Uradni list

Številka 16
Uradni list RS, št. 16/2025 z dne 14. 3. 2025
Uradni list

Uradni list RS, št. 16/2025 z dne 14. 3. 2025

Kazalo

Št. 3310-24/2025 Ob-1563/25, Stran 670
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Republike Slovenije, Dunajska 22, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo), na podlagi prvega odstavka 5. člena Uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij razvoja podeželja, ki niso vezane na površino ali živali, iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 77/23, 19/24, 52/24 in 9/25; v nadaljnjem besedilu: uredba o skupnih določbah za izvajanje intervencij) in prvega odstavka 24. člena Uredbe o izvajanju intervencije naložbe v dvig produktivnosti in tehnološki razvoj, vključno z digitalizacijo kmetijskih gospodarstev, ter intervencije naložbe v prilagoditev na podnebne spremembe pri trajnih nasadih, iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 14/25; v nadaljnjem besedilu: uredba), objavlja
javni razpis 
za podintervencijo naložbe majhnih kmetij v okviru intervencije naložbe v dvig produktivnosti in tehnološki razvoj, vključno z digitalizacijo kmetijskih gospodarstev, za leto 2025 
1. Osnovni podatki o javnem razpisu
Predmet javnega razpisa:
Predmet javnega razpisa so naložbe iz prvega in drugega odstavka 5. člena uredbe.
Razpisana sredstva: 
Višina razpisanih nepovratnih sredstev znaša do vključno 6.000.000 EUR. 
Sredstva se zagotavljajo iz proračunskih postavk MKGP, in sicer: 
– 2.034.000 EUR iz proračunske postavke 221064 Skupni strateški načrt 2023–2027 – EKSRP – EU, 
– 3.966.000 EUR iz proračunske postavke 221065 Skupni strateški načrt 2023–2027 – EKSRP – slovenska udeležba. 
Delež sredstev iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja znaša 33,9 %, delež sredstev iz proračuna Republike Slovenije pa znaša 66,1 %.
Vrsta javnega razpisa:
Zaprti.
Obdobje vlaganja vlog na javni razpis: 
Vložitev vloge na javni razpis poteka od 7. aprila 2025 do vključno 28. maja 2025, do 14. ure.
Obdobje upravičenosti stroškov:
V skladu s prvim odstavkom 26. člena uredbe so do podpore upravičeni stroški naložb, ki so nastali po vložitvi vloge na javni razpis do vložitve zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev, ki se v skladu s petim odstavkom 25. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij vloži najpozneje v treh letih od datuma vložitve vloge na javni razpis. 
V skladu z drugim odstavkom 26. člena uredbe so do podpore upravičeni tudi splošni stroški iz 17. točke prvega odstavka 25. člena uredbe, ki so nastali od 1. januarja 2023 do vložitve zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev.
Informacije o javnem razpisu:
Informacije o javnem razpisu so dostopne na naslednji povezavi: https://skp.si/aktualno/info-tocke.
2. Namen in cilji podintervencije
1. Namen podintervencije naložbe majhnih kmetij, ki se izvaja v okviru intervencije naložbe v dvig produktivnosti in tehnološki razvoj, vključno z digitalizacijo kmetijskih gospodarstev, (v nadaljnjem besedilu: podintervencija) je določen v drugem odstavku 4. člena uredbe.
2. Cilji podintervencije so določeni v tretjem odstavku 4. člena uredbe.
3. V skladu s 14. točko 2. člena uredbe primarna pridelava kmetijskih proizvodov pomeni proizvodnjo rastlinskih in živinorejskih proizvodov, brez nadaljnjih postopkov obdelave, ki bi spremenili naravo teh proizvodov, še zlasti pridelava, pobiranje in skladiščenje primarnih kmetijskih proizvodov ter njihova priprava s strani primarnih proizvajalcev za prvo prodajo prodajnim posrednikom ali predelovalcem. Kot priprava primarnih kmetijskih proizvodov za prvo prodajo se štejejo tudi njihovo čiščenje, luščenje, sortiranje, kratkotrajna zaščita pred gnitjem in pakiranje.
3. Predmet podpore in vrste naložb
1. Predmet podpore so naložbe v primarno pridelavo kmetijskih proizvodov iz prvega in drugega odstavka 5. člena uredbe, pri čemer:
– se upoštevajo pogoji glede združevanja naložb iz 1. do 11. točke četrtega odstavka 5. člena uredbe;
– je kmetijska mehanizacija za kmetovanje na gorskem območju v skladu s pod a) 1. točke prvega odstavka 5. člena uredbe kmetijska mehanizacija s posebnim namenom na gorskem območju iz Pravilnika o katalogu stroškov in njihovih vrednostih na enoto (Uradni list RS, št. 34/24 in 95/24; v nadaljnjem besedilu: pravilnik);
– je kmetijska mehanizacija za ekološko kmetijstvo v skladu s 3. točko drugega odstavka 5. člena uredbe kmetijska mehanizacija s posebnim namenom za ekološko pridelavo iz pravilnika.
