev poslan prosilcem, ki ne sme biti daljši od 30 dni od popolnosti vlog.
(3) Župan Občine Sevnica pred objavo vsakoletnega razpisa s sklepom imenuje komisijo za dodelitev pomoči. Komisija predlaga županu razdelitev razpoložljivih sredstev po namenih in po upravičencih pred objavo javnega razpisa ter obravnava prispele vloge na javni razpis. Občina si pridružuje pravico do spremembe razpisa.
(4) Komisija je sestavljena iz treh članov, od katerih je en član predstavnik občinske uprave in dva člana Odbora za gospodarstvo in kmetijstvo.
(5) Komisija na podlagi pravilnika in javnega razpisa obravnava pravočasno prispele popolne vloge, opravlja oglede na terenu in pripravi poročilo in predlog razdelitve sredstev, na podlagi katerega pooblaščena oseba izda sklep o dodelitvi sredstev posameznemu upravičencu, zoper katero lahko upravičenec vloži pritožbo na župana v roku 8 dni od prejema. Odločitev župana je dokončna.
(6) Sredstva se dodeljujejo na podlagi pogojev in meril, ki so sestavni del javnega razpisa in skladno s tem pravilnikom in njegovimi spremembami. V kolikor bodo pri posameznih ukrepih sredstva ostala nerazporejena, se lahko prosta sredstva prenesejo na ukrepe, kjer bo prispelo večje število vlog od razpoložljivih sredstev. V kolikor bo glede na število vlog in odobreno višino upravičenih stroškov predvidenih sredstev za javni razpis premalo, se bodo vsem upravičencem dodeljena sredstva sorazmerno znižala.
(7) Datum dodelitve pomoči je datum pravnomočnosti sklepa.
(8) Občina Sevnica z izbranimi vlagatelji sklene pogodbo, v kateri se opredeli:
– višina in namen, za katere so sredstva dodeljena,
– terminski plan porabe sredstev,
– spisek dokazil, ki jih mora uporabnik predložiti,
– način nadzora nad porabo dodeljenih sredstev,
– način zavarovanja,
– določilo, da mora prejemnik ob ugotovljeni nenamenski porabi sredstev vrniti sredstva z zakonitimi zamudnimi obrestmi,
– da bo dajalec pomoči pisno obvestil prejemnika o podatkih iz tretjega odstavka 7. člena tega pravilnika.
II. SPLOŠNI POGOJI ZA DODELJEVANJE SREDSTEV, KI VELJAJO ZA VSE UKREPE 
9. člen 
(upravičenci do pomoči de minimis)
(1) Upravičenci do pomoči de minimis po tem pravilniku za ukrep Promocija izdelkov in storitev podjetij, Naložbe v nakup nove opreme in nematerialnih investicij in Sofinanciranje najemnin v starem mestnem jedru so mikro in majhna enotna podjetja ali pa poslujejo kot samostojni podjetniki.
Za ukrepe Promocija izdelkov in storitev podjetij, Naložbe v nakup nove opreme in nematerialnih investicij in Sofinanciranje najemnin v starem mestnem jedru velja, da upravičenci, ki nimajo sedeža na območju Občine Sevnica, morajo imeti na območju Občine Sevnica poslovno enoto ali poslovni prostor, kjer zaposlujejo za namen opravljanja dejavnosti in investirajo na območju Občine Sevnica. Poslovna enota oziroma poslovni prostor mora biti vpisan v Poslovni register Slovenije (PRS).
(2) Upravičenci do pomoči de minimis po tem pravilniku za ukrep Promocija izdelkov in storitev za pridelovalce (vinarje in proizvajalce drugih pijač) so mikro in majhna enotna podjetja ali pa poslujejo kot samostojni podjetniki in imajo registrirano eno izmed dejavnosti: 11.010 proizvodnja žganih pijač, 11.020 proizvodnja vina iz grozdja, 11.030 Proizvodnja sadnih vin in podobnih fermentiranih pijač, 11.040 Proizvodnja aromatiziranih vin iz grozdja. 11.050 Proizvodnja piva in sedež na območju Občine Sevnica.
(3) Upravičenci do pomoči de minimis po tem pravilniku za ukrep Finančne vzpodbude za lokalne turistične ponudnike so registrirani sobodajalci, mikro in majhna enotna podjetja ali pa poslujejo kot samostojni podjetniki in imajo registrirano dejavnost in sedež na območju Občine Sevnica.
(4) Upravičenci do pomoči de minimis po tem pravilniku za ukrep Naložbe v nastanitvene kapacitete so mikro in majhna podjetja, ki imajo registrirano dejavnost oddajanja turističnih nastanitvenih zmogljivosti in registrirani sobodajalci, ki so vpisani v Register nastanitvenih obratov (RNO). Upravičenci, ki nimajo sedeža na območju občine Sevnica, morajo imeti objekt, ki je predmet prijave na javni razpis, na naslovu na območju občine Sevnica.
(5) Pri samostojnih podjetnikih posameznikih se vsi pogoji za mikro, majhna in srednja enotna podjetja smiselno upoštevajo.
(6) Izraz »enotno podjetje« pomeni vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij:
(a) podjetje ima večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov drugega podjetja;
(b) podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati večino članov upravnega, poslovodnega ali nadzornega organa drugega podjetja;
(c) podjetje ima pravico izvrševati prevladujoč vpliv na drugo podjetje na podlagi pogodbe, sklenjene z navedenim podjetjem, ali določbe v njegovi družbeni pogodbi ali statutu;
(d) podjetje, ki je delničar ali družbenik drugega podjetja, na podlagi dogovora z drugimi delničarji ali družbeniki navedenega podjetja sámo nadzoruje večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov navedenega podjetja.
Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz točk (a) do (d) prvega pododstavka preko enega ali več drugih podjetij, prav tako veljajo za enotno podjetje.
(7) Do finančnih vzpodbud niso upravičeni tisti subjekti, ki:
– nimajo poravnanih zapadlih obveznosti do občine ali do države,
– imajo neplačane zapadle prispevke in plače do zaposlenih.
III. UKREPI ZA POSPEŠEVANJE RAZVOJA GOSPODARSTVA 
10. člen 
(ukrepi, pogoji, intenzivnost pomoči, upravičeni stroški) 
(1) Ukrepi za pospeševanje razvoja gospodarstva so:
– Promocija izdelkov in storitev podjetij,
– Promocija izdelkov in storitev za pridelovalce (vinarje in proizvajalce drugih pijač),
– Naložbe v nakup nove opreme in nematerialnih investicij,
– Finančne vzpodbude za lokalne turistične ponudnike,
– Sofinanciranje najemnin v starem mestnem jedru,
– Naložbe v nastanitvene kapacitete.
(2) Podrobnejši pogoji pri posameznem ukrepu bodo določeni v javnem razpisu. Upravičeni stroški so upoštevani v neto vrednosti brez DDV. DDV ni upravičen strošek.
11. člen 
(ukrep Promocija izdelkov in storitev podjetij) 
(1) Namen ukrepa je predstavitev podjetnikov in obrtnikov ter njihovih proizvodov in storitev na sejmih in festivalih doma in v tujini in s tem možnost za pridobitev novih poslov.
(2) Intenzivnost pomoči je v višini do 50 % upravičenih stroškov. Stopnja pomoči se lahko poveča do 15 % za podjetja, ki so s svojimi izdelki ali storitvami vključeni v Kolektivno blagovno znamko (KBZ).
(3) Višina pomoči na posameznega upravičenca v tekočem koledarskem letu ne sme presegati 20 % oziroma 25 % za KBZ od razpisanih sredstev za ta ukrep.
(4) Upravičeni stroški so stroški najetja in postavitve stojnice pri udeležbi na določenem sejmu ali festivalu.
12. člen 
(ukrep Promocija izdelkov in storitev za pridelovalce (vinarje in proizvajalce drugih pijač)) 
(1) Namen ukrepa je omogočiti podjetnikom in obrtnikom, ki se ukvarjajo s pridelavo vina in drugih pijač, da svoje proizvode in storitve učinkovito predstavijo potencialnim kupcem prek tiskanih in digitalnih medijev.
(2) Intenzivnost pomoči je v višini do 50 % upravičenih stroškov. Stopnja pomoči se lahko poveča do 15 % za podjetja, ki so s svojimi izdelki ali storitvami vključeni v Kolektivno blagovno znamko (KBZ).
(3) Upravičeni stroški so stroški za pripravo promocijskih aktivnosti samostojnih podjetnikov in podjetij, ki se ukvarjajo s pridelavo žganih pijač, vina, sadnih vin, aromatiziranih vin in piva, z namenom predstavitve potencialnim kupcem z izdelki ali storitvami.
13. člen 
(ukrep Naložbe v nakup nove opreme in nematerialnih investicij) 
(1) Namen ukrepa je spodbujanje investicijskih vlaganj v nakup nove proizvajalne in storitvene opreme za opravljanje dejavnosti, za katero je podjetje registrirano in katero tudi dejansko opravlja, ter nakup nematerialnih pravic (patenti, licence, tehnološko znanje). Investicijska vlaganja se nanašajo na ustanovitev novega podjetja, razširitve obstoječega podjetja ali zaradi uvajanja novega proizvodnega oziroma storitvenega programa (bolj produktivne, racionalnejše, energetsko varčne in ekološko varnejše tehnologije, izboljševanje kakovosti proizvodov in storitev). Investicijska vlaganja se nanašajo na dejavnost podjetij, ki nimajo trgovinskega značaja. V primeru, da ima podjetje registriranih več dejavnosti, ni upravičeno do sofinanciranja vlaganj za dejavnosti na področju trgovine.
Investicija, ki je predmet subvencije, se mora ohraniti na območju Občine Sevnica vsaj 2 leti po končani investiciji oziroma se lahko pred iztekom tega obdobja nadomesti z novo sodobnejšo opremo za enako dejavnost.
