Št. 11/08-2017 Ob-2804/17, Stran 2025
Na podlagi določb Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo ter o razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 320; v nadaljnjem besedilu: Uredba 1303/2013/EU), Uredbe (EU) št. 1304/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1081/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 470), Uredbe (EU, Euratom) št. 966/2012 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. oktobra 2012 o finančnih pravilih, ki se uporabljajo za splošni proračun Unije in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES, Euratom) št. 1605/2002 (UL L št. 298 z dne 26. 10. 2012, str. 1, v nadaljnjem besedilu: Uredba 966/2012/EU) in njene izvedbene uredbe, Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št. 113/05 – uradno prečiščeno besedilo, 89/07 – odl. US, 126/07 – ZUP-E, 48/09, 8/10 – ZUP-G, 8/12 – ZVRS-F, 21/12, 47/13, 12/14, 90/14 in 51/16), Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP in 96/15 – ZIPRS1617), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2017 in 2018 (ZIPRS1718)/ Uradni list RS, št. 80/16, Proračuna Republike Slovenije za leto 2017 (Uradni list RS, št. 96/15), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011 in 3/13), Uredbe o porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2014–2020 za cilj naložbe za rast in delovna mesta (Uradni list RS, št. 29/15, 36/16, 58/16, 69/16 – popr. in 15/17), Partnerskega sporazuma med Slovenijo in Evropsko komisijo za obdobje 2014–2020, št. CCI 2014SI16M8PA001-1.3, z dne 30. 10. 2014, Operativnega programa 2014–2020, št. CCI 2014SI16MAOP001, z dne 4. 7. 2016 in spremembo z dne 29. 7. 2016, Zakona o športu (Uradni list RS, št. 22/98, 97/01 – ZSDP in 15/03 – ZOPA), Resolucije o nacionalnem programu športa v Republiki Sloveniji za obdobje 2014–2023 (Uradni list RS, št. 26/14) in odločitve Službe Vlade Republike Slovenije za razvoj in evropsko kohezijsko politiko v vlogi organa upravljanja, o podpori javnemu razpisu, št. 9-1/3/MIZŠ/0, Zavod za šport Republike Slovenije Planica, Dunajska 22, 1000 Ljubljana, objavlja
za izbor izvajalcev projektov »Mladi za mlade 2017–2021«
1. Ime oziroma sedež naročnika, ki izvede vse postopke, potrebne za dodelitev sredstev: Zavod za šport Republike Slovenije Planica, Dunajska 22, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: naročnik).
2. Predmet, namen in cilj javnega razpisa ter regija izvajanja
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje stroškov dela na projektu Mladi za mlade 2017–2021 zaposlenih strokovnih delavcev z namenom zaposlovanja diplomantov športne smeri do vključno 29. leta starosti, s čimer se uresničuje trajnostno vključevanje mladih na trg dela, predvsem tistih, ki niso zaposleni in se ne izobražujejo (skladno s specifičnim ciljem prednostne naložbe 8.2 in prednostne osi 8 OP EKP 14 – 20) (v nadaljnjem besedilu: projekt).
Javni razpis za izbor izvajalcev projekta delno financirata Republika Slovenija in Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis za izbor izvajalcev projekta se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020; 8. prednostne osi: Spodbujanje zaposlovanja in transnacionalna mobilnost delovne sile; prednostne naložbe 8.2: Trajnostno vključevanje mladih na trg dela, predvsem tistih, ki niso zaposleni in se ne izobražujejo ali usposabljajo, vključno z mladimi, ki so izpostavljeni socialni izključenosti, in mladimi iz marginaliziranih skupnosti, vključno prek izvajanja jamstva za mlade; specifičnega cilja 1: Znižanje brezposelnosti mladih.
Javni razpis se bo izvajal v obeh kohezijskih regijah, in sicer v KRVS (vzhodna kohezijska regija) in KRZS (zahodna kohezijska regija).
Način delitve sredstev po regijah: za izvajalce iz KRVS je na voljo 42 % razpisanih sredstev, za izvajalce iz KRZS 58 %, in sicer glede na lokacijo izvajanja aktivnosti posameznega izvajalca, ki je določena s sedežem izvajalca.
Namen javnega razpisa je zagotavljanje spodbud za zaposlovanje mladih brezposelnih oseb, starih do vključno 29 let, predvsem iskalcev prve zaposlitve in dolgotrajno brezposelnih mladih. Z ukrepom bodo ustvarjeni pogoji za opravljanje pripravništva, kjer so delovne izkušnje obvezne za pridobitev poklica. Skozi namen javnega razpisa se uresničuje podpora mladim za izvajanje inovativnih projektov, ki omogočajo večjo zaposljivost te ciljne skupine brezposelnih, razvijanje ustreznih kompetenc in pristopov pri iskanju zaposlitve.
Za namen izvajanja projekta Mladi za mlade 2017-2021 je v okviru javnega razpisa predvidena zaposlitev 29 strokovnih delavcev (vzhod 12, zahod 17; skupaj 29) pri izvajalcu projekta za obdobje trajanja projekta za polni delovni čas.
Cilj javnega razpisa je zagotoviti spodbude za zaposlovanje mladih diplomantov 2. bolonjske stopnje (oziroma univerzitetnih programov po starih programih) na področju športne vzgoje (za delo z dijaki ali študenti) ali kineziologije (za delo s študenti), ki so ob vstopu v projekt stari do vključno 29 let, kot iskalci prve zaposlitve ali kot brezposelne osebe, prijavljene na Zavodu za zaposlovanje najmanj en mesec (v nadaljevanju strokovni delavec), ter preko pridobivanja praktičnih delovnih izkušenj razviti ustrezne kompetence za krepitev njihove dolgoročne zaposljivosti.
Ciljna skupina so mladi diplomanti, opredeljeni v prejšnjem odstavku.
Obdobje izvajanja javnega razpisa je od 1. 9. 2017 do 31. 8. 2021.
3. Opredelitev pojmov
Prijavitelj je subjekt, ki odda prijavo projekta na javni razpis in v primeru izbora projekta zaposli strokovnega delavca za čas izvajanja projekta.
Izvajalec je prijavitelj, ki prejme sklep o izbiri in podpiše pogodbo o sofinanciranju izvajanja projekta Mladi za mlade 2017–2021.
Strokovni delavci so mladi diplomanti 2. bolonjske stopnje (oziroma univerzitetnih programov po starih programih) na področju športne vzgoje (za delo z dijaki ali študenti) ali kineziologije (za delo s študenti), ki so ob vstopu v projekt stari do vključno 29 let, kot iskalci prve zaposlitve ali kot brezposelne osebe, prijavljene na Zavodu za zaposlovanje najmanj en mesec, za katere se z javnim razpisom zagotavljajo spodbude za zaposlovanje.
Deležniki so dijaki oziroma dijakinje srednjih poklicnih ter strokovnih šol, dijaki in dijakinje omenjenih šol vključeni v dijaške domove ali mladinske centre ter študenti oziroma študentke visokošolskih zavodov, ki bodo deležni strokovno vodene vadbe s strani strokovnega delavca.
4. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
Na javni razpis se lahko prijavijo prijavitelji, ki so:
– javne srednje šole in srednješolski centri, ki izvajajo programe srednjega poklicnega in srednjega strokovnega izobraževanja,
– javni dijaški domovi, javni mladinski centri in drugi javni zavodi, ki so povezani z izvajanjem izobraževanja dijakov navedenih srednješolskih programov in delujejo na območju, kjer se ti dijaki izobražujejo,
– javni visokošolski zavodi po Zakonu o visokem šolstvu, vpisani v razvid visokošolskih zavodov,
– študentske športne organizacije in nacionalna študentska športna zveza, delujoče v okviru univerz in visokošolskih zavodov.
Prijavitelj iz zadnje alineje prejšnjega odstavka mora v prijavi na javni razpis predložiti dokazilo o sodelovanju z javnim visokošolskim zavodom iz predzadnje alineje prejšnjega odstavka.
Prijavitelj, ki odda prijavo na javni razpis, mora izpolnjevati naslednje obvezne pogoje:
| Pogoji | Dokazila |
1 | – javne srednje šole in srednješolski centri, ki izvajajo programe srednjega poklicnega in srednjega strokovnega izobraževanja, – javni visokošolski zavodi po Zakonu o visokem šolstvu, vpisani v razvid visokošolskih zavodov, – javni dijaški domovi kjer so vpisani deležniki, – študentske športne organizacije, ki delujejo v okviru univerz in visokošolskih zavodov in – nacionalna študentska športna zveza, – javni mladinski centri (ki delujejo kot javni zavodi ali kot osebe javnega prava) in drugi javni zavodi, ki so povezani z izvajanjem izobraževanja deležnikov navedenih srednješolskih programov in delujejo na območju, kjer se ti deležniki izobražujejo | – za prijavitelje iz točk 1, 2 in 3 se bodo pogoji preverili v razvidu izvajalcev javnoveljavnih programov na področju vzgoje in izobraževanja, ki ga vodi pristojno ministrstvo – prijavitelji iz 4. točke dokazujejo izpolnjevanje pogoja: sporazum o sodelovanju z javnim visokošolskim zavodom – za prijavitelje iz točke 5 in 6 se pogoj preverja v uradnih evidencah (AJPES) ter s priloženim statutom prijavitelja – vsi priložijo Izjavo s soglasjem za preverjanje o izpolnjevanju obveznih pogojev |
2 | ni sofinanciran za isti namen iz drugih sredstev državnega ali lokalnega proračuna, | – Pogoji se bodo preverili v aplikaciji Erar – Izjava s soglasjem za preverjanje o izpolnjevanju obveznih pogojev |
3 | ni prejel niti ni v postopku za pridobitev drugih javnih sredstev financiranja, vključno s sredstvi Evropske unije, za stroške, ki so predmet tega javnega razpisa, | – Pogoji se bodo preverili v aplikaciji Erar – Izjava s soglasjem za preverjanje o izpolnjevanju obveznih pogojev |
4 | ima na dan oddaje prijave poravnane vse zapadle obveznosti v zvezi s plačili prispevkov za socialno varnost ali v zvezi s plačili davkov v vrednosti 50 eurov ali več. Šteje se, da gospodarski subjekt ne izpolnjuje obveznosti iz prejšnjega stavka tudi, če na dan oddaje prijave ni imel predloženih vseh obračunov davčnih odtegljajev za dohodke iz delovnega razmerja za obdobje zadnjih petih let do dne oddaje prijave, | – Pogoji se bodo preverili v uradnih evidencah FURS – Izjava s soglasjem za preverjanje o izpolnjevanju obveznih pogojev |
5 | ni v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije, z njegovimi posli ne upravlja sodišče, | – Pogoji se bodo preverili v uradnih evidencah – Izjava s soglasjem za preverjanje o izpolnjevanju obveznih pogojev |
6 | zoper njega ni začet postopek z upniki, ni opustil poslovne dejavnosti oziroma ni v kateri koli podobni okoliščini, | – Pogoji se bodo preverili v uradnih evidencah – Izjava s soglasjem za preverjanje o izpolnjevanju obveznih pogojev |
7 | je neposredno odgovoren za pripravo in vodenje projekta, torej ne nastopa kot posrednik | – Izjava s soglasjem za preverjanje o izpolnjevanju obveznih pogojev |
Dokazila o izpolnjevanju obveznih pogojev za prijavitelja
– Vsi prijavitelji izpolnjevanje zgoraj naštetih pogojev potrjujejo s podpisano izjavo in soglasjem naročniku za preverjanje obveznih pogojev v uradnih evidencah. Izjava s soglasjem za preverjanje o izpolnjevanju obveznih pogojev je priloga javnega razpisa in je dosegljiva na spletni strani ZŠRS Planica (https://www.zsrs-planica.si/).
– Študentske športne organizacije, ki delujejo v okviru univerz in visokošolskih zavodov, priložijo tudi sporazum o sodelovanju z javnim VŠZ.
– Javni mladinski centri (ki delujejo kot javni zavodi ali kot osebe javnega prava) in drugi javni zavodi, ki so povezani z izvajanjem izobraževanja deležnikov navedenih srednješolskih programov in delujejo na območju, kjer se ti deležniki izobražujejo, priložijo svoj statut.
Dodatni pogoji, ki jih mora izpolnjevati strokovni delavec na dan oddaje prijave:
– je na dan oddaje prijave star do vključno 29 let,
– ima ustrezno zahtevano izobrazbo športne smeri – (VII/2) za strokovne delavce v vzgoji in izobraževanju oziroma mladi diplomanti 2. bolonjske stopnje na področju športne vzgoje (za delo z dijaki ali študenti) ali kineziologije (za delo s študenti),
– je iskalec prve zaposlitve ali je kot brezposelna oseba prijavljena na Zavodu za zaposlovanje najmanj 30 dni pred oddajo prijave.
Dokazila o izpolnjevanju obveznih pogojev za strokovnega delavca na dan oddaje prijave
– za prvo in drugo točko dodatnih pogojev potrdilo o strokovni usposobljenosti strokovnega delavca (kopijo diplome ali sklepa o diplomiranju),
– za tretjo točko potrdilo Zavoda za zaposlovanje RS in/ali izpis obdobij zavarovanja Republike Slovenije po 1. 1. 2009 z Zavoda za invalidsko in pokojninsko zavarovanje Slovenije strokovnega delavca.
5. Javni razpis obsega naslednjo dokumentacijo
Javni razpis obsega naslednje dokumente:
1. Javni razpis za izbor projekta Mladi za mlade 2017–2021
2. Navodila za prijavo na javni razpis projekta Mladi za mlade 2017–2021
3. Obrazec s podatki o prijavitelju
4. Prijavni obrazci
5. Izjava s soglasjem za preverjanje o izpolnjevanju obveznih pogojev
6. Vzorec pogodbe o sofinanciranju izvajanja projekta Mladi za mlade 2017–2021
7. Vzorec mesečnega zahtevka in vsebinskega poročila
8. Kohezijske statistične regije Republike Slovenije – vezano na merilo 2, 3 in 5
9. Koeficient razvitosti občin za 2016 in 2017 – vezano na merilo 2
10. Stopnja tveganja socialne izključenosti – vezano na merilo 3
11. Analiza Zavoda RS za zaposlovanje: Mladi in trg dela, Ljubljana, oktober 2015 – vezano na merilo 5
12. Vprašalnik za spremljanje ciljev in kazalnikov operacije po izstopu strokovnega delavca iz projekta (Navodila Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij EKP v programskem obdobju 2014–2020 s Prilogo 8)
Vsebina za pripravo prijave na javni razpis bo podrobneje urejena v Navodilih za prijavo na javni razpis, ki bodo objavljena na spletni strani naročnika, z dnem objave javnega razpisa v Uradnem listu Republike Slovenije.
Prijava se šteje kot formalno popolna, če vsebuje naslednje popolno izpolnjene, podpisane in žigosane obrazce ter dokazila:
– Izpolnjen, podpisan in ožigosan obrazec s podatki o prijavitelju;
– Izpolnjene, podpisane in ožigosane prijavne obrazce v fizični obliki;
– Izjava s soglasjem za preverjanje o izpolnjevanju obveznih pogojev v uradnih evidencah;
– Statut priložijo javni mladinski centri (ki delujejo kot javni zavodi ali kot osebe javnega prava) in drugi javni zavodi;
– Sporazum o sodelovanju z javnim VŠZ priložijo študentske športne organizacije, ki delujejo v okviru univerz in visokošolskih zavodov;
– Potrdilo o strokovni usposobljenosti strokovnega delavca (kopijo diplome ali sklepa o diplomiranju);
– Dokazilo o opravljenih izpitih oziroma o doseženi povprečni oceni za 2. bolonjsko stopnjo (oziroma univerzitetnih programov po starih programih) športne vzgoje ali kineziologije, ki ga izda Fakulteta za šport;
– Potrdilo Zavoda za zaposlovanje RS in/ali izpis obdobij zavarovanja Republike Slovenije po 1. 1. 2009 z Zavoda za invalidsko in pokojninsko zavarovanje Slovenije za strokovnega delavca.
Prijavitelji morajo uporabiti izključno obrazce iz razpisne dokumentacije, ki se jih ne sme spreminjati, lahko se le popotrebi dodaja vrstice oziroma razširi vnosna polja.
6. Predlog prijavljenega projekta vsebuje
Obseg zaposlitve strokovnega delavca na projektu mora biti pripravljen v obsegu polne delovne obveznosti, kar znaša 1719 efektivnih ur na letni ravni. Za efektivno uro se šteje delo 60-ih minut, kar predstavlja eno enoto standardnega stroška na enoto.
Delovne obveznosti na projektu zaposlenega strokovnega delavca:
A. neposredno pedagoško delo (samostojno izvajanje vadbe 16 pedagoških ur tedensko in spremljanje vadbe pod vodstvom mentorja 11 pedagoških ur tedensko), v obsegu 50 %, kar predstavlja 859,5 efektivnih ur letno,
B. posredno pedagoško delo (načrtovanje, poročanje o organizaciji vadbe, obveščanje udeležencev, predstavitve oziroma promocije dejavnosti, udeleževanje seminarjev s področja vzgoje in izobraževanja ter področja zaposlovanja v okviru projekta in spremljanje učinkov vadbe), v obsegu 50 %, kar predstavlja 859,5 efektivnih ur letno.
Navedeni tedenski obsegi veljajo za enakomerno izvajanje programa skozi celo leto. V primeru nižjega obsega izvajanja programa v posameznih delih leta (počitnice, obvezna praksa dijakov idr.), je treba ustrezno zagotoviti večji obseg izvajanja v preostalih delih leta, da bo mogoče zagotoviti 1719 efektivnih ur na letni ravni.
Izvajanje neposrednega samostojnega pedagoškega dela: minimalne zahteve glede tega so:
– Deležnikom je namenjeno vsaj 6 različnih športnih panog.
– Priporočljiv normativ za oblikovanje skupine je 10 deležnikov.
– Deležnikom so namenjene vsebine za izboljšanje motoričnih sposobnosti, predvsem gibljivosti, vzdržljivost, koordinacije, ravnotežja in moči (predvsem korektiva napram sedečemu oziroma stoječemu načinu dela). Te vsebine morajo biti smiselno vključene v vsako vadbeno uro ne glede na športno panogo.
– Organizacijo aktivnega preživljanja prostega časa v lokalnem okolju (npr.: organizacija pohodniškega, kolesarskega, plavalnega, zimskega, jesenskega, poletnega, spomladanskega dneva ali vikenda s športno vsebino).
– Čas izvedbe neposrednega samostojnega pedagoškega dela:
– Projekt se izvaja izven časa izvajanja rednega vzgojno izobraževalnega programa, po tedenskem urniku, pri čemer naj bosta deležniku programa zagotovljena vsaj 2 termina vadbe tedensko, v različnih dnevih.
– Projekt lahko vsebuje tudi strnjene – tečajne oblike vadbe.
– Ob nedeljah in praznikih naj se projekt ne bi izvajal.
– Kraj izvedbe neposrednega samostojnega pedagoškega dela:
– V objektih prijaviteljev in drugih športnih površinah, ki jih le-ti uporabljajo.
– V javno dostopnih športnih objektih.
– V naravnem okolju.
Izvajanje neposrednega pedagoškega dela pod mentorstvom: namenjeno je medgeneracijskemu prenosu znanj in izkušenj, v okviru katerega strokovni delavec spremlja pedagoški proces na področju športa, sodeluje z mentorjem, se seznanja z delovnim procesom ter se na ta način opremi s kompetencami za samostojno opravljanje dela (med drugim tudi opravljanje 5 praktičnih nastopov). Mentor je strokovni delavec, zaposlen pri prijavitelju, ki vlogo mentorstva opravlja v smislu prenosa znanj in izkušenj na podlagi dolgoletne prakse (brez dodatnega plačila iz sredstev projekta).
Podrobnejša izhodišča in navodila za pripravo projekta so del razpisne dokumentacije, ki bo objavljena na spletni strani naročnika z dnem objave javnega razpisa v Uradnem listu Republike Slovenije.
7. Okvirna višina sredstev, ki je na razpolago za javni razpis
Višina sredstev za javni razpis je do 2.668.584,27 EUR, od tega po posameznih programskih območjih in po posameznih proračunskih letih:
– za proračunsko leto 2017: 222.382,02 EUR, od tega:
– za vzhodno kohezijsko regijo 93.400,45 EUR, od tega:
– 74.720,36 EUR (80,00 %) in
– 18.680,09 EUR (20,00 %),
– za zahodno kohezijsko regijo 128.981,57 EUR, od tega:
– 103.185,26 EUR (80,00 %) in
– 25.796,31 EUR (20,00 %),
– za proračunsko leto 2018: 667.146,07 EUR, od tega:
– za vzhodno kohezijsko regijo 280.201,35 EUR, od tega:
– 224.161,08 EUR (80,00 %) in
– 56.040,27 EUR (20,00 %),
– za zahodno kohezijsko regijo 386.944,72 EUR, od tega:
– 309.555,78 EUR (80,00 %) in
– 77.388,94 EUR (20,00 %),
– za proračunsko leto 2019: 667.146,07 EUR, od tega:
– za vzhodno kohezijsko regijo 280.201,35 EUR, od tega:
– 224.161,08 EUR (80,00 %) in
– 56.040,27 EUR (20,00 %),
– za zahodno kohezijsko regijo 386.944,72 EUR, od tega:
– 309.555,78 EUR (80,00 %) in
– 77.388,94 EUR (20,00 %),
– za proračunsko leto 2020: 667.146,07 EUR, od tega:
– za vzhodno kohezijsko regijo 280.201,35 EUR, od tega:
– 224.161,08 EUR (80,00 %) in
– 56.040,27 EUR (20,00 %),
– za zahodno kohezijsko regijo 386.944,72 EUR, od tega:
– 309.555,78 EUR (80,00 %) in
– 77.388,94 EUR (20,00 %),
– za proračunsko leto 2021: 444.764,04 EUR, od tega:
– za vzhodno kohezijsko regijo 186.800,90 EUR, od tega:
– 149.440,72 EUR (80,00 %) in
– 37.360,18 EUR (20,00 %),
– za zahodno kohezijsko regijo 257.963,14 EUR, od tega:
– 206.370,51 EUR (80,00 %) in
– 51.592,63 EUR (20,00 %).
»Operacijo delno financira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada. Operacija se izvaja v okviru 8. prednostne osi: Spodbujanje zaposlovanja in transnacionalna mobilnost delovne sile; prednostne naložbe 8.2.: Trajnostno vključevanje mladih na trg dela, predvsem tistih, ki niso zaposleni in se ne izobražujejo ali usposabljajo, vključno z mladimi, ki so izpostavljeni socialni izključenosti, in mladimi iz marginaliziranih skupnosti, vključno prek izvajanja jamstva za mlade; specifičnega cilja 1: Znižanje brezposelnosti mladih.«
Izvedba postopka javnega razpisa (izbor izvajalcev projekta) je vezana na proračunske zmogljivosti naročnika.
8. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva
Naročnik bo sofinanciral le upravičene stroške (datum opravljene storitve), nastale od dne 1. 9. 2017 do dne 31. 8. 2021.
Obdobje upravičenosti izdatkov projekta (datum plačila računov oziroma verodostojnih knjigovodskih listin) je od 1. 9. 2017 do 10. 9. 2021.
9. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike
Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: 80,00 %
Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: 20,00 %
10. Delež prispevka Skupnosti v celotnih upravičenih javnih izdatkih: delež prispevka EU je 80,00 %.
11. Upravičeni stroški in metoda za njihov izračun, specifikacija dokazil za izkazovanje stroškov in način financiranja
V skladu s pravili evropske kohezijske politike in zakonodaje s področja javnih financ se financiranje operacij izvaja po principu povračil za nastale in plačane stroške. Izvajalec bo prejel sredstva sofinanciranja na osnovi pravilno izdanih in popolnih zahtevkov za sofinanciranje za upravičene stroške izvajanja projekta.
Upravičeni stroški predmetnega javnega razpisa so:
– stroški izvedbe projekta (standardni stroški na enoto – stroški izvedbe športnih programov).
Dokazila za izkazovanje upravičenih stroškov so:
– zahtevek za sofinanciranje skupaj s poročilom, ki bo vsebovalo mesečni obračun ur za strokovnega delavca (dejansko opravljene ure, pomnožene z vrednostjo ure na enoto), opis aktivnosti programa po dnevih (vključno s številom vključenih dijakov oziroma študentov) ter pri prvem zahtevku za izplačilo tudi pogodbo o zaposlitvi ter morebitne spremembe k pogodbi, ki se priložijo pri prvem naslednjem zahtevku za izplačilo.
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport je dne 25. 7. 2017 sprejelo Metodologijo za določitev višine standardnega stroška na enoto ter pavšalnega financiranja za izvedbo programa Mladi za mlade št. 5442-20/2016/25. Strošek na enoto izvedbe projekta znaša 13,38 EUR na uro. Enoto stroška dela predstavlja ena efektivna ura (oziroma dejansko opravljena ura) oziroma 60 minut dela.
Izbranim prijaviteljem (izvajalcem) se bodo priznali upravičeni stroški na podlagi potrjenega zahtevka za sofinanciranje in vsebinskega poročila.
Naročnik in izbrani prijavitelj bosta s pogodbo (priloga javnemu razpisu) o sofinanciranju podrobneje dogovorila obseg in dinamiko sofinanciranja projekta na osnovi načrtovanih aktivnosti, podanih v prijavi na javni razpis.
12. Merila za izbor izvajalcev projekta
12.1 Izločitveno merilo
Če je katero od izločitvenih meril ovrednoteno z NE, komisija za izvedbo postopka javnega razpisa prijavo izloči in je ne ocenjuje po ostalih merilih ter jo s sklepom zavrne.
1 | Predlog projekta je skladen s predmetom, namenom in cilji javnega razpisa in 6. točko javnega razpisa. | DA NE (izločitveno merilo) |
2 | Strokovni delavec je naveden le v eni prijavi | DA NE (izločitveno merilo) |
Pojasnilo izločitvenega merila 1: Predlog projekta mora biti skladen s predmetom, namenom in cilji javnega razpisa in 6 točko javnega razpisa, kjer so zapisane minimalne obvezne vsebine projekta.
Pojasnilo izločitvenega merila 2: Strokovnega delavca lahko prijavi le en prijavitelj. V kolikor istega udeleženca prijavita v svojih prijavah dva ali več prijaviteljev, se prijave vseh prijaviteljev zavrnejo.
12.2 Merila za ocenjevanje prijav
Prijave, ki bodo izpolnjevale izločitveni merili in pogoje za kandidiranje, bodo ocenjene na osnovi naslednjih meril:
Merilo | Vrednotenje | Število točk | Maksimalno število točk |
1 | Povprečna ocena vseh izpitov, ki jih je opravil strokovni delavec, za pridobitev s tem razpisom zahtevane izobrazbe | Povprečna ocena: | Število točk | 1–5 | 5 |
9.00–10.00 | 5 |
8.00–8.99 | 3 |
7.00–7.99 | 2 |
6.00–6.99 | 1 |
2 | Razvitost občine, v kateri ima sedež prijavitelj | Koeficient razvitosti občin v (glej pojasnilo k merilu 2) | Število točk | 1–15 | 15 |
0,00–0,79 | 15 |
0,80–0,89 | 12 |
0,90–0,99 | 10 |
1,00–1,09 | 7 |
1,10–1,19 | 5 |
1,20–1,29 | 3 |
1,30 in več | 1 |
3 | Sedež prijavitelja glede na območje stopnje tveganja socialne izključenosti | Vzhodna kohezijska regija: Zasavska, Pomurska, Posavska, Podravska, Koroška, Jugovzhodna Slovenija, Savinjska, Primorsko-notranjska | 4 točke – prva in druga najvišja stopnja tveganja | 1–4 | 4 |
3 točke – tretja in četrta najvišja stopnja tveganja |
2 točki – peta in šesta najvišja stopnja tveganja |
1 točka – sedma in osma najvišja stopnja tveganja |
| | Zahodna kohezijska regija: Obalno-kraška, Goriška, Gorenjska, Osrednjeslovenska | 4 točke – najvišja stopnja tveganja | | |
3 točke – druga najvišja stopnja tveganja |
2 točki – tretja najvišja stopnja tveganja |
1 točka – četrta najvišja stopnja tveganja |
4 | Vključenost deležnikov v projekt | Prijavo se vrednoti po eni od spodnjih dveh metod (upošteva se tista, ki prijavitelju prinese večje število točk): – prva metoda – število deležnikov v projektu 1 deležnik = 0,16 točke – druga metoda – odstotek deležnikov v projektu od števila vseh vpisanih deležnikov v vzgojno izobraževalni ustanovi prijavitelja 1 odstotek = 1 točka V projekt vključenih več kot 250 deležnikov oziroma več kot 40 % od vseh vpisanih, v vzgojno izobraževalni ustanovi, ki izvaja projekt ali je dala pooblastilo za izvajanje projekta, je vrednoteno s 40 točkami. | Do 40 | 40 |
5 | Delež mladih v skupni brezposelnosti po statistični regiji stalnega bivališča strokovnega delavca | Vzhodna kohezijska regija: Zasavska, Pomurska, Posavska, Podravska, Koroška, Jugovzhodna Slovenija, Savinjska, Primorsko-notranjska | 4 točke – prvi in drugi najvišji delež brezposelnih | 1–4 | 4 |
3 točke – tretji in četrti najvišji delež brezposelnih |
2 točki – peti in šesti najvišji delež brezposelnih |
1 točka – sedmi in osmi najvišji delež brezposelnih |
| | Zahodna kohezijska regija: Obalno-kraška, Goriška, Gorenjska, Osrednjeslovenska | 4 točke – najvišji delež brezposelnih | | |
3 točke – drugi najvišji delež brezposelnih |
2 točki – tretji najvišji delež |
1 točka – četrta najvišja stopnja tveganja |
Največje možno število točk – SKUPAJ | 68 |
Pojasnilo k merilu 1:
Strokovni delavec izkazuje povprečno oceno s potrdilom o opravljenih izpitih oziroma o doseženi povprečni oceni za 2. bolonjsko stopnjo (oziroma univerzitetnih programov po starih programih) športne vzgoje ali kineziologije, ki ga izda Fakulteta za šport.
Pojasnilo k merilu 2:
Vloge se ovrednoti na podlagi zadnjih aktualnih podatkov Ministrstva za finance, ki jih naročnik za vsak rok odpiranja javnega razpisa objavi na svoji spletni strani (https://www.zsrs-planica.si/), skupaj s povezavo do vira podatkov na spletni strani pristojnega ministrstva.
Pojasnilo k merilu 3:
Vloge se ovrednoti na podlagi zadnjih podatkov Statističnega Urada Republike Slovenije ki jih naročnik za vsak rok odpiranja javnega razpisa objavi na spletni strani (https://www.zsrs-planica.si/), skupaj s povezavo do podatkov na spletni strani Statističnega urada RS. Pri tem upoštevajte, da se Občina Litija za namene izvajanja Operativnega programa 2014–2020 uvršča v KRZS (Osrednjeslovenska regija).
Pojasnilo k merilu 5:
Vloge se ovrednoti na podlagi podatkov iz analize Zavoda RS za zaposlovanje: Mladi in trg dela, Ljubljana, oktober 2015, stran 21, (https://www.ess.gov.si/_files/7755/Analiza_Mladi_in_trg_dela_2015.pdf), ki jih naročnik za vsako odpiranje javnega razpisa objavi na spletni strani ZŠRS Planica (https://www.zsrs-planica.si/). Pri tem upoštevajte, da se Občina Litija za namene izvajanja Operativnega programa 2014–2020 uvršča v KRZS (Osrednjeslovenska regija).
Največje možno skupno število točk, s katerimi se lahko oceni prijavitelja posameznega projekta, je 68.
Izvajalce projekta se ovrednoti in razvršča glede na skupno število točk v skladu z vsemi pogoji in merili na dan oddaje prijave, za vzhodno in zahodno regijo posebej. Izbere in sofinancira se tiste prijavljene izvajalce s projekti, ki so pri vrednotenju zbrali višje število točk v posamezni kohezijski regiji.
V primeru, da bosta dva ali več prijaviteljev dosegla enako število točk, se kot dodatno merilo izbora upošteva število točk iz merila »Vključenost deležnikov v projekt«. Izbran bo prijavitelj, ki bo pri tem merilu dosegel večje število točk.
V primeru, da zadnje uvrščeni prijavitelji tudi po uporabi dodatnega merila iz prejšnjega odstavka dosežejo enako število točk, se kot dodatno merilo izbora upošteva večje število točk merila »Povprečna ocena vseh izpitov, ki jih je opravil strokovni delavec, za pridobitev s tem razpisom zahtevane izobrazbe«. Izbran bo prijavitelj, ki bo pri tem merilu dosegel večje število točk.
V primeru, da zadnje uvrščeni prijavitelji tudi po uporabi dodatnega merila iz prejšnjega odstavka dosežejo enako število točk, se kot dodatno merilo izbora upošteva večje število točk merila »Delež mladih v skupni brezposelnosti po statistični regiji stalnega bivališča«. Izbran bo prijavitelj, ki bo pri tem merilu dosegel večje število točk.
V primeru, da zadnje uvrščeni prijavitelji tudi po uporabi dodatnega merila iz prejšnjega odstavka dosežejo enako število točk, se kot dodatno merilo izbora upošteva večje število točk merila »Razvitost občine v kateri ima sedež prijavitelj«. Izbran bo prijavitelj, ki bo pri tem merilu dosegel večje število točk.
V primeru, da zadnje uvrščeni prijavitelji tudi po uporabi dodatnega merila iz prejšnjega odstavka dosežejo enako število točk, se kot dodatno merilo izbora upošteva večje število točk merila »Sedež prijavitelja glede na območje stopnje tveganja socialne izključenosti«. Izbran bo prijavitelj, ki bo pri tem merilu dosegel večje število točk.
Kolikor je, ob uporabi vseh dodatnih meril, več prijaviteljev doseglo enako število točk, se zavrne vse prijave z enakim, najnižjim, številom točk.
13. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o operaciji in spremljanja ter evidentiranja operacije
Izvajalec mora hraniti vso dokumentacijo o projektu najmanj do 31. 12. 2028.
Izvajalec bo dolžan zagotavljati hrambo celotne originalne dokumentacije, vezane na projekt ter zagotavljati vpogled v navedeno dokumentacijo za potrebe bodočih preverjanj skladno s pravili Evropske unije in nacionalno zakonodajo.
V skladu s 140. členom Uredbe 1303/2013/EU bo moral izvajalec zagotoviti dostopnost do vseh dokumentov o izdatkih operacije v obdobju dveh let od 31. decembra po predložitvi obračunov Evropski komisiji, ki vsebujejo končne izdatke končane operacije.
Izvajalec bo dolžan za poenostavljene oblike nepovratnih sredstev in vračljive podpore voditi in spremljati prejeta sredstva za operacijo računovodsko ločeno na posebnem stroškovnem mestu ali po ustrezni računovodski kodi.
14. Zahteve glede spremljanja in vrednotenja doseganja ciljev in kazalnikov operacije
Izvajalec bo za namen spremljanja in vrednotenja operacije skladno s 27., 54., 96. in 125. členom Uredbe 1303/2013/EU, 5. in 19. členom ter Prilogo I Uredbe 1304/2013/EU dolžan spremljati in naročniku zagotavljati podatke o doseganju ciljev in kazalnikov operacije: Izvajalec bo izpolnjen vprašalnik za spremljanje podatkov o udeležencih na operacijah (Priloga 13), ki ga ob vključitvi izpolni strokovni delavec, naročniku posredoval v najkrajšem možnem času.
Strokovni delavec mora najkasneje štiri tedne in šest mesecev po izhodu iz projekta sporočiti status na trgu dela.
Za potrebe spremljanje projekta bo moral izvajalec naročniku posredovati podatke o:
– številu vključenih deležnikov,
– številu opravljenih efektivnih ur.
15. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o operaciji nadzornim organom
Izvajalec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem operacije, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani naročnika, Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, organa upravljanja, organa za potrjevanje, revizijskega organa ter drugih nacionalnih in evropskih nadzornih in revizijskih organov (v nadaljnjem besedilu: nadzorni organi).
Izvajalec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinancirane operacije. V primeru preverjanja na kraju samem bo izvajalec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem operacije ter rezultate operacije. Izvajalec bo o izvedbi preverjanja na kraju samem predhodno pisno obveščen, naročnik pa lahko opravi tudi nenajavljeno preverjanje na kraju samem. Izvajalec bo dolžan ukrepati skladno s priporočili iz končnih poročil nadzornih organov in redno obveščati naročnika o izvedenih ukrepih.
16. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, ki jim morajo zadostiti izvajalci skladno s 115. in 116. členom Uredbe 1303/2013/EU in navodili organa upravljanja
Izvajalec bo moral pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 115. in 116. člen Uredbe 1303/2013/EU in veljavna Navodila organa upravljanja na področju komuniciranja vsebin na področju evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2014–2020 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/ekp/navodila).
Sprejetje financiranja s strani izvajalca pomeni tudi privolitev v vključitev na seznam izvajalcev, ki bo javno objavljen.
17. Zagotavljanje enakih možnosti skladu s 7. členom Uredbe 1303/2013/EU ter 7. in 8. člen 1304/2013/EU: v javnem razpisu je zagotovljena enakost med spoloma in preprečena vsakršna diskriminacija, v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 7. členom Uredbe 1303/2013/EU ter 7. in 8. členom Uredbe 1304/2013/EU. Izvajalci morajo, pri izbiri strokovnega delavca, vključenega v projekt Mladi za mlade 2017–2021, upoštevati in zagotavljati enakost med spoloma.
18. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Oddaja prijave pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega razpisa in da se z njo strinja.
Vsi podatki iz prijave, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – UPB2 in 117/06 – ZDavP-2, 23/14, 50/14, 19/15 – odl. US in 102/15, v nadaljnjem besedilu: ZDIJZ), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del prijave, ne more pa se nanašati na celotno prijavo. Prijavitelji morajo pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v prijavi, bo naročnik lahko domneval, da prijava po stališču prijavitelja ne vsebuje takšnih podatkov, ki ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti.
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, ki pokriva varovanje osebnih podatkov, vključno s 140. členom Uredbe št. 1303/2013/EU.
19. Posledice, če se ugotovi, da je v postopku izbora prijavitelja projekta na javnem razpisu ali izvrševanju izvajalca projekta prišlo do resnih napak, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti: v kolikor se ugotovi, da prijavitelj naročnika ni seznanil z vsemi dejstvi in podatki, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani oziroma da je posredoval neresnične, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem javnim razpisom dolžan razkriti, ker bi lahko vplivali na odločitev naročnika o dodelitvi sredstev ali da je neupravičeno pridobil sredstva po tem javnem razpisu na nepošten način, na podlagi ponarejene listine ali kaznivega dejanja, bo prijavitelj/izvajalec dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila na transakcijski račun izvajalca do dneva vračila v proračun Republike Slovenije. Če je takšno ravnanje namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
20. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne operacije ali, da je višina sofinanciranja operacije presegla maksimalno dovoljeno stopnjo: dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, ki so že bili povrnjeni iz katerega koli drugega vira, ni dovoljeno. V kolikor se ugotovi dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, bo izvajalec dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila na transakcijski račun upravičenca izvajalca do dneva vračila v proračun Republike Slovenije. Če je dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov namerno, se bo obravnavalo kot goljufija. Vrnjeni zneski bodo za izvajalca izgubljeni.
21. Način in rok za predložitev prijav za dodelitev sredstev
Prvi rok za oddajo prijav za dodelitev sredstev je 25. 8. 2017.
Drugi rok za oddajo prijav za dodelitev sredstev je 22. 9. 2017.
Prijava mora biti dostavljena na naslov naročnika: Zavod za šport Republike Slovenije Planica, Dunajska 22, 1000 Ljubljana, po pošti ali osebno. Šteje se, da je prijava prispela pravočasno, če je bila najkasneje do roka za oddajo prijave oddana na pošti s priporočeno pošiljko. Prijave se lahko oddajo v zaprti ovojnici tudi osebno v vložišču naročnika vsak delovni dan med 9. in 12. uro.
Prijava z vsemi prilogami mora biti poslana v zaprti ovojnici, označeni s polnim nazivom in naslovom prijavitelja ter vidno oznako: »Ne odpiraj – prijava na Javni razpis – Mladi za mlade 2017–2021«. V primeru poziva na dopolnitev prijave, morajo biti le-te označene s polnim nazivom in naslovom prijavitelja ter vidno oznako: »Ne odpiraj – dopolnitev prijave na Javni razpis – Mladi za mlade 2017–2021«.
Odpirale se bodo samo v roku dostavljene, pravilno označene ovojnice, ki vsebujejo prijave na predpisanih obrazcih, in sicer v vrstnem redu kot so bile predložene.
Neustrezno označene in nepravočasno prispele prijave se ne bodo obravnavale, s sklepom bodo zavržene in vrnjene prijavitelju.
Dodatni roki za oddajo prijav za dodelitev sredstev
V kolikor bodo razpisana sredstva, ki so na razpolago za ta javni razpis po zaključku prvega in vsakega nadaljnjega roka izbora izvajalcev presegala zaprošena sredstva prijaviteljev in ostala nerazdeljena, bo naročnik na svojih spletnih straneh, po zaključku prvega in vsakega nadaljnjega roka, podal informacijo na spletni strani.
Na podlagi nerazdeljenih razpisanih sredstev na ta javni razpis, so naslednji roki za oddajo prijav naslednji datumi:
– 8. 5. 2018 do 12. ure (velja tako za osebno vročitev in oddajo na pošti),
– 8. 5. 2019 do 12. ure (velja tako za osebno vročitev in oddajo na pošti),
– 8. 5. 2020 do 12. ure (velja tako za osebno vročitev in oddajo na pošti).
Informacijo bo naročnik na svojih spletnih straneh podal najkasneje 30 dni pred rokom za oddajo prijav.
22. Datum odpiranja prijav za dodelitev sredstev oziroma datuma odpiranja prijav, če so sredstva ostala nerazdeljena ob prvem odpiranju ter postopek in način izbora
Odpiranje prijav se bo pričelo 28. 8. 2017 v prostorih naročnika. Zaradi pričakovanega velikega števila prijav, odpiranje ne bo javno. Za odpiranje prijav je zadolžena strokovna komisija, imenovana s strani naročnika. Komisija je najmanj štiričlanska v sestavi: predsednik in najmanj trije člani.
Na odpiranju prijav člani strokovne komisije ugotavljajo popolnost prijav. Komisija bo v roku 8 dni od odpiranja prijav pisno pozvala k dopolnitvi tiste prijavitelje, katerih prijave niso popolne.
Prijavitelj v dopolnitvi ne sme spreminjati višine zaprošenih sredstev, tistih delov prijave, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev njegove prijave glede na preostale prijave, ki jih je naročnik prejel v postopku dodelitve sredstev. Nepopolne prijave, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene.
Na podlagi meril bodo izmed prijaviteljev, ki bodo izpolnjevali vse razpisne pogoje, izbrani prijavitelji, ki bodo zbrali višje število točk v posamezni kohezijski regiji, kot je opredeljeno v 12. točki javnega razpisa.
Z izbranimi prijavitelji bodo sklenjene pogodbe o sofinanciranju. Vzorec pogodbe je sestavni del razpisne dokumentacije.
Naročnik si pridržuje pravico, da lahko javni razpis kadarkoli do izdaje sklepov o (ne)izboru prekliče, z objavo v Uradnem listu RS.
23. Rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpis
Prijavitelji bodo o izidu javnega razpisa pisno obveščeni najkasneje v roku 45 dni po preteku roka, ki je določen za oddajo prijav. Izbranim prijaviteljem naročnik posreduje sklepe o izboru in jih pozove k podpisu pogodbe. Če se prijavitelj v roku 8 delovnih dni od prejema poziva ne odzove na podpis pogodbe, se šteje, da je umaknil prijavo. Rezultati javnega razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletnih straneh naročnika.
Prijavitelji, ki menijo, da izpolnjujejo pogoje in merila iz javnega razpisa in jim razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v roku 8 dni od prejema sklepa vložijo pritožbo pri naročniku. Pritožba mora natančno opredeliti razloge, zaradi katerih je vložena. O pritožbi zoper sklep odloča Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport. Vložena pritožba ne zadrži izvršitve sklepa o izboru.
24. Kraj, čas ter oseba, pri kateri lahko zainteresirane osebe dvignejo razpisno dokumentacijo
Razpisno dokumentacijo lahko do preteka roka za oddajo prijave dobite na spletnih straneh: http://www.zsrs-planica.si.
Če katerikoli prijavitelj želi dodatna pojasnila ali informacije v zvezi z javnim razpisom, razpisno dokumentacijo ali pripravo prijave, mora zahtevo posredovati na elektronski naslov: mzm@sport.si najkasneje dva dni pred potekom roka za oddajo vlog.
Zavod za šport RS Planica