2. Vrsti naložb glede na velikost sta določeni v 8. in 9. točki 2. člena uredbe, pri čemer je skupna načrtovana vrednost naložbe določena v 7. točki 2. člena Uredbe.
4. Vlagatelj in upravičenec
1. Vlagatelj je določen v prvem odstavku 6. člena uredbe.
2. Upravičenec je določen v četrtem odstavku 6. člena uredbe.
3. V skladu z 10. točko 2. člena uredbe je vlagatelj mladi kmet, če ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjuje pogoje iz drugega do šestega odstavka 5. člena Uredbe o izvajanju intervencij podpora za vzpostavitev gospodarstev mladih kmetov in medgeneracijski prenos znanja iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 88/23, 12/24, 43/24 in 13/25; v nadaljnjem besedilu: uredba o izvajanju intervencije podpora za vzpostavitev kmetijskih gospodarstev mladih kmetov in intervencije medgeneracijski prenos znanja), pri čemer se izpolnjevanje pogojev iz 3. ali 4. točke šestega odstavka 5. člena uredbe o izvajanju intervencije podpora za vzpostavitev kmetijskih gospodarstev mladih kmetov in intervencije medgeneracijski prenos znanja izkazuje z izjavo nosilca kmetijskega gospodarstva, na katerem je vlagatelj opravljal kmetijsko dejavnost, ki je Priloga 1 razpisne dokumentacije.
5. Pogoji ob vložitvi vloge na javni razpis
5.1. Splošni pogoji za dodelitev podpore
1. Vlagatelj mora ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjevati pogoje iz 9. člena, prvega in drugega odstavka 10. člena, prvega in tretjega odstavka 11. člena ter 14. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
2. Poleg pogojev iz prejšnje točke mora vlagatelj izpolnjevati tudi pogoje iz 27. člena uredbe, pri čemer mora biti v skladu z 2. točko 27. člena uredbe zbirna vloga vložena v skladu z Uredbo o izvedbi intervencij kmetijske politike za leto 2024 (Uradni list RS, št. 132/23, 24/24 in 63/24).
3. Izpolnjevanje pogoja iz 6. točke 27. člena uredbe se izkazuje:
– s pogodbo o zaposlitvi za osebo, ki je za polni delovni čas ali za krajši delovni čas zaposlena na kmetiji;
– s potrdilom o vpisu za člana kmetije, ki je študent ali dijak.
5.2. Posebni pogoji za dodelitev podpore
Posebni pogoji za dodelitev podpore so določeni v 7., 8., 9., 10., 11. in 12. členu uredbe.
6. Upravičeni in neupravičeni stroški
1. Upravičeni stroški so določeni v prvem odstavku 25. člena uredbe ter v 19. in 20. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, pri čemer:
– se v skladu s 5. točko prvega odstavka 19. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij vlogi na javni razpis priložijo tržno primerljive pisne ponudbe najmanj treh ponudnikov, če se uveljavlja vrsta stroška, za katerega v pravilniku ni določena najvišja priznana vrednost, in ne gre za naložbo iz druge ali tretje alineje 1. točke 2. poglavja tega javnega razpisa;
– se pogoj iz osmega odstavka 19. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij izkazuje z izjavo v vlogi na javni razpis, ki je Priloga 2 razpisne dokumentacije, in z izjavo v zahtevku za izplačilo sredstev, ki je Priloga 3 razpisne dokumentacije.
2. Upravičeni stroški so določeni v pravilniku in navedeni v Seznamu upravičenih stroškov in najvišjih priznanih vrednosti iz Priloge 4 razpisne dokumentacije (v nadaljnjem besedilu: Seznam upravičenih stroškov).
3. Neupravičeni stroški so določeni v drugem odstavku 25. člena uredbe.
7. Merila in točkovnik za ocenjevanje vlog
1. Merila za ocenjevanje vlog na javni razpis so določena v prvem odstavku 13. člena uredbe ter v dokumentu »Merila za izbor operacij v okviru SN 2023–2027«, ki je dostopen na spletni strani https://skp.si/wp-content/uploads/2025/01/Merila_za_izbor_operacij_SN_2023-2027_EKSRP_6.sprememba_P.pdf, in so podrobneje opredeljena v tem poglavju.
2. Med vlogami na javni razpis, ki dosežejo vstopni prag 25 % možnega števila točk, ki znaša 65 točk, se v skladu s četrtim odstavkom 13. člena uredbe izberejo tiste, ki dosežejo večje število točk, do porabe razpisanih sredstev.
3. Ocenjevanje vlog se izvede na podlagi podatkov v vlogi na javni razpis, priloženih prilog ter podatkov iz uradnih evidenc.
4. Podrobnejša merila in točkovnik:
Št.
MERILO
Maksimalno število točk
1
RAZVOJNI CILJI
185
1.1
GOSPODARSKI RAZVOJ KMETIJE
140
1.1.1
Povečanje obsega proizvodnje 
Vlagatelj bo z naložbo povečal površino trajnega nasada, rastlinjaka, pašnika oziroma kapaciteto hleva za nadstandardno rejo domačih živali, pri čemer se: 
– povprečno letno število GVŽ na kmetijskem gospodarstvu določi na podlagi zbirne vloge za leto 2024 ter v skladu z uredbo, ki ureja neposredna plačila iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (v nadaljnjem besedilu: povprečno letno število GVŽ); 
– obseg kmetijskih zemljišč v uporabi ugotavlja na podlagi zbirne vloge za leto 2024. 
Točke na podlagi tega merila se lahko seštevajo do maksimalnega števila točk.
85
1.1.1.1
Naložba v trajni nasad 
Vlagatelj bo z naložbo povečal površino trajnega nasada, kar je razvidno iz RKG. Kot intenzivni trajni nasad jagodičevja se šteje zlasti nasad ameriških borovnic, malin, robid, ribeza, aronije in drugega jagodičevja.
30
Vlagatelj bo z naložbo povečal površino trajnega nasada za več kot 0,2 do vključno 0,35 ha. 
5
Vlagatelj bo z naložbo povečal površino intenzivnega nasada jagodičevja za več kot 0,1 do vključno 0,2 ha. 
5
Vlagatelj bo z naložbo povečal površino trajnega nasada za več kot 0,35 do vključno 0,5 ha.
10
Vlagatelj bo z naložbo povečal površino intenzivnega nasada jagodičevja za več kot 0,2 do vključno 0,3 ha.
10
Vlagatelj bo z naložbo povečal površino trajnega nasada za več kot 0,5 do vključno 1,0 ha.
20
Vlagatelj bo z naložbo povečal površino intenzivnega nasada jagodičevja za več kot 0,3 do vključno 0,5 ha. 
20
Vlagatelj bo z naložbo povečal površino trajnega nasada za več kot 1,0 ha.
30
Vlagatelj bo z naložbo povečal površino intenzivnega nasada jagodičevja za več kot 0,5 ha.
30
1.1.1.2
Naložba v rastlinjak 
Vlagatelj bo z naložbo povečal površino rastlinjaka.
30
Vlagatelj bo z naložbo povečal površino rastlinjaka za več kot 0,01 do vključno 0,02 ha.
5
Vlagatelj bo z naložbo povečal površino rastlinjaka za več kot 0,02 do vključno 0,035 ha.
10
Vlagatelj bo z naložbo povečal površino rastlinjaka za več kot 0,035 do vključno 0,05 ha.
20
Vlagatelj bo z naložbo povečal površino rastlinjaka za več kot 0,05 ha.
30
1.1.1.3
Naložba v ureditev pašnika 
Vlagatelj bo z naložbo povečal površino pašnika za rejo domačih živali.
30
Vlagatelj bo z naložbo povečal površino pašnika za več kot 0,5 do vključno 1 ha.
5
Vlagatelj bo z naložbo povečal površino pašnika za več kot 1 do vključno 2 ha.
10
Vlagatelj bo z naložbo povečal površino pašnika za več kot 2 do vključno 3 ha.
20
Vlagatelj bo z naložbo povečal površino pašnika za več kot 3 ha.
30
1.1.1.4
Naložba v ureditev hleva za nadstandardno rejo domačih živali 
Vlagatelj bo z naložbo povečal povprečno letno število GVŽ v hlevski reji za nadstandardno rejo domačih živali najpozneje v tretjem koledarskem letu po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev.
30
Vlagatelj bo povečal povprečno letno število rejnih živali v hlevski reji za več kot 3 do vključno 5 GVŽ.
10
Vlagatelj bo povečal povprečno letno število rejnih živali v hlevski reji za več kot 5 do vključno 7 GVŽ.
20
Vlagatelj bo povečal povprečno letno število rejnih živali v hlevski reji za več kot 7 GVŽ.
30
1.1.2
Povečanje dodane vrednosti in tržne usmerjenosti kmetije
55
1.1.2.1
Prihodek iz dopolnilne dejavnosti na kmetiji, če gre za naložbo v okviru dopolnilne dejavnosti 
Ocenjuje se povečanje prihodka iz dopolnilne dejavnosti predelave primarnih kmetijskih pridelkov, katerih rezultat je kmetijski proizvod, iz uredbe, ki ureja dopolnilne dejavnosti na kmetiji (v nadaljnjem besedilu: dopolnilna dejavnost), glede na višino letne bruto minimalne plače v Republiki Sloveniji v letu 2024, ki ga bo kmetija dosegla najpozneje v tretjem koledarskem letu po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev. 
10
Prihodek iz dopolnilne dejavnosti bo znašal več kot 10 do vključno 30 % bruto minimalne plače v RS v letu 2024.
3
Prihodek iz dopolnilne dejavnosti bo znašal več kot 30 do vključno 50 % bruto minimalne plače v RS v letu 2024.
7
Prihodek iz dopolnilne dejavnosti bo znašal več kot 50 % bruto minimalne plače v RS v letu 2024.
10
1.1.2.2
Vključenost vlagatelja oziroma člana kmetije v shemo kakovosti 
Točke se dodelijo, če je vlagatelj ali član kmetije, katere nosilec je vlagatelj, najpozneje v tretjem koledarskem letu po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev vključen v shemo kakovosti, kar izkazuje z naslednjimi dokazili: 
– certifikat za shemo kakovosti ekološka pridelava, izbrana kakovost, višja kakovost, integrirana pridelava, zaščitena geografska označba, zajamčena tradicionalna posebnost, zaščitena označba porekla, 
– odločbo o oceni vina z zaščiteno geografsko označbo ali zaščiteno označbo porekla oziroma 
– obvestilo o izpolnjevanju pogojev za neobvezno navedbo kakovosti »gorski proizvod«.
5
Vlagatelj ali član kmetije, katere nosilec je vlagatelj, bo najpozneje v tretjem koledarskem letu po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev vključen v eno od naslednjih shem kakovosti: izbrana kakovost, višja kakovost, integrirana pridelava, zaščitena geografska označba, zajamčena tradicionalna posebnost, zaščitena označba porekla, zaščitena označba porekla oziroma neobvezna navedba kakovosti »gorski proizvod«.
3
Vlagatelj ali član kmetije, katere nosilec je vlagatelj, bo najpozneje v tretjem koledarskem letu po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev vključen v shemo kakovosti ekološka pridelava ali najmanj dve od naslednjih shem kakovosti: izbrana kakovost, višja kakovost, integrirana pridelava, zaščitena geografska označba, zajamčena tradicionalna posebnost, zaščitena označba porekla, zaščitena označbo porekla oziroma neobvezna navedba kakovosti »gorski proizvod«.
5
1.1.2.3
Delež KZU, vključenih v ekološko pridelavo, oziroma delež GVŽ, vključenih v ekološko rejo 
Ocenjuje se delež obsega KZU, vključenega v ekološko pridelavo, oziroma povprečnega letnega števila GVŽ, vključenega v ekološko rejo, ki ga bo imel vlagatelj najpozneje v prvem koledarskem letu po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev glede na obseg vseh KZU oziroma povprečno letno število GVŽ na kmetiji, katere nosilec je vlagatelj. Pri ugotavljanju obsega KZU in števila GVŽ se upošteva stanje iz zbirne vloge, vložene v prvem koledarskem letu po letu vložitve zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev. 
10
Vlagatelj bo imel v ekološko pridelavo vključenih več kot 50 do vključno 70 % KZU.
3
Vlagatelj bo imel v ekološko rejo vključenih več kot 50 do vključno 70 % povprečnega letnega števila GVŽ rejnih živali.
3
Vlagatelj bo imel v ekološko pridelavo vključenih več kot 70 do vključno 90 % KZU.
7
Vlagatelj bo imel v ekološko rejo vključenih več kot 70 do vključno 90 % povprečnega letnega števila GVŽ rejnih živali.
7
Vlagatelj bo imel v ekološko pridelavo vključenih več kot 90 % KZU.
10
Vlagatelj bo imel v ekološko rejo vključenih več kot 90 % povprečnega letnega števila GVŽ rejnih živali.
10
1.1.2.4
Vrednost pogodbene prodaje lastnih pridelanih in predelanih kmetijskih proizvodov glede na standardni prihodek kmetije 
Ocenjuje se načrtovani delež vrednosti prodaje lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov glede na standardni prihodek kmetije v letu 2024, pri čemer se delež prodaje izkazuje z eno ali več pogodbami ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev. 
10
Načrtovani delež vrednosti prodaje lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov znaša več kot 20 do vključno 35 % standardnega prihodka, ki ga je v letu 2024 imela kmetija, katere nosilec je vlagatelj.
3
Načrtovani delež vrednosti prodaje lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov znaša več kot 35 do vključno 50 % standardnega prihodka, ki ga je v letu 2024 imela kmetija, katere nosilec je vlagatelj. 
7
Načrtovani delež vrednost prodaje lastnih pridelanih kmetijskih proizvodov znaša več kot 50 % standardnega prihodka, ki ga je imela v letu 2024 kmetija, katere nosilec je vlagatelj.
