Uradni list

Številka 101
Uradni list RS, št. 101/2024 z dne 29. 11. 2024
Uradni list

Uradni list RS, št. 101/2024 z dne 29. 11. 2024

Kazalo

Št. 3310-73/2024/ Ob-3402/24, Stran 2738
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Republike Slovenije, Dunajska 22, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo), na podlagi 5. člena Uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij razvoja podeželja, ki niso vezane na površino ali živali, iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 77/23, 19/24 in 52/24; v nadaljnjem besedilu: uredba o skupnih določbah za izvajanje intervencij) in 28. člena Uredbe o izvajanju intervencije naložbe v učinkovito rabo dušikovih gnojil, intervencije naložbe v nakup kmetijske mehanizacije in opreme za optimalno uporabo hranil in trajnostno rabo FFS ter intervencije naložbe v nakup kmetijske mehanizacije in opreme za upravljanje traviščnih habitatov iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 95/24; v nadaljnjem besedilu: uredba), objavlja
javni razpis 
za intervencijo naložbe v nakup kmetijske mehanizacije in opreme za upravljanje traviščnih habitatov za leto 2024
1. Osnovni podatki o javnem razpisu
Predmet javnega razpisa:
Predmet javnega razpisa so naložbe iz 21. člena uredbe.
Razpisana sredstva:
Višina razpisanih nepovratnih sredstev znaša do vključno 2.399.985,00 eurov. 
Sredstva se zagotovijo iz proračunskih postavk ministrstva, in sicer: 
– 813.594,92 eurov iz proračunske postavke 221064 Skupni strateški načrt 2023–2027 – EKSRP – EU udeležba, 
– 1.586.390,08 eurov iz proračunske postavke 221065 Skupni strateški načrt 2023–2027 – EKSRP – slovenska udeležba. 
Delež sredstev iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja znaša 33,9 %, delež sredstev iz proračuna Republike Slovenije pa 66,1 %.
Vrsta javnega razpisa:
Zaprti.
Obdobje vlaganja vlog na javni razpis: 
Vložitev vloge na javni razpis poteka od 23. decembra 2024 do vključno 5. februarja 2025, do 14. ure.
Obdobje upravičenosti stroškov:
V skladu s prvim odstavkom 30. člena uredbe so do podpore upravičeni stroški naložb, ki so nastali po vložitvi vloge na javni razpis do vložitve zahtevka za izplačilo sredstev, ki se v skladu s petim odstavkom 25. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij vloži najpozneje v treh letih od datuma vložitve vloge na javni razpis. 
V skladu z 2. točko prvega odstavka 23. člena in drugim odstavkom 30. člena uredbe so do podpore upravičeni tudi splošni stroški iz prvega odstavka 20. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, ki so nastali od 1. januarja 2023 do vložitve zahtevka za izplačilo sredstev.
Informacije o javnem razpisu:
Informacije o javnem razpisu so dostopne na naslednji povezavi: https://skp.si/aktualno/info-tocke.
2. Namen in cilji intervencije
1. Namen intervencije naložbe v nakup kmetijske mehanizacije in opreme za upravljanje traviščnih habitatov (v nadaljnjem besedilu: intervencija) je določen v prvem odstavku 20. člena uredbe.
2. Cilji intervencije so določeni v drugem odstavku 20. člena uredbe.
3. V skladu s 7. točko 2. člena uredbe primarna pridelava kmetijskih proizvodov pomeni proizvodnjo rastlinskih in živinorejskih proizvodov iz Priloge I Pogodbe o delovanju Evropske unije (Prečiščena različica Pogodbe o delovanju Evropske unije, UL C št. 202 z dne 7. 6. 2016, str. 47), zadnjič spremenjene s Sklepom Sveta (EU) 2019/1255 z dne 18. julija 2019 o spremembi Protokola št. 5 o Statutu Evropske investicijske banke (UL L št. 196 z dne 24. 7. 2019, str. 1), brez nadaljnjih postopkov obdelave, ki bi spremenili naravo teh proizvodov, še zlasti pridelava, pobiranje in skladiščenje primarnih kmetijskih proizvodov ter njihova priprava s strani primarnih proizvajalcev za prvo prodajo prodajnim posrednikom ali predelovalcem. Kot priprava primarnih kmetijskih proizvodov za prvo prodajo se šteje tudi njihovo čiščenje, luščenje, sortiranje, kratkotrajna zaščita pred gnitjem in pakiranje.
3. Predmet podpore in vrsti naložb
1. Predmet podpore je v skladu z 21. členom uredbe naložba v nakup kmetijske mehanizacije, namenjene spravilu krme s travinja, iz Pravilnika o katalogu stroškov in njihovih vrednostih na enoto (Uradni list RS, št. 34/24 in 95/24; v nadaljnjem besedilu: pravilnik o katalogu stroškov), ki je navedena v Seznamu upravičenih stroškov in najvišjih priznanih vrednosti iz Priloge 1 razpisne dokumentacije (v nadaljnjem besedilu: Seznam upravičenih stroškov).
2. Vrsti naložb glede na velikost sta določeni v 2. in 3. točki 2. člena uredbe, pri čemer je skupna načrtovana vrednost naložbe določena v 1. točki 2. člena uredbe.
4. Vlagatelj in upravičenec
1. Vlagatelj je določen v prvem odstavku 22. člena uredbe.
2. Upravičenec je določen v drugem odstavku 22. člena uredbe.
3. V skladu s 4. točko 2. člena uredbe je vlagatelj mladi kmet, ki ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjuje pogoje iz drugega do šestega odstavka 5. člena Uredbe o izvajanju intervencij podpora za vzpostavitev gospodarstev mladih kmetov in medgeneracijski prenos znanja iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 88/23, 12/24 in 43/24; v nadaljnjem besedilu: uredba o izvajanju intervencije podpora za vzpostavitev kmetijskih gospodarstev mladih kmetov in intervencije medgeneracijski prenos znanja), pri čemer se izpolnjevanje pogoja iz 3. ali 4. točke šestega odstavka 5. člena uredbe o izvajanju intervencije podpora za vzpostavitev kmetijskih gospodarstev mladih kmetov in intervencije medgeneracijski prenos znanja izkazuje z izjavo nosilca kmetijskega gospodarstva, na katerem je vlagatelj opravljal kmetijsko dejavnost, ki je Priloga 2 razpisne dokumentacije.
5. Splošni pogoji ob vložitvi vloge na javni razpis
1. Vlagatelj mora ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjevati pogoje iz 9. člena, pogoje iz prvega in tretjega odstavka 11. člena ter pogoj iz 14. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
2. Poleg pogojev iz prejšnje točke mora vlagatelj izpolnjevati tudi pogoje iz 24. in 31. člena uredbe:
a) v skladu z 2. točko 31. člena uredbe je zbirna vloga vložena v skladu z Uredbo o izvedbi intervencij kmetijske politike za leto 2024 (Uradni list RS, št. 132/23, 24/24 in 63/24);
b) kot ista vrsta kmetijske mehanizacije iz 3. točke 24. člena uredbe se šteje kmetijska mehanizacija iz iste skupine strojev v okviru zaporedne trimestne oziroma štirimestne šifre stroška iz pravilnika o katalogu stroškov.
6. Upravičeni in neupravičeni stroški
1. Upravičeni stroški so določeni v prvem odstavku 23. člena uredbe ter v prvem do tretjem odstavku 19. člena in v 20. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
2. Vrste upravičenih stroškov so določene v Seznamu upravičenih stroškov.
3. Neupravičeni stroški so določeni v 29. členu uredbe.
7. Merila za ocenjevanje vlog
1. Merila za ocenjevanje vlog na javni razpis so določena v prvem odstavku 25. člena uredbe ter v dokumentu »Merila za izbor operacij v okviru SN 2023-2027«, ki je dostopen na naslednji povezavi: https://skp.si/wp-content/uploads/2024/09/Merila_za_izbor_operacij_SN_2023-2027_EKSRP_5.sprememba_P.pdf, in so podrobneje opredeljena v tem poglavju.
2. Med vlogami na javni razpis, ki dosežejo vstopni prag 30 % možnega števila točk, ki znaša 30 točk, se v skladu z drugim odstavkom 25. člena uredbe izberejo tiste, ki dosežejo višje število točk, do porabe razpisanih sredstev.
3. Ocenjevanje vlog se izvede na podlagi podatkov v vlogi na javni razpis, priloženih prilog ter podatkov iz uradnih evidenc.
4. Podrobnejša merila in točkovnik:
Št.
MERILO
Maksimalno število točk
1.
EKONOMSKI VIDIK NALOŽBE
15
1.1
ODOBRENA SREDSTVA ZA KMETIJSKO MEHANIZACIJO, KI JE NAMENJENA SPRAVILU KRME S TRAVINJA V OKVIRU PROGRAMA, KI UREJA RAZVOJ PODEŽELJA ZA OBDOBJE 2014–2020 
Ocenjuje se višina odobrenih sredstev vlagatelju iz podukrepa podpora za naložbe v kmetijska gospodarstva v okviru programa, ki ureja razvoj podeželja za obdobje 2014–2020 (v nadaljnjem besedilu: podukrep 4.1 v okviru PRP 2014–2020), in sicer za naložbo v nakup kmetijske mehanizacije, ki je namenjena spravilu krme s travinja, iz Seznama upravičenih stroškov.
5
Vlagatelju so bila odobrena sredstva iz podukrepa 4.1 v okviru PRP 2014–2020 za kmetijsko mehanizacijo, ki jo uveljavlja v vlogi na javni razpis, pri čemer je ta mehanizacija ob vložitvi vloge na javni razpis starejša od 6 let.
1
Vlagatelju niso bila odobrena finančna sredstva iz podukrepa 4.1 v okviru PRP 2014–2020 za kmetijsko mehanizacijo, ki je jo uveljavlja v vlogi na javni razpis.
3
Vlagatelju niso bila odobrena finančna sredstva iz podukrepa 4.1 v okviru PRP 2014–2020 za nobeno kmetijsko mehanizacijo iz Seznama upravičenih stroškov.
5
1.2
ODOBRENA SREDSTVA IZ PODUKREPA PODPORA ZA NALOŽBE V KMETIJSKA GOSPODARSTVA, V OKVIRU PROGRAMA, KI UREJA RAZVOJ PODEŽELJA ZA OBDOBJE 2014–2020 
Ocenjuje se višina odobrenih sredstev vlagatelju iz podukrepa 4.1 v okviru PRP 2014–2020.
5
Vlagatelju so bila odobrena finančna sredstva iz podukrepa 4.1 v okviru PRP 2014–2020 v višini več kot 100.000 do vključno 400.000 eurov.
1
Vlagatelju so bila odobrena finančna sredstva iz podukrepa 4.1 v okviru PRP 2014–2020 v višini do vključno 100.000 eurov.
3
Vlagatelju niso bila odobrena finančna sredstva iz podukrepa 4.1 v okviru PRP 2014–2020.
5
1.3
OBTEŽBA Z REJNIMI ŽIVALMI NA KMETIJSKEM GOSPODARSTVU 
Ocenjuje se povprečna obtežba z rejnimi živalmi na kmetijskem gospodarstvu v GVŽ/ha kmetijskih zemljišč v uporabi (v nadaljnjem besedilu: KZU) iz uredbe, ki ureja neposredna plačila iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027. Pri ugotavljanju obsega KZU in števila GVŽ se upoštevajo podatki iz zbirne vloge za leto 2024.
5
Kmetijsko gospodarstvo ima v letu 2024 obtežbo z rejnimi živalmi, ki znaša več kot 1,0 GVŽ/ha do vključno 1,5 GVŽ/ha.
1
Kmetijsko gospodarstvo ima v letu 2024 obtežbo z rejnimi živalmi, ki znaša več kot 0,5 GVŽ/ha do vključno 1,0 GVŽ/ha.
3
Kmetijsko gospodarstvo ima v letu 2024 obtežbo z rejnimi živalmi, ki znaša več kot 0,3 GVŽ/ha do vključno 0,5 GVŽ/ha.
5
2.
SOCIALNI IN GEOGRAFSKI VIDIK VLAGATELJA
30
2.1
KMETIJSKO GOSPODARSTVO JE NA OMD 
Kmetijsko gospodarstvo, katerega nosilec je vlagatelj, je razvrščeno v območje z omejenimi možnostmi za kmetijsko dejavnost (v nadaljnjem besedilu: območje OMD) v skladu s Pravilnikom o razvrstitvi kmetijskih gospodarstev v območja z omejenimi možnostmi za kmetijsko dejavnost (Uradni list RS, št. 34/23). Ocenjuje se povprečno število točk na hektar, ki jih prejme kmetijsko gospodarstvo, ki je razvrščeno v območje OMD, pri čemer se upoštevajo podatki na dan vložitve vloge na javni razpis.
10
Kmetijsko gospodarstvo prejme do vključno 199 točk.
1
Kmetijsko gospodarstvo prejme od 200 do vključno 299 točk.
2
Kmetijsko gospodarstvo prejme od 300 do vključno 399 točk.
3
Kmetijsko gospodarstvo prejme od 400 do vključno 499 točk.
4
Kmetijsko gospodarstvo prejme od 500 do vključno 599 točk.
5
Kmetijsko gospodarstvo prejme od 600 do vključno 699 točk.
6
Kmetijsko gospodarstvo prejme od 700 do vključno 799 točk.
8
Kmetijsko gospodarstvo prejme 800 točk ali več.
10
2.2
IZOBRAZBA VLAGATELJA 
Nosilec kmetije, samostojni podjetnik posameznik oziroma odgovorna oseba pravne osebe ima ob vložitvi vloge na javni razpis izobrazbo iz področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti. Kot dejavnosti, ki so povezane s kmetijstvom, se štejejo agro-živilska (vključno s čebelarstvom), veterinarska, gozdarska in lesarska dejavnost. 
4
Nosilec kmetije, samostojni podjetnik posameznik oziroma odgovorna oseba pravne osebe ima najmanj izobrazbo, pridobljeno po izobraževalnih programih za pridobitev srednje poklicne izobrazbe, ki je po zakonu, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, uvrščena v 3. ali 4. raven slovenskega ogrodja kvalifikacij s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti.
1
Nosilec kmetije, samostojni podjetnik posameznik oziroma odgovorna oseba pravne osebe ima najmanj izobrazbo, pridobljeno po izobraževalnih programih za pridobitev srednje izobrazbe oziroma srednje strokovne izobrazbe, ki je po zakonu, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, uvrščena v 5. raven slovenskega ogrodja kvalifikacij s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti.
2
Nosilec kmetije, samostojni podjetnik posameznik oziroma odgovorna oseba pravne osebe ima najmanj izobrazbo, pridobljeno po študijskem programu za pridobitev višje strokovne izobrazbe, ki je po zakonu, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, uvrščena v 6. raven slovenskega ogrodja kvalifikacij s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti.
3
Nosilec kmetije, samostojni podjetnik posameznik oziroma odgovorna oseba pravne osebe ima najmanj izobrazbo, pridobljeno po študijskem programu za pridobitev izobrazbe, ki je po zakonu, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, uvrščena v 7. raven slovenskega ogrodja kvalifikacij s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti.
4
2.3
NALOŽBENA PODPORA VLAGATELJICI 
Točke na podlagi tega merila se dodelijo, če vlogo na javni razpis vloži: 
1. nosilka kmetije, ki je bila nosilka te kmetije že v koledarskem letu pred vložitvijo vloge na javni razpis; 
2. vlagateljica, ki je odgovorna oseba pravne osebe ali samostojna podjetnica posameznica, in je bila odgovorna oseba pravne osebe ali samostojna podjetnica posameznica že v koledarskem letu pred vložitvijo vloge na javni razpis. 
5
Vlogo na javni razpis vloži nosilka kmetije, ki je bila nosilka te kmetije že v koledarskem letu pred vložitvijo vloge na javni razpis.
5
Vlogo na javni razpis vloži vlagateljica, ki je odgovorna oseba pravne osebe ali samostojna podjetnica posameznica, in je bila odgovorna oseba pravne osebe ali samostojna podjetnica posameznica že v koledarskem letu pred vložitvijo vloge na javni razpis.
5
2.4
VLAGATELJ JE MLADI KMET 
Točke na podlagi tega merila se dodelijo vlagatelju, ki ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjuje pogoje za mladega kmeta iz 3. točke 4. poglavja tega javnega razpisa.
5
Vlagatelj je mladi kmet.
5
2.5
OBMEJNA PROBLEMSKA OBMOČJA 
Točke na podlagi tega merila se dodelijo vlagatelju, ki je nosilec kmetijskega gospodarstva, katerega naslov ali sedež je v občini, ki je opredeljena kot obmejno problemsko območje v skladu s 4. členom Uredbe o določitvi obmejnih problemskih območij (Uradni list RS, št. 22/11, 97/12, 24/15, 35/17, 101/20 in 112/22).
3
Vlagatelj je nosilec kmetijskega gospodarstva, katerega naslov ali sedež je v občini, ki je opredeljena kot obmejno problemsko območje.
3
2.6
ZAPOSLENA OSEBA NA KMETIJSKEM GOSPODARSTVU OZIROMA OSEBA, KI JE VKLJUČENA V POKOJNINSKO IN INVALIDSKO ZAVAROVANJE IZ NASLOVA OPRAVLJANJA KMETIJSKE DEJAVNOSTI ZA POLNI OBSEG V SKLADU Z ZAKONOM, KI UREJA POKOJNINSKO IN INVALIDSKO ZAVAROVANJE 
Ob vložitvi vloge na javni razpis je najmanj en član kmetije, katere nosilec je vlagatelj, vključen v pokojninsko in invalidsko zavarovanje iz naslova opravljanja kmetijske dejavnosti za polni obseg v skladu z zakonom, ki ureja pokojninsko in invalidsko zavarovanje.
3
Najmanj en član kmetije, katere nosilec je vlagatelj, je ob vložitvi vloge na javni razpis vključen v pokojninsko in invalidsko zavarovanje iz naslova opravljanja kmetijske dejavnosti oziroma vlagatelj ima ob vložitvi vloge na javni razpis na kmetijskem gospodarstvu zavarovano najmanj eno osebo iz delovnega razmerja kot kmetijskega delavca.
3
3.
POVEZOVANJE
5
3.1
ČLANSTVO VLAGATELJA V ORGANIZACIJI PROIZVAJALCEV, SKUPINI PROIZVAJALCEV ALI ZADRUGI 
Vlagatelj bo ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev in še naslednja tri zaporedna koledarska leta član skupine proizvajalcev ali organizacije proizvajalcev oziroma član zadruge. Skupina proizvajalcev ali organizacija proizvajalcev mora biti priznana v skladu s predpisi, ki urejajo priznanje skupine ali organizacije proizvajalcev. Zadruga mora imeti najmanj 80 % članov vpisanih v register kmetijskih gospodarstev.
5
Vlagatelj bo ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev in še naslednja tri zaporedna koledarska leta član organizacije proizvajalcev, skupine proizvajalcev ali član zadruge.
5
4. 
ZELENI PREHOD
50
4.1
VKLJUČENOST VLAGATELJA V SHEMO V OKVIRU INTERVENCIJE SHEMA ZA PODNEBJE IN OKOLJE OZIROMA V OPERACIJO V OKVIRU INTERVENCIJE KMETIJSKO-OKOLJSKA-PODNEBNA PLAČILA 
Ocenjuje se delež KZU, vključenih v sheme v okviru intervencije shema za podnebje in okolje (v nadaljnjem besedilu: intervencija SOPO) oziroma v izvajanje operacije v okviru intervencije kmetijsko-okoljska-podnebna plačila iz uredbe, ki ureja plačila za okoljske in podnebne obveznosti ter naravne ali druge omejitve iz Strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023-2027 (v nadaljnjem besedilu: intervencija KOPOP), pri čemer se upoštevajo podatki iz zbirne vloge za leto 2024.
30
4.1.1
VKLJUČENOST VLAGATELJA V SHEMO V OKVIRU INTERVENCIJE SOPO OZIROMA V OPERACIJO V OKVIRU INTERVENCIJE KOPOP–NARAVNI VIRI IN OPERACIJO V OKVIRU INTERVENCIJE KOPOP–BIOLOŠKA RAZNOVRSTNOST 
Upošteva se skupni delež KZU, vključenih v naslednje: 
1. sheme v okviru intervencije SOPO: 
– INP08.01 Ekstenzivno travinje, 
– INP08.02 Tradicionalna raba travinja oziroma; 
2. operacije v okviru intervencij KOPOP – naravni viri in KOPOP – biotska raznovrstnost in krajina: 
– NV.12 Senena prireja, 
– NV.13 Varovalni pasovi ob vodotokih, 
– BK.8 Strmi travniki, 
– BK.13 Planinska paša.
10
Obseg KZU, s katerimi je vlagatelj vključen v sheme v okviru intervencije SOPO oziroma v operacije v okviru intervencije KOPOP – naravni viri ter KOPOP – biotska raznovrstnost in krajina, znaša od vključno 10 do vključno 30 %.
4
Obseg KZU, s katerimi je vlagatelj vključen v sheme v okviru intervencije SOPO oziroma v operacije v okviru intervencije KOPOP – naravni viri ter KOPOP – biotska raznovrstnost in krajina, znaša več kot 30 do vključno 50 %.
7
Obseg KZU, s katerimi je vlagatelj vključen v sheme v okviru intervencije SOPO oziroma v operacije v okviru intervencije KOPOP – naravni viri ter KOPOP – biotska raznovrstnost in krajina, znaša več kot 50 %.
10
4.1.2
VKLJUČENOST VLAGATELJA V OPERACIJO V OKVIRU INTERVENCIJE KOPOP–BIOTSKA RAZNOVRSTNOST 
Upošteva se skupni delež KZU, vključenih v naslednje operacije v okviru intervencije KOPOP – biotska raznovrstnost in krajina glede na vsa KZU na kmetijskem gospodarstvu: 
– BK.1 Posebni traviščni habitati, 
– BK.2 Traviščni habitati metuljev, 
– BK.3 Steljniki, 
– BK.4 Mokrotni traviščni habitati, 
– BK.6 Suhi kraški travniki in pašniki, 
– BK.9 Grbinasti travniki, 
– BK.14 Habitati ptic vlažnih ekstenzivnih travnikov, in 
– BK.15 Ohranjanje suhih travišč.
20
Obseg KZU, s katerimi je vlagatelj vključen v operacije v okviru intervencije KOPOP – biotska raznovrstnost in krajina, znaša od vključno 10 do vključno 30 %.
10
Obseg KZU, s katerimi je vlagatelj vključen v operacije v okviru intervencije KOPOP – biotska raznovrstnost in krajina, znaša več kot 30 do vključno 50 %.
15
Obseg KZU, s katerimi je vlagatelj vključen v operacije v okviru intervencije KOPOP – biotska raznovrstnost in krajina, znaša več kot 50 %.
20
4.2
DELEŽ KMETIJSKIH ZEMLJIŠČ, VKLJUČENIH V EKOLOŠKO PRIDELAVO 
Upošteva se delež kmetijskih zemljišč, vključenih v ekološko pridelavo, glede na površino vseh KZU vlagatelja, pri čemer se upoštevajo podatki iz zbirne vloge za leto 2024.
10
Kmetijsko gospodarstvo ima v ekološko pridelavo vključenih od 50 do vključno 70 % KZU.
3
Kmetijsko gospodarstvo ima v ekološko pridelavo vključenih več kot 70 % do vključno 90 % KZU.
6
Kmetijsko gospodarstvo ima v ekološko pridelavo vključenih več kot 90 % KZU.
10
4.3
OBSEG KMETIJSKIH ZEMLJIŠČ V UPORABI V OKOLJSKO OBČUTLJIVEM TRAJNEM TRAVINJU 
Točke na podlagi tega merila se dodelijo vlagatelju glede na delež površine KZU, ki se nahaja na območju okoljsko občutljivega trajnega travinja (v nadaljnjem besedilu: območje OOTT), opredeljenem z uredbo, ki ureja pravila pogojenosti, pri čemer se upoštevajo podatki iz zbirne vloge za leto 2024.
10
Kmetijsko gospodarstvo ima več kot 10 do vključno 40 % KZU na območju OOTT.
4
Kmetijsko gospodarstvo ima več kot 40 do vključno 70 % KZU na območju OOTT.
7
Kmetijsko gospodarstvo ima več kot 70 % KZU na območju OOTT.
10
8. Finančne določbe: finančne določbe so v 27. členu uredbe.
9. Vloga, postopek za dodelitev sredstev in odločba o pravici do sredstev
1. Vlaganje vloge na javni razpis in postopek za dodelitev sredstev sta določena v 28. členu uredbe ter v 6. in 7. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
2. Če imata dve ali več vlog na javni razpis enako število točk in razpisana sredstva ne zadoščajo za odobritev vseh teh vlog v celoti, se v skladu s tretjim odstavkom 28. člena uredbe vloge na javni razpis odobrijo na podlagi ponderiranja meril za izbor vlog, in sicer:
– zeleni prehod: 50 %;
– socialni in geografski vidik vlagatelja: 30 %;
– ekonomski vidik naložbe: 15 %;
– povezovanje: 5 %.
3. Odrek pravici do sredstev je določen v 35. členu uredbe.
4. Vloga za spremembo obveznosti iz odločbe o pravici do sredstev se vloži v skladu s tretjim odstavkom 7. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
10. Vlaganje zahtevka za izplačilo sredstev
1. Poleg splošnih pogojev ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev iz 22. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, mora upravičenec ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev izpolniti tudi pogoje iz 26. in 32. člena uredbe.
2. Vložitev zahtevka za izplačilo sredstev določa 21. člen uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
11. Predplačilo: predplačilo določata 24. člen uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij in 34. člen uredbe.
12. Obveznosti po zadnjem izplačilu sredstev: poleg splošnih obveznosti upravičenca iz 25. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, mora upravičenec izpolnjevati tudi obveznosti iz 26. in 33. člena uredbe.
13. Objava podatkov o upravičencih in varstvo osebnih podatkov
1. Javna objava upravičencev je določena v 8. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
2. V skladu s 13. in 14. členom Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov, UL L št. 119 z dne 4. 5. 2016, str. 1), zadnjič popravljena s Popravkom, UL L št. 127 z dne 23. 5. 2018, str. 2, so informacije za posameznike, katerih osebne podatke bo obdelovala Agencija Republike Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja (v nadaljnjem besedilu: agencija), objavljene na spletišču agencije.
14. Izvedba kontrol: sistem kontrol je določen v 26. do 32. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij ter v 36. členu uredbe.
15. Upravne sankcije in višja sila
1. Upravne sankcije so določene v 33. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij in v 37. členu uredbe.
2. Višja sila ali izjemne okoliščine so določene v 34. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti