Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi – ZLS (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 11/14 – popr., 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A, 80/20 – ZIUOOPE in 62/24 – odl. US, 102/24 – ZLV-K), 18. člena Statuta Občine Kobarid (Uradni list RS, št. 39/16) in določil Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP, 149/22, 106/23 in 88/24) je Občinski svet Občine Kobarid na 18. redni seji dne 25. 3. 2025 sprejel
o sofinanciranju prireditev v Občini Kobarid
S tem pravilnikom se določa:
– vsebine, ki se sofinancirajo kot prireditve v Občini Kobarid in njihov namen ter cilje, ki se jih pri tem zasledujejo,
– upravičence do sofinanciranja in upravičene stroške, ki so predmet sofinanciranja,
– način zagotavljanja in razdelitve sredstev, in sicer – postopek obravnave vlog, pogoje, ter kriterije in merila za izbiro in vrednotenje prireditev, ki bodo sofinancirane,
– medsebojne pravice in obveznosti med Občino Kobarid (v nadaljnjem besedilu: občina) in prejemniki sredstev.
II. VSEBINA, NAMEN IN CILJI
(vsebine, namen sofinanciranja in cilji)
(1) Po tem pravilniku se izvaja sofinanciranje vseh prireditev, ki so izvedene na območju občine, razen tistih, ki jih občina izvaja sama (protokolarne oziroma občinske prireditve) in tistih, ki jih zanjo kot javno službo izvajajo subjekti, katerih ustanovitelj ali soustanovitelj je občina in se izvajajo v okviru njihovega programa dela.
(2) Predmet sofinanciranja ne morejo biti:
– politične in verske prireditve,
– športne prireditve, ki so del rednega programa oziroma tekmovalnega sistema,
– prireditve, ki jih organizirajo subjekti, ki so profitne narave in se obiskovalcem zaračunava vstopnina,
– prireditve, ki so financirane iz drugih javnih sredstev in
– prireditve, ki ne morejo izkazati ustreznega javnega interesa, ker so pretežno zasebne narave oziroma vezane na ožje skupine (npr. občni zbori društev, zasebne zabave).
(3) Namen sofinanciranja je pospeševanje družabnega življenja s podporo kulturnim, športnim, zabavnim in drugim družbenim aktivnostim, ki tudi krepijo turistično ponudbo in promocijo občine na celotnem območju občine.
(4) Cilji sofinanciranja so, da se na območju celotne občine, tekom celotnega leta zagotovi čim bolj pestra ponudba prireditev in so sredstva za te prireditve dostopna vsem potencialnim upravičencem pod enakimi pogoji.
III. UPRAVIČENCI IN UPRAVIČENI STROŠKI
(1) Upravičenci, ki lahko pridobijo sredstva za sofinanciranje aktivnosti po tem pravilniku so:
– pravne osebe, katerih dejavnost je neprofitna (npr. krajevne skupnosti, društva, zavodi) s sedežem v Občini Kobarid in
– upravičenci iz prejšnje alineje, s sedežem izven Občine Kobarid ter gospodarske družbe, samostojni podjetnik posameznik in posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost s sedežem v Republiki Sloveniji in registrirano dejavnostjo s področij iz tretjega odstavka 2. člena tega pravilnika.
(2) Pri točkovanju vlog upravičencev iz druge alineje prvega odstavka tega člena, se upošteva faktor 0,75 glede na vloge iz prve alineje prvega odstavka tega člena.
(3) Vsi upravičenci iz prejšnjih odstavkov morajo tudi:
– izkazati najmanj enoletno delovanje in ne smejo biti v postopku prenehanja, prisilne poravnave, stečaja, prepovedi delovanja, sodne likvidacije ali izbrisa iz registra,
– imeti poravnane vse davke, prispevke in druge dajatve, določene z zakonom,
– imeti poravnane vse obveznosti do občine in pravnih oseb katerih ustanovitelj ali soustanovitelj je Občina Kobarid.
(1) Upravičeni stroški, ki so lahko predmet sofinanciranja po tem pravilniku so vsi dokumentirani bruto stroški blaga, materiala in storitev, nastali s pripravo, promocijo, organizacijo in izvedbo aktivnosti na prireditvi (prijave in dovoljenja, zavarovanja, oglaševanje in obveščanje, varovanje prireditve in nujna medicinska pomoč, koordinacija in vodenje programa prireditve, vključno s potnimi stroški ustvarjalcev in izvajalcev programa prireditve, avtorske pogodbe ali pravice ipd.) ter pripravo in pospravljanjem prireditvenega prostora (oder, šotor, ozvočenje, okraševanje, komunalne storitve ipd.).
(2) Med upravičene stroške prireditve spadajo tudi:
– stroški ustrezno evidentiranega prostovoljnega dela, vendar največ do 25 % vseh upravičenih stroškov,
– stroški pogostitve nastopajočih, vendar največ do 5 % vseh upravičenih stroškov, pri čemer se brezalkoholna pijača in prehrana za množične športno rekreativne prireditve in proslave (npr. čaj, pasulj, golaž, testenine) ne štejejo kot pogostitev ampak kot upravičen materialni strošek prireditve,
– posredni (režijski) stroški organizacije prireditve v višini največ 5 % upravičenih stroškov.
(3) Sredstva na podlagi tega pravilnika niso namenjena za sofinanciranje:
– redne dejavnosti,
– investicij in
– blaga za nadaljnjo prodajo.
(4) V tekstu javnega razpisa se podrobneje opredeli način evidentiranja in finančnega vrednotenja stroškov za prostovoljno delo, stroškov pogostitve nastopajočih in po potrebi tudi drugih upravičenih stroškov.
IV. NAČIN ZAGOTAVLJANJA IN POSTOPEK RAZDELITVE SREDSTEV
(način zagotavljanja sredstev in izvedbe sofinanciranja)
(1) Sredstva za (so)financiranje prireditev v Občini Kobarid se zagotovi letno s proračunom občine, pri čemer so sredstva planirana:
– za financiranje prireditev, ki jih neposredno izvaja občinska uprava (v nadaljnjem besedilu OU) – protokolarne in druge občinske prireditve – v okviru tekoče porabe OU;
– za financiranje prireditev, ki jih izvajajo subjekti katerih ustanovitelj je občina – v okviru potrditve njihovega programa dela in finančnega načrta;
– za sofinanciranje malih vaških oziroma lokalnih prireditev – v okviru potrditve programa dela in finančnega načrta krajevnih skupnosti;
– za sofinanciranje vseh drugih prireditev – s posebno proračunsko postavko kot tekoči transfer sredstev na osnovi javnega razpisa izvedenega v skladu s tem pravilnikom.
(2) Zaradi uresničitve namena in ciljev navedenih v 2. členu tega pravilnika, se za sofinanciranje prireditev iz četrte alineje prejšnjega odstavka tega člena (razpis), vsako leto v proračunu zagotovi najmanj tolikšen obseg sredstev, kolikor je v istem letu zagotovljenih sredstev za prireditve, ki jih izvaja občina sama in so financirane neposredno iz proračuna (prva alineja prejšnjega odstavka tega člena).
(3) Izjemoma – največ enkrat v posameznem mandatu – lahko občinski svet (v nadaljnjem besedilu: OS) na podlagi podrobno obrazložene utemeljitve, sprejme sklep, s katerim občina sprejme pokroviteljstvo nad posamezno izjemno pomembno prireditvijo in zanjo zagotovi dodatna proračunska sredstva izven določil iz prejšnjih dveh odstavkov tega člena pravilnika.
(postopek razdelitve sredstev)
(1) Sredstva iz četrte alineje prvega odstavka 5. člena tega pravilnika se dodeljujejo za posamezno leto, na podlagi javnega razpisa (v nadaljnjem besedilu: JR), ki se objavi na spletnih straneh občine. V postopku JR sodelujejo župan, OU in pet članska strokovna komisija, ki jo s sklepom imenuje župan, pri čemer enega člana imenuje izmed delavcev OU, enega po izbiri občinskega sveta, enega na predlog krajevnih skupnosti, enega na predlog neprofitnih organizacij iz občine in enega na predlog zainteresirane javnosti. Občinski svet izbere svojega predstavnika v strokovni komisiji ob potrjevanju proračuna. Predstavnike krajevnih skupnosti, neprofitnih organizacij in zainteresirane javnosti pa župan izbere izmed prijavljenih na javni poziv, objavljen na spletni strani Občine Kobarid. V kolikor krajevne skupnosti, neprofitne organizacije ali zainteresirana javnost v roku določenem z javnim pozivom ne podajo predloga za svojega člana strokovne komisije, manjkajoče člane župan imenuje po svoji presoji.
(2) Pristojnosti in naloge župana v okviru postopka razdelitve sredstev so:
– izda sklep o začetku postopka JR, s katerim naloži OU pripravo besedila JR in izvedbo drugih aktivnosti v zvezi z razdelitvijo sredstev za prireditve,
– izda sklep o imenovanju strokovne komisije,
– določi druge podrobnosti za izvedbo postopka razdelitve sredstev,
– odloča o pritožbah zoper sklep občinske uprave o izbiri in vrednotenju vlog.
(3) Pristojnosti in naloge OU v okviru postopka razdelitve sredstev so naslednje:
– priprava in objava JR in razpisne dokumentacije s prilogami,
– zbiranje in hramba vlog v razpisnem roku,
– nadzor nad formalno pravilnostjo in zakonitostjo postopkov izvedbe JR,
– vodenje vse dokumentacije v zvezi z JR,
– priprava in izdaja sklepov, odločb in drugih upravnih aktov v okviru postopka razdelitve sredstev,
– administrativna in strokovna podpora strokovni komisiji pri njenem delu.
(4) Pristojnosti in naloge strokovne komisije v okviru postopka razdelitve sredstev so:
– potrditev besedila JR s prilogami,
– odpiranje in pregled vlog prispelih na JR,
– ugotavljanje izpolnjevanja formalnih pogojev vlog in prijaviteljev,
– ocenjevanje in vrednotenje prijavljenih prireditev v skladu s kriteriji in merili iz JR,
– sestava zapisnika o delu strokovne komisije,
– priprava predloga razdelitve sredstev v roku določenem z JR.
(5) Komisija pri svojem delu usklajuje ocene in skuša sprejemati odločitve s soglasjem, če pa to ni možno, odloča z glasovanjem in je za sprejem odločitve potrebna večina glasov na seji prisotnih članov.
(1) Javni razpis (JR) za dodelitev sredstev mora vsebovati:
– podatke o naročniku,
– pravno podlago za izvedbo JR,
– predmet JR,
– opredelitev upravičencev, ki se lahko prijavijo na JR,
– višino razpoložljivih finančnih sredstev,
– upravičene stroške aktivnosti,
– pogoje, ki jih morajo izpolnjevati prijavitelji,
– točkovno ovrednotena merila s katerimi se bodo vrednotile vloge na JR,
– navedbo dokumentacije, ki jo morajo prijavitelji priložiti k prijavi,
– rok in način vložitve vloge ter naslov, na katerega se vloge vložijo,
– predvideni rok, v katerem bodo znani rezultati javnega razpisa,
– vse druge potrebne podatke v skladu z vsakokratnimi veljavnimi predpisi.
(2) Z JR se lahko objavijo podrobnejša določila glede načina oddaje vlog in dodelitve sredstev, ki pa ne smejo biti v izrecnem nasprotju z določili tega pravilnika.
(3) Upravičenci lahko pridobijo sredstva le na podlagi pravilne, pravočasne in popolne vloge za prijavo na javni razpis in za največ dve prireditvi.
(4) V primeru, da je katera od pravilnih in pravočasnih vlog nepopolna, komisija prijavitelja pozove k dopolnitvi vloge. Rok za dopolnitev vloge je pet dni od prejema poziva za dopolnitev vloge. Če vloga v navedenem roku ni dopolnjena, se kot nepopolna s sklepom zavrže.
(5) V kolikor v proračunu občine ni zagotovljenih sredstev za sofinanciranje aktivnosti, se javni razpis ne izvede.
(1) Komisija opravi odpiranje prejetih vlog v roku osmih (8) dni od roka za vložitev vlog.
(2) Nepravilno vloženih in nepravočasnih vlog strokovna komisija ne sme obravnavati in jih s sklepom zavrže.
(3) Zoper sklep iz prejšnjega odstavka je v osmih (8) dneh od dneva vročitve možna pritožba na župana.
(4) Pravilno in pravočasno vložene vloge se obravnava po vrstnem redu, kot so bile prejete.
(5) Ob odpiranju vlog komisija najprej ugotavlja formalno popolnost vlog in vsebinsko ustreznost prijavljenih prireditev za sofinanciranje, nato pa opravi vrednotenje formalno popolnih vlog in vsebinsko ustreznih prireditev.
(6) Vloga je formalno popolna, če vsebuje vse obrazce in zahtevane priloge določene v razpisni dokumentaciji in so iz njih razvidni podatki potrebni za vrednotenje vloge po Kriterijih in merilih iz JR.
(7) Prijavljena prireditev je vsebinsko ustrezna, če je vlogo oddal upravičen predlagatelj in prireditev izpolnjuje pogoje iz 2. člena tega pravilnika.
(8) O odpiranju, strokovnem pregledu in vrednotenju vlog se vodijo zapisniki, ki morajo vsebovati:
– naslov, prostor in čas zasedanja strokovne komisije,
– imena prisotnih članov komisije in drugih prisotnih,
– imena oziroma nazive vlagateljev po vrstnem redu odpiranja vlog,
– ugotovitve o formalni popolnosti vlog,
– ugotovitve o morebitne pomanjkljivosti vlog,
– ugotovitve, ocene glede ustreznosti vlog,
– sklepe oziroma odločitve, ki jih je komisija sprejela v okviru svojih pristojnosti in potrebne utemeljitve.
(9) Zapisnike iz prejšnjega odstavka podpišejo vsi člani strokovne komisije.
(1) Vlagatelja, katerega vloga je formalno nepopolna, komisija v roku osmih (8) dni od odpiranja vlog pisno pozove, da vlogo dopolni. Rok za dopolnitev vloge je pet (5) dni od dneva vročitve poziva za dopolnitev vloge.
(2) Formalno nepopolno vlogo, ki jo vlagatelj v roku iz prejšnjega odstavka ne dopolni ali jo dopolni neustrezno, pristojni organ zavrže s sklepom.
(3) Zoper sklep iz prejšnjega odstavka je v osmih (8) dneh od dneva vročitve možna pritožba na župana.
(1) Vlogo, ki jo strokovna komisija oceni kot pravno formalno ali vsebinsko neustrezno, pristojni organ zavrne s sklepom.
(2) Zoper sklep iz prejšnjega odstavka je v osmih (8) dneh od dneva vročitve možna pritožba na župana.
(predlog za sofinanciranje)
Predlog prireditev, ki so upravičene do sofinanciranja po JR za prireditve pripravi strokovna komisija na podlagi vrednotenja pravilnih in pravočasnih ter formalno popolnih vlog za sofinanciranje vsebinsko ustreznih prireditev.
Do sofinanciranja po JR za prireditve ni upravičena prireditev, ki pri vrednotenju po kriterijih in merilih iz JR ne doseže vsaj 20 % vseh razpoložljivih točk po vseh merilih.
(kriteriji in merila za vrednotenje vlog)
(1) Strokovna komisija opravi vrednotenje pravilnih, pravočasnih, popolnih in ustreznih vlog na osnovi naslednjih kriterijev, z naslednjim okvirnim vplivom:
A – OBSEG – TRAJANJE PRIREDITVE | 25–35 % |
B – KAKOVOST – ZAHTEVNOST PRIREDITVE | 25–35 % |
C – IZVIRNOST IN ODMEVNOST | 20–30 % |
D – EKONOMIČNOST – LASTNA UDELEŽBA | 10–20 % |
E – TRADICIJA | 0–10 % |
pri čemer mora biti seštevek vpliva vseh kriterijev 100 %.
(2) Pri vrednotenju vlog po posameznih kriterijih strokovna komisija upošteva Merila, ki so priloga tega pravilnika tako, da vsaki vlogi pri vsakem kriteriju oziroma merilu določi število točk glede na stopnjo izpolnjevanja tega merila.
(3) Merila in višino točk za posamezno stopnjo izpolnjevanja merila za prvi JR sprejme občinski svet kot prilogo tega pravilnika, ob naslednjih JR pa jih vsako leto preveri in potrdi strokovna komisija v okviru potrjevanja besedila JR. Pri tem strokovna komisija (ob soglasju župana) v skladu z izkušnjami iz preteklih let ter cilji, ki jih občina zasleduje v posameznem letu, lahko spremeni ali dopolni Merila oziroma točkovne vrednosti stopenj posameznih meril glede na pretekli JR tako, da se vpliv posameznega kriterija spremeni za največ 10 %.
(4) Če župan ne soglaša s predlaganimi spremembami strokovne komisije ali če spremembe predlagane s strani strokovne komisije spreminjajo razmerja med kriteriji določenimi v tem pravilniku za več kot je določeno v prejšnjem odstavku, o predlaganih spremembah Meril odloči občinski svet po postopku za sprejem sprememb in dopolnitev tega pravilnika.
(sklep o razdelitvi sredstev)
(1) Sklepe o zavrnitvi ali izboru prireditev, ki se sofinancirajo na osnovi JR in višini sofinanciranja, izda OU na osnovi predloga iz 11. člena tega pravilnika in jih pošlje predlagateljem. Predlagateljem prireditev, ki so izbrane za sofinanciranje, se skupaj s sklepom pošlje tudi predlog pogodbe.
(2) Sklepi iz prejšnjega odstavka morajo vsebovati utemeljitev odločitve.
(3) Znesek sofinanciranja za posamezno izbrano prireditev se določi na podlagi vrednotenja (točkovne ocene) vlog in vrednosti točke, ki se izračuna tako, da se celotni razpisni znesek deli z vsoto vseh točk, ki so jih pri vrednotenju dosegle vse prireditve izbrane za sofinanciranje.
(4) Ne glede na določilo prejšnjega odstavka, posamezna prireditev lahko prejme znesek sofinanciranja v višini največ 20 % celotnega razpisnega zneska.
(5) Zoper sklep iz prvega odstavka tega člena je v roku osmih (8) dni od vročitve možna pritožba na župana, ki je dolžan o pritožbi odločiti v roku petnajst (15) dni od vložitve. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb o sofinanciranju z ostalimi izbranimi upravičenci.
(6) Odločitev župana o pritožbi je dokončna, zoper njo je možno vložiti le upravni spor.
(pogodba o sofinanciranju)
(1) Na podlagi dokončnega sklepa o razdelitvi sredstev, župan z izbranimi upravičenci sklene pogodbo o sofinanciranju, s katero se uredijo vsa medsebojna razmerja v zvezi z zagotavljanjem in koriščenjem dodeljenih sredstev za sofinanciranje izbrane prireditve.
(2) Obvezne sestavine pogodbe so:
– navedba pogodbenih strank,
– navedba sofinancirane aktivnosti,
– višina dodeljenih sredstev,
– določila o upravičenosti do predplačila,
– obdobje, v katerem morajo biti dodeljena sredstva porabljena,
– določilo o sankcijah v primeru nenamenske porabe sredstev,
– druga določila, pomembna za izvedbo sofinanciranja aktivnosti.
(3) Če izbrani upravičenec pogodbe ne podpiše ali je občinski upravi ne vrne v roku osmih (8) dni od izdaje pisnega poziva za podpis, se šteje, da je odstopil od zahteve po sofinanciranju.
(1) Če po podpisu pogodbe nastopijo okoliščine, ki utegnejo vplivati na vsebinski in/ali terminski načrt prireditve, je upravičenec dolžan najkasneje v petnajstih (15) dneh po nastopu spremenjenih okoliščin, o njih pisno obvestiti OU, obrazložiti nastale okoliščine in predlagati spremembe in/ali dopolnitve pogodbe o sofinanciranju prireditve, ki jih OU pisno potrdi ali zavrne.
(2) Če upravičenec o nastopu spremenjenih okoliščin v roku iz prejšnjega odstavka ne obvesti pristojnega organa ali če pristojni organ ugotovi, da izvedba prireditve zaradi spremenjenih okoliščin ni več mogoča, OU lahko enostransko odstopi od pogodbe o sofinanciranju prireditve, s čimer upravičenec izgubi pravico do sofinanciranju prireditve.
V skladu z vsakokrat veljavnimi predpisi in pogoji določenimi v pogodbi o izvedbi prireditve, lahko izbrani izvajalec uveljavlja predplačilo sofinanciranja.
(roki za poročanje in izplačilo)
(1) Sofinanciranje prireditev izvedenih od 11. novembra preteklega leta do 10. novembra tekočega leta, se izvede po njihovi realizaciji na osnovi poročila in zahtevka, ki ju upravičenci predložijo OU na obrazcu, ki je del razpisne dokumentacije ter dokazil, s katerimi upravičenci najkasneje do 20. novembra tekočega leta dokažejo nastanek in poravnavo finančnih obveznosti za izvedene aktivnosti (računi in potrdila o plačilu).
(2) V primeru da upravičenec do sofinanciranja prireditev ne predloži poročila do roka iz prejšnjega odstavka se šteje, da je odstopil od pogodbe in nima več pravice do sofinanciranja prireditve.
(3) V primeru, da OU pri pregledu poročila ugotovi, da podatki o izvedbi prireditve bistveno odstopajo od predvidenih podatkov v prijavi na osnovi katerih je vloga za prireditev prejela določeno število točk, se pogodbeni znesek sofinanciranja prireditve zniža za znesek, ki je bil izračunan na osnovi točk, ki so bile vlogi neupravičeno dodeljene.
(4) V primeru, da upravičenec s poročilom o prireditvi dokaže nižjo višino upravičenih stroškov, kot je s pogodbo določeno sofinanciranju prireditve, se upravičencu lahko izplača znesek sofinanciranja največ do višine dokazanih upravičenih stroškov.
(5) V primerih, ko mora komisija odločati o zadevah, ki niso izrecno urejene s tem pravilnikom, odloča s sklepom, pri čemer se smiselno uporabljajo določila Zakona o upravnem postopku.
(6) Upravičencu se sredstva nakažejo na transakcijski račun naveden v pogodbi o sofinanciranju najkasneje v 30 dneh po prejemu popolnega zahtevka in prilog.
V. NADZOR NAD PORABO SREDSTEV
18. člen
(1) Upravičenci so sofinancirane prireditve dolžni izvajati v skladu s tem pravilnikom in določili pogodbe.
(2) Nadzor nad porabo dodeljenih sredstev izvaja OU.
(1) Upravičenec do sofinanciranja prireditve po tem pravilniku je dolžan vrniti znesek sofinanciranja delno ali v celoti, skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi, ki se obračunajo od dneva nakazila do dneva vračila sredstev, če se ugotovi, da:
– dodeljenih sredstev delno ali v celoti ni porabil namensko,
– so mu bila sredstva dodeljena na podlagi neresničnih navedb,
– je za isti namen pridobil sredstva iz drugih virov proračuna Občine Kobarid,
– so za iste upravičene stroške prireditve prejel sredstva iz drugih javnih virov,
– je kršil druga bistvena določila pogodbe o sofinanciranju prireditve.
(2) O vračilu iz prejšnjega odstavka odloči OU v skladu z upravnim postopkom.
(3) V primerih iz prvega odstavka tega člena upravičenec izgubi pravico do prijave na JR za prireditve po tem pravilniku za naslednje leto.
VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
20. člen
(objava, veljavnost, začetek uporabe in spreminjanje)
(1) Ta pravilnik se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, veljati začne naslednji dan po objavi, uporablja pa se za sofinanciranje prireditev, izvedenih od 11. novembra 2024 dalje.
(2) Morebitne spremembe in dopolnitve tega pravilnika se sprejemajo na občinskem svetu, skladno z določili Statuta Občine Kobarid in Poslovnika Občinskega sveta Občine Kobarid.
(prenehanje dosedanjih aktov)
Z uveljavitvijo tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o dodeljevanju sredstev za prireditve in druge aktivnosti, ki pospešujejo kulturni, športni in turistični razvoj ter promocijo Občine Kobarid (Uradni list RS, št. 23/18).
Št. 215-6/2025
Kobarid, dne 25. marca 2025