10
1.1.2.5
Neposredna prodaja končnemu potrošniku 
Ocenjuje se načrtovani delež vrednosti neposredno prodanih kmetijskih proizvodov končnemu potrošniku glede na standardni prihodek kmetije, ki ga ima v letu 2024. Kot končni potrošnik se šteje tudi obrat javne prehrane iz 2. člena Pravilnika o evidencah s področja ekološke pridelave in predelave kmetijskih pridelkov in živil (Uradni list RS, št. 105/22). Vrednost neposredno prodanih kmetijskih proizvodov končnemu potrošniku se ugotavlja na podlagi izdanih računov končnemu potrošniku in ga mora doseči najpozneje v tretjem koledarskem letu po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev.
10
Načrtovani delež vrednosti neposredno prodanih kmetijskih proizvodov končnemu potrošniku bo znašal od vključno 5 do vključno 10 % standardnega prihodka, ki ga je imela kmetija vlagatelja v letu 2024.
3
Načrtovani delež vrednosti neposredno prodanih kmetijskih proizvodov končnemu potrošniku bo znašal več kot 10 do vključno 15 % standardnega prihodka, ki ga je imela kmetija vlagatelja v letu 2024.
7
Načrtovani delež vrednosti neposredno prodanih kmetijskih proizvodov končnemu potrošniku bo znašal več kot 15 % standardnega prihodka, ki ga je imela kmetija vlagatelja v letu 2024.
10
1.1.2.6
Vzpostavitev vodenja knjigovodstva 
Točke se dodelijo vlagatelju, ki je nosilec kmetije, ki je imela v letu 2024 vzpostavljeno vodenje knjigovodstva (po dejanskih prihodkih oziroma dejanskih odhodkih ali normiranih odhodkih ali po metodologiji FADN iz 6. točke 2. člena uredbe).
10
Kmetija je imela v letu 2024 vzpostavljeno vodenje knjigovodstva (po dejanskih prihodkih oziroma dejanskih odhodkih ali normiranih odhodkih ali po metodologiji FADN).
10
1.2
ZELENI PREHOD
45
1.2.1
Vključenost vlagatelja v intervencijo dobrobit živali 
Točke se dodelijo vlagatelju, ki je bil v letu 2024 vključen v intervencijo dobrobit živali iz Uredbe o intervenciji dobrobit živali iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 132/23, 19/24 in 101/24; v nadaljnjem besedilu: intervencija DŽ), pri čemer se upoštevajo podatki iz zbirne vloge za leto 2024.
5
Vlagatelj je bil v letu 2024 vključen v intervencijo DŽ.
5
1.2.2
Vključenost vlagatelja v intervencijo KOPOP, intervencijo SOPO oziroma intervencijo BVR 
Vlagatelj je bil v letu 2024 vključen v izvajanje najmanj ene sheme v okviru intervencije shema za podnebje in okolje (v nadaljnjem besedilu: intervencija SOPO) iz Uredbe o neposrednih plačilih iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 17/23, 63/23, 113/23, 2/24, 30/24, 83/24 in 2/25) oziroma v izvajanje najmanj ene operacije v okviru intervencije kmetijsko-okoljska-podnebna plačila (v nadaljnjem besedilu: intervencije KOPOP) oziroma v izvajanje intervencije biotično varstvo rastlin (v nadaljnjem besedilu: intervencija BVR) iz Uredbe o plačilih za okoljske in podnebne obveznosti ter naravne ali druge omejitve iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 30/24, 78/24 in 2/25), pri čemer se upoštevajo podatki iz zbirne vloge za leto 2024.
5
Vlagatelj je bil v letu 2024 vključen v izvajanje ene sheme v okviru intervencije SOPO oziroma ene operacije v okviru intervencije KOPOP oziroma je bil vključen v intervencijo BVR.
1
Vlagatelj je bil v letu 2024 vključen v izvajanje dveh shem v okviru intervencije SOPO oziroma dveh operacij v okviru intervencije KOPOP oziroma je bil vključen v intervencijo BVR.
3
Vlagatelj je bil v letu 2024 vključen v izvajanje najmanj treh shem v okviru intervencije SOPO oziroma najmanj treh operacij v okviru intervencije KOPOP oziroma je bil vključen v intervencijo BVR.
5
1.2.3
Ohranjanje kulturne dediščine 
Z vlogo na javni razpis se uveljavlja podpora za naložbo v rekonstrukcijo objekta oziroma nakup pripadajoče opreme za objekt, ki je vpisan v register nepremične dediščine v skladu s Pravilnikom o registru kulturne dediščine (Uradni list RS, št. 66/09; v nadaljnjem besedilu: Pravilnik o registru kulturne dediščine).
5
Naložba se nanaša na rekonstrukcijo objekta oziroma nakup pripadajoče opreme, ki je vpisan v register nepremične dediščine v skladu s Pravilnikom o registru kulturne dediščine.
5
1.2.4
Naložba v trajni nasad oziroma ureditev pašnika z večjim deležem lesa 
Z vlogo na javni razpis se uveljavlja: 
1. podpora za naložbo v trajni nasad, pri čemer je opora za sadike oziroma opora nasada na celotni površini nasada, ki je predmet podpore, iz lesa; 
2. podpora za naložbo v ureditev pašnika, kjer se upošteva večji delež lesa, če so koli obodne ograje pašnika, ki je predmet podpore, v celoti iz lesa.
5
Opora za sadike oziroma opora nasada na celotni površini trajnega nasada, ki je predmet naložbe, je iz lesa.
5
Obodna ograja pašnika, ki je predmet naložbe, je v celoti iz lesnih kolov.
5
1.2.5
Novogradnja akumulacije oziroma vodohrana za meteorno vodo 
Z vlogo na javni razpis se uveljavlja podpora za naložbo v novogradnjo akumulacije oziroma vodohrana za meteorno vodo glede na prostornino akumulacije oziroma vodohrana.
5
Predmet naložbe je novogradnja akumulacije oziroma vodohrana za meteorno vodo s prostornino, večjo od 10 do vključno 20 m3.
1
Predmet naložbe je novogradnja akumulacije oziroma vodohrana za meteorno vodo s prostornino, večjo od 20 do vključno 30 m3.
3
Predmet naložbe je novogradnja akumulacije oziroma vodohrana za meteorno vodo s prostornino, večjo od 30 m3.
5
1.2.6
Naložba v namakalno opremo 
Točke se dodelijo za naložbo v namakalno opremo, če bo več kot 50 % površin, ki so predmet naložbe, ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev, s katerim se uveljavlja izplačilo sredstev za to naložbo, opremljenih z namakalno opremo za kapljično namakanje.
5
Več kot 50 % površin, ki so predmet naložbe, bo opremljenih z namakalno opremo za kapljično namakanje.
5
1.2.7
Reja avtohtonih pasem živali 
Z vlogo na javni razpis se uveljavlja podpora za naložbo v ureditev hleva oziroma ureditev pašnika, pri čemer se ocenjuje obseg reje avtohtonih domačih živali, izražene v povprečnem letnem številu GVŽ, ki jih bo imela kmetija v reji, najpozneje v tretjem koledarskem letu po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev.
5
Kmetija bo imela v reji več kot 2 do vključno 4 povprečnega letnega števila GVŽ avtohtonih domačih živali.
1
Kmetija bo imela v reji več kot 4 do vključno 6 povprečnega letnega števila GVŽ avtohtonih domačih živali.
3
Kmetija bo imela v reji več kot 6 povprečnega letnega števila GVŽ avtohtonih domačih živali.
5
1.2.8
Naložba v nakup opreme za pridobivanje energije iz OVE 
Z vlogo na javni razpis se uveljavlja podpora za naložbo v nakup opreme za pridobivanje energije iz obnovljivih virov (v nadaljnjem besedilu: OVE), pri čemer se ocenjuje obseg naložbe v OVE, izražene v kW nazivne moči.
5
Naložba v nakup opreme za pridobivanje energije iz OVE bo znašala več kot 5 do vključno 7 kW nazivne moči.
3
Naložba v nakup opreme za pridobivanje energije iz OVE bo znašala več kot 7 do vključno 10 kW nazivne moči.
4
Naložba v nakup opreme za pridobivanje energije iz OVE bo znašala več kot 10 kW nazivne moči.
5
1.2.9
Naložba v trajni nasad s tolerantnimi sortami sadik 
Točke se dodelijo vlagatelju, ki ima ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev, s katerim se uveljavlja izplačilo sredstev za naložbo v trajni nasad, površino celotnega trajnega nasada, ki je predmet podpore, zasajeno s tolerantnimi sortami sadik iz 13. točke 2. člena uredbe. Seznam tolerantnih sort sadik je v Prilogi tega javnega razpisa.
5
Površina celotnega trajnega nasada, ki je predmet podpore, je zasajena s tolerantnimi sortami sadik.
5
2
SOCIALNI IN GEOGRAFSKI VIDIK VLAGATELJA
50
2.1
KMETIJA JE NA OMD 
Kmetija, katere nosilec je vlagatelj, je razvrščena v območje z omejenimi možnostmi za kmetijsko dejavnost (v nadaljnjem besedilu: območje OMD) v skladu s Pravilnikom o razvrstitvi kmetijskih gospodarstev v območja z omejenimi možnostmi za kmetijsko dejavnost (Uradni list RS, št. 34/23). Ocenjuje se povprečno število točk na hektar, ki jih prejme kmetija, ki je razvrščena v območje OMD, pri čemer se upoštevajo podatki na dan vložitve vloge na javni razpis.
20
Kmetija prejme do vključno 199 točk.
2
Kmetija prejme od 200 do vključno 299 točk.
4
Kmetija prejme od 300 do vključno 399 točk.
6
Kmetija prejme od 400 do vključno 499 točk.
8
Kmetija prejme od 500 do vključno 599 točk.
10
Kmetija prejme od 600 do vključno 699 točk.
12
Kmetija prejme od 700 do vključno 799 točk.
16
Kmetija prejme 800 točk ali več.
20
2.2
IZOBRAZBA VLAGATELJA 
Pri določitvi ravni izobrazbe se upošteva zakon, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij. Vlagatelj ima ob vložitvi vloge na javni razpis kmetijsko ali kmetijski sorodno izobrazbo. Kot kmetijski sorodna izobrazba se upoštevajo agro-živilska (vključno s čebelarstvom), veterinarska, gozdarska in lesarska dejavnost. Če vlagatelj nima pridobljene kmetijske izobrazbe v skladu z zakonom, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, se upošteva tudi pridobljen certifikat nacionalne poklicne kvalifikacije.
5
Vlagatelj ima najmanj izobrazbo, pridobljeno po izobraževalnih programih za pridobitev srednje poklicne izobrazbe, ki je po zakonu, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, uvrščena v 3. ali 4. raven slovenskega ogrodja kvalifikacij s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti.
1
Vlagatelj ima izobrazbo, pridobljeno po izobraževalnih programih za pridobitev srednje poklicne izobrazbe, ki je po zakonu, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, uvrščena v 3. ali 4. raven slovenskega ogrodja kvalifikacij in pridobljen certifikat nacionalne poklicne kvalifikacije IV. ravni zahtevnosti s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti iz Priloge 2 uredbe o izvajanju intervencij podpora za vzpostavitev gospodarstev mladih kmetov in medgeneracijski prenos znanja.
1
Vlagatelj ima najmanj izobrazbo, pridobljeno po izobraževalnih programih za pridobitev srednje izobrazbe oziroma srednje strokovne izobrazbe, ki je po zakonu, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, uvrščena v 5. raven slovenskega ogrodja kvalifikacij s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti.
2
Vlagatelj ima najmanj izobrazbo, pridobljeno po študijskem programu za pridobitev višje strokovne izobrazbe, ki je po zakonu, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, uvrščena v 6. raven slovenskega ogrodja kvalifikacij s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti.
3
Vlagatelj ima najmanj izobrazbo, pridobljeno po študijskem programu za pridobitev izobrazbe, ki je po zakonu, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, uvrščena v 7. raven slovenskega ogrodja kvalifikacij s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti.
5
2.3
ZAPOSLENA OSEBA OZIROMA OSEBA, KI JE VKLJUČENA V POKOJNINSKO IN INVALIDSKO ZAVAROVANJE IZ NASLOVA OPRAVLJANJA KMETIJSKE DEJAVNOSTI 
Ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev in še neprekinjeno najmanj tri zaporedna leta od vložitve zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev: 
– bo najmanj en član kmetije, katere nosilec je vlagatelj, vključen v pokojninsko in invalidsko zavarovanje iz naslova opravljanja kmetijske dejavnosti za polni obseg v skladu z zakonom, ki ureja pokojninsko in invalidsko zavarovanje; 
– bo imel vlagatelj na kmetiji zavarovano najmanj eno osebo iz delovnega razmerja kot kmetijskega delavca za polni delovni čas. 
10
Najmanj en član kmetije, katere nosilec je vlagatelj, bo ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev vključen v pokojninsko in invalidsko zavarovanje iz naslova opravljanja kmetijske dejavnosti oziroma vlagatelj bo imel ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev na kmeti zavarovano najmanj eno osebo iz delovnega razmerja kot kmetijskega delavca. 
10
2.4
NALOŽBENA PODPORA VLAGATELJICI 
Točke na podlagi tega merila se dodelijo, če vlogo na javni razpis vloži nosilka kmetije, ki je bila nosilka te kmetije že v koledarskem letu pred vložitvijo vloge na javni razpis. 
Vlagateljica mora biti nosilka te kmetije ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev in še neprekinjeno najmanj tri zaporedna leta od vložitve zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev. 
5
Vlogo na javni razpis vloži vlagateljica, ki je bila nosilka te kmetije že v koledarskem letu pred vložitvijo vloge na javni razpis.
5
2.5
VLAGATELJ JE MLADI KMET 
Točke na podlagi tega merila se dodelijo vlagatelju, ki ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjuje pogoje za mladega kmeta.
5
Vlagatelj je mladi kmet.
5
2.6
OBMEJNA PROBLEMSKA OBMOČJA 
Točke na podlagi tega merila se dodelijo vlagatelju, ki je nosilec kmetije, katere naslov je v občini, ki je opredeljena kot obmejno problemsko območje v skladu s 4. členom Uredbe o določitvi obmejnih problemskih območij (Uradni list RS, št. 22/11, 97/12, 24/15, 35/17, 101/20, 112/22 in 92/24; v nadaljnjem besedilu: obmejno problemsko območje).
5
Vlagatelj je nosilec kmetije, katere naslov je v občini, ki je opredeljena kot obmejno problemsko območje.
5
3
POVEZOVANJE
15
3.1
ČLANSTVO V ORGANIZACIJI PROIZVAJALCEV ALI SKUPINI PROIZVAJALCEV ALI ČLANSTVO V ZADRUGI 
Točke na podlagi tega merila se dodelijo, če je vlagatelj oziroma član kmetije, katere nosilec je vlagatelj, ob vložitvi vloge na javni razpis član skupine proizvajalcev za skupno trženje ali član organizacije proizvajalcev oziroma član zadruge. Skupina proizvajalcev za skupno trženje ali organizacija proizvajalcev mora biti priznana v skladu s predpisi, ki urejajo priznanje skupine ali organizacije proizvajalcev.
15
Vlagatelj oziroma član kmetije je ob vložitvi vloge na javni razpis član skupine proizvajalcev za skupno trženje ali član organizacije proizvajalcev, oziroma član zadruge.
15
4
ODOBRENA SREDSTVA 
Ocenjuje se višina odobrenih sredstev vlagatelju iz podukrepa podpora za naložbe v kmetijska gospodarstva v okviru programa, ki ureja razvoj podeželja za obdobje 2014–2020 (v nadaljnjem besedilu: podukrep v okviru PRP 2014–2020) oziroma iz intervencije naložbe v dvig produktivnosti in tehnološki razvoj, vključno z digitalizacijo kmetijskih gospodarstev, iz uredbe (v nadaljnjem besedilu: intervencija naložbe v dvig produktivnosti).
10
Vlagatelju so bila odobrena finančna sredstva iz podukrepa v okviru PRP 2014–2020 oziroma iz intervencije naložbe v dvig produktivnosti v višini do vključno 15.000 eurov.
5
Vlagatelju niso bila odobrena finančna sredstva iz podukrepa v okviru PRP 2014–2020 oziroma iz intervencije naložbe v dvig produktivnosti.
10
8. Finančne določbe: finančne določbe so v prvem do četrtem in sedmem do devetem odstavku 16. člena uredbe in 1. točki prvega odstavka 20.a člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
9. Vloga in postopek za dodelitev sredstev
1. Vlaganje vloge na javni razpis in postopek za dodelitev sredstev sta določena v 6. in 7. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij in 24. členu uredbe.
2. Če dve ali več vlog na javni razpis prejme enako število točk in razpisana sredstva ne zadoščajo za odobritev vseh teh vlog v celoti, se v skladu s tretjim odstavkom 24. člena uredbe vloge na javni razpis odobrijo na podlagi ponderiranja meril za izbor vlog, in sicer:
– gospodarski razvoj kmetije: 50 %,
– zeleni prehod: 25 %,
– socialni in geografski vidik vlagatelja: 15 %
– povezovanje 10 %.
3. Odrek pravici do sredstev je določen v 34. členu uredbe.
4. Vloga za spremembo obveznosti iz odločbe o pravici do sredstev se vloži v skladu s tretjim odstavkom 7. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
10. Vlaganje zahtevka za izplačilo sredstev
1. Poleg izpolnjevanja splošnih pogojev ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev iz 22. in 23. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, mora upravičenec ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev izpolniti tudi pogoje iz 14. in 30. člena uredbe.
2. Vložitev zahtevka za izplačilo sredstev določa 21. člen uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
11. Predplačilo: predplačilo določata 24. člen uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij in 33. člen uredbe.
12. Obveznosti po zadnjem izplačilu sredstev
1. Poleg izpolnjevanja splošnih obveznosti upravičenca iz 25. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, mora upravičenec po vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev izpolnjevati tudi obveznosti iz 15. in 31. člena uredbe, pri čemer se izpolnjevanje obveznosti iz pod d) 1. točke 15. člena uredbe izkazuje na podlagi pogodbe o zaposlitvi za osebo, ki je za polni delovni čas zaposlena na kmetiji, ki jo upravičenec priloži poročilu o izpolnjevanju obveznosti iz 2. točke tega poglavja.
2. Upravičenec mora o izpolnjenih obveznostih iz prejšnjega odstavka poročati na obrazcu iz Priloge 5 razpisne dokumentacije.
13. Objava podatkov o upravičencih in varstvo osebnih podatkov
1. Javna objava upravičencev je določena v 8. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
2. V skladu s 13. in 14. členom Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov, UL L št. 119 z dne 4. 5. 2016, str. 1), so informacije za posameznike, katerih osebne podatke bo obdelovala Agencija Republik Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja (v nadaljnjem besedilu: agencija), objavljene na spletišču agencije.
14. Izvedba kontrol: sistem kontrol je določen v 26. do 32. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij ter v 36. členu uredbe.
15. Upravne sankcije in višja sila
1. Upravne sankcije so določene v 33. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij in v 35. členu uredbe.
2. Višja sila ali izjemne okoliščine so določene v 34. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano 
Priloga: Seznam tolerantnih sort sadik 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti