Uradni list

Številka 16
Uradni list RS, št. 16/2025 z dne 14. 3. 2025
Uradni list

Uradni list RS, št. 16/2025 z dne 14. 3. 2025

Kazalo

Št. 4102-2/2025-2611-4 Ob-1564/25, Stran 700
Na podlagi 219. člena Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNPŠPP, 149/22, 106/23 in 88/24), Družinskega zakonika (Uradni list RS, št. 15/17, 21/18 – ZNOrg, 22/19 in 67/19 – ZMatR-C in 200/20 – ZOOMTVI, 94/22 – odl. US, 94/22 – odl. US, 5/23 in 34/24 – odl. US) in Resolucije o družinski politiki 2018–2028 »Vsem družinam prijazna družba« (Uradni list RS, št. 15/18) objavlja Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti
javni razpis 
za financiranje aktivnosti kvalitetnega preživljanja prostega časa otrok z namenom lažjega usklajevanja poklicnega in družinskega življenja 
Naročnik Javnega razpisa za financiranje aktivnosti kvalitetnega preživljanja prostega časa otrok z namenom lažjega usklajevanja poklicnega in družinskega življenja (v nadaljnjem besedilu: javni razpis) je Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti (v nadaljnjem besedilu: MDDSZ).
1. Predmet javnega razpisa: predmet javnega razpisa je izbor izvajalcev programov, ki vključujejo aktivnosti kvalitetnega preživljanja prostega časa za otroke v obdobju od 30. 6. 2025 do 29. 8. 2025.
2. Namen javnega razpisa: namen javnega razpisa je zagotoviti aktivnosti kvalitetnega preživljanja prostega časa za otroke v obdobju od 30. 6. 2025 do 29. 8. 2025.
3. Cilj javnega razpisa: cilj javnega razpisa je šoloobveznim otrokom I. in II. triade zagotoviti kvalitetno preživljanje prostega časa.
4. Vsebinska opredelitev javnega razpisa
Izvajalec mora v obdobju med 30. 6. 2025 in 29. 8. 2025 izvajati aktivnosti preživljanja prostega časa za otroke I. in II. triade osnovne šole najmanj 4 tedne. Skupno lahko prijavitelj izvede najmanj 4 in največ 8 sklopov v celotnem obdobju izvajanja, in sicer v isti statistični regiji.
En sklop aktivnega preživljanja prostega časa za otroke (v nadaljnjem besedilu: sklop) vključuje:
– strnjeno 5 delovnih dni od ponedeljka do petka,*
– v trajanju najmanj 9 ur dnevno,
– zagotovljena malica in topel obrok,
– najmanj 8 do največ 14 otrok v skupini,
– kadrovski normativ: en vodja skupine in en sovoditelj.**
* Izjema je praznik 15. 8. 2025, ko je dopustno