Uradni list

Številka 67
Uradni list RS, št. 67/2024 z dne 9. 8. 2024
Uradni list

Uradni list RS, št. 67/2024 z dne 9. 8. 2024

Kazalo

Št. 6220-1/2024-3340-51 Ob-2707/24, Stran 2007
Na podlagi:
– Uredbe 2021/1060/EU Evropskega parlamenta in Sveta z dne 24. junija 2021 o določitvi skupnih določb o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu plus, Kohezijskem skladu, Skladu za pravični prehod in Evropskem skladu za pomorstvo, ribištvo in akvakulturo ter finančnih pravil zanje in za Sklad za azil, migracije in vključevanje, Sklad za notranjo varnost in Instrument za finančno podporo za upravljanje meja in vizumsko politiko (UL L št. 231 z dne 30. 6. 2021, str. 159), z vsemi spremembami;
– Uredbe (EU) 2021/1058 Evropskega parlamenta in Sveta o Evropskem skladu za regionalni razvoj in Kohezijskem skladu (UL L št. 231 z dne 30. 6. 2021, str. 60), z vsemi spremembami;
– Listine Evropske unije o temeljnih pravicah (UL C št. 202 z dne 7. 6. 2016, str. 389);
– Konvencije Združenih narodov o pravicah invalidov, objavljene na spletni strani: https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/86045;
– Partnerskega sporazuma med Slovenijo in Evropsko komisijo za obdobje 2021–2027 št. CCI2021SI16FFPA001 z dne 12. 9. 2022;
– Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 v Sloveniji št. CCI 2021SI16FFPR001 z dne 12. 12. 2022, različica 4.2.2;
– Meril za izbor operacij v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 v Sloveniji, Ministrstvo za kohezijo in regionalni razvoj Republike Slovenije (februar 2024);
– Zakona o Vladi Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 24/05 – uradno prečiščeno besedilo, 109/08, 38/10 – ZUKN, 8/12, 21/13, 47/13 – ZDU-1G, 65/14, 55/17 in 163/22);
– Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št. 113/05 – uradno prečiščeno besedilo, 89/07 – odl. US, 126/07 – ZUP-E, 48/09, 8/10 – ZUP-G, 8/12 – ZVRS-F, 21/12, 47/13, 12/14, 90/14, 51/16, 36/21, 82/21, 189/21, 153/22 in 18/23);
– Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13 in 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18, 195/20 – odl. US, 18/23 – ZDU-1O in 76/23);
– Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2024 in 2025 (ZIPRS2425) (Uradni list RS, št. 150/22, 65/23, 76/23 – ZJF-I, 97/23 in 123/23 – ZIPRS2425);
– Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo, 158/20, 3/22 – ZDeb in 16/23 – ZZPri);
– Uredbe o izvajanju uredb (EU) in (Euratom) na področju izvajanja evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 za cilj naložbe za rast in delovna mesta (Uradni list RS, št. 21/23);
– Zakona o varstvu kulturne dediščine (Uradni list RS, št. 16/08, 123/08, 8/11 – ORZVKD39, 90/12, 111/13, 32/16, 21/18 – ZNOrg in 78/23 – ZUNPEOVE);
– Proračuna Republike Slovenije za leto 2024 (Uradni list RS, št. 150/22 in 123/23);
– Spremembe proračuna Republike Slovenije za leto 2024 (Uradni list RS, št. 123/23);
– Proračuna Republike Slovenije za leto 2025 (Uradni list RS, št. 123/23);
– Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP, 149/22 in 106/23);
– Odločitve o podpori Ministrstva za kohezijo in regionalni razvoj Republike Slovenije v vlogi organa upravljanja za strukturna sklada in kohezijski sklad, št. V00153-1/MK/0 za javni razpis za izbor operacij »Trajnostne obnove in oživljanja kulturnih spomenikov v lasti občin ter vključevanje kulturnih doživetij v slovenski turizem – kohezijska regija Vzhodna Slovenija« z dne 29. 7. 2024
Republika Slovenija, Ministrstvo za kulturo, Maistrova ulica 10, 1000 Ljubljana, objavlja
javni razpis 
za izbor operacij »Trajnostne obnove in oživljanja kulturnih spomenikov v lasti občin ter vključevanje kulturnih doživetij v slovenski turizem – kohezijska regija Vzhodna Slovenija (oznaka JR-EKP-KS 2025-28)« 
1 Ime oziroma sedež posredniškega telesa oziroma izvajalca javnega razpisa za izbor operacij (v nadaljnjem besedilu: javni razpis), ki izvede vse postopke, potrebne za dodelitev sredstev: Republika Slovenija, Ministrstvo za kulturo, Maistrova ulica 10, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo).
2 Predmet, namen in cilj javnega razpisa
Naložbo sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija. Javni razpis se izvaja v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 v Sloveniji, cilja politike 4: Bolj socialna in vključujoča Evropa za izvajanje evropskega stebra socialnih pravic, prednostne naloge 8: Trajnostna turizem in kultura, specifičnega cilja RSO4.6: Krepitev vloge kulture in trajnostnega turizma pri gospodarskem razvoju, socialni vključenosti in socialnih inovacijah (ESRR). Operacija v okviru tega javnega razpisa je projekt izbranega prijavitelja.
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje projektov obnove in oživljanja kulturnih spomenikov v izključni lasti občin na območju kohezijske regije Vzhodna Slovenija, ki bodo poleg investicije v obnovo kulturnega spomenika vključevali tudi dejavnosti za spodbujanje in oplemenitenje (kulturnega) turizma ter dejavnosti za spodbujanje dostopnosti do dediščine za vse državljane in obiskovalce, tudi za osebe z različnimi nezmožnostmi.
Predmet razpisa so kulturni spomeniki, ki so bili razglašeni do vključno dneva objave tega razpisa.
Predmet razpisa niso:
– kulturni spomeniki, ki so v postopku denacionalizacije ali v kakršnem koli drugem postopku, v katerem se obravnava vprašanje lastništva,
– objekti in grajene površine znotraj naselbinskih, krajinskih in arheoloških spomenikov, ki sami niso razglašeni za kulturni spomenik,
– dediščina, ki je razglašena za kulturni spomenik z začasno razglasitvijo,
– dediščina, za katero je odlok o razglasitvi začel veljati po objavi tega razpisa.
Projekt mora biti ekonomsko nedeljiva celota dejavnosti, ki izpolnjujejo natančno določeno (tehnično-tehnološko) funkcijo in imajo jasno opredeljene cilje, skladne z javnim razpisom in razpisno dokumentacijo. Projekt mora imeti vnaprej določeno trajanje, ki je omejeno z datumom začetka in konca.
Namen razpisa je spodbujanje manjših projektov za obnovo, ohranjanje in oživljanje kulturnih spomenikov v izključni lasti občin z multiplikativnim učinkom na gospodarski in turistični razvoj.
Cilj javnega razpisa z vidika Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 v Sloveniji je prispevati k specifičnemu cilju prednostne naloge 8: Trajnostna turizem in kultura, specifičnega cilja RSO4.6: Krepitev vloge kulture in trajnostnega turizma pri gospodarskem razvoju, socialni vključenosti in socialnih inovacijah.
Cilji razpisa so:
– spodbuditi različno uporabo in ponovno uporabo spomenikov kot najpomembnejše kulturne dediščine ter izkoristiti njihove potenciale;
– izboljšati dostopnost do spomenikov kot najpomembnejše kulturne dediščine (tako fizično kot digitalno);
– izboljšati kakovost življenja z ohranjanjem dediščine in spodbujanjem kulturnih dejavnosti.
V ta namen se spremljajo naslednji kazalniki učinka in rezultata:
– kazalnik učinka: RCO77: Število kulturnih in turističnih krajev, ki so prejeli podporo1
1 Po Uredbi 2021/1058/EU: Number of cultural and tourism sites supported.
(kot kazalnik učinka se spremlja število kulturnih spomenikov, ki bodo podprti),
– kazalnik rezultata: RCR77: Obiskovalci kulturnih in turističnih krajev, ki so prejeli podporo2
2 Po Uredbi 2021/1058/EU: Visitors of cultural and tourism sites supported.
(kot kazalnik rezultata se spremlja število obiskovalcev kulturnih spomenikov, ki bodo podprti).
3 Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
3.1 Upravičeni prijavitelji
Upravičenci do sredstev razpisa so občine iz kohezijske regije Vzhodna Slovenija, ki so izključne lastnice ali imetnice stavbne pravice kulturnih spomenikov, ki so predmet razpisa, in nastopajo kot investitorji.
Ministrstvo bo lastninsko in stavbno pravico kulturnega spomenika, ki je predmet javnega razpisa, preverilo v zemljiški knjigi. Če se podatki v vlogi ne ujemajo s podatki v zemljiški knjigi, bo ministrstvo vlagatelja pozvalo k dopolnitvi vloge z ustreznimi dokazili o obstoju pravice.
Dokazilo: podatki o prijavitelju v prijavnem obrazcu, kopija dokazila o obstoju lastninske oziroma stavbne pravice (če je potrebno).
3.2 Finančni pogoji za prijavo
3.2.1 Ocenjena vrednost projekta je lahko od 500.000 do 1.000.000 EUR brez DDV.
Dokazilo: podatki v prijavnem obrazcu (finančna konstrukcija projekta) in predračuni.
3.2.2 S sredstvi tega javnega razpisa se lahko sofinancira 100 odstotkov upravičenih stroškov projekta (nepovratna sredstva) in do največ 1.000.000,00 EUR brez DDV.
Prijavitelj mora za utemeljitev vrednosti upravičenih stroškov gradbeno-obrtniških in instalacijskih (v nadaljnjem besedilu: GOI) del priložiti idejni projekt (v nadaljnjem besedilu: IDP), izdelan v skladu z določili v razpisni dokumentaciji (navodila in pojasnila za prijavitelje), s podrobnim popisom del s količinami in predračunom. Popisu za gradbena in obrtniška dela se ločeno doda ocena investicije za strojne in elektro instalacije. Za sklop instalacijskih del je zaželen popis, razčlenjen na osnovne sklope, ali podroben popis. Ocena investicije ima rekapitulacijo GOI del. IDP mora potrditi odgovorni konservator ali vodja (območne enote) Zavoda za varstvo kulturne dediščine Slovenije (v nadaljnjem besedilu: ZVKDS).
Dokazilo: podatki v prijavnem obrazcu, IDP s podrobnim popisom del s količinami in predračunom, potrjen od pripravljavca in odgovornega konservatorja ali vodje (območne enote) ZVKDS.
Prijavitelj mora za utemeljitev vrednosti upravičenih stroškov drugih del (»mehke vsebine«, oprema in drugo) priložiti predračun, datiran v letu 2023 ali 2024, ki mora biti potrjen od izvajalca oziroma pripravljavca. Potrditev ZVKDS ni potrebna.
Dokazilo: predračun, datiran v letu 2023 ali 2024, skladen s predmetom projekta/operacije in potrjen od izvajalca oziroma pripravljavca.
3.2.3 Prijavljen projekt mora imeti zaprto finančno konstrukcijo, kar pomeni, da mora imeti prijavitelj v celoti zagotovljena sredstva za izvedbo projekta, upoštevaje tudi sredstva iz tega razpisa in omejitve vrednosti iz prejšnje točke. Če kateri od drugih virov, ki jih prijavitelj v finančni konstrukciji predvideva, dejansko ne bo pridobljen oziroma ne bo pridobljen v načrtovani višini, mora sredstva zagotoviti prijavitelj iz lastnih virov. Če so v finančno konstrukcijo vključena druga javna sredstva, mora prijavitelj predložiti pogodbo ali zavezujoče izjave javnih institucij o zagotovitvi sofinancerskih sredstev.
Dokazilo: podatki v prijavnem obrazcu (finančna konstrukcija projekta), podpisane pogodbe ali zavezujoče izjave javnih institucij o zagotovitvi sofinancerskih sredstev (če so vključena v finančno konstrukcijo).
3.3 Drugi pogoji za prijavo
3.3.1 Projekt mora biti skladen z namenom, ciljem in predmetom javnega razpisa ter s cilji Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027.
3.3.2 Projekt, ki se je začel pred 1. januarjem 2021 ali pa je bil končan do datuma objave javnega razpisa, ni upravičen do sofinanciranja.
Dokazilo: podatki v prijavnem obrazcu.
3.3.3 Projekt mora biti končan v najkrajšem mogočem roku oziroma najpozneje do 31. oktobra 2028. Do tega datuma mora biti projekt fizično in finančno končan, kar pomeni, da morajo biti opravljene vse predvidene naloge in dela v skladu s projektno in investicijsko dokumentacijo ter mora biti oddan zahtevek za izplačilo pogodbenih sredstev z obračunsko dokumentacijo, uporabnim dovoljenjem, končnim poročilom in dokazilom o plačilu.
Dokazilo: podatki v prijavnem obrazcu.
3.3.4 Cilji in kazalniki projekta morajo biti jasno opredeljeni in morajo prispevati k ciljem Strategije kulturne dediščine 2020–2023 (povezava na spletno stran dokumenta: https://www.gov.si/assets/ministrstva/MK/DEDISCINA/STRAT_KD_2019.pdf), Strategije slovenskega turizma 2022–2028 (povezava na spletno stran dokumenta: https://www.gov.si/assets/ministrstva/MGTS/Dokumenti/DTUR/Nova-strategija-2022-2028/Strategija-slovenskega-turizma-2022-2028-dokument.pdf).
Dokazilo: podatki v prijavnem obrazcu.
3.3.5 Nosilec dejavnosti, ki bo potekala v kulturnem spomeniku, mora predložiti program dela oziroma upravljanja za pet let, ki vključuje tudi opis vključenosti kulturnih dejavnosti v spomeniku v lokalno turistično ponudbo. Če nosilec dejavnosti ni občina, mora biti med nosilcem/nosilci dejavnosti in občino sklenjena pogodba o poslovnem sodelovanju oziroma mora biti iz ustanovitvenega akta javnega zavoda, če je nosilec dejavnosti občinski javni zavod, razvidno, da je ustanoviteljica javnega zavoda občina, ki se prijavlja na razpis. Sestavni del programa dela oziroma upravljanja mora biti tudi analiza finančne vzdržnosti projekta kot prikaz, da bo za projekt vsako leto na voljo dovolj denarnih sredstev, ki bodo omogočila stalno kritje izdatkov za financiranje dejavnosti v celotnem (petletnem) referenčnem obdobju po koncu projekta.
Dokazilo: program dela oziroma upravljanja in pogodba o poslovnem sodelovanju oziroma ustanovitveni akt javnega zavoda (če je potrebno).
3.3.6 Projekt mora biti uvrščen v veljavni načrt razvojnih programov (v nadaljnjem besedilu: NRP) občine (tretji del aktualnega proračuna občine). Naziv projekta in viri financiranja morajo biti v investicijskem dokumentu, v vlogi in v proračunu (v NRP) enaki. Če naziv in/ali viri niso enaki, mora prijavitelj priložiti izjavo, da bo do prvega zahtevka za izplačilo uskladil NRP. Prijavitelj mora predložiti:
A) kopijo veljavnega akta (odloka) o proračunu občine, podpisano od odgovorne osebe prijavitelja. V primeru začasnega financiranja mora občina priložiti proračun preteklega leta;
B) kopijo izpisa NRP (tretji del proračuna), in sicer stran z jasno označeno vrstico projekta, ki je predmet prijave, podpisano od odgovorne osebe prijavitelja;
C) izpolnjen Obrazec št. 3 »Podatki o projektih v načrtu razvojnih programov«. V primeru začasnega financiranja mora občina priložiti izpolnjen obrazec št. 3 proračuna preteklega leta.
Dokazilo:
– kopija veljavnega akta (odloka) o proračunu občine,
– kopija izpisa strani NRP (tretji del proračuna), in sicer stran z jasno označeno vrstico projekta, ki je predmet prijave,
– kopija izpolnjenega Obrazca št. 3 »Podatki o projektih v načrtu razvojnih programov«,
– izjava o uskladitvi NRP (če podatki niso usklajeni).
3.3.7 Prijavitelj mora imeti izdelano investicijsko dokumentacijo za projekt, v obsegu in v skladu z določili Uredbe o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ (Uradni list RS, št. 60/06, 54/10 in 27/16). Investicijska dokumentacija mora biti s pisnim sklepom potrjena od pristojnega organa prijavitelja. Prijavitelj mora predložiti:
A) kopijo investicijske dokumentacije, izdelane v skladu z določili Uredbe o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ;
B) kopijo pisnega sklepa o potrditvi investicijske dokumentacije od pristojnega organa prijavitelja.
Kadar prijavitelj kandidira za sofinanciranje dela celotne investicije (faza) in k vlogi priloži investicijski dokument za celotno investicijo, mora biti v investicijskem dokumentu jasno in nedvoumno ločeno prikazan del, s katerim kandidira na razpisu (ločeno mora biti prikazana ocena investicijskih stroškov – po stalnih in tekočih cenah, upravičeni in preostali stroški, terminski načrt izvajanja, finančna konstrukcija ter analiza stroškov in koristi).
Iz investicijskega dokumenta projekta mora biti razvidno, da je zasnova prenove v skladu s »Ključnimi načeli za prenovo stavb do let 2030 in 2050«, navedenimi v Sporočilu Komisije z naslovom Val prenove za Evropo – ekologizacija stavb, ustvarjanje delovnih mest, izboljšanje življenj (COM(2020) 662 final – povezava na dokument: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/ALL/?uri=CELEX:52020DC0662), in sicer, da projekt spoštuje estetiko in arhitekturno kakovost (pri prenovi spoštuje načela zasnove, obrti, ohranjanja dediščine in javnega prostora). Z upoštevanjem Ključnih načel za prenovo stavb do let 2030 in 2050 prijavitelj hkrati upošteva tudi načela trajnosti, estetike in vključevanja v skladu s pobudo Novi evropski Bauhaus.
Iz investicijskega dokumenta projekta mora biti razvidna namembnost objekta, iz katere je jasno razvidno, da gre za objekt, ki je javno dostopen in prispeva k izboljšanju kakovosti uporabniške izkušnje na področju kulturnega turizma v destinaciji.
Iz investicijskega dokumenta projekta mora biti razvidno, da je v projekt vključena digitalizacija celotnega projekta v ustrezni obliki, smiselni za projekt, in da projekt izboljšuje dostopnost za invalide oziroma za osebe z različnimi nezmožnostmi.
Dokazilo:
– kopija investicijskega programa z zahtevano vsebino po razpisu,
– kopija sklepa pristojnega organa občine o potrditvi dokumenta identifikacije investicijskega projekta,
– kopija sklepa pristojnega organa občine o potrditvi investicijskega programa.
3.3.8 Projekt je bil načrtovan v skladu z načelom, da se »ne škoduje bistveno« (Do No Significant Harm – DNSH) okoljskim ciljem Evropske unije iz 17. člena Uredbe (EU) 2020/852 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 18. junija 2020 o vzpostavitvi okvira za spodbujanje trajnostnih naložb ter spremembi Uredbe (EU) 2019/2088 (UL L št. 198 z dne 22. junija 2020, str. 13), kar pomeni, da projekt:
– ne bo povzročil večjih emisij toplogrednih plinov;
– ne bo imel negativnih vplivov na podnebje (na sedanje in pričakovane razmere);
– ne bo imel negativnega vpliva na trajnostno rabo in varstvo vodnih in morskih virov;
– bo skladen s konceptom krožnega gospodarstva;
– ne bo bistveno povečal emisij onesnaževal v zrak, vodo ali tla;
– ne bo bistveno škodoval varovanju in ohranjanju biotske raznovrstnosti in ekosistemov (povezava na spletno stran Smernic organa upravljanja za uporabo načela, da se ne škoduje bistveno pri izvajanju Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 v Sloveniji, junij 2024: https://evropskasredstva.si/app/uploads/2024/07/Smernice_DNSH_junij2024_verzija2_0.pdf).
Dokazilo:
– kopija elaborata o upoštevanju načela, da se »ne škoduje bistveno« (Do No Significant Harm – DNSH) pri načrtovanju projekta.
3.3.9 Za projekt je bil izdelan pregled podnebne odpornosti (navezava na dokument Smernice organa upravljanja za krepitev podnebne odpornosti infrastrukture v obdobju 2021–2027, september 2023: https://evropskasredstva.si/app/uploads/2023/09/Smernice_za_krepitev_podnebne_odpornosti_verzija1_7_9_2023.pdf).
Dokazilo:
– kopija elaborata o pregledu podnebne odpornosti projekta,
– izjava o krepitvi podnebne odpornosti.
3.3.10 Če je po predpisih s področja graditve za izvedbo projekta potrebno gradbeno dovoljenje, mora prijavitelj predložiti pravnomočno gradbeno dovoljenje, kulturnovarstveno mnenje ZVKDS in kulturnovarstvene pogoje ZVKDS (če so bili izdani). Gradbeno dovoljenje, kulturnovarstveno mnenje in pogoji se morajo glasiti na prijavitelja in projekt (dela), ki je predmet sofinanciranja po tem razpisu.
Dokazilo:
– kopija pravnomočnega gradbenega dovoljenja (če je gradbeno dovoljenje potrebno),
– kopija kulturnovarstvenega mnenja ZVKDS (če je bilo izdano gradbeno dovoljenje),
– kopija kulturnovarstvenih pogojev ZVKDS (če so bili izdani).
Prijavitelj mora ob prijavi projekta, za katerega ne potrebuje gradbenega dovoljenja, predložiti kulturnovarstveno soglasje ZVKDS in kulturnovarstvene pogoje ZVKDS (če so bili izdani) in uporabno dovoljenje.
Dokazilo:
– kopija kulturnovarstvenih pogojev ZVKDS (če so bili izdani),
– kopija kulturnovarstvenega soglasja ZVKDS (če gradbeno dovoljenje ni potrebno),
– kopija uporabnega dovoljenja za dejavnost v skladu s projektom,
– kopija izjave glede obveznosti pridobitve gradbenega dovoljenja.
3.3.11 Prijavitelj mora imeti izdelan IDP v skladu z določili v razpisni dokumentaciji (navodila in pojasnila za prijavo).
Dokazilo:
– IDP, potrjen od izdelovalca (pooblaščenega arhitekta),
– izjava izdelovalca IDP glede usklajenosti z razpisno dokumentacijo in
– izjava izdelovalca IDP glede usklajenosti z elaboratom o upoštevanju načela, da se »ne škoduje bistveno« (Do No Significant Harm – DNSH) pri načrtovanju projekta in elaboratom o pregledu podnebne odpornosti projekta z izjavo.
3.3.12 Prijavitelj se mora zavezati, da med izvajanjem projekta in vsaj v petih letih po koncu projekta ne bo prišlo do sprememb namembnosti in lastništva kulturnega spomenika ali stavbne pravice na njem, ki bi vplivale na cilje tega razpisa oziroma bi pomenile neutemeljene prednosti za tržne subjekte na enotnem evropskem trgu.
Dokazilo: podpisan prijavni obrazec (IZJAVA).
3.3.13 Prijavitelj mora prijavi predložiti fotografsko dokumentacijo, iz katere bo razvidno dejansko stanje kulturnega spomenika, ki je predmet prijave.
Dokazilo: pet fotografij.
3.3.14 Prijavitelj mora predložiti podpisano izjavo o:
– seznanitvi in strinjanju z vsebino javnega razpisa in vsebino vzorca pogodbe;
– zagotavljanju vseh sredstev za izvedbo projekta, upoštevaje tudi pričakovana sredstva iz naslova tega razpisa, ki so omejena z vrednostjo, opredeljeno v razpisu (če kateri od drugih virov, ki jih prijavitelj predvideva v finančni konstrukciji, dejansko ne bo pridobljen, bo sredstva zagotovil iz lastnih virov);
– upoštevanju predpisov, ki veljajo za področje izvajanja Programa evropske kohezijske politike 2021–2027 (povezava na spletno stran: https://evropskasredstva.si/evropska-kohezijska-politika/), ter predpisov in navodil ministrstva in Ministrstva za kohezijo in regionalni razvoj Republike Slovenije (v nadaljnjem besedilu: organ upravljanja) v zvezi z izvajanjem takih projektov;
– upoštevanju predpisov s področja varstva kulturne dediščine in graditve;
– izbiri zunanjih izvajalcev v skladu z veljavno zakonodajo na področju javnega naročanja;
– zagotavljanju gradbenega nadzora nad izvedbo projekta, kadar je ta potreben v skladu s predpisi s področja graditve;
– izbiri izvajalca z upoštevanjem pogojev glede strokovne usposobljenosti izvajalcev specializiranih del, če je tako določeno s kulturnovarstvenimi pogoji ZVKDS;
– zagotavljanju ustreznih dovoljenj, soglasij ali mnenj po naravovarstveni zakonodaji, če je to potrebno;
– izvajanju projekta v skladu z načelom, da se »ne škoduje bistveno« (Do No Significant Harm – DNSH), oziroma izvajanju projekta, ki ne bo bistveno škodoval okoljskim ciljem v smislu 17. člena Uredbe (EU) 2020/852 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 18. junija 2020 o vzpostavitvi okvira za spodbujanje trajnostnih naložb ter spremembi Uredbe (EU) 2019/2088 (UL L št. 198/2020);
– zagotavljanju odpornosti kulturnega spomenika/infrastrukture na pričakovana podnebna tveganja v njeni življenjski dobi;
– zagotavljanju ukrepov za obveščanje javnosti in komuniciranje o operacijah, ki jih v skladu z Uredbo 2021/1060/EU (46., 47., 48., 49. in 50. člen in Priloga IX) podpira večletni finančni okvir 2021–2027, ter upoštevanju navodil organa upravljanja na področju zagotavljanja prepoznavnosti, preglednosti in komuniciranja evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027;
– hranjenju dokumentacije v skladu z 82. členom Uredbe 2021/1060/EU, Pravilnikom o določanju rokov hrambe dokumentarnega gradiva v javni upravi (Uradni list RS, št. 49/19) ter navodili organa upravljanja;
– upoštevanju omejitev glede sprememb projektov, da vsaj v petih letih po koncu projekta ne bo prišlo do sprememb lastništva kulturnega spomenika ali stavbne pravice na kulturnem spomeniku oziroma da bo prijavitelj, če bo v petih letih po koncu projekta prišlo do prodaje ali izgube lastništva spomenika ali stavbne pravice na spomeniku oziroma do bistvene spremembe, ki bi vplivala na značaj, cilje ali pogoje izvajanja operacije, zaradi česar bi se razvrednotili njeni prvotni cilji, vrnil vložena javna sredstva v skladu s 65. členom Uredbe 2021/1060/EU;
– lastništvu kulturnega spomenika oziroma imetništvu stavbne pravice, da je lastništvo kulturnega spomenika oziroma stavbna pravica nesporna in da v zvezi z vprašanjem lastništva oziroma stavbne pravice na kulturnem spomeniku ne poteka noben postopek;
– zagotavljanju dostopnosti kulturnega spomenika javnosti;
– zagotavljanju dostopnosti dokumentacije o projektu ministrstvu, organu upravljanja, revizijskemu organu ter drugim nadzornim slovenskim organom in pristojnim organom EU;
– seznanitvi s posledicami, ki bi nastale ob ugotovitvi neupoštevanja veljavne zakonodaje in navodil, pogodbenih določil, dvojnega financiranja, nenamenske porabe sredstev, nedovoljenega sofinanciranja ali če bi delež sofinanciranja projekta presegel najvišjo dovoljeno stopnjo;
– spremljanju in dokumentiranem prikazovanju morebitnih prihodkov na projektu še najmanj pet let po končanem projektu;
– strinjanju z elektronsko ali drugačno objavo imena projekta, naziva upravičenca in zneska javnih sredstev, ki bodo dodeljena projektu in izplačana ob koncu projekta;
– smiselnem zagotavljanju enakosti med spoloma in preprečevanju vsakršne diskriminacije v skladu z zakonodajo, ki ureja področje zagotavljanja enakih možnosti, v vseh fazah projekta;
– zagotavljanju spoštovanja temeljnih pravic med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje dejavnosti v okviru tega projekta, in skladnosti z Listino Evropske unije o temeljnih pravicah, spodbujanju enakosti moških in žensk, vključevanju načela enakosti spolov, vključevanju vidika enakosti spolov, preprečevanju diskriminacije, dostopnosti za invalide v skladu z veljavno zakonodajo, ki ureja področje zagotavljanja enakih možnosti, in 9. členom Uredbe 2021/1060/EU;
– vodenju knjig za projekt po ustrezni računovodski kodi, to je vodenju knjig za področni odsek;
– uskladitvi projekta v NRP občine s podatki v investicijskem dokumentu oziroma podatki v vlogi najpozneje do vložitve prvega zahtevka za izplačilo (če projekt ni usklajen);
– resničnosti in popolnosti vseh navedenih podatkov;
– kopijah, enakih originalu.
Dokazilo: podpisan prijavni obrazec (izjava).
Vloga za dodelitev nepovratnih sredstev mora biti predložena v skladu z zahtevami javnega razpisa in razpisne dokumentacije. Razpisna dokumentacija natančno določa vsebino vloge in izhodišča za pripravo vloge. Prijavitelji morajo predpisane pogoje dokazati s predložitvijo zahtevanih obrazcev in dokazil (prilog).
4 Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje
V ocenjevanje bodo uvrščene pravočasne in popolne vloge, ki jih bodo predložili upravičeni prijavitelji v skladu s pogoji in merili razpisa.
Največje mogoče število doseženih točk po merilih za izbor je 100.
Skupno število točk, ki jih lahko projekt doseže, je 100.
I. SKLOP MERIL
POMEMBNOST IN OGROŽENOST
1
Kulturni in zgodovinski pomen projekta
10
Ocenjuje se pomembnost projekta za prenovo spomenika državnega ali lokalnega pomena. Podatki o statusu se pridobijo iz Registra kulturne dediščine. Upošteva se razglasitev do vključno dneva objave tega razpisa.
V projekt je vključen objekt, ki je razglašen za spomenik državnega pomena.
10
V projekt je vključen objekt, ki je razglašen za spomenik lokalnega pomena oziroma je bil razglašen za spomenik pred začetkom veljavnosti Zakona o varstvu kulturne dediščine (Uradni list RS, št. 7/99, 110/02 – ZGO-1, 126/03 – ZVPOPKD in 16/08 – ZVKD-1).
8
2
Javna kulturna infrastruktura
15
Preverja se, ali je kulturni spomenik s sklepom/odlokom pristojnega organa določen za javno kulturno infrastrukturo do vključno dneva objave tega razpisa. Merilo se ocenjuje po metodi DA/NE, in sicer DA – 15 točk, NE – 0 točk.
Projekt vključuje prenovo spomenika, ki je razglašen za javno kulturno infrastrukturo do datuma objave tega razpisa.
15
3
Pomembnost projekta za ohranitev avtentičnih materialov, tehnologij, znanj in veščin
5
Ocenjuje se zagotavljanje ohranitve avtentičnosti spomenika v smislu originala materialne substance, tehnologij, obdelave in finalizacije detajlov in celote ter ohranjanja znanj in veščin. Informacije glede pomembnosti projekta za ohranitev avtentičnih materialov, tehnologij, znanj in veščin se pridobijo iz prijavnega obrazca prijavitelja in mnenja ZVKDS. Merilo se ocenjuje po metodi DA/NE, in sicer DA – 5 točk, NE – 0 točk.
Projekt je pomemben za ohranitev avtentičnih materialov, tehnologij, znanj in veščin. 
4
Ogroženost kulturnega spomenika
5
Preverja se, ali kulturnemu spomeniku zaradi poškodb in nevarnosti uničenja in porušitve grozi izguba spomeniških lastnosti zaradi človekovih ali drugih vplivov (ali je ogrožen). Informacije glede ogroženosti se pridobijo iz prijavnega obrazca prijavitelja in mnenja ZVKDS. Gre za merilo z vnaprej določeno vrednostno lestvico. Projektu se v skladu z ogroženostjo dodeli ena od ocen 3 ali 5.
Ogroženost spomenika/predmeta prijave je velika, to je predvideni posegi bodo sanirali poškodbe, s čimer bodo preprečili nevarnost uničenja in porušitve ter preprečili grožnjo izgube varovanih lastnosti.
5
Ogroženost spomenika/predmeta prijave ni velika, to je predvideni posegi bodo sanirali poškodbe, ki ogrožajo posamezne varovane lastnosti predmeta prijave, oziroma predvideni posegi bodo sanirali manjše poškodbe, ki ne ogrožajo predmeta prijave.
3
II. SKLOP MERIL
KAKOVOST IN USTREZNOST
5
Preglednost, skladnost in jasnost projekta
3
Ocenjujejo se preglednost, skladnost in jasnost vsebine in ciljev projekta ter smiselnost, izvedljivost in potrebnost dejavnosti za doseganje projektnih ciljev in rezultatov. Merilo se ocenjuje po metodi DA/NE, in sicer DA – 3 točke, NE – 0 točk. Informacije, ki so podlaga za ocenjevanje, se pridobijo iz vloge prijavitelja.
Vsebina in cilji projekta so skladni in jasno opredeljeni, dejavnosti si smiselno sledijo, so izvedljive in potrebne za doseganje projektnih ciljev in rezultatov.
3
6
Prispevek k oplemenitenju kulturnega turizma in k lokalnemu razvoju
20
Ocenjuje se, kako bo projekt prispeval k oplemenitenju kulturno-turistične ponudbe in k lokalnemu razvoju. Vsako podmerilo se točkuje po metodi DA/NE, in sicer pri podmerilu 6.1 pomeni DA – 10 točk, NE – 0 točk, pri podmerilih 6.2 in 6.3 pa pomeni DA – 5 točk, NE – 0 točk. Informacije, ki so podlaga za ocenjevanje podmeril, se pridobijo iz vloge prijavitelja in priloženih dokazil.
6.1
Projekt vključuje kulturne dejavnosti, ki bodo močno obogatile turistično ponudbo, saj bosta v okviru projekta razvita vsaj dva (kulturno) turistična produkta, ki bosta obiskovalcem na voljo vsaj devet mesecev v letu ves čas spremljanja projekta.
10
6.2
Prijavitelj s predloženim dokazilom o sodelovanju izkazuje, da so bile dejavnosti, ki bodo obogatile kulturno-turistično ponudbo, razvite v sodelovanju z lokalno turistično organizacijo oziroma lokalnimi kulturnimi institucijami na območju statistične regije prijavitelja.
5
6.3
Prijavitelj z vsaj petimi predloženimi dokazili o gospodarskem sodelovanju na območju svoje statistične regije izkazuje, da projekt pozitivno vpliva na razvoj lokalne podjetniške iniciative.
5
7
Prispevek projekta k izboljšanju javne dostopnosti kulturnega spomenika, zavesti o pomenu dediščine, prepoznavnosti turistične destinacije in digitalni preobrazbi
9
Ocenjujejo se projektne dejavnosti in njihov prispevek k izboljšanju dostopnosti in prepoznavnosti lokalnega in regionalnega območja, projektne dejavnosti za ozaveščanje in izobraževanje. Vsako podmerilo se točkuje po metodi DA/NE, in sicer DA – 3 točke, NE – 0 točk. Informacije, ki so podlaga za ocenjevanje, se pridobijo iz vloge prijavitelja in priloženih dokazil.
7.1
Iz projekta je razvidna javna dostopnost kulturnega spomenika v več kot 50-odstotnem deležu neto površine celotnega objekta.
3
7.2
Projekt vključuje izvedljive in konkretne, k uporabniku usmerjene informacijsko-komunikacijske tehnološke in digitalne rešitve za večjo prepoznavnost in atraktivnost kulturnega spomenika in turistične destinacije.
3
7.3
Projekt vključuje dejavnosti, ki prispevajo k večji ozaveščenosti in izobraževanju o pomenu kulturne dediščine.
3
8
Sorazmernost in racionalnost stroškov
3
Ocenjujejo se sorazmernost med »novim« in »starim«, smotrnost in gospodarnost porabe finančnih sredstev. Merilo se ocenjuje po metodi DA/NE, in sicer DA – 3 točke, NE – 0 točk. Informacije, ki so podlaga za ocenjevanje, se pridobijo iz vloge prijavitelja.
Predlagani stroški so skladni z načrtom dejavnosti, potrebni in utemeljeni. Projekt je osredotočen na ohranjanje kulturnega spomenika in »ne pretirava« z novimi elementi oziroma ne ustvarja nepotrebnih presežnih stroškov.
3
III. SKLOP MERIL
STOPNJA PRIPRAVLJENOSTI
9
Pripravljenost projektne dokumentacije
 
10
Ocenjuje se stopnja pripravljenosti projekta. Merila se ocenjujejo po metodi DA/NE, in sicer pri 9. merilu pomeni DA – 10 točk, NE – 0 točk, pri 10., 11. in 12. merilu pa pomeni DA – 5 točk, NE – 0 točk. Informacije, ki so podlaga za ocenjevanje meril, se pridobijo iz vloge prijavitelja in priloženih dokazil.
Projektna dokumentacija za izvedbo gradnje (PZI) je izdelana, priložena je izjava projektanta, da je PZI izdelana v skladu z elaboratom o upoštevanju načela, da se »ne škoduje bistveno« (Do No Significant Harm – DNSH), in elaboratom o pregledu podnebne odpornosti.
10
10
Realnost terminskega načrta
5
Terminski načrt je realen in vključuje vse ključne faze projekta.
5
11
Kadrovska zmogljivost
5
Ekipa za izvedbo je ustrezno oblikovana in glede na obseg in naravo projekta omogoča izvedbo projekta.
5
12
Obvladovanje tveganj
5
Opredeljena so tveganja, navedeni ukrepi so smiselni in potrebni za njihovo obvladovanje ter za uspešno in pravočasno dokončanje projekta.
5
IV. SKLOP MERIL 
TRAJNOST IN FINANČNA VZDRŽNOST
13
Trajnost in finančna vzdržnost projekta
5
Ocenjuje se zagotavljanje trajnosti in finančne vzdržnosti projekta. Merilo se ocenjuje po metodi DA/NE, in sicer DA – 5 točk, NE – 0 točk.
Vsebina projekta in program dela oziroma upravljanja sta dobro zasnovana ter zagotavljata trajnost in finančno vzdržnost projekta – predvidevajo se sredstva za prihodnje vzdrževanje in upravljanje objekta (po koncu projekta).
5
SKUPAJ
100
 
5 Okvirna višina sredstev, ki so na voljo za javni razpis
Finančna sredstva za izvedbo tega javnega razpisa zagotavljata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.
Skupna okvirna vrednost razpoložljivih sredstev za javni razpis znaša največ do 16.240.766,88 EUR. Razdelitev po letih in virih je prikazana v spodnji tabeli:
2025
2026
2027
2028
SKUPAJ
EU sredstva – vzhod 
1.400.000,00
3.000.000,00
4.000.000,00
5.404.651,85
13.804.651,85
SLO sredstva – vzhod
247.058,82
529.411,77
705.882,35
953.762,09
2.436.115,03
SKUPAJ 
1.647.058,82
3.529.411,77
4.705.882,35
6.358.413,94
16.240.766,88
Delež sofinanciranja projekta je do 100 odstotkov upravičenih stroškov projekta in do največ 1.000.000,00 EUR.
Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko (podpora Unije) in na postavkah slovenske udeležbe (nacionalni javni prispevek državnega proračuna) za sofinanciranje projekta je za programsko območje kohezijska regija Vzhodna Slovenija 85:15 odstotkov.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da glede na razpoložljiva sredstva po posameznih proračunskih letih izbranim prijaviteljem predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja. Če se izbrani prijavitelj ne strinja s predlogom ministrstva, se šteje, da odstopa od vloge.
Izvedba postopka javnega razpisa je vezana na proračunske zmogljivosti ministrstva.
6 Skladnost s pravili državnih pomoči: v okviru tega javnega razpisa gre za pomoč iz javnih sredstev, ki bo namenjena obnovi, ohranjanju in oživljanju kulturnih spomenikov v izključni lasti občin. Upravičenci do sredstev razpisa so občine iz kohezijske regije Vzhodna Slovenija, ki so izključne lastnice ali imetnice stavbne pravice kulturnih spomenikov. Dejavnosti ohranjanja kulturne dediščine bodo brezplačno dostopne širši javnosti oziroma gre za simbolični denarni prispevek, ki pokaže odnos obiskovalcev do dediščine, s čimer se izpolnjuje izključno socialni in kulturni namen, ki je negospodarske narave. Občine v okviru navedenih dejavnosti za ohranjanje kulturne dediščine ne opravljajo gospodarske dejavnosti, zato se ne obravnavajo kot podjetje in presoja z vidika državnih pomoči ni potrebna. Zaradi tega financiranje navedene operacije ne vsebuje elementov državne pomoči.
7 Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva (predvideni datum začetka in konca črpanja sredstev)
Obdobje upravičenih stroškov se začne z datumom izdaje sklepa o izboru upravičencu. Če so pripravljalna dela (stroški projektne dokumentacije, načrtov, študij, analiz in raziskav) sestavni del projekta in so priznana kot upravičen strošek, pa se obdobje upravičenosti stroškov začne s 1. januarjem 2021, ko se najprej lahko začnejo pripravljalna dela, oziroma pozneje, z dnem prve opravljene storitve/dobave blaga, ki se nanaša na pripravljalna dela.
Datum dokončanja projekta v smislu konca financiranja je datum, ko morajo biti izvršena vsa plačila, da bi bila upravičena (najpozneje do 30. septembra 2028).
Obdobje trajanja projekta vključuje čas za izvedbo projektnih dejavnosti ter tudi čas za pridobitev uporabnega dovoljenja in za administrativno dokončanje projekta, da so upravičene vse dejavnosti, ki so povezane s pripravo zadnjega vmesnega in zaključnega poročila. Projekt mora biti dokončan v najkrajšem mogočem roku oziroma najpozneje do 31. oktobra 2028.
Ministrstvo bo sofinanciralo le upravičene stroške, nastale od 1. januarja 2021 do 31. avgusta 2028, in upravičene izdatke, nastale od 1. januarja 2021 do 30. septembra 2028.
Strošek nastane z dnem opravljene storitve ali z dnem dobave blaga, izdatek pa z dnem plačila za opravljeno storitev ali dobavljeno blago.
Obdobje upravičenosti javnih izdatkov, izplačil upravičenih stroškov, sofinanciranih s strani ministrstva, je do 31. decembra 2028.
8 Upravičeni stroški in način financiranja
V okviru razpisa se sofinancirajo stroški obnove, prenove, rekonstrukcije in modernizacije kulturnih spomenikov v lasti občin ter drugi stroški prijavitelja, ki so navedeni v spodnji tabeli in so nujni za dosego ciljev projekta in oživljanje objekta. Po namenu gre za stroške investicije v opredmetena osnovna sredstva, stroške informiranja in komuniciranja ter stroške storitev zunanjih izvajalcev.
Kategorija 
stroška 
(vrsta stroška)
UPRAVIČENI STROŠKI
Podrobnejša opredelitev stroška
investicije 
(gradnja nepremičnin)
stroški projektne dokumentacije, načrtov, študij, analiz in raziskav
– stroški projektne dokumentacije za objekte in zunanje ureditve (krajinsko načrtovanje, urbanizem, arhitektura, gradbene konstrukcije, strojne in elektro instalacije, oprema, požarna varnost, varstvo pri delu, stroški izdelave tehnične dokumentacije za obratovanje objekta …) 
– izdelava vseh načrtov, študij in analiz, potrebnih za izvedbo investicij (stroški izdelave arhitekturnih in geodetskih posnetkov, elaboratov pregleda podnebne odpornosti in načela, da se »ne škoduje bistveno« (Do No Significant Harm – DNSH) 
– stroški raziskav – gradbene konstrukcije, arheologije s spremljevalnimi deli, restavratorsko-konservatorske raziskave, stroški konservatorskega načrta
investicije 
(gradnja nepremičnin; oprema in druga opredmetena; osnovna sredstva, investicije v neopredmetena osnovna sredstva)
stroški investicij v opredmetena in neopredmetena sredstva
– stroški izvedbe gradenj, rušitev, priprave za gradnjo in izvedbe GOI del, vključno z izvedbo priključkov na javno infrastrukturo 
– stroški nadzora nad gradnjo objektov 
– stroški zunanjega urejanja objektov in urejanja parkovnih elementov 
– stroški restavriranja (stroški konservatorsko-restavratorskih posegov) 
– stroški nakupa opreme objekta, ki je potrebna za funkcijo objekta, vključno z računalniško, digitalno in IT opremo, oziroma druge opreme, če je oprema sestavni in nujni del za izvedbo projekta in je bistvena za dosego ciljev projekta (na primer vitrine za razstave in drugo)
stroški storitev zunanjih izvajalcev
stroški za digitalizacijo, trženje/promocijo, obveščanje in razvoj ter implementacijo kulturno-turističnih storitev in produktov
– stroški ideje, zasnove in izvajanja dejavnosti za digitalizacijo, stroški razvoja novih digitalnih rešitev za uporabo digitalizirane kulturne dediščine v turistične namene, stroški izdelave, prilagoditve in objave na spletnih straneh in mobilnih aplikacijah in drugo 
– stroški trženja/promocije 
– stroški interpretacije kulturne dediščine 
– stroški za razvoj in implementacijo kulturno-turističnih storitev in produktov
Način uveljavljanja upravičenih stroškov in dokazila za njihovo dokazovanje so navedeni v pogodbi o sofinanciranju in Navodilih organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2021–2027 (dostopna na: https://evropskasredstva.si/navodila/).
Z izbranimi prijavitelji na javni razpis bodo sklenjene pogodbe o sofinanciranju. Ministrstvo in izbrani prijavitelj se bosta s pogodbo o sofinanciranju dogovorila o obsegu in dinamiki sofinanciranja operacije na podlagi načrtovanih dejavnosti, podanih v vlogi na javni razpis. Vzorec pogodbe in navodila, ki jih bo izbrani prijavitelj dolžan spoštovati pri izvajanju operacije, so sestavni del razpisne dokumentacije.
Stroški, ki niso opredeljeni kot upravičeni, so neupravičeni stroški. Sredstva za neupravičene stroške mora v celoti zagotoviti prijavitelj. DDV je neupravičen strošek in ga mora kriti prijavitelj.
9 Razpisna dokumentacija in popolnost vloge
Razpisno dokumentacijo sestavljajo:
– besedilo razpisa,
– prijavni obrazec (vključno s finančnim načrtom in vzorcem pogodbe) v spletni aplikaciji eJR na naslovu: http://ejr.ekultura.gov.si/ejr-web,
– navodila in pojasnila za prijavo.
Vloga se šteje za formalno popolno, če vsebuje v slovenskem jeziku izpolnjen in podpisan prijavni obrazec v spletni aplikaciji eJR z vsemi zahtevanimi dokazili iz razpisa. Vloga se šteje za formalno popolno tudi, če jo prijavitelj po pozivu v danem roku ustrezno dopolni.
Prijavitelj mora za popolnost vloge v slovenskem jeziku izpolniti in podpisati prijavni obrazec v spletni aplikaciji eJR in predložiti vsa zahtevana dokazila in dokumentacijo.
Prijavitelj mora pri določenih postavkah v prijavnem obrazcu uporabiti že izdelane predloge, ki jih ne sme spreminjati.
10 Razpisni rok: razpis je odprt do 15. novembra 2024 do 24. ure.
11 Način, kraj in rok prijave
Vloga mora biti izpolnjena in oddana v elektronski obliki na spletnem obrazcu, ki je dostopen na naslovu http://ejr.ekultura.gov.si/ejr-web.
Vloga na javni razpis se odda na način, določen v točki 11.1 (oddaja elektronsko podpisane vloge). Prijaviteljem svetujemo, naj prijav ne oddajajo zadnji dan razpisnega roka, ker lahko pride do preobremenjenosti strežnika.
11.1 Oddaja elektronsko podpisane vloge
(1) Prijavitelj odda vlogo na prijavnem obrazcu v spletni aplikaciji eJR na naslovu: http://ejr.ekultura.gov.si/ejr-web. Podpiše jo s kvalificiranim digitalnim potrdilom ali mobilno identiteto smsPASS.
(2) Število vlog, ki jih predlaga posamezni prijavitelj, ni omejeno, vendar se mora vsaka vloga (projekt) nanašati izključno na en spomenik. Če bo prijavitelj za isti spomenik oddal več elektronsko podpisanih vlog oziroma sprememb in dopolnitev vlog, se bo upoštevala zadnja pravočasno oddana elektronsko podpisana vloga oziroma njena sprememba ali dopolnitev, druge vloge bodo zavržene kot vloge, ki jih je vložila neupravičena oseba.
(3) Elektronsko podpisana vloga se šteje za pravočasno, če je izpolnjena, digitalno podpisana in oddana v spletni aplikaciji eJR do vključno 15. novembra 2024 do 24. ure.
(4) Oddaja vloge pomeni, da se prijavitelj strinja z vsemi pogoji in kriteriji razpisa. Prijavitelj z oddajo vloge prav tako dovoljuje objavo in obdelavo osebnih podatkov z namenom vodenja razpisa, objave rezultatov razpisa na spletni strani ministrstva, za znanstvenoraziskovalne in statistične namene v skladu z zakonom, ki ureja dostop do informacij javnega značaja, in zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov.
11.2 Dopolnjevanje vlog
Vloga se dopolnjuje v skladu s pozivom k dopolnitvi na način, da je v svoji končni obliki celovita in v vseh sestavinah usklajena. Dopolnjevanje vlog je mogoče le v roku, določenem v pozivu. Predmet dopolnitve niso višina zaprošenih sredstev, tisti del vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge, tisti elementi vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev vloge glede na preostale vloge, ki jih je ministrstvo prejelo v postopku dodelitve sredstev.
Če se prijavitelj v postavljenem roku od prejema poziva k dopolnitvi vloge nanj ne odzove, se šteje, da je vlogo za pridobitev sredstev umaknil.
11.3 Zavrženje vlog
Vloge, ki ne bodo oddane in dostavljene ministrstvu na način, predpisan v 11. točki, bodo s sklepom zavržene.
Nepravočasne vloge bodo zavržene.
Za prepozno bo štela elektronsko podpisana vloga (oziroma dopolnitev ali sprememba), ki ne bo izpolnjena, digitalno podpisana in oddana v spletni aplikaciji eJR do vključno 15. novembra 2024 do 24. ure.
Za nepopolno se bo štela vloga, ki ne bo vsebovala v slovenskem jeziku izpolnjenega in podpisanega prijavnega obrazca v spletni aplikaciji eJR z vsemi zahtevanimi dokazili.
Za nepopolno se bo štela tudi vloga, ki bo na razpis prispela kot formalno nepopolna in je prijavitelj po formalnem pozivu ne bo dopolnil v zahtevanem petdnevnem roku.
Za neupravičeno osebo se bo štel tisti prijavitelj, čigar vloga ne bo izpolnjevala pogojev, določenih v besedilu razpisa. Izpolnjevanje pogojev se bo ugotavljalo na podlagi obveznih dokazil in vloge prijavitelja.
Vloge, ki ne bodo izpolnjevale pogojev, bodo s sklepom zavržene.
Ministrstvo bo po odpiranju vlog iz nadaljnjega postopka izločilo:
– vse vloge prijaviteljev, ki jih ne bo vložila upravičena oseba,
– prepozne vloge in prepozne dopolnitve vlog,
– nepopolne vloge, ki po pozivu niso bile ustrezno dopolnjene.
12 Odpiranje vlog, prispelih na razpis, in način izbora
Vloge bo odprla in ocenila komisija za vodenje postopka javnega razpisa za izbor operacij, ki jo imenuje ministrica za kulturo ali od nje pooblaščena oseba (v nadaljnjem besedilu: komisija).
Odpiranje prispelih vlog bo 19. novembra 2024 ob 10. uri v prostorih Ministrstva za kulturo Republike Slovenije, Metelkova ulica 4, Ljubljana.
Odpirale se bodo samo pravočasno prispele vloge.
Prijavitelje pravočasnih, a nepopolnih vlog bo komisija v osmih dneh po koncu odpiranja vlog pisno pozvala k dopolnitvi vlog. Rok za dopolnitev vloge bo pet dni od prejema poziva k dopolnitvi. Vlogo bo treba dopolniti v skladu s pozivom k dopolnitvi na način, da bo v svoji končni obliki celovita in v vseh sestavinah usklajena, kot je zahtevano v razpisu.
Dopolnitev vloge mora biti oddana v spletni aplikaciji eJR, in sicer na enak način, kot je to določeno za oddajo vlog na javni razpis, v podtočki 11.1 tega besedila razpisa, to je elektronska dopolnitev z elektronskim podpisom. Prijavitelj na podlagi poziva ministrstva v dopolnitvi formalno nepopolne vloge ne sme spreminjati drugih delov vloge, k dopolnitvi katerih ga ministrstvo ni pozvalo. Prijavitelj v dopolnitvi ne sme spreminjati višine zaprošenih sredstev, tistega dela vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge, ali tistih elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev njegove vloge glede na preostale vloge, ki jih je ministrstvo prejelo v postopku dodelitve sredstev. Dopolnitev se šteje za pravočasno, če je elektronsko podpisana in v roku oddana v spletni aplikaciji eJR.
Prepozne in nepopolne vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom k dopolnitvi, bodo s sklepom zavržene.
13 Ocenjevanje vlog
Vloge, ki bodo formalno in vsebinsko popolne, bo ocenila strokovna komisija. Ocenjevalni postopek bo temeljil na metodologiji in merilih za ocenjevanje/točkovanje vlog iz tega razpisa.
Vsako vlogo, ki bo formalno in vsebinsko popolna, bosta ocenila dva neodvisna ocenjevalca.
Merila in podmerila so oblikovana tako, da sta pri oceni mogoči samo dve vrednosti. Če se oceni posameznega merila ali podmerila dveh ocenjevalcev razlikujeta, se v postopek ocenjevanja tega merila ali podmerila vključi še tretji ocenjevalec po izboru vodje komisije za vodenje postopka javnega razpisa za izbor operacij. Njegova ocena obvelja in je dokončna.
Skupna ocena je seštevek dokončnih ocen vseh meril za izbor.
14 Izbor vlog
Projekt lahko doseže največ 100 točk. Prijavitelj, ki je za projekt pridobil manj kot 50 točk, v nobenem primeru ne more pridobiti sofinanciranja. Sredstva se vlogam, ki so dosegle prag, dodeljujejo po vrsti od najvišje ocenjene proti nižje ocenjenim.
Če bo več vlog imelo enako število točk, višina razpisanih sredstev pa ne bo zadostovala za vse vloge, se bo upošteval vrstni red prejema vlog (dan, ura, minuta). Prednost bodo imele prej prispele vloge.
Strokovna komisija bo na podlagi rezultatov ocenjevanja oblikovala predlog seznama projektov za sofinanciranje in ga predložila ministrici. Na podlagi predloga strokovne komisije bo ministrica odločila o izboru projektov. Ministrica bo sprejela končno odločitev s sklepom, s katerim bo odločila o odobritvi in deležu sofinanciranja ali o zavrnitvi sofinanciranja posameznega projekta.
Ministrstvo ima pravico, da s sklepom o izboru prijavitelju odobri nižji obseg sredstev, kot je podan v vlogi na ta javni razpis, če zaprošena višina sredstev v vlogi ni v skladu z določili javnega razpisa ali razpisne dokumentacije. Z izbranimi prijavitelji bodo sklenjene pogodbe o sofinanciranju. Vzorec pogodbe o sofinanciranju in navodila ministrstva, ki jih bo izbrani prijavitelj dolžan spoštovati pri izvajanju operacije, so sestavni del razpisne dokumentacije.
Če se je operacija začela izvajati pred oddajo vloge na ministrstvo, bo po podpisu pogodbe o sofinanciranju in pred izplačilom prvega rednega zahtevka za izplačilo iz proračuna ministrstvo izvedlo preverjanje, da se prepriča, ali je bila upoštevana veljavna zakonodaja, pomembna za operacijo, tudi za obdobje pred opravljenim izborom oziroma pred sklenitvijo pogodbe o sofinanciranju.
V primeru sprostitve ali povečanja proračunskih sredstev oziroma drugih razpisanih zmogljivosti lahko minister izda nov sklep, s katerim se dodelijo sredstva naslednjemu prijavitelju, čigar projekt je dosegel prag in ki ima na podlagi ocene prvi možnost prejeti sredstva.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da lahko javni razpis kadar koli do izdaje sklepov o (ne)izboru prekliče.
15 Rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa
Prijavitelji bodo s sklepom ministrice oziroma pooblaščene osebe o izidu javnega razpisa obveščeni najpozneje v 60 dneh po koncu odpiranja vlog. V primeru sklepa o izbiri bo izbrani prijavitelj prejel pisni poziv, naj podpiše pogodbo in dostavi:
– projektno dokumentacijo za izvedbo gradnje (PZI), ki je izdelana v skladu z elaboratom o upoštevanju načela, »da se ne škoduje bistveno« (Do No Significant Harm – DNSH), in elaboratom o pregledu podnebne odpornosti,
– študijo izvedbe (ŠI),
– novelacijo investicijskega programa (če je potrebna),
– če gre za prenovo spomenika, ki je razglašen za javno kulturno infrastrukturo, pa tudi dokazilo o predlogu vpisa v evidenco javne infrastrukture na področju kulture (če spomenik še ni vpisan v evidenco) in dokazilo o podanem predlogu za zaznambo javne kulturne infrastrukture v zemljiški knjigi (če javna kulturna infrastruktura še ni zaznamovana v zemljiški knjigi).
To so pogoji za sklenitev pogodbe.
Če se prijavitelj v osmih dneh od prejema poziva k podpisu pogodbe na poziv ne bo odzval, se bo štelo, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev.
Če prijavitelj še nima izpolnjenih pogojev za sklenitev pogodbe, mora o tem obvestiti ministrstvo v navedenih osmih dneh od prejema poziva k podpisu pogodbe. Rok za izpolnitev pogojev in dostavo navedenih dokumentov je štiri mesece od prejetega sklepa. Če prijavitelj v tem času ne izpolni pogojev za sklenitev pogodbe, se bo štelo, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev. Sredstva se lahko dodelijo naslednjemu prijavitelju, ki ima na podlagi ocene prvi možnost prejeti sredstva in je pri 9. merilu (pripravljenost projektne dokumentacije) prejel 10 točk.
Pogodba o sofinanciranju bo začela veljati z dnem, ko jo bosta podpisali obe pogodbeni stranki.
Zoper sklep ministrstva je dopusten upravni spor. Tožba se vloži na Upravno sodišče Republike Slovenije, Fajfarjeva ulica 33, 1000 Ljubljana, in sicer v 30 dneh od vročitve sklepa pisno neposredno pri navedenem sodišču ali priporočeno po pošti. K tožbi v dveh izvodih je treba priložiti sklep v izvirniku, prepisu ali kopiji.
Tožba ne ovira izvršitve sklepa o (ne)izboru, zoper katerega je vložena, oziroma ne zadrži podpisa pogodb o sofinanciranju z izbranimi prijavitelji.
16 Zahteve glede komuniciranja in prepoznavnosti: upravičenec bo moral glede komuniciranja in prepoznavnosti upoštevati 50. člen Uredbe 2021/1060/EU Evropskega parlamenta in Sveta z dne 24. junija 2021 o določitvi skupnih določb o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu plus, Kohezijskem skladu, Skladu za pravični prehod in Evropskem skladu za pomorstvo, ribištvo in akvakulturo ter finančnih pravil zanje in za Sklad za azil, migracije in vključevanje, Sklad za notranjo varnost in Instrument za finančno podporo za upravljanje meja in vizumsko politiko in Navodila organa upravljanja na področju zagotavljanja prepoznavnosti, preglednosti in komuniciranja evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 komuniciranja vsebin evropske kohezijske politike (dostopna na: https://evropskasredstva.si/navodila/).
17 Zahteve glede hranjenja dokumentacije o operaciji ter spremljanja in evidentiranja operacije
Upravičenec mora hraniti vso dokumentacijo v zvezi z operacijo v skladu z vsakokratno veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo dokumentarnega in arhivskega gradiva, še deset let po njenem zaključku, in sicer za potrebe revizije oziroma kot dokazila za potrebe prihodnjih preverjanj.
V primeru neskladja rokov veljajo določila Uredbe 2021/1060/EU.
Upravičenec bo moral zagotoviti dostopnost do vseh dokumentov o izdatkih operacije za obdobje petih let od 31. decembra leta, v katerem bo organ upravljanja opravil zadnje plačilo upravičencu, če ni drugače določeno z 82. členom Uredbe 2021/1060/EU oziroma predpisom, ki bi to uredbo nadomestil. O natančnem datumu za hrambo dokumentacije bo upravičenca po končani operaciji pisno obvestilo ministrstvo.
Upravičenec bo dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za operacijo v ločenem računovodstvu, po stroškovnih mestih, tako da bo zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev.
18 Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o operaciji posredniškemu organu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu in drugim nadzornim organom
Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem operacije, katere sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi tega javnega razpisa. Nadzor izvajajo ministrstvo, pristojni organi Republike Slovenije in pristojni organi Evropske unije (v nadaljnjem besedilu: nadzorni organi).
Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinancirane operacije. V primeru preverjanja na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem operacije. Upravičenec bo o izvedbi preverjanja na kraju samem predhodno pisno obveščen. V izjemnih primerih se lahko opravi tudi nenapovedano preverjanje na kraju samem. Upravičenec bo dolžan ukrepati v skladu s priporočili iz končnih poročil nadzornih organov in redno obveščati ministrstvo o izvedenih ukrepih.
19 Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z vsakokratno veljavnim predpisom, ki ureja varstvo osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti, predvsem z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2; Uradni list RS, št. 163/22), Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) ter Zakonom o poslovni skrivnosti (ZPoSS; Uradni list RS, št. 22/19). Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja, razen tistih, ki jih upravičenci posebej označijo kot poslovno skrivnost. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo.
Upravičenec se strinja, da se bodo podatki o operaciji, za katere je tako določeno s predpisi ali ki so javnega značaja, lahko objavljali. To vključuje predvsem tudi dejstvo, da bo upravičenec vključen na seznam upravičencev, ki bo obsegal navedbo upravičenca, naziv operacije, regijo upravičenca in znesek javnih virov financiranja operacije. Objave podatkov o operaciji in upravičencih do sredstev bodo izvedene v skladu z zakonom, ki ureja dostop do informacij javnega značaja, in zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov.
20 Zahteve glede spremljanja prihodkov projekta: upravičenec bo moral dokumentirano spremljati in prikazovati prihodke projekta. Če se bodo pri izvajanju projekta ustvarili prihodki, bo ministrstvo za višino ustvarjenih prihodkov znižalo upravičene stroške projekta, v primeru že izvršenega plačila vseh upravičenih stroškov pa bo zahtevalo vračilo vrednosti sofinanciranja za višino ustvarjenih prihodkov.
21 Zahteve glede upoštevanja zakona, ki ureja javno naročanje: upravičenec bo moral pri porabi sredstev upoštevati zakon, ki ureja javno naročanje, če so izpolnjeni pogoji, določeni v tem zakonu.
22 Zahteve glede spremljanja kazalnikov, ciljev in mejnikov operacije
Upravičenec bo za namen spremljanja in vrednotenja projekta dolžan spremljati in ministrstvu zagotavljati podatke o doseganju mejnikov, ciljev in kazalnikov projekta.
Upravičenec bo za namen spremljanja ciljev in kazalnikov operacije v skladu z 22., 23., 24., 44., 72., 73. in 74. členom Uredbe 2021/1060/EU dolžan spremljati in ministrstvu zagotavljati podatke o doseganju ciljev in kazalnikov projekta, vključno z osebnimi podatki.
Mejnik: Upravičenec bo moral najpozneje do 31. oktobra 2026 izvesti postopek izbire izvajalca GOI del v skladu z zakonom, ki ureja javno naročanje.
V okviru dolgoročnega spremljanja projektov (po dokončanju projektov) bo upravičenec dolžan poročati tudi o kazalniku glede števila obiskovalcev kulturnega spomenika/projekta. Natančnejša navodila bodo prejemniki sredstev prejeli od skrbnika pogodbe na ministrstvu.
23 Omejitve glede sprememb projekta v skladu s 65. členom Uredbe 2021/1060/EU
Upravičenci bodo morali smiselno upoštevati omejitve glede sprememb projekta v skladu s 65. členom Uredbe 2021/1060/EU. Če v petih letih od datuma končnega izplačila pri upravičencu nastane kar koli od naslednjega:
a) sprememba lastništva infrastrukturnega objekta, ki daje upravičencu neupravičeno prednost, ali
b) bistvena sprememba, ki vpliva na značaj, cilje ali pogoje izvajanja operacije (na primer sprememba stavbne pravice kulturnega spomenika), zaradi česar bi se razvrednotili njeni prvotni cilji,
so upravičenci dolžni vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v proračun Republike Slovenije sorazmerno z obdobjem, v zvezi s katerim ustrezne zahteve niso bile izpolnjene.
24 Zagotavljanje skladnosti s horizontalnimi načeli v skladu z 9. členom Uredbe 2021/1060/EU
Upravičenec bo med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje dejavnosti v okviru tega javnega razpisa, moral zagotoviti spoštovanje temeljnih pravic in skladnost z Listino Evropske unije o temeljnih pravicah, spodbujanje enakosti moških in žensk, vključevanje načela enakosti spolov, vključevanje vidika enakosti spolov, preprečevanje diskriminacije, dostopnost za invalide v skladu z veljavno zakonodajo, ki ureja področje zagotavljanja enakih možnosti, in 9. členom Uredbe 2021/1060/EU.
Upravičenec bo moral cilje operacije uresničevati v skladu s cilji spodbujanja trajnostnega razvoja ob upoštevanju načela, da se ne škoduje bistveno, v skladu z 9. členom Uredbe 2021/1060/EU.
25 Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne operacije ali če je višina sofinanciranja operacije presegla najvišjo dovoljeno stopnjo: dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, ki so že bili oziroma bi lahko bili povrnjeni iz katerega koli drugega vira oziroma so bili odobreni, ni dovoljeno. Če se ugotovi dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, bo zahtevano vračilo že izplačanega zneska sofinanciranja z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev iz proračuna Republike Slovenije na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v proračun Republike Slovenije. Če je dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
26 Posledice, če se ugotovi, da je v postopku potrjevanja operacij ali izvrševanja operacij prišlo do resnih napak, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti
Če se ugotovi, da prijavitelj ministrstva ni seznanil z vsemi dejstvi in podatki, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani, oziroma da je ministrstvu poslal neresnične, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem javnim razpisom dolžan razkriti, ker bi lahko vplivali na odločitev ministrstva o dodelitvi sredstev, ali da je neupravičeno pridobil sredstva po tem javnem razpisu na nepošten način, na podlagi ponarejene listine ali kaznivega dejanja, ministrstvo lahko zahteva vračilo neupravičeno prejetih sredstev skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi, obračunanimi od dneva nakazila na transakcijski račun izbranega prijavitelja do dneva vračila v proračun Republike Slovenije, in prekinitev pogodbe o sofinanciranju v skladu z njenimi določili.
Upravičenec bo moral v primeru ugotovitve nepravilnosti vrniti zahtevana sredstva v 30 dneh od vročitve zahtevka za vračilo sredstev.
27 Splošne informacije
Ministrstvo si pridržuje pravico, da:
– cene v predračunu preveri na trgu,
– odobrenim projektom zniža predlagani delež sofinanciranja oziroma ne sklene pogodbe s prijaviteljem, če se v času od oddaje vloge do sklenitve pogodbe spremenijo pogoji, na podlagi katerih je bil projekt izbran za sofinanciranje,
– ne sklene pogodbe, če prijavitelj odobrenega projekta ne predloži v določenem roku vseh dokumentov/dokazil, potrebnih za sklenitev pogodbe,
– v primeru spremembe zakonodaje, povezane z razpisom, zahteva od prijavitelja projekta predložitev dodatnih dokazil,
– lahko v primeru objektivnih razlogov rok za dokončanje projekta podaljša, vendar največ do junija 2029.
Če pride do sprememb v državnem proračunu ali finančnem načrtu ministrstva, ki neposredno vplivajo na izvedbo javnega razpisa, je ministrstvo dolžno ukrepati v skladu s spremembami v državnem proračunu oziroma finančnem načrtu ministrstva.
Če se zmanjša obseg sredstev za javni razpis do takšne mere, da ne zagotavlja izpolnitve ciljev javnega razpisa, lahko ministrstvo iz tega razloga postopek javnega razpisa ustavi oziroma v primeru že končanega izbora projektov zniža obseg sofinanciranja, spremeni že sklenjene pogodbe o financiranju in izvedbi projektov ali pa jih prekine.
28 Sporočanje informacij o razpisu: potencialni prijavitelji so dolžni spremljati spletno stran ministrstva: https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-kulturo/javne-objave, na kateri bodo objavljene razpisna dokumentacija, morebitne spremembe in novosti v zvezi z javnim razpisom. Vse morebitne potrebne dodatne informacije v zvezi z javnim razpisom morajo biti zahtevane v pisni obliki, in sicer po elektronski pošti na naslov: gp.mk@gov.si – zadeva: Vprašanje za JR-EKP-KS 2024-28. Odgovore na vprašanja bo ministrstvo objavilo v pisni obliki na spletni strani ministrstva, in sicer na strani, kjer bo objavljen razpis. Vsi objavljeni odgovori bodo imeli status dopolnitve razpisne dokumentacije.
Ministrstvo za kulturo 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti