Št. 4300-17/2017/2 Ob-2760/17, Stran 1837
Republika Slovenija, Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, Kotnikova ulica 5, Ljubljana objavlja
za izbor operacij za učne izdelovalne laboratorije 2017/2018
Na podlagi določb:
– Uredbe (EU) št. 1301/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o Evropskem skladu za regionalni razvoj in o posebnih določbah glede cilja »naložbe za rast in delovna mesta« ter o razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1080/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 289) (v nadaljevanju: Uredba 1301/2013/EU),
– Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo ter o razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 320; v nadaljevanju Uredba 1303/2013/EU),
– Uredbe (EU, Euratom) št. 966/2012 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. oktobra 2012 o finančnih pravilih, ki se uporabljajo za splošni proračun Unije in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES, Euratom) št. 1605/2002 (UL L št. 298 z dne 26. 10. 2012, str. 1),
– Uredbe Komisije (EU) št. 651/2014 z dne 17. junija 2014 o razglasitvi nekaterih vrst pomoči za združljive z notranjim trgom pri uporabi členov 107 in 108 Pogodbe (UL L št. 187 z dne 26. 6. 2014 str. 1) (v nadaljevanju: Uredba Komisije 651/2014/EU),
– Izvedbene Uredbe Komisije (EU) št. 1011/2014 z dne 22. septembra 2014 o podrobnih pravilih za izvajanje Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi z vzorci za predložitev nekaterih informacij Komisiji ter o podrobnih pravilih za izmenjavo informacij med upravičenci in organi upravljanja, organi za potrjevanje, revizijskimi organi in posredniškimi organi (UL L št. 286 z dne 30. 9. 2014, str. 1),
– Izvedbene Uredbe Komisije (EU) št. 215/2014 z dne 7. marca 2014 o določitvi pravil za izvajanje Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo v zvezi z metodologijami za določitev podpore ciljem na področju podnebnih sprememb, določitvijo mejnikov in ciljnih vrednosti v okviru uspešnosti ter nomenklaturo kategorij ukrepov za strukturne in investicijske sklade (UL L št. 69 z dne 8. 3. 2014, str. 65), spremenjena z Izvedbeno Uredbo Komisije (EU) št. 1232/2014 z dne 18. novembra 2014 o spremembi Izvedbene uredbe Komisije (EU) št. 215/2014 zaradi prilagoditve sklicev Uredbi (EU) št. 508/2014 Evropskega parlamenta in Sveta ter o popravku Izvedbene uredbe (EU) št. 215/2014 (UL L št. 332 z dne 19. 11. 2014, str. 5),
– Izvedbene Uredbe Komisije (EU) št. 821/2014 z dne 28. julija 2014 o pravilih za uporabo Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta glede podrobne ureditve prenosa in upravljanja prispevkov iz programov, poročanja o finančnih instrumentih, tehničnih značilnosti ukrepov obveščanja in komuniciranja za operacije ter sistema za beleženje in shranjevanje podatkov (UL L št. 223 z dne 29. 7. 2014, str. 7),
– Izvedbene Uredbe Komisije (EU) 2015/207 z dne 20. januarja 2015 o določitvi podrobnih pravil za izvajanje Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi z vzorci za poročilo o napredku, predložitev informacij o velikem projektu, skupni akcijski načrt, poročila o izvajanju za cilj „naložbe za rast in delovna mesta“, izjavo o upravljanju, revizijsko strategijo, revizijsko mnenje in letno poročilo o nadzoru ter metodologijo, ki se uporabi pri izvajanju analize stroškov in koristi, in v skladu z Uredbo (EU) št. 1299/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi z vzorcem za poročila o izvajanju za cilj „evropsko teritorialno sodelovanje“ (UL L št. 38 z dne 13. 2. 2015, str. 1),
– Delegirane Uredbe Komisije (EU) št. 480/2014 z dne 3. marca 2014 o dopolnitvi Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo ter o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo (UL L št. 138 z dne 13. 5. 2014, str. 5),
– Delegirane Uredbe Komisije (EU) št. 522/2014 z dne 11. marca 2014 o dopolnitvi Uredbe (EU) št. 1301/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi s podrobnimi pravili o načelih za izbor in upravljanje inovativnih ukrepov na področju trajnostnega urbanega razvoja, ki jih podpira Evropski sklad za regionalni razvoj (UL L št. 148 z dne 20. 5. 2014, str. 1),
– drugih delegiranih in izvedbenih aktov, ki jih Komisija sprejme v skladu s 149. in 150. členom EU uredbe Uredbe (EU) št. 1303/2013 o skupnih določbah,
– Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP in 96/15 – ZIPRS1617),
– Uredbe o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11),
– Proračuna Republike Slovenije za leto 2017 (DP2017) (Uradni list RS, št. 96/15 in 80/16),
– Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2017 in 2018 (Uradni list RS, št. 80/16),
– Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13 in 81/16),
– Uredbe o porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2014–2020 za cilj naložbe za rast in delovna mesta (Uradni list RS, št. 29/15, 36/16, 58/16, 69/16 – popr. In 15/17),
– Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo),
– Zakona o spodbujanju skladnega regionalnega razvoja (ZSRR-2) (Uradni list RS, št. 20/11, 57/12 in 46/16),
– Sklepa o dodatnih začasnih ukrepih razvojne podpore za problemska območja z visoko brezposelnostjo (Uradni list RS, št. 36/16),
– Uredbe o določitvi obmejnih problemskih območjih (Uradni list RS, št. 22/11, 97/12, 24/15), Uredba o izvajanju ukrepov endogene regionalne politike (Uradni list RS, št. 16/13, 78/15),
– Zakona o Triglavskem narodnem parku (Uradni list RS, št. 52/10 in 46/14),
– Partnerskega sporazuma med Slovenijo in Evropsko komisijo za obdobje 2014–2020, št. CCI 2014SI16M8PA001-1.3, z dne 30. 10. 2014,
– Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, št. CCI 2014SI16MAOP001, z dne 4. 7. 2016,
– Programa izvajanja finančnih spodbud Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo 2015–2020, št. 3030-14/2015/8, z dne 22. 4. 2015,
– Odločitve o podpori Službe Vlade Republike Slovenija za razvoj in evropsko kohezijsko politiko v vlogi organa upravljanja za strukturne sklade in kohezijski sklad št. 3-1/2/MGRT/0, Javni razpis za izbor operacij za učne izdelovalne laboratorije 2017/2018, dne 21. 7. 2017.
1. Ime oziroma naziv in sedež posredniškega organa, ki dodeljuje sredstva: posredniški organ: Republika Slovenija, Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, Kotnikova ulica 5, 1000 Ljubljana.
2. Namen, cilj in predmet javnega razpisa ter regija izvajanja
Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR). Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020«, prednostne osi: »Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«; prednostne naložbe: »Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji«; specifičnega cilja: »Povečanje dodane vrednosti MSP1«.
1 MSP – mikro, mala in srednje velika podjetja
2.1. Namen in cilj javnega razpisa
Namen javnega razpisa je spodbuditi nastanek oziroma vzpostavitev in delovanje učnih izdelovalnih laboratorijev (v nadaljnjem besedilu: UIL) za razvoj učinkovitih rešitev na področju energetske učinkovitosti in učinkovite rabe virov ter spodbujanje invencij in inovativnih rešitev z zagotavljanjem dostopa do digitalne in tehnične izdelave izdelkov ali storitev na tem področju z uporabo tehnološke opreme ter na tak način vzpostavitev pogojev za stimulativno okolje, ki bo ustvarjalo sinergijske učinke povezovanja gospodarske in izobraževalne sfere za večjo konkurenčnost gospodarstva. S tem javnim razpisom bodo podprte operacije UIL, ki nadgrajujejo podporno okolje za podjetništvo z vidika zagotavljanja znanja in tehnološke opreme za tehnično in digitalno izdelavo izdelkov.
UIL bodo namenjeni podpori podjetjem in potencialnim podjetnikom preko:
– prenosa znanja,
– pospeševanja uvajanja digitalne in tehnične izdelave izdelkov ali storitev UIL, ki jih bodo UIL zagotavljali preko opreme za tehnično in digitalno izdelavo,
– širjenja rezultatov raziskav in dobrih praks, ki prinašajo energetsko učinkovite rešitve in rešitve z vidika učinkovitosti virov za podjetja in skupnost,
– usposabljanja, mentoriranja in svetovanja.
Cilj javnega razpisa z vidika Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike je prispevati k specifičnemu cilju »Povečanje dodane vrednosti MSP« prednostne naložbe »Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji«.
Cilji javnega razpisa so:
– spodbujanje nastanka in delovanja UIL, ki omogočajo pridobivanje znanja in veščin o tehnični in digitalni izdelavi izdelkov, ki vplivajo na večjo energetsko učinkovitost in učinkovitost virov v podjetjih in skupnosti,
– vzpostavitev infrastrukture za implementacijo interneta stvari, ki hkrati upošteva prednosti komunikacijske, energetske in transportno logistične infrastrukture kot osnovne infrastrukture za internet stvari z namenom ustvarjanja prihrankov v stroških proizvodnje, distribucije in trženja na ravni sodelujočih podjetij,
– uvedba inovativnega pristopa pri pridobivanju in povečanju kompetenc vseh zainteresiranih deležnikov v procesih usposabljanja za uporabo opreme za tehnično in digitalno izdelavo izdelkov ter s pomočjo prenosa in izmenjave znanja med podjetji in skupnostjo vplivati na optimizacijo poslovnih procesov z namenom povečanja energetske učinkovitosti in učinkovitosti virov v podjetjih,
– zagotoviti vsem zainteresiranim pod enakimi pogoji (širši javnosti, (socialnim) podjetjem, potencialnim podjetnikom itd.) odprt dostop do znanja, uporabe prostorov, opreme in orodij,
– krepitev skupnostnega pristopa v delovanju UIL, ki vključujejo različne deležnike (npr. izdelovalce, inženirje, dizajnerje, programerje in druge),
– inkubiranje potencialnih podjetniških aktivnosti, ki imajo potencial rasti izven okolja učnega izdelovalnega laboratorija, ter zagotoviti ustrezno tehnološko opremo za usposabljanje zaradi tehnoloških sprememb v poslovnih procesih in za zvišanje konkurenčne sposobnosti z razvijanjem novih tehnoloških in digitalnih pristopov in tehnologij, inovacij in raziskovanj,
– izvajanje usposabljanj v UIL glede na potrebe delodajalcev po novih znanjih, ki so potrebna za uvajanje novih tehnologij ali sprememb poslovnih procesov zaradi doseganja energetske učinkovitosti in učinkovite rabe virov,
– nudenje podpore MSP, ki se povezujejo z javno izobraževalno infrastrukturo pri izvajanju procesnih izboljšav, ki jih narekuje njihov proizvodni ali storitveni proces, ter posledično doseganje pozitivnih učinkov na skupnost in družbo v celoti,
– ustvariti okvir za začetek delovanja ekosistema učnih izdelovalnih laboratorijev, ki se bodo kot skupnostno okolje lahko vključili v globalne mreže.
Cilje javnega razpisa bomo dosegli z naslednjimi rezultati:
– povečanje podjetniške dejavnosti,
– več zelenih izdelkov,
– višja produktivnost in dodana vrednost na zaposlenega v MSP,
– povečanje energetske in snovne učinkovitosti.
Kazalniki rezultatov, ki jih mora upravičenec spremljati na operaciji so:
– število podjetij, vključenih v podjetniško skupnost, ki jo ustvarijo učni izdelovalni laboratoriji,
– število implementiranih rešitev v MSP, ki dajejo merljive rezultate2.
2 Npr. dvig dodane vrednosti, povečanje energetske učinkovitosti, boljša izraba virov, zmanjšanje stroškov, rezultati z družbenim vplivom itd.
2.2. Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje najmanj treh učnih izdelovalnih laboratorijev, ki bodo:
– vzpostavili ustrezno infrastrukturo za uvajanje energetsko učinkovitih rešitev in rešitev učinkovite rabe virov za potrebe MSP in potencialnih podjetnikov (tako fizično infrastrukturo kot tudi infrastrukturo za prenos znanj, usposabljanje, mentorstvo in svetovanje) ter
– omogočili podjetjem in skupnosti, da dostopajo tako do znanj s področja tehničnega in digitalnega izdelovanja kot tudi do prostorov in orodij UIL, s hkratno krepitvijo skupnostnega načina delovanja za notranjo rast UIL in možnostjo vključevanja v globalne mreže izdelovalnih laboratorijev.
Za uresničevanje predmeta javnega razpisa bo UIL upravičen do sofinanciranja:
– nakupa tehnološke opreme za tehnično in digitalno izdelavo izdelkov z namenom pospeševanja razvoja podjetij in izdelave bolj »zelenih« izdelkov preko izboljšanja energetske in snovne učinkovitosti,
– izvajanja usposabljanj za uporabo tehnološke opreme ter izvajanje mentorstva in svetovanj, z namenom krepitve veščin, znanj in kompetenc na področju tehnične in digitalne izdelave izdelkov in izvajanja storitev, ki imajo lahko pozitiven vpliv na energetsko učinkovitost in učinkovitost virov v podjetjih in skupnosti,
– inkubiranja podjetniških aktivnosti z namenom povečanja podjetniške dejavnosti,
– prenosa znanj na podjetja in skupnost z namenom večanja produktivnosti v podjetjih in krepitve konkurenčnosti gospodarstva.
Dejavnost vzpostavitve učnih izdelovalnih laboratorijev se bo v funkciji podpornega okolja po tem javnem razpisu izvajala v tistih javnih zavodih, ki delujejo na področjih srednjega izobraževanja po Zakonu o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (srednje poklicno izobraževanje, srednje strokovno in tehniško izobraževanje, srednje splošno izobraževanje). Ministrstvo namerava do konca leta 2017 objaviti nov javni razpis, s katerim se bo dejavnost vzpostavitve učnih izdelovalnih laboratorijev v funkciji podpornega okolja izvajala širše, v okviru tako javnih kot tudi zasebnih inštitucij.
Vzpostavitev UIL lahko traja največ do dveh let. Po tem obdobju mora UIL zagotoviti trajnost operacije. Trajnost operacije mora biti razvidna iz investicijske dokumentacije.
2.3. Regija izvajanja
Operacije se bodo izvajale na dveh programskih območjih:
– Kohezijska regija vzhodna Slovenija in
– Kohezijska regija zahodna Slovenija.
V Vzhodni kohezijski regiji bosta izbrani najmanj 2 operaciji, v Zahodni kohezijski regiji pa najmanj 1.
Prijavitelji bodo upravičeni do sredstev tistega programskega območja, kjer bodo izvajali aktivnosti operacije in imeli na dan oddaje vloge na ta javni razpis sedež/poslovno enoto/podružnico. Sedež/poslovna enota/podružnica morajo biti vpisani v Poslovni register Slovenije/Sodni register.
Za vsakega od prijaviteljev mora biti v vlogi na javni razpis nedvoumno opredeljeno, v katerem od programskih območij se bo v celoti izvajala aktivnost. Razdelitev slovenskih občin na Kohezijski regiji vzhodna oziroma zahodna Slovenija je razvidna iz: www.stat.si/doc/reg/skte/kohezijske_%20statisticne_obcine.xls.
Sprememba programskega območja po oddaji vloge ni dovoljena in predstavlja upravičen razlog za odpoved pogodbe o sofinanciranju.
V kolikor bi se ugotovilo, da se operacija ni izvedla v programskem območju, ki jo je navedel upravičenec v vlogi, ministrstvo odstopi od pogodbe in zahteva vrnitev že izplačanih sredstev skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva prejema sredstev na njegov transakcijski račun do dneva vračila sredstev v državni proračun Republike Slovenije.
3. Ciljne skupine/upravičenci
Ciljne skupine: MSP (v skladu s Priporočilom Komisije z dne 6. maja 2003 o definiciji mikro, malih in srednjih podjetij) v vseh fazah razvoja in potencialni podjetniki.
Upravičenci so javni zavodi, ki delujejo na področjih srednjega izobraževanja po Zakonu o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja in so ustanovljeni kot šolski centri, srednje poklicne šole, srednje tehniške šole, srednje strokovne šole, splošne gimnazije ali strokovne gimnazije.
4. Pogoji za kandidiranje
Vloga prijavitelja mora izpolnjevati vse pogoje javnega razpisa. Izpolnjevanje pogojev mora izhajati iz vsebine celotne vloge. Če vloga ne bo izpolnjevala vseh pogojev, se zavrne.
V primeru, da se neizpolnjevanje pogojev ugotovi po izdaji sklepa o izboru, se pogodba o sofinanciranju operacije ne podpiše, sklep o izboru pa se odpravi.
V primeru, da se neizpolnjevanje pogojev ugotovi po podpisu pogodbe o sofinanciranju, pa bo ministrstvo odstopilo od pogodbe o sofinanciranju operacije, pri čemer je upravičenec dolžan vrniti vsa že prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva prejema sredstev na njegov transakcijski račun do dneva vračila sredstev v državni proračun Republike Slovenije.
Navodila za dokazovanje izpolnjevanja pogojev za kandidiranje so natančneje opredeljena v razpisni dokumentaciji v točki 2.3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu in 2.11.2. Preverjanje pogojev za kandidiranje.
Glede izpolnjevanja splošnih razpisnih pogojev prijavitelj podpiše Obrazec št. 2 v obliki izjave (Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev, s katerim pod kazensko in materialno pravno odgovornostjo potrdi izpolnjevanje in sprejemanje razpisnih pogojev za kandidiranje na tem javnem razpisu). Obrazec št. 2 je del RD.
V primeru dvoma glede izpolnjevanja pogojev, lahko ministrstvo zahteva dodatna pojasnila ali dokazila.
4.1 Splošni pogoji za prijavitelje
Splošni pogoji za kandidiranje so:
1. Prijavitelj je javni zavod, ki je ustanovljen kot šolski center ali srednja šola (poklicna šola, tehniška šola, strokovna šola, splošna gimnazija ali strokovna gimnazija) na podlagi Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja.
2. Prijavitelj nima neporavnanih zapadlih finančnih obveznosti do ministrstva in izvajalskih institucij ministrstva (Slovenski podjetniški sklad, Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije, Slovenski regionalno razvojni sklad) (v višini 50 eurov ali več na dan oddaje vloge pa vse do sklenitve pogodbe) iz naslova pogodb o sofinanciranju iz javnih sredstev, pri čemer ni pogoj, da bi bile le-te že ugotovljene s pravnomočnim izvršilnim naslovom.
3. Prijavitelj nima neporavnanih zapadlih finančnih obveznosti iz naslova obveznih dajatev in drugih denarnih nedavčnih obveznosti v skladu z zakonom, ki ureja finančno upravo, ki jih pobira davčni organ (v višini 50 eurov ali več na dan oddaje vloge pa vse do sklenitve pogodbe); šteje se, da prijavitelj, ki je gospodarski subjekt, ne izpolnjuje obveznosti tudi, če nima predloženih vseh obračunov davčnih odtegljajev za dohodke iz delovnega razmerja za obdobje zadnjih petih let do dne oddaje vloge oziroma do sklenitve pogodbe.
4. Med prijaviteljem in ministrstvom oziroma izvajalskimi institucijami (Slovenski podjetniški sklad, Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije, Slovenski regionalno razvojni sklad) niso bile pri že sklenjenih pogodbah o sofinanciranju ugotovljene hujše nepravilnosti pri porabi javnih sredstev in izpolnjevanju ključnih pogodbenih obveznosti, zaradi česar je ministrstvo oziroma izvajalska institucija odstopila od pogodbe o sofinanciranju, od odstopa od pogodbe pa še ni preteklo 5 let.
5. Prijavitelj ni v postopku prisilne poravnave, stečajnem postopku, postopku likvidacije ali prisilnega prenehanja, z njegovimi posli iz drugih razlogov ne upravlja sodišče, ni opustil poslovne dejavnosti in na dan oddaje vloge ni bil v stanju insolventnosti, v skladu z določbami Zakona o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju (Uradni list RS, št. 13/14 – uradno prečiščeno besedilo in 10/15 – popr., 27/16, 31/16 – odl. US in 63/16 – ZD-C).
6. Glede prijavitelja ni podana prepoved poslovanja v razmerju do ministrstva v obsegu, kot izhaja iz 35. člena Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo).
7. Da za iste upravičene stroške in aktivnosti, ki so predmet sofinanciranja v tem razpisu, ni in ne bo pridobil sredstev iz drugih javnih virov (sredstev evropskega, državnega ali lokalnega proračuna) (prepoved dvojnega sofinanciranja).
8. Prijavitelj ni prejel nepovratnih sredstev iz naslova Javnega razpisa za izbor operacij za učne izdelovalne laboratorije – demonstracijski projekti, objavljenega v Uradnem listu RS, št. 50/16.
4.2 Pogoji za operacijo
1. Iz predložene finančne konstrukcije v okviru prijavljenega projekta mora biti razvidno, da so v celoti zagotovljena sredstva za pokritje upravičenih in neupravičenih stroškov operacije. Pri tem se poleg lastnih sredstev upoštevajo tudi pričakovana sredstva iz naslova tega javnega razpisa ter premostitvena sredstva za del pričakovanih sredstev iz naslova tega javnega razpisa do povrnitve stroškov. Zapiranje finančne konstrukcije z leasingom ni dovoljeno.
2. Prijavitelj mora v investicijski dokumentaciji opredeliti aktivnosti izvajanja operacije na način, da lahko omogočajo:
– pridobivanje znanja in veščin o uporabi ustreznih orodij za tehnično in digitalno izdelavo izdelkov,
– zagotovitev odprtega dostopa do znanja, prostorov in opreme tako podjetjem kot tudi širši javnosti,
– inkubiranje podjetniških aktivnosti, ki imajo potencial rasti izven okolja UIL,
– spremljanje doseganja učinkov izvajanja usposabljanja v okviru UIL.
3. V primeru, ko prijavitelj izvaja svoje dejavnosti na več lokacijah v eni kohezijski regiji, se upoštevajo vse lokacije, skladno z razmejitvijo med Vzhodno in Zahodno kohezijsko regijo (www.stat.si/doc/reg/skte/kohezijske _%20statisticne_obcine.xls). Oprema, ki bo nabavljena v okviru predmetne operacije, mora biti v času izvajanja operacije nameščena na lokaciji Učnega izdelovalnega laboratorija.
4. Pri nakupu opreme in naročilu storitev zunanjih izvajalcev morajo biti dobavitelji izbrani skladno z veljavno zakonodajo, ki ureja javno naročanje.
5. Skladno z opredelitvijo investicij v Uredbi o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ (Uradni list RS, št. 60/06, 54/10 in 27/16), se operacija obravnava kot investicijski projekt.
6. Poslovni model UIL mora biti opisan v investicijski dokumentaciji.
7. UIL mora zagotoviti trajnost operacije po zaključku sofinanciranja.
8. Prijavitelj mora v vlogi navesti, kako bo prispeval h kazalnikom, ki jih mora spremljati na operaciji.
9. Operacija mora biti skladna z namenom, ciljem in s predmetom javnega razpisa ter s cilji »Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020«.
10. Operacija naslavlja ustrezne ciljne skupine.
5 Merila za ocenjevanje vlog in postopek izbora
Postopek javnega razpisa bo vodila strokovna komisija za izvedbo postopka javnega razpisa (v nadaljevanju: strokovna komisija), ki jo je s sklepom imenoval minister za gospodarski razvoj in tehnologijo (v nadaljevanju: minister) ali od njega pooblaščena oseba.
5.1 Merila za ocenjevanje vlog
Za vse pravočasne, pravilno označene in popolne vloge strokovna komisija najprej ugotovi, ali vloga izpolnjuje vse pogoje javnega razpisa. Če ugotovi, da vloga ne izpolnjuje vseh pogojev javnega razpisa, se nadaljnjega ocenjevanja po merilih ne izvede, vloga pa se zavrne. Vse ostale vloge pa strokovna komisija oceni na podlagi naslednjih meril:
Merilo | Št. točk |
1 | Ocena kakovosti in izvedljivosti operacije | 30 |
2 | Potencial pokritosti populacije | 30 |
3 | Širši družbeni vpliv oziroma odgovor na družbene izzive | 20 |
4 | Stopnja inovativnosti predlagane operacije | 20 |
SKUPAJ | 100 |
Dodatno merilo, ki upošteva regionalni vidik | Št. točk |
1 | Sedež prijavitelja na obmejnem problemskem območju ali problemskem območju z visoko brezposelnostjo ali na območju Triglavskega narodnega parka | 10 |
SKUPAJ | 10 |
Maksimalno število točk je 110.
Način ocenjevanja vlog, način uporabe in pomen posameznih meril za ocenjevanje vlog so natančneje opredeljeni v točki 2.11. razpisne dokumentacije.
5.2 Postopek izbora
Postopek izbora, ki ga vodi strokovna komisija, se deli na postopek preverjanja pogojev javnega razpisa za izbor operacij in postopek ocenjevanja.
Prag števila točk, nad katerim bo odobreno sofinanciranje, je 50 točk ali več. V nobenem primeru vloga vlagatelja, ki je pridobila manj kot 50 točk, ne more pridobiti sofinanciranja.
V primeru, da spodnjo mejo za izbor vloge doseže več prijaviteljev kot je na voljo razpisanih sredstev, imajo prednost tisti prijavitelji, ki so pridobili več točk. V primeru enakega števila točk imajo prednost prijavitelji, ki so pridobili več točk pri merilu potencial pokritosti populacije, nato ocena kakovosti in izvedljivosti operacij, dalje stopnja inovativnosti predlagane operacije in nazadnje širši družbeni vpliv oziroma odgovor na družbene izzive.
6 Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago
Okvirna skupna višina sredstev, ki so na razpolago za izvedbo predmetnega javnega razpisa je 1.198.260,48 EUR.
Proračunska postavka | Programsko območje | % | Leto 2017 | Leto 2018 | SKUPAJ |
160061 – Socialno podjetništvo – 14 – 20 – Z Slovenija – EU udeležba | Zahod | 70 | 79.912,00 | 159.823,07 | 239.735,07 |
160062 – Socialno podjetništvo – 14 – 20 – Z Slovenija – slovenska udeležba | Zahod | 30 | 34.248,00 | 68.495,60 | 102.743,60 |
Skupaj | | 100 | 114.160,00 | 228.318,67 | 342.478,67 |
Proračunska postavka | Programsko območje | % | Leto 2017 | Leto 2018 | SKUPAJ |
160059 – Socialno podjetništvo – 14 – 20 – V Slovenija – EU udeležba | Vzhod | 75 | 213.945,00 | 427.891,36 | 641.836,36 |
160060 – Socialno podjetništvo – 14 – 20 – V Slovenija – slovenska udeležba | Vzhod | 25 | 71.315,00 | 142.630,45 | 213.945,45 |
Skupaj | | 100 | 285.260,00 | 570.521,81 | 855.781,81 |
Sredstva niso prenosljiva med programskimi območji. Vsa sredstva so namenska sredstva EU in sicer namenska sredstva Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Obdobje razpoložljivosti sredstev za javni razpis obsega proračunska leta 2017 in 2018, oziroma traja do porabe sredstev.
V primeru, da se spremeni višina razpisanih sredstev, se to objavi v Uradnem listu RS do izdaje sklepov o izboru.
Del razpisanih sredstev lahko ostane nerazporejen v primeru premajhnega števila ustreznih vlog.
Dinamika sofinanciranja operacije bo določena s pogodbo o sofinanciranju med ministrstvom in izbranim prijaviteljem kot upravičencem, v odvisnosti od finančnega načrta izvajanja projekta in od razpoložljivosti proračunskih sredstev.
7 Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje operacij je za programsko območje Kohezijska regija zahodna Slovenija 70 %:30 % in za programsko območje Kohezijska regija vzhodna Slovenija: 75 %:25 %.
8 Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva
Obdobje upravičenosti stroškov in izdatkov se prične z oddajo vloge na javni razpis in traja do datuma izstavitve zadnjega zahtevka za izplačilo, ki je 31. 10. 2018.
Obdobje upravičenosti javnih izdatkov je od izdaje sklepa o izboru do 31. 12. 2018.
9 Shema in skladnost s pravili državnih pomoči: operacije ne predstavljajo državne pomoči.
10 Upravičeni stroški, intenzivnost pomoči in način financiranja
Financiranje po tem javnem razpisu bo potekalo skladno s pravili evropske kohezijske politike in veljavnimi Navodili organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2014–2020 (http://eu-skladi.si/sl/ekp/navodila).
10.1 Upravičeni stroški
Upravičeni stroški morajo biti neposredno povezani s posamezno podprto operacijo. Upravičeni stroški so:
– stroški nakupa opreme,
– stroški plač in povračil stroškov v zvezi z delom zaposlenih, povezanih z izvedbo operacije, v višini največ do 10 % celotnih upravičenih stroškov operacije,
– stroški informiranja in obveščanja,
– stroški storitev zunanjih izvajalcev,
– posredni stroški v višini 15 % upravičenih neposrednih stroškov plač in povračil stroškov v zvezi z delom zaposlenih, povezanih z izvedbo operacije.
Prejemniki sredstev so pri porabi sredstev, pridobljenih na podlagi tega javnega razpisa zavezani k upoštevanju Zakona o javnem naročanju.
Upravičeni in neupravičeni stroški so podrobneje opredeljeni v razpisni dokumentaciji v točki 2.8 razpisne dokumentacije.
10.2 Način financiranja upravičenih stroškov
Način financiranja upravičenih stroškov se izvaja po dejanskih stroških, pri čemer lahko stroški plač zaposlenih, povezanih z izvedbo operacije, dosegajo največ 10 % celotnih upravičenih stroškov operacije.
Dokazila za upravičene stroške se preverjajo v skladu z Navodili organa upravljanja o upravičenih stroških za programsko obdobje 2014–2020. Prispevek realizacije upravičenih stroškov k ciljem operacije se preverja s poročili, ki jih je upravičenec dolžan posredovati ob posredovanju zahtevka za izplačilo na posredniški organ. Vsebina poročila je predpisana v prilogi št. 2 k vzorcu pogodbe v razpisni dokumentaciji.
Pri stroških nakupa opreme, ministrstvo izvaja izplačila upravičencu v skladu z določili zakonodaje s področja izvrševanja proračuna, ki se nanaša na roke in način plačil posrednim proračunskim uporabnikom za investicijske transfere, ki se izplačujejo po posameznih situacijah. Upravičenec predloži ministrstvu zahtevek za sofinanciranje 30 dni pred dnevom plačila izvajalcu oziroma dobavitelju v obliki, kot je predpisana v prilogi 1 pogodbe. Upravičenec mora sočasno z zahtevkom za sofinanciranje ministrstvu posredovati poročilo o izvedenih aktivnostih, obračun vseh stroškov in drugo spremljajočo dokumentacijo. Po pregledu dokumentacije ministrstvo izvede izplačilo stroškov nakupa opreme na račun upravičenca, in sicer en dan pred zapadlostjo računa. Upravičenec mora na dan zapadlosti računa poravnati obveznosti do izvajalca oziroma dobavitelja ter v roku štirih delovnih dni po plačilu ministrstvu posredovati dokazilo o plačilu.
10.3 Intenzivnost pomoči
Sredstva se dodelijo v obliki subvencij. Višina sofinanciranja je 100 % upravičenih stroškov operacije. Maksimalna višina subvencije je 342.478,67 EUR v Kohezijski regiji Zahodna Slovenija in 427.890,91 EUR v Kohezijski regiji Vzhodna Slovenija.
11 Roki in način prijave na javni razpis
Rok za oddajo vlog je 15. 9. 2017.
Oddaja vloge pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega razpisa in da se z njo strinja.
Navodila za izdelavo vloge so navedena v razpisni dokumentaciji, točka 2.
Vloge je potrebno vložiti na naslov: Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, Kotnikova ulica 5, 1000 Ljubljana. Kot pravočasne bodo upoštevane vloge, ki bodo oddane najkasneje na rok za oddajo vlog.
Vloga se lahko odda po pošti ali osebno. Če se vloga pošlje priporočeno po pošti, se za dan oddaje vloge šteje datum oddaje na pošto (poštni žig). Če se vloga pošlje z navadno pošiljko, se za dan oddaje šteje dan, ko ministrstvo vlogo prejme. Osebno se vloga lahko odda v sprejemni pisarni ministrstva, na lokaciji Kotnikova ulica 5, Ljubljana, od 9. do 15.30 (v petek do 14.30), na zadnji dan za oddajo vlog pa do 12. ure.
Vloga na razpis mora biti oddana v skladu z navodili, ki so v razpisni dokumentaciji in sicer v zaprti ovojnici z navedbo na sprednji strani, dobesedno in brez okrajšav: »Ne odpiraj – Vloga – UIL 2017/2018«, in s polnim nazivom in naslovom prijavitelja.
12 Odpiranje in dopolnjevanje vlog za dodelitev sredstev
Odpiranje vlog ne bo javno in bo izvedeno v prostorih ministrstva najkasneje v 8 delovnih dneh po datumu za oddajo vlog. Datumi in druge informacije v zvezi z odpiranjem vlog bodo objavljene na spletnih straneh ministrstva: http://www.mgrt.gov.si
Na odpiranju bo strokovna komisija preverila pravočasnost, pravilno označenost in popolnost prispelih vlog.
Neustrezno označene ter nepravočasno prispele vloge se ne bodo obravnavale, s sklepom bodo zavržene in vrnjene prijaviteljem.
Strokovna komisija bo v roku osmih dni od odpiranja vlog pisno pozvala k dopolnitvi tiste prijavitelje, katerih vloge niso popolne. Prijavitelj v dopolnitvi ne sme spreminjati višine zaprošenih sredstev, tistega dela vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge ali tistih elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev njegove vloge glede na preostale vloge, ki jih je ministrstvo prejelo v postopku dodelitve sredstev. Rok za dopolnitev vlog ne sme biti daljši od osmih dni. Nepopolne vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene.
Strokovna komisija za dodelitev sredstev bo z merili za ocenjevanje obravnavala (ocenila) vse pravočasne, formalno popolne in ustrezne vloge. Vloga, ki ne izpolnjuje pogojev iz razpisne dokumentacije, se kot neustrezna zavrne.
13 Rok, v katerem bodo prijavitelji obveščeni o izidu javnega razpisa
Prijavitelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v roku šestdeset dni od datuma odpiranja vlog.
Prijavitelji bodo na podlagi sklepa o izboru pozvani k podpisu pogodbe. Če se prijavitelj v roku dni od prejema poziva na podpis pogodbe na poziv ne odzove, se šteje, da je umaknilo vlogo za pridobitev sredstev.
Rezultati predmetnega javnega razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletni strani ministrstva in na spletni strani www.eu-skladi.si.
14 Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, ki jim morajo zadostiti upravičenci v skladu s 115. in 116. členom Uredbe 1303/2013/EU in navodili organa upravljanja: upravičenci morajo zadostiti zahtevam glede informiranja in obveščanja javnosti skladno s 115. in 116. členom Uredbe 1303/2013/EU, veljavnimi Navodili organa upravljanja na področju komuniciranja vsebin na področju evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2014–2020 (http://www.eu-skladi.si/ekp/navodila) in Priročnika celostne grafične podobe evropske kohezijske politike 2014–2020 (http://www.eu-skladi.si/portal/sl/aktualno/logotipi).
15 Zahteve glede spremljanja neto prihodkov operacije
Upravičenec bo moral dokumentirano spremljati in prikazovati neto prihodke operacije skladno z 61. členom Uredbe 1303/2013/EU. Prihodke je potrebno evidentirati in spremljati na posebnem stroškovnem mestu ali ustrezni računovodski kodi, zaradi česar bo možen ločen izpis iz računovodskih evidenc. Če se bodo pri izvajanju operacije ustvarili neto prihodki, bo treba za višino realiziranih neto prihodkov zmanjšati obseg upravičenih izdatkov, ki so predmet sofinanciranja.
Prihodke, ki nastajajo tekom izvajanja operacije, pa je potrebno upoštevati že pri zahtevku za izplačilo, saj se ustvarjeni neto prihodki odbijejo od zahtevanega zneska. Poračun se izvede najkasneje ob predložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo. O neto prihodkih, ki nastajajo med izvajanjem operacije, je upravičenec dolžan poročati sproti, med izvajanjem operacije.
16 Zahteve glede hranjenja dokumentacije in spremljanja ter evidentiranja
Upravičenec bo dolžan zagotavljati dostopnost in hrambo celotne originalne dokumentacije, vezane na operacijo in zagotavljati ministrstvu in drugim nadzornim organom vpogled v navedeno dokumentacijo za potrebe bodočih preverjanj skladno s pravili Evropske unije in zakonodaje Republike Slovenije še 10 let po njenem zaključku.
V skladu s 125. členom Uredbe 1303/2013/EU mora upravičenec voditi in spremljati porabo sredstev za operacijo računovodsko ločeno na posebnem stroškovnem mestu ali po ustrezni računovodski kodi za vse transakcije v zvezi z operacijo, tako da je v vsakem trenutku zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev, ne glede na računovodska pravila Republike Slovenije. Navedeno ne velja za poenostavljene oblike stroškov, za katere pa bo upravičenec dolžan voditi in spremljati prejeta sredstva za operacijo.
17 Zahteve glede dostopnosti dokumentacije nadzornim organom
Upravičenec mora omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem operacije, katere sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva kot posredniškega organa, organa upravljanja, organa za potrjevanje, revizijskega organa ter drugih slovenskih in evropskih nadzornih in revizijskih organov (v nadaljevanju: nadzorni organi).
Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinancirane operacije. V primeru preverjanja na kraju samem bo upravičenec moral omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem operacije ter rezultate operacije. Upravičenec bo o izvedbi preverjanja na kraju samem predhodno pisno obveščen, ministrstvo pa lahko opravi pregled na terenu brez predhodne najave. Upravičenec bo dolžan ukrepati skladno s priporočili iz končnih poročil nadzornih organov in redno obveščati ministrstvo o izvedenih ukrepih.
18 Zagotavljanje enakih možnosti in trajnostnega razvoja v skladu s 7. in 8. členom Uredbe 1303/2013/EU
Upravičenec bo moral zagotoviti spodbujanje enakih možnosti moških in žensk ter preprečiti vsakršno diskriminacijo, zlasti v zvezi z dostopnostjo za invalide, med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje aktivnosti v okviru predmetnega javnega razpisa, v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 7. členom Uredbe 1303/2013/EU.
Upravičenec bo moral rezultate operacije uresničevati v skladu z načelom trajnostnega razvoja in ob spodbujanju cilja Evropske Unije o ohranjanju, varovanju in izboljšanju kakovosti okolja, ob upoštevanju načela onesnaževalec plača v skladu z 8. členom Uredbe 1303/2013/EU.
19 Varovanje osebnih podatkov in poslovna skrivnost
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, ki ureja varovanje osebnih podatkov, vključno s 140. členom Uredbe št. 1303/2013/EU.
Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih podatkov, ki jih prijavitelj posebej označi, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – UPB2 in 117/06 – ZDavP-2, v nadaljnjem besedilu: ZDIJZ), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Prijavitelj mora pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo ministrstvo lahko domnevalo, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje poslovnih skrivnosti in drugih izjem iz 6. člena ZDIJZ.
Podatki o sofinanciranih operacijah, za katere je tako določeno s predpisi ali, ki so javnega značaja, se bodo objavili. Objavljen bo seznam upravičencev, ki bo obsegal navedbo upravičenca, naziv operacije, regijo upravičenca in znesek javnih virov financiranja operacije. Objave podatkov o operaciji in upravičencih do sredstev bodo izvedene v skladu z zakonom, ki ureja dostop do informacij javnega značaja in zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov.
20 Zahteve glede spremljanja in vrednotenja doseganja ciljev in kazalnikov operacije
Upravičenec bo za namen spremljanja in vrednotenja operacije skladno s 27., 54., 96. in 125. členom Uredbe 1303/2013/EU ter 6. členom in Prilogo I Uredbe 1301/2013/EU dolžan spremljati in ministrstvu zagotavljati podatke o doseganju ciljev in kazalnikov operacije.
Dokazila o doseganju ciljev, ki jih bo potrebno zbirati za namene spremljanja in vrednotenja, so opredeljeni v točki 2.1. razpisne dokumentacije.
Upravičenec mora načrtovane cilje operacije prikazati v vlogi. Kazalniki o doseganju ciljev operacije, ki jih upravičenec navede v vlogi, bodo vneseni v pogodbo o sofinanciranju in bodo osnova za spremljanje pričakovanih rezultatov operacije.
V primeru, da med izvajanjem operacije pride do sprememb, ki bi vplivale na oceno vloge tako, da bi se ocena znižala pod prag sofinanciranih operacij, lahko ministrstvo odstopi od pogodbe o sofinanciranju operacije ter zahteva vrnitev izplačanih sredstev skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v državni proračun Republike Slovenije.
V primeru, da upravičenec ob zaključku operacije ne bo dokazal uresničitev načrtovanih ciljev v celoti, lahko ministrstvo zahteva vračilo že izplačanih sredstev oziroma sorazmernega dela sredstev za nerealizirane aktivnosti, skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v državni proračun Republike Slovenije.
21 Omejitve glede sprememb operacije v skladu z 71. členom Uredbe 1303/2013/EU
Upravičenci bodo morali smiselno upoštevati omejitve glede sprememb operacije v skladu z 71. členom Uredbe 1303/2013/EU. Če v petih letih od datuma končnega izplačila upravičencu nastopi karkoli od naslednjega:
(a) prenehanje ali premestitev proizvodne dejavnosti iz programskega območja;
(b) sprememba lastništva postavke infrastrukture, ki daje upravičencu ali javnemu organu neupravičeno prednost; ali
(c) bistvena sprememba, ki vpliva na značaj, cilje ali pogoje izvajanja, zaradi česar bi se razvrednotili njeni prvotni cilji,
so upravičenci dolžni vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v proračun Republike Slovenije sorazmerno z obdobjem, v zvezi s katerim ustrezne zahteve niso bile izpolnjene.
22 Posledice, če se ugotovi, da je v postopku potrjevanja operacij ali izvrševanja operacij prišlo do resnih napak, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti: v kolikor se ugotovi, da je v postopku potrjevanja operacij ali izvrševanja operacij prišlo do resnih napak, nepravilnosti ali kršitve obveznosti, ali pa upravičenec ministrstva ni seznanil z vsemi dejstvi in podatki, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani oziroma, da je posredoval neresnične, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem javnim razpisom dolžan razkriti, ker bi lahko vplivali na odločitev ministrstva o dodelitvi sredstev ali da je neupravičeno pridobil sredstva po tem javnem razpisu na nepošten način, na podlagi ponarejene listine ali kaznivega dejanja, bo upravičenec dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev na njegov transakcijski račun do dneva vračila sredstev v državni proračun Republike Slovenije. Če je takšno ravnanje namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
23 Posledice, če se ugotovi, da aktivnosti na operaciji niso bile skladne s pravom Unije in pravom Republike Slovenije: v kolikor se ugotovi, da aktivnosti na operaciji niso bile, skladno z določili 6. člena Uredbe (EU) 1303/2013/EU, skladne s pravom Unije in pravom Republike Slovenije, bo ministrstvo odstopilo od pogodbe, upravičenec pa bo dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev na njegov transakcijski račun do dneva vračila sredstev v državni proračun Republike Slovenije.
24 Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne operacije ali, da je višina financiranja operacije presegla maksimalno dovoljeno stopnjo oziroma znesek pomoči: dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, ki so že bili povrnjeni iz katerega koli drugega vira, ni dovoljeno. V kolikor se ugotovi dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, ministrstvo pogodbo odpove in zahteva vračilo že izplačanih sredstev skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v državni proračun Republike Slovenije. Če je dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
25 Razpoložljivost razpisne dokumentacije: vsi potrebni podatki in navodila ki bodo omogočila izdelavo popolne in pravilne vloge za dodelitev sredstev so navedeni v Razpisni dokumentaciji, ki bo od dne objave javnega razpisa dalje objavljena na spletni strani MGRT http://www.mgrt.gov.si/si/javne_objave/javni_razpisi/.
26 Dodatne informacije
Dodatne informacije v zvezi s pripravo prijav in pojasnila k razpisni dokumentaciji so prijavitelju dosegljive na podlagi pisnega zaprosila, posredovanega na elektronski naslov jernej.prevc@gov.si.
Vprašanja morajo prispeti na zgornji naslov najkasneje tri delovne dni pred iztekom posameznega roka za oddajo vloge. Ministrstvo bo objavilo odgovore na vprašanja najkasneje en delovni dan pred iztekom posameznega roka za oddajo vloge, pod pogojem, da je bilo vprašanje posredovano pravočasno. Vprašanja, ki ne bodo pravočasna, ne bodo obravnavana. Objavljeni odgovori na vprašanja postanejo sestavni del razpisne dokumentacije. Vprašanja in odgovori bodo javno objavljeni na spletnem naslovu http://www.mgrt.gov.si/.
Vprašanja in odgovori bodo objavljeni na spletni strani, zato bodite pri postavljanju vprašanj previdni, da v njih ne razkrivate morebitnih osebnih podatkov, poslovnih skrivnosti in drugih podatkov, ki ne smejo biti javno objavljeni.
Potencialni prijavitelji bodo o vseh novostih sproti obveščeni preko spletne strani http://www.mgrt.gov.si/.
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo