Ob-2718/17, Stran 1859
Mestna občina Maribor, Ulica heroja Staneta 1, 2000 Maribor objavlja na podlagi 219. člena Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS, 3/13 in 81/16) in Pravilnika o dodeljevanju pomoči de minimis za razvoj podjetništva in inovativnosti v Mestni občini Maribor (MUV, št. 20/15, 9/17) ter Odloka o proračunu Mestne občine Maribor za leto 2017 (MUV, št. 7/17)
za sofinanciranje stroškov odpiranja novih delovnih mest v Mestni občini Maribor za leto 2017
I. Predmet javnega razpisa: predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih finančnih sredstev za ustvarjanje novih delovnih mest, skladno s pravili o dodeljevanju pomoči po pravilu »de minimis«.
II. Upravičenci in pogoji
Na javni razpis se lahko prijavijo gospodarske družbe v skladu z zakonom, ki ureja gospodarske družbe, samostojni podjetniki in poslovni subjekti s statusom socialnega podjetja, ki:
– imajo poslovni sedež ali podružnico (poslovno enoto) na območju Mestne občine Maribor in zaposlujejo za namen opravljanja dejavnosti v poslovnem prostoru na območju občine,
– so na dan prijave registrirani za opravljanje dejavnosti v Republiki Sloveniji,
– na dan prijave niso v stečajnem postopku, postopku prenehanja, postopku prisilne poravnave ali v likvidaciji,
– na dan prijave niso v procesu prestrukturiranja po Zakonu o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah,
– imajo poravnane vse davke in druge obvezne dajatve v Republiki Sloveniji in
– imajo v celoti izpolnjene vse finančne obveznosti do Mestne občine Maribor.
Vsaka sofinancirana nova zaposlitev se mora ohraniti najmanj 12 mesecev od prejema sredstev, po izteku 12 mesecev, najkasneje do 31. 12. 2018 pa mora prejemnik občini predložiti končno poročilo, v katerem bo poročal o namenski porabi sredstev in o uspešnosti realizacije nove zaposlitve.
III. Višina sredstev
Sredstva so zagotovljena v proračunu Mestne občine Maribor za leto 2017 na proračunski postavki 721000 Vzpodbujanje zaposlovanja v skupni višini 200.000,00 EUR.
Glede na to, da so proračunska sredstva omejena, bo dejanska višina sredstev, ki jih bo pridobil posamezni upravičenec, odvisna od števila prosilcev, ki bodo izpolnjevali pogoje, vendar največ do višine 10 minimalnih mesečnih plač.
IV. Rok in način prijave
Razpis je odprt do vključno petka, 15. 9. 2017.
Prijavne obrazce z zahtevano dokumentacijo je potrebno v zaprti kuverti s pripisom »Ne odpiraj – razpis nova del. mesta« dostaviti na naslov Mestna občina Maribor, Urad za gospodarske dejavnosti, Sektor za gospodarstvo, Ul. heroja Staneta 1, 2000 Maribor. Na hrbtni strani morata biti nalepljen obrazec 6 in izpolnjen z zahtevanimi podatki. Nepravilno izpolnjene in označene ponudbe bodo s sklepom zavržene in vrnjene pošiljatelju.
Pravočasno prispela prijava je tista, ki je osebno oddana na sedežu Mestne občine Maribor, Ul. heroja Staneta 1, v sprejemni pisarni številka 14, pritličje, do vključno 15. 9. 2017 do 12. ure oziroma poslana priporočeno po pošti s poštnim žigom do vključno 15. 9. 2017. Prijave, ki bodo oddane po navedenem roku, se kot prepozne s sklepom zavržejo.
V. Odpiranje in obravnava prijav
Za formalno popolno prijavo se šteje prijava z vsemi potrebnimi dokazili, vložena v zaprto in pravilno označeno pisemsko ovojnico, poslana po pošti ali osebno oddana v sprejemno pisarno. V kolikor bo prijava nepopolna, bo komisija v roku 8 dni po odpiranju vlog prijavitelje pozvala k dopolnitvi vlog, rok za dopolnitev vloge je 5 dni. V primeru poziva na dopolnitev vloge, se dopolnitev označi z: »Ne odpiraj – dopolnitev vloge za nova del. mesta«. Na hrbtni strani morata biti čitljivo naveden naslov pošiljatelja.
Odpiranje ne bo javno. Ocenjevale se bodo samo popolne prijave, nepopolne prijave in prijave, ki jih prijavitelji v roku ne bodo dopolnili, bodo s sklepom zavržene.
Komisija bo oblikovala predlog o dodelitvi sredstev za vse prijave in ga posredovala v potrditev županu oziroma po njegovem pooblastilu direktorju mestne uprave. Sklepi o odobritvi dodelitve finančnih sredstev bodo upravičencem do sredstev posredovani najkasneje do 30. 10. 2017. Na sklep je v roku 8 dni od njegovega prejema možna pritožba pri županu Mestne občine Maribor. Odločitev župana je dokončna. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodbe z ostalimi upravičenci do sredstev.
Po prejetju sklepa o odobritvi sredstev bo z vsakim upravičencem do sredstev sklenjena pogodba o dodelitvi sredstev in drugih medsebojnih obveznostih in pravicah. Če se v roku 8 dni od vročitve sklepa upravičenec ne oglasi na podpis pogodbe, se šteje, da je odstopil od zahteve za pridobitev sredstev. Nakazilo sredstev se izvrši na račun upravičenca 30. dan od dneva veljavnosti pogodbe. Pogodba je veljavna, ko jo podpišeta obe pogodbeni stranki.
VI. Dvig razpisne dokumentacije
Brezplačno razpisno dokumentacijo lahko v času uradnih ur zainteresirani dvignejo na Mestni občini Maribor, Ul. heroja Staneta 1, v sprejemni pisarni številka 14, pritličje.
Objavljena je tudi na spletnih straneh Mestne občine Maribor, www.maribor.si, rubrika »Razpisi in javne objave«. Za dodatne informacije lahko pokličete Heleno Turk, tel. 22-01-386, ali pišete na elektronski naslov helena.turk@maribor.si z navedbo »razpis za novo del. mesto«.