(2) Intenzivnost pomoči je v višini do 25 % upravičenih stroškov posamezne investicije. Stopnja pomoči se lahko poveča do 15 % za podjetja, ki so s svojimi izdelki ali storitvami vključeni v Kolektivno blagovno znamko (KBZ), kar znaša do 40 % priznanih upravičenih stroškov posamezne investicije. Višina pomoči na posameznega upravičenca v tekočem koledarskem letu ne sme presegati 15 % oziroma 20 % za KBZ od skupno razpisanih sredstev za ta ukrep.
(3) Upravičeni stroški so:
– nakup nove proizvajalne in storitvene opreme (samo stalna sredstva, ne drobni inventar), katere posamezna nabavna vrednost presega vrednost, ki bo določena z javnim razpisom in
– nakup nematerialnih pravic (patenti, licence, tehnološko znanje).
14. člen 
(ukrep Finančne vzpodbude za lokalne turistične ponudnike) 
(1) Namen ukrepa je spodbuditi ponudnike, da vstopijo v Zeleno shemo slovenskega turizma in pridobijo mednarodni uveljavljen in s strani SLOVENIA GREEN verificiran okoljski znak ter zagotavljajo njegovo redno obnovo in potrjevanje skladnosti z zahtevami pridobljenega znaka.
(2) Intenzivnost pomoči je v višini do 100 % upravičenih stroškov.
(3) Upravičeni stroški so stroški namenjeni izobraževanju ponudnikov za vključitev v sheme kakovosti in stroški vezani na vzdrževanje certifikata Zelene sheme.
15. člen 
(ukrep Sofinanciranje najemnin v starem mestnem jedru) 
(1) Namen ukrepa je zagotavljanje finančnih vzpodbud za znižanje stroškov najemnin v starem mestnem jedru, s ciljem spodbujanja prenove, revitalizacije ter oživljanja starega mestnega središča. Ukrep je usmerjen v podporo podjetnikom, ki prispevajo k ohranjanju in razvoju kulturne dediščine ter k dvigu privlačnosti mestnega okolja za obiskovalce in prebivalce.
(2) Intenzivnost pomoči je v višini do 40 % upravičenih stroškov oziroma do maksimalne vrednosti po kvadratnem metru določene v javnem razpisu.
(3) Upravičeni stroški so najemnine poslovnih prostorov v starem mestnem jedru Sevnice, ki ga mora stranka dokazovati z najemno pogodbo. Tekoči stroški niso upravičeni stroški.
16. člen 
(ukrep Naložbe v nastanitvene kapacitete) 
(1) Namen ukrepa je zagotavljanje finančnih vzpodbud za nakup opreme, obnovo obstoječih ter odpiranje novih nastanitvenih kapacitet. Ukrep prispeva k dvigu kakovosti bivanja gostov, povečanju turističnega obiska ter ustvarjanju večje dodatne vrednosti za goste, kar spodbuja trajnostni razvoj turizma v občini.
(2) Intenzivnost pomoči je v višini do 50 % upravičenih stroškov oziroma do maksimalne višine na upravičenca v tekočem koledarskem letu določene v javnem razpisu.
(3) Upravičeni stroški so stroški nakupa nove opreme za opravljanje dejavnosti oddajanja zasebnih sob gostom v turistične namene. Stroški drobnega inventarja niso predmet sofinanciranja.
IV. NADZOR NAD NAMENSKO PORABO SREDSTEV 
17. člen 
(nadzor) 
Namensko porabo sredstev pridobljenih pod pogoji tega pravilnika, spremljajo in preverjajo Oddelek za gospodarske dejavnosti in Oddelek za finance Občine Sevnica, notranji revizor oziroma s strani župana pooblaščene osebe.
18. člen 
(ukrepi v primeru kršitev) 
(1) V primeru, da se ugotovi, da sredstva niso bila porabljena za namen, za katerega so bila dodeljena, ali so bila dodeljena na podlagi neresničnih podatkov, ali je podjetnik prekršil druga določila pogodbe, je Občina na predlog komisije za dodelitev pomoči upravičena zahtevati vračilo dodeljenih sredstev s pripadajočimi zakonitimi zamudnimi obrestmi za obdobje od dneva nakazila dalje.
(2) V primerih iz prvega odstavka tega člena prejemnik izgubi pravico do pridobitve sredstev po tem pravilniku za naslednjih pet let.
V. HRAMBA DOKUMENTACIJE 
19. člen 
(1) Upravičenec mora hraniti vso dokumentacijo, ki je bila podlaga za odobritev pomoči po tem pravilniku, 10 let od datuma prejema pomoči.
(2) Občina Sevnica mora voditi natančne evidence z informacijami o dodeljenih pomočeh in dokazilih o izpolnjevanju pogojev 10 let od dneva zadnje dodelitve pomoči po tem pravilniku.
VI. PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA 
20. člen 
(prenehanje veljavnosti predhodnega pravilnika) 
Z dnem veljavnosti tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja gospodarstva v Občini Sevnica (Uradni list RS, št. 23/15 in 11/18).
21. člen 
(veljavnost pravilnika) 
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 300-0010/2024
Sevnica, dne 2. aprila 2025
Župan 
Občine Sevnica 
Srečko Ocvirk 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti