Uradni list

Številka 66
Uradni list RS, št. 66/2024 z dne 2. 8. 2024
Uradni list

Uradni list RS, št. 66/2024 z dne 2. 8. 2024

Kazalo

Št. 302-3/2024 0403 Ob-2680/24, Stran 1980
Na podlagi Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP, 149/22 in 106/23), Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za spodbujanje razvoja malega gospodarstva v mestni občini Krško (Uradni list RS, št. 60/24), Odloka o proračunu Mestne občine Krško za leto 2024 (Uradni list RS, št. 134/23, 44/24) in Mnenja o skladnosti sheme de minimis pomoči »Spodbujanje razvoja malega gospodarstva in investicij v poslovnih conah v mestni občini Krško« od Ministrstva za finance (št. priglasitve: M002-5874572-2024), objavlja Mestna občina Krško
javni razpis 
za spodbujanje razvoja malega gospodarstva v mestni občini Krško za leto 2024 
I. Neposredni proračunski uporabnik: Mestna občina Krško, Cesta krških žrtev 14, 8270 Krško.
II. Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je dodeljevanje nepovratnih sredstev za spodbujanje razvoja malega gospodarstva v mestni občini Krško s subvencioniranjem naslednjih ukrepov, ki so se izvajali in bili plačani v razpisnem obdobju od 20. 9. 2023 do 24. 9. 2024 na območju mestne občine Krško:
A. naložbe v nakup nove opreme in nematerialnih investicij
B. promocija izdelkov in storitev na sejmih in razstavah
C. posebno usposabljanje in dodatno izobraževanje
D. spodbujanje delovanja strokovnih društev in združenj na področju podjetništva
III. Višina razpoložljivih sredstev
Skupna okvirna višina razpoložljivih sredstev namenjenih za izvedbo javnega razpisa je 150.000 EUR in so zagotovljena na proračunski postavki 5220 Razvoj malega gospodarstva – sofinanciranje.
Okvirna višina sredstev, predvidena za posamezne ukrepe, znaša:
a) za ukrep A – investicije 125.000 EUR
b) za ukrep B – sejmi 5.000 EUR
c) za ukrep C – izobraževanja 16.000 EUR
d) za ukrep D – društva 4.000 EUR.
Sredstva se bodo dodeljevala na podlagi pogojev in meril, ki so sestavni del tega javnega razpisa. V kolikor bodo pri posameznih ukrepih predvidena sredstva ostala neporabljena, bodo prosta sredstva prenesena na ukrepe, kjer bo prispelo večje število vlog od razpoložljivih sredstev. V kolikor bo kljub temu, glede na število vlog in odobreno višino upravičenih stroškov, predvidenih sredstev za javni razpis premalo, se bodo vsem upravičencem sredstva sorazmerno znižala.
IV. Pogoji in merila za dodeljevanje sredstev:
– Splošni pogoji za dodeljevanje sredstev, ki veljajo za vse ukrepe:
1. Upravičenci do sredstev iz tega razpisa so:
1.1. Mikro in majhna podjetja, ki izpolnjujejo pogoje v skladu z zakonodajo o gospodarskih družbah in drugih veljavnih predpisih s tega področja:
a) Mikro družba je družba, ki izpolnjuje dve od naslednjih meril:
– povprečno število delavcev v poslovnem letu ne presega 10,
– čisti prihodki od prodaje ne presegajo 700.000 EUR,
– vrednost aktive ne presega 350.000 EUR
b) Majhna družba je družba, ki izpolnjuje dve od naslednjih meril:
– povprečno število delavcev v poslovnem letu ne presega 50,
– čisti prihodki od prodaje ne presegajo 8.000.000 EUR,
– vrednost aktive ne presega 4.000.000 EUR
1.2. Samostojni podjetniki posamezniki (pri njih se vsi pogoji za mikro in majhne družbe smiselno upoštevajo)
1.3. Strokovna društva in združenja na področju podjetništva, ki so registrirana v skladu z Zakonom o društvih
1.4. Izraz »enotno podjetje« pomeni vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij:
a) podjetje ima večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov drugega podjetja,
b) podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati večino članov upravnega, poslovodnega ali nadzornega organa drugega podjetja,
c) podjetje ima pravico izvrševati prevladujoč vpliv na drugo podjetje na podlagi pogodbe, sklenjene z navedenim podjetjem, ali določbe v njegovi družbeni pogodbi ali statutu,
d) podjetje, ki je delničar ali družbenik drugega podjetja, na podlagi dogovora z drugimi delničarji ali družbeniki navedenega podjetja sámo nadzoruje večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov navedenega podjetja.
Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz točk a) do d) preko enega ali več drugih podjetij, prav tako veljajo za enotno podjetje.
V primeru, da ste enotno podjetje, je potrebno pri skupnem dovoljenem znesku pomoči de minimis, ki ne sme presegati 300.000 EUR v katerem koli obdobju zadnjih treh let, upoštevati tudi zneske pomoči, ki so bili dodeljeni podjetjem, s katerimi ste povezani.
1.5. Med povezanimi in/ali enotnimi podjetji lahko kandidira na razpis le eno podjetje, v nasprotnem primeru bodo vloge vseh vlagateljev – med seboj povezanih podjetij, zavrnjene. Za povezane družbe se štejejo tudi podjetja, ki so povezana prek lastniških deležev fizičnih oseb, njihovih krvnih sorodnikov v ravni vrsti do vključno drugega kolena in stranski vrsti do vštetega tretjega kolena, njihovih sorodnikov po svaštvu do vštetega drugega kolena ali njihovih zakonskih ali izven zakonskih partnerjev. Isti lastnik več gospodarskih družb ali s.p. se lahko prijavi na razpis le z eno gospodarsko družbo ali s.p.
1.6. Navedeni upravičenci morajo imeti sedež dejavnosti na območju mestne občine Krško. Do sredstev je upravičeno tudi podjetje, ki ima sedež dejavnosti izven mestne občine Krško, vkolikor ima poslovno enoto v mestni občini Krško, v kateri zaposluje najmanj 20 % delavcev od vseh zaposlenih v podjetju. Če ima podjetje sedež dejavnosti izven mestne občine Krško, lahko poda vlogo samo za ukrepe, ki se nanašajo na poslovne enote v mestni občini Krško.
2. Do sredstev niso upravičena podjetja, ki:
a) so iz sektorjev:
– primarne proizvodnje ribiških proizvodov in proizvodov iz akvakulture, opredeljene v členu 5, točki (a) in (b), Uredbe (EU) št. 1379/2013,
– predelave in trženje ribiških proizvodov in proizvodov iz akvakulture, kadar je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine proizvodov, nabavljenih ali danih na trg,
– primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o delovanju Evropske unije,
– predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi v naslednjih primerih:
– če je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine zadevnih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg, 
– če je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce, 
b) opravljajo po SKD 2008 dejavnost N77 Dajanje v najem in zakup,
c) opravljajo naslednje dejavnosti iz področja F gradbeništvo po SKD 2008: 42.110 Gradnja cest, F42.120 Gradnja železnic in podzemnih železnic, F42.130 Gradnja mostov in predorov, F42.210 Gradnja objektov oskrbne infrastrukture za tekočine in pline, F42.220 Gradnja objektov oskrbne infrastrukture za elektriko in telekomunikacije, F42.910 Gradnja vodnih objektov, F42.990 Gradnja drugih objektov nizke gradnje, F43.110 Rušenje objektov, F43.120 Zemeljska pripravljalna dela, F43.130 Testno vrtanje in sondiranje, F43.342 Pleskarska dela, F43.390 Druga zaključna gradbena dela, F43.990 Druga specializirana gradbena dela,
d) opravljajo dejavnosti iz področja G trgovina po SKD 2008 (razen naslednjih dejavnosti iz področja trgovine, ki pa so upravičene: G45.200 Vzdrževanje in popravila motornih vozil, G45.400 Trgovina, vzdrževanje in popravila motornih koles, trgovina z njihovimi deli in opremo, G47.220 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z mesom in mesnimi izdelki, G47.761 Trgovina na drobno v cvetličarnah, G47.781 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z očali),
e) v primeru, da ima podjetje registrirano več dejavnosti, ni upravičeno do dodelitve sredstev za zgoraj navedene neupravičene dejavnosti, za ostale dejavnosti pa se lahko prijavi,
f) nimajo poravnanih zapadlih obveznosti do Mestne občine Krško ali do države (FURS itd.), v višini 50 EUR ali več na dan oddaje vloge,
g) so v postopku izvršbe zaradi neporavnanih obveznosti,
h) so v lastništvu ali solastništvu Mestne občine Krško,
i) so v skladu z določbami zakonodaje v postopku prenehanja, v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali postopku likvidacije,
j) so v skladu z zakonodajo o reševanju in prestrukturiranju družb v težavah,
k) so že ali še bodo za isti namen in iste upravičene stroške pridobila sredstva iz lokalnih, regionalnih, državnih ali mednarodnih javnih virov,
l) imajo podeljeno koncesijo.
3. Sredstva se lahko dodelijo upravičencem le za ukrepe, ki so se izvajali in bili plačani v razpisnem obdobju od poteka prejšnjega razpisnega roka do datuma, ki je določen za oddajo vlog (razen pri ukrepu B – sejmi, kjer so navedeni drugačni pogoji).
4. Posamezen upravičenec se lahko prijavi na več ukrepov (npr. za ukrep A in B in C), vendar na posamezen ukrep samo z eno vlogo. Za vsak ukrep mora oddati ločeno vlogo, vsako v svoji kuverti.
5. Sredstva za razvoj se dodeljujejo glede na vrsto instrumentov pomoči kot nepovratna sredstva na podlagi pomoči de minimis v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 z dne 13. decembra 2023 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (UL L, 2023/2831, 15. 12. 2023).
6. Skupni znesek pomoči de minimis, dodeljen enotnemu podjetju ne sme presegati 300.000,00 EUR v katerem koli obdobju zadnjih treh let, ne glede na obliko ali namen pomoči ter ne glede na to, ali se pomoč dodeli iz sredstev države, občine ali Unije.
7. Pomoč ne sme biti namenjena izvozu oziroma z izvozom povezane dejavnosti v tretje države ali države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoženimi količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo. Pomoč ne sme biti pogojena s prednostno rabe domačih proizvodov pred uvoženimi.
8. Pomoč de minimis se ne sme kumulirati z državno pomočjo v zvezi z istimi upravičenimi stroški ali državno pomočjo za isti ukrep za financiranje tveganja, če bi se s takšno kumulacijo presegla največja intenzivnost pomoči ali znesek pomoči.
9. Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831, se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1408/2013 in (EU) št. 717/2014 do ustrezne zgornje meje iz člena 3(2) Uredbe Komisije (EU) št. 2023/2831.
10. Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831, se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2832.
11. Pri davčnih zavezancih se pri upravičenih stroških upošteva neto vrednost računa (znesek davčne osnove brez DDV), pri tistih, ki niso davčni zavezanci se, pri upravičenih stroških upošteva bruto vrednost računa (z DDV). Neupravičeni stroški pri vseh prijaviteljih so: dajatve, ki jih predpisuje država npr. carina; špedicijske storitve, transportni, potni ali tovorni stroški, stroški embalaže, pakiranje, nakladanje, razkladanje, poštnina, dostava, montaža, priključitev, zavarovanje, nastanitev, gostinske storitve itd.
12. V primerih, ko se ugotovi, da sredstva niso bila delno ali v celoti porabljena za namen, za katerega so bila dodeljena ali so bila dodeljena na podlagi neresničnih podatkov ali je podjetnik prekršil druga določila pogodbe oziroma so bile ugotovljene druge nepravilnosti, je upravičenec dolžan vrniti pridobljena sredstva v enkratnem znesku skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi, ki se obračunavajo od dneva nakazila prejemniku ter izgubi pravico do pridobitve sredstev za naslednjih pet let.
13. V primerih, ko podjetje pridobiva sredstva iz občinskega proračuna, na podlagi tega javnega razpisa, omejitev poslovanja, ki se nanaša na 35. člen Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije, ne velja le pod pogojem, da se občinski svetnik Mestne občine Krško – funkcionar oziroma njegov družinski član (zakonec, otroci, posvojenci, starši, posvojitelji, bratje, sestre in osebe, ki s funkcionarjem živijo v skupnem gospodinjstvu ali v zunajzakonski skupnosti), ki je poslovodja, član poslovodstva ali zakoniti zastopnik oziroma če je več kot 5 % udeležen pri ustanoviteljskih pravicah, upravljanju ali kapitalu podjetja, izloči iz vseh faz odločanja o sklenitvi in izvedbi postopka dodeljevanja sredstev v javnem razpisu, kar bo razvidno tudi iz izjav in zapisnikov, ki se bodo v postopku javnega razpisa pripravili.
14. Prejemnik mora v primeru odobritve pomoči de minimis predpisano dokumentacijo hraniti še najmanj 10 let od datuma prejema pomoči.
– Posebni pogoji in merila za posamezne ukrepe:
A. Naložbe v nakup nove opreme in nematerialnih investicij
Namen ukrepa je spodbujanje investicijskih vlaganj v nakup nove proizvajalne in storitvene opreme za opravljanje dejavnosti za katero je podjetje registrirano in katero tudi dejansko opravlja ter nakup nematerialnih pravic (patenti, licence, tehnološko znanje) zaradi ustanovitve novega podjetja, razširitve obstoječega podjetja ali zaradi uvajanja novega proizvodnega oziroma storitvenega programa (bolj produktivne, racionalnejše, energetsko varčne in ekološko varnejše tehnologije, izboljševanje kakovosti proizvodov in storitev itd).
Pogoji za pridobitev sredstev:
– upravičenci so mikro in majhna podjetja ter samostojni podjetniki posamezniki, ki investirajo v nakup nove proizvajalne in storitvene opreme oziroma nematerialnih investicij (patenti, licence, tehnološko znanje),
– posamezen prijavitelj lahko prijavi maksimalno vrednost investicij v višini, ki je v javnem razpisu za tekoče leto predvidena za ta ukrep, v kolikor prijavi večjo vrednost investicij, se bo upoštevala samo maksimalna vrednost, ki je v razpisu predvidena za ta ukrep (max 125.000 EUR),
– investicija, ki je predmet subvencije, mora biti izvedena na območju mestne občine Krško in se mora ohraniti v mestni občini Krško vsaj 2 leti po končani investiciji oziroma se lahko pred iztekom tega obdobja nadomesti z novo sodobnejšo opremo za enako dejavnost,
– pomoč ne sme biti namenjena za nakup transportnih sredstev, ki so namenjena prevozu oseb in tovora v cestnem prometu,
– upoštevajo se le računi, pogodbe in dokazila o plačilu z datumi od poteka prejšnjega razpisnega roka do zadnjega datuma, ki je določen za oddajo vlog,
– posamezni upravičenec se lahko na ta ukrep prijavi samo z eno investicijo, ki predstavlja zaključeno celoto (kot ena investicija se upošteva eno osnovno sredstvo z eno inventarno številko).
Intenzivnost pomoči:
– v višini do 25 % upravičenih stroškov investicije,
– višina pomoči na posameznega upravičenca v tekočem koledarskem letu ne sme presegati 15 % od skupno razpisanih sredstev za ta ukrep (max 18.750 EUR).
Upravičeni stroški:
a) Stroški nakupa nove proizvajalne in storitvene opreme (upoštevajo se le stalna sredstva, ne drobni inventar), ki je namenjena za opravljanje dejavnosti za katero je podjetje registrirano in katero tudi dejansko opravlja:
– posamezna nabavna vrednost opreme je minimalno 3.000 EUR,
– oprema je lahko sestavljena iz več računov, v kolikor se nanašajo na isto osnovno sredstvo in skupna nabavna vrednost te opreme presega 3.000 EUR, pri tem mora biti nabavna vrednost posameznega računa najmanj 700 EUR,
– subvencije se ne dodeljujejo za nakup: telefonov in ostale telekomunikacijske opreme, televizij, pohištva (različne police, mize, stoli, omare, regali, pulti itd.), kopirnih strojev, igralnih avtomatov, promocijskih aktivnosti (npr. reklamnih tabel, panojev, spletnih strani itd.), opreme za varovanje in video nadzor, nepremičnin, šotorov, pergol, tend, pregradnih sten, cerad, kontejnerjev, zabojnikov, elektrokomunikacijske opreme in storitev, ogrevalne opreme, toplotnih črpalk, sanitarne opreme, klimatskih naprav, odsesovalnih sistemov, čistilnih naprav, sončnih elektrarn, sončnih kolektorjev, snežnih frez in plugov, prikolic, visokotlačnih čistilnih naprav, gradbenih in delovnih odrov; transportnih sredstev, ki so namenjena prevozu oseb in tovora v cestnem prometu; opreme, ki je sestavni del zgradbe in je vgrajena v objekt pri visoki gradnji (npr. dvigala, samozapiralna vrata, dimniki itd.) in nizki gradnji (npr. poligoni, platoji, igrišča itd.); prav tako se ne upoštevajo stroški za nakup in gradnjo nepremičnin. Mulčerji, kosilnice in drugi stroji za urejanje okolice niso upravičen strošek, razen če se podjetje ukvarja in ima registrirano dejavnost N81.300 Urejanje in vzdrževanje zelenih površin in okolice,
– v primeru leasinga se kot skupna vrednost investicije šteje celoten znesek nabavne vrednosti predmeta leasing pogodbe, ki je bila sklenjena v razpisnem obdobju, kot upravičen strošek za dodelitev subvencije pa se upoštevajo samo dejansko plačani obroki v tem razpisnem obdobju (samo glavnica, brez obresti), zato je potrebno priložiti amortizacijski načrt
b) Stroški nakupa nematerialnih pravic (patenti, licence, tehnološko znanje), ki imajo uradno potrdilo ali certifikat s strani pooblaščenih institucij
c) Nakup nove proizvajalne/storitvene opreme ali nematerialnih pravic je dovoljen le od tretjih oseb. V nasprotnem primeru ni upravičen strošek, kadar gre za nakup:
– med krvnimi sorodniki v ravni vrsti do vštetega drugega kolena (starši, stari starši, otroci, vnuki) ali stranski vrsti do vštetega tretjega kolena (bratje, sestre, nečaki, nečakinje, strici, tete), sorodniki po svaštvu do vštetega drugega kolena (tasti, tašče, zeti, snahe, očimi, mačehe, pastorski, pastorke, svak, svakinja), med zakoncema ali osebama, ki živijo v zunajzakonski skupnosti ter med oskrbovancem, posvojiteljem, posvojencem, rejnikom ali rejencem,
– med samostojnim podjetnikom in gospodarsko družbo, če je fizična oseba, ki je ustanovitelj s.p. tudi lastnica gospodarske družbe,
– med fizično osebo, ki je lastnik gospodarske družbe in to gospodarsko družbo,
– med povezanimi družbami, ki se skladno z določili veljavnega Zakona o gospodarskih družbah, štejejo za povezane družbe.
Merila in kriteriji za ocenjevanje vlog ukrepa A:
Merila in kriteriji za ocenjevanje so ovrednotena s točkami, ki so izhodišče za višino (%) sofinanciranja. V spodnji tabeli »Kategorija meril« so merila točkovanja, na podlagi katerih bo komisija vse vloge točkovala. Višina prejete pomoči bo odvisna od prejetega števila točk iz tabele »Kategorija meril« in razvrščena po naslednjih kriterijih:
Število točk
 % višine pomoči
od 41 do 50
25 %
od 36 do 40
23 %
od 31 do 35
20 %
od 26 do 30
18 %
od 21 do 25
15 %
od 16 do 20
13 %
od 11 do 15
10 %
od 5 do 10
7 %
0 točk
0 %
Sredstva se bodo glede na število doseženih točk procentualno (%) dodeljevala na podlagi zgornje tabele višine pomoči. V primeru, da bo razpoložljivih sredstev manj, kot je po razpisu upravičencev do sredstev, se bo zgornji procent višine pomoči vsem prejemnikom sorazmerno znižal.
Posamezna vloga lahko pri vsaki kategorijah meril dobi točke samo enkrat.
z. št.
Kategorije meril
Točke
1.
Vrsta investicije – nakup nove proizvajalne/storitvene opreme oziroma nematerialnih pravic zaradi:
1.1.
Ustanovitve novega podjetja oziroma postavitve novega obrata
17
1.2.
Razširitve dejavnosti in/ali uvedbe novega proizvoda ali storitve in/ali modernizacije proizvodnje z obstoječimi izdelki ali storitvami
15
2.
Trenutno število zaposlenih (s.p. se po zakonodaji ne šteje med zaposlene osebe)
2.1.
0 zaposlenih 
0
2.2.
od 1 do 5 zaposlenih
7
2.3.
od 6 do 10 zaposlenih
12
2.4.
11 in več zaposlenih
16
3.
Prejemnik sredstev Mestne občine Krško
3.1.
Podjetje ni še nikoli prejelo sredstev iz ukrepa A – investicije od Mestne občine Krško
12
3.2.
Podjetje je že prejelo sredstva iz ukrepa A – investicije od Mestne občine Krško
0
4.
Urejenost vloge
4.1.
Vsebina vloge je urejena po zaporedju, ki je določena pri zahtevani dokumentaciji
5
4.2.
Vsebina vloge ni urejena po zaporedju, ki je določena pri zahtevani dokumentaciji
0
Zahtevana dokumentacija:
a) Prijavni obrazci za ukrep A – investicije
b) Izjava za ukrep A o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev
c) Dokazilo o registraciji – fotokopija rednega izpisa iz poslovnega registra Slovenije, ki ne sme biti starejši od 3 mesecev od datuma prijave na razpis (lahko je elektronski izpis iz ePRS od AJPES-a)
d) Kopija potrdila od pristojne finančne uprave o plačanih zapadlih davčnih in drugih zakonskih ter poslovnih obveznostih, ki ne sme biti starejše od 30 dni od datuma prijave na razpis
e) Dokazila o izvedbi investicije in stroških, ki so nastali in bili plačani v razpisnem obdobju: kopije računov in kopije dokazil o plačanih računih (bančni izpis prometa na transakcijskem računu, iz katerega je jasno razvidno in označeno na kateri račun se nanaša), kupoprodajne pogodbe, pogodbe o nakupu patenta, licence itd. V primeru leasinga je potrebno priložiti amortizacijski načrt. Iz računov in pogodb mora biti razvidno za katero vrsto materialne oziroma nematerialne investicije se uveljavlja subvencija (natančna specifikacija materialov, opreme, serijska številka opreme itd.)
f) Podpisana vsaka stran vzorca pogodbe za ukrep A.
B. Promocija izdelkov in storitev na sejmih in razstavah
Namen ukrepa je spodbujanje sodelovanja podjetij na sejmih in razstavah v Sloveniji in v tujini, ki na ta način promovirajo razvoj svojih proizvodov in storitev potencialnim kupcem.
Pogoji za pridobitev sredstev:
– upravičenci so mikro in majhna podjetja ter samostojni podjetniki posamezniki, ki se udeležijo sejma ali razstave doma ali v tujini,
– upoštevajo se le računi, pogodbe in dokazila o plačilu z datumi od poteka prejšnjega razpisnega roka do zadnjega datuma, ki je določen za oddajo vlog (razen pri mednarodnih sejmih pri katerih je potrebno plačilo po predračunu z datumom, ki je pred tem razpisnim obdobjem, je lahko plačilo tudi pred razpisnim rokom, datum izvedbe sejma pa mora biti v tem razpisnem obdobju).
Intenzivnost pomoči:
– v višini do 50 % upravičenih stroškov promocijskih aktivnosti,
– višina pomoči na posameznega upravičenca v tekočem koledarskem letu ne sme presegati 20 % od skupno razpisanih sredstev za ta ukrep (max 1.000 EUR),
– intenzivnost pomoči iz prve in druge alineje je lahko višja, kadar ostanejo na tem ukrepu sredstva neporabljena, se lahko sorazmerno prerazporedijo med upravičence znotraj tega ukrepa do višine 70 % upravičenih stroškov.
Upravičeni stroški:
– stroški najema, postavitve in delovanje stojnice na določenem sejmu ali razstavi,
– stroški izdelave promocijskega materiala in stroški oglaševanja udeležbe na sejmu ali razstavi,
– ne upoštevajo se potni stroški, dnevnice, stroški prenočišč udeležencev na sejmu in prevozni stroški razstavnih eksponatov, stroški reprezentance.
Merila in kriteriji za ocenjevanje vlog ukrepa B:
Merila in kriteriji za ocenjevanje so ovrednotena s točkami, ki so izhodišče za višino (%) sofinanciranja. V spodnji tabeli »Kategorija meril« so merila točkovanja, na podlagi katerih bo komisija vse vloge točkovala. Višina prejete pomoči bo odvisna od prejetega števila točk iz tabele »Kategorija meril« in razvrščena po naslednjih kriterijih:
Število točk
 % višine pomoči
od 41 do 50
50 %
od 36 do 40
45 %
od 31 do 35
40 %
od 26 do 30
35 %
od 21 do 25
30 %
od 16 do 20
25 %
od 11 do 15
20 %
od 5 do 10
15 %
0 točk
0 %
Sredstva se bodo glede na število doseženih točk procentualno (%) dodeljevala na podlagi zgornje tabele višine pomoči. V primeru, da bo razpoložljivih sredstev manj, kot je po razpisu upravičencev do sredstev, se bo zgornji procent višine pomoči vsem prejemnikom sorazmerno znižal.
Posamezna vloga lahko pri vsaki kategorijah meril dobi točke samo enkrat.
z. št.
Kategorije meril
Točke
1.
Promocija izdelkov in storitev na sejmih in razstavah zaradi:
1.1.
Ustanovitve novega podjetja oziroma postavitve novega obrata
17
1.2.
Razširitve dejavnosti in/ali uvedbe novega proizvoda ali storitve in/ali modernizacije proizvodnje z obstoječimi izdelki ali storitvami
15
2.
Trenutno število zaposlenih (s.p. se po zakonodaji ne šteje med zaposlene osebe)
2.1.
0 zaposlenih 
0
2.2.
od 1 do 5 zaposlenih
7
2.3.
od 6 do 10 zaposlenih
12
2.4.
11 in več zaposlenih
16
3.
Prejemnik sredstev Mestne občine Krško
3.1.
Podjetje ni še nikoli prejelo sredstev iz ukrepa B-sejmi od Mestne občine Krško
12
3.2.
Podjetje je že prejelo sredstva iz ukrepa B-sejmi od Mestne občine Krško
0
4.
Urejenost vloge
4.1.
Vsebina vloge je urejena po zaporedju, ki je določena pri zahtevani dokumentaciji
5
4.2.
Vsebina vloge ni urejena po zaporedju, ki je določena pri zahtevani dokumentaciji
0
Zahtevana dokumentacija:
a) Prijavni obrazci za ukrep B – sejmi
b) Izjava za ukrep B o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev
c) Dokazilo o registraciji – fotokopija rednega izpisa iz poslovnega registra Slovenije, ki ne sme biti starejši od 3 mesecev od datuma prijave na razpis (lahko je elektronski izpis iz ePRS od AJPES-a)
d) Kopija potrdila od pristojne finančne uprave o plačanih zapadlih davčnih in drugih zakonskih ter poslovnih obveznostih, ki ne sme biti starejše od 30 dni od datuma prijave na razpis
e) Podroben vsebinski opis izvedenega promocijskega nastopa na posameznem sejmu ali razstavi (katerega sejma ali razstave ste se udeležili, razlogi za udeležbo, datum udeležbe, poročilo o izvedenem nastopu in promociji) in stroškovno razdelana konstrukcija nastalih stroškov (navedite specifikacijo posameznih promocijskih stroškov in računov brez DDV in z DDV, datume plačila računov, skupno vrednost vseh prijavljenih svetovanj brez DDV in z DDV)
f) Dokazila o izvedbi promocije na sejmih in razstavah ter stroških, ki so nastali in bili plačani v razpisnem obdobju: kopije računov in kopije dokazil o plačilu računov (bančni izpis prometa na transakcijskem računu, iz katerega je jasno razvidno in označeno na kateri račun se nanaša). Razen pri mednarodnih sejmih, pri katerih je potrebno plačilo po predračunu z datumom, ki je pred tem razpisnim obdobjem, je lahko plačilo tudi pred razpisnim rokom, datum izvedbe sejma pa mora biti v tem razpisnem obdobju
g) Podpisana vsaka stran vzorca pogodbe za ukrep B.
C. Posebno usposabljanje in dodatno izobraževanje
Namen ukrepa je spodbujanje podjetnikov in njihovih zaposlenih k posebnemu usposabljanju in dodatnemu izobraževanju, ki ga neposredno in v pretežni meri uporabljajo na trenutnem ali prihodnjem delovnem mestu delojemalca v podjetju, ki prejema pomoč in ki jim daje znanja, ki niso ali pa so zgolj v omejenem obsegu prenosljiva na druga podjetja ali delovna področja.
Pogoji za pridobitev sredstev:
– do sredstev so upravičena mikro in majhna podjetja ter samostojni podjetniki posamezniki, ki se udeležujejo posebnih usposabljanj in dodatnih izobraževanj,
– upoštevajo se le posebna usposabljanja in dodatna izobraževanja za razvoj registrirane dejavnosti podjetja, ki jo podjetje dejansko opravlja (seminarji, posveti, tečaji uporabe nove tehnologije, strojev, orodij, demonstracijske predstavitve, specialistična izobraževanja in izpiti, določeni preizkusi znanja po sekcijah), izločena pa so osnovna izobraževanja, ki so sestavni del srednjih in poklicnih šol ter fakultet (pridobitev določene stopnje izobrazbe),
– upoštevajo se le izobraževanja, ki jih izvajajo podjetja oziroma izobraževalne inštitucije, katerim je osnovna dejavnost izobraževanje (npr. podjetje ni upravičeno do sredstev tega ukrepa za izvedeno usposabljanje ali izobraževanje, kot je npr. davčno usposabljanje, ki jim ga izvede podjetje, ki se ukvarja z računovodstvom ali podjetju vodi poslovne knjige),
– upoštevajo se le računi, pogodbe in dokazila o plačilu z datumi od poteka prejšnjega razpisnega roka do zadnjega datuma, ki je določen za oddajo vlog,
– posamezni upravičenec se lahko na ta ukrep prijavi z največ petimi izobraževanji.
Intenzivnost pomoči:
– v višini do 50 % upravičenih stroškov posebnih usposabljanj in dodatnih izobraževanj,
– višina pomoči na posameznega upravičenca v tekočem koledarskem letu ne sme presegati 20 % od skupno razpisanih sredstev za ta ukrep (max 3.200 EUR),
– intenzivnost pomoči iz prve in druge alineje je lahko višja, kadar ostanejo na tem ukrepu sredstva neporabljena, se lahko sorazmerno prerazporedijo med upravičence znotraj tega ukrepa do višine 70 % upravičenih stroškov.
Upravičeni stroški:
– stroški predavatelja, stroški udeležencev, kotizacije, stroški najema prostorov in opreme, stroški spletnih izobraževanj in seminarjev,
– ne upoštevajo se potni stroški, dnevnice in stroški prenočišč predavateljev in udeležencev.
Merila in kriteriji za ocenjevanje vlog ukrepa C:
Merila in kriteriji za ocenjevanje so ovrednotena s točkami, ki so izhodišče za višino (%) sofinanciranja. V spodnji tabeli »Kategorija meril« so merila točkovanja, na podlagi katerih bo komisija vse vloge točkovala. Višina prejete pomoči bo odvisna od prejetega števila točk iz tabele »Kategorija meril« in razvrščena po naslednjih kriterijih:
Število točk
 % višine pomoči
od 41 do 50
50 %
od 36 do 40
45 %
od 31 do 35
40 %
od 26 do 30
35 %
od 21 do 25
30 %
od 16 do 20
25 %
od 11 do 15
20 %
od 5 do 10
15 %
0 točk
0 %
Sredstva se bodo glede na število doseženih točk procentualno (%) dodeljevala na podlagi zgornje tabele višine pomoči. V primeru, da bo razpoložljivih sredstev manj, kot je po razpisu upravičencev do sredstev, se bo zgornji procent višine pomoči vsem prejemnikom sorazmerno znižal.
Posamezna vloga lahko pri kategorijah meril pod zap. št. 2., 3. in 4 dobi točke samo enkrat. Pri merilih pod zap. št 1 lahko izberete več možnosti, vendar vloga dobi točke le enkrat – komisija bo upoštevala kategorijo z največ točkami.
z. št.
Kategorije meril
Točke
1.
Posebno usposabljanje in dodatno izobraževanje zaradi:
1.1.
Ustanovitve novega podjetja oziroma postavitve novega obrata
17
1.2.
Razširitve dejavnosti in/ali uvedbe novega proizvoda ali storitve in/ali modernizacije proizvodnje z obstoječimi izdelki ali storitvami
15
1.3.
Z zakoni ali drugimi predpisi obvezna izobraževanja oziroma usposabljanja 
10
2.
Trenutno število zaposlenih (s.p. se po zakonodaji ne šteje med zaposlene osebe)
2.1.
0 zaposlenih 
0
2.2.
od 1 do 5 zaposlenih
7
2.3.
od 6 do 10 zaposlenih
12
2.4.
11 in več zaposlenih
16
3.
Prejemnik sredstev Mestne občine Krško
3.1.
Podjetje ni še nikoli prejelo sredstev iz ukrepa C-izobraževanje od MO Krško
12
3.2.
Podjetje je že prejelo sredstva iz ukrepa C-izobraževanje od Mestne občine Krško
0
4.
Urejenost vloge
4.1.
Vsebina vloge je urejena po zaporedju, ki je določena pri zahtevani dokumentaciji
5
4.2.
Vsebina vloge ni urejena po zaporedju, ki je določena pri zahtevani dokumentaciji
0
Zahtevana dokumentacija:
a) Prijavni obrazci za ukrep C – izobraževanje
b) Izjava za ukrep C o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev
c) Dokazilo o registraciji – fotokopija rednega izpisa iz poslovnega registra Slovenije, ki ne sme biti starejši od 3 mesecev od datuma prijave na razpis (lahko je elektronski izpis iz ePRS od AJPES-a)
d) Kopija potrdila od pristojne finančne uprave o plačanih zapadlih davčnih in drugih zakonskih ter poslovnih obveznostih, ki ne sme biti starejše od 30 dni od datuma prijave na razpis
e) Podroben vsebinski opis izvedenih usposabljanj in izobraževanj (vrsta izobraževanja oziroma usposabljanja, izvajalec izobraževanja oziroma usposabljanja, število udeležencev, poimenski seznam udeležencev in delovno mesto v podjetju, razlogi za udeležbo na izobraževanju oziroma usposabljanju) ter stroškovno razdelana konstrukcija izvedenega izobraževanja ali usposabljanja (navedite specifikacijo posameznih stroškov in računov brez DDV in z DDV, datume plačila računov, skupno vrednost vseh prijavljenih izobraževanj brez DDV in z DDV)
f) Dokazila o izvedbi usposabljanj oziroma izobraževanj in stroških, ki so nastali in bili plačani v razpisnem obdobju: kopije računov in kopije dokazil o plačilu računov (bančni izpis prometa na transakcijskem računu, iz katerega je jasno razvidno in označeno na kateri račun se nanaša), potrdila o opravljenem izobraževanju oziroma vabilo in program posameznega izobraževanja oziroma usposabljanja (v kolikor za izvedeno izobraževanje ne izdajajo potrdil)
g) Podpisana vsaka stran vzorca pogodbe za ukrep C.
D. Spodbujanje delovanja strokovnih društev in združenj na področju podjetništva
Namen ukrepa je spodbujanje delovanja neprofitnih strokovnih društev in združenj na področju podjetništva, ki se ukvarjajo z nepridobitno dejavnostjo in se udeležujejo ali organizirajo najrazličnejše aktivnosti za podjetnike (strokovne konference, predavanja, simpozije, seminarje, posvete itd.), ker je izmenjava in posredovanje različnih znanj, izkušenj in mnenj zelo pomembna za izboljšanje uspešnosti in učinkovitosti podjetniškega okolja ter dviguje kompetentnost udeležencev.
Pogoji za pridobitev sredstev:
– društvo oziroma združenje mora biti registrirano na podlagi Zakona o društvih,
– društvo oziroma združenje mora imeti sedež v mestni občini Krško in opravljati dejavnost na območju mestne občine Krško,
– društvo ali združenje se ne sme ukvarjati s pridobitno dejavnostjo,
– sofinancirajo se programske aktivnosti društva, ki so se izvajale v razpisnem obdobju,
– upoštevajo se le računi in dokazila o plačilu z datumi od poteka prejšnjega razpisnega roka do zadnjega datuma, ki je določen za oddajo vlog.
Intenzivnost pomoči:
– v višini do 40 % upravičenih stroškov za posamezen namen,
– višina pomoči na posameznega upravičenca v tekočem koledarskem letu, ne sme presegati 25 % od skupno razpisanih sredstev za ta ukrep (max 1.000 EUR).
Upravičeni stroški:
– stroški strokovnih konferenc, predavanj, simpozijev, seminarjev, posvetov, srečanj, izobraževanj, stroški udeležb na sejmih in razstavah, promocijske aktivnosti (gradiva, medijsko obveščanje),
– neupravičeni stroški: stroški občnega zbora, zbora članov društva ipd., koledarji itd.
Merila in kriteriji za ocenjevanje vlog ukrepa D:
Merila in kriteriji za ocenjevanje so ovrednotena s točkami, ki so izhodišče za višino (%) sofinanciranja. V spodnji tabeli »Kategorija meril« so merila točkovanja, na podlagi katerih bo komisija vse vloge točkovala. Višina prejete pomoči bo odvisna od prejetega števila točk iz tabele »Kategorija meril« in razvrščena po naslednjih kriterijih:
Število točk
 % višine pomoči
od 21 do 25
40 %
od 16 do 20
35 %
od 11 do 15
30 %
od 5 do 10
25 %
0 točk
0 %
Sredstva se bodo glede na število doseženih točk procentualno (%) dodeljevala na podlagi zgornje tabele višine pomoči. V primeru, da bo razpoložljivih sredstev manj, kot je po razpisu upravičencev do sredstev, se bo zgornji procent višine pomoči vsem prejemnikom sorazmerno znižal.
Posamezna vloga lahko pri vsaki kategoriji meril dobi točke samo enkrat.
z. št.
Kategorije meril
Točke
1.
Število članov društva
1.1.
Število članov društva do 50 
5
1.2.
Število članov društva od 51–100 
10
1.3.
Število članov društva od 101 in več 
15
2.
Prejemnik sredstev Mestne občine Krško
2.1.
Društvo ni še nikoli prejelo sredstev iz ukrepa D-društva od Mestne občine Krško
5
2.2.
Društvo je že prejelo sredstva iz ukrepa D-društva od Mestne občine Krško
0
3.
Urejenost vloge
3.1.
Vsebina vloge je urejena po zaporedju, ki je določena pri zahtevani dokumentaciji
5
3.2.
Vsebina vloge ni urejena po zaporedju, ki je določena pri zahtevani dokumentaciji
0
Zahtevana dokumentacija:
a) Prijavni obrazci za ukrep D – strokovna društva in združenja
b) Izjava za ukrep D o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev
c) Kopija zadnje odločbe od Upravne enote o vpisu društva v register društev, ki odraža zadnje dejansko stanje
d) Kopija potrdila od pristojne finančne uprave o plačanih zapadlih davčnih in drugih zakonskih in poslovnih obveznostih, ki ne sme biti starejše od 30 dni od datuma prijave na razpis
e) Vsebinsko in finančno poročilo o izvedenih programskih aktivnosti, ki so se izvajale v razpisnem obdobju (opis aktivnosti, razdelan stroškovnik – specifikacija posameznih stroškov in računov, skupna vrednost vseh stroškov po posameznih aktivnostih, datum plačila računov)
f) Dokazila o izvedenih programskih aktivnosti društva oziroma združenja ter stroških, ki so nastali in bili plačani v razpisnem obdobju: kopije računov in dokazil o plačilu računov (bančni izpis prometa na transakcijskem računu, iz katerega je jasno razvidno in označeno na kateri račun se nanaša)
g) Podpisana vsaka stran vzorca pogodbe za ukrep D.
V. Vsebina vloge
Za vsak posamezen ukrep je na razpolago ločena razpisna dokumentacija. Vloga za posamezen ukrep je popolna, če vlagatelj do predpisanega roka za oddajo vlog v javnem razpisu, predloži pravilno izpolnjeno zahtevano dokumentacijo, ki je navedena pri vsakem posameznem ukrepu posebej. Vsebina vloge mora biti urejena po zaporedju, ki je določena pri zahtevani dokumentaciji.
Poleg zahtevane dokumentacije, ki je navedena pri vsakem ukrepu posebej, lahko Mestna občina Krško ali strokovna komisija naknadno zahteva še predložitev drugih dokumentov, kot dokazilo o resničnosti navedb v vlogi in priloženih obrazcih.
Zahtevana dokumentacija, ki bo prispela na javni razpis, je zaupne narave in bo uporabljena izključno v postopku odločanja o dodelitvi sredstev po tem razpisu. Člani strokovne komisije se zavežejo, da bodo podatke varovali kot zaupne in jih bodo uporabili izključno za namene ocenjevanja.
VI. Rok za oddajo vlog in način prijave
Vloge s predpisano dokumentacijo po tem razpisu morajo prispeti najkasneje do torka 24. 9. 2024 na naslov: Mestna občina Krško, Oddelek za gospodarske dejavnosti, CKŽ 14, 8270 Krško. Upošteva se, da je prijava prispela pravočasno, če je bila zadnji dan roka za oddajo vlog oddana na pošti s priporočeno pošiljko (velja datum poštnega žiga) ali do 15. ure oddana v glavni pisarni Mestne občine Krško.
Vloge je potrebno oddati za vsak posamezen ukrep posebej v ločeni kuverti. Pri temobvezno uporabite obrazec kuverte, ki ga v razpisni dokumentaciji izrežite, izpolnite in nalepite na prvo stran zaprte kuverte. Pisne vloge morajo biti poslane v zaprtih kuvertah, opremljene z naslovom pošiljatelja in označene za vsak ukrep posebej z oznako:
A. » Ne odpiraj – vloga za javni razpis MG, A – investicije, 302-4/2024 O403«
B. » Ne odpiraj – vloga za javni razpis MG, B – sejmi, 302-5/2024 O403«
C. » Ne odpiraj – vloga za javni razpis MG, C – izobraževanja, 302-6/2024 O403«
D. » Ne odpiraj – vloga za javni razpis MG, D – društva, 302-7/2024 O403«.
VII. Odpiranje in obravnava vlog:
1. Vloge bo odpirala in ocenjevala ter pripravila predlog prejemnikov sredstev strokovna komisija, ki jo z odločbo imenuje župan.
2. Odpiranje prejetih vlog bo opravila strokovna komisija v roku 8 delovnih dni po razpisnem roku na Mestni občini Krško. Odpiranje vlog ne bo javno.
3. Vlagatelje nepopolnih vlog bo komisija v roku 8 delovnih dni od odpiranja vlog pozvala, da jih dopolnijo. Nepopolna vloga, ki jo predlagatelj v navedenem roku ne bo dopolnil, se zavrže. Vloge, ki bodo pravočasno dopolnjene, vendar neustrezno, bodo zavrnjene.
4. Prepozno prejete vloge se zavržejo, neutemeljene pa zavrnejo (vloge, ki ne ustrezajo in ne izpolnjujejo razpisnih pogojev in meril).
5. Strokovna komisija bo po odpiranju vlog z ogledom na terenu vzorčno preverila resničnost podatkov.
6. Vse pravočasno prispele in popolne vloge bo strokovna komisija ocenjevala na podlagi Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za spodbujanje razvoja malega gospodarstva v občini Krško ter pogojev in meril, ki so sestavni del tega javnega razpisa.
7. Na podlagi predloga prejemnikov sredstev, ki ga pripravi komisija, občinska uprava s sklepom sprejme odločitev o izboru prejemnikov sredstev in višini dodeljenih sredstev.
8. Občina bo s prejemniki sredstev sklenila pogodbo, v kateri se opredelijo medsebojne obveznosti. Prejemnikom bodo sredstva nakazana 30 dan od prejema podpisane pogodbe na Mestni občini Krško.
VIII. Rok, v katerem bodo potencialni prejemniki obveščeni o izidu razpisa
Na podlagi predloga komisije odloča o dodelitvi oziroma nedodelitvi sredstev občinska uprava s sklepom v roku 60 dni po izteku razpisnega roka. Istočasno bodo prejemniki pozvani tudi k podpisu pogodb. Če prejemnik v roku osmih dni od prejema sklepa ne vrne podpisane pogodbe se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev.
Zoper sklep je dovoljena pritožba na župana Mestne občine Krško v roku 8 dni od prejema sklepa. Pritožnik mora natančno opredeliti razloge zaradi katerih je pritožba vložena. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljena merila za ocenjevanje vlog. Pritožba se poda pisno priporočeno po pošti, pisno neposredno ali ustno na zapisnik. O pritožbi odloči župan, njegova odločitev je dokončna.
IX. Informacije: razpisna dokumentacija je od dneva objave v Uradnem listu RS do izteka prijavnega roka dosegljiva na spletni strani Mestne občine Krško www.krsko.si v rubriki javni razpisi ali pa jo lahko zainteresirani dvignejo v času uradnih ur na Oddelku za gospodarske dejavnosti Mestne občine Krško. Dodatne informacije v zvezi z javnim razpisom posreduje Irena Mesinger, tel. 07/49-81-292, e-mail: irena.mesinger@krsko.si, uradne dni od 8. do 11. ure.
Mestna občina Krško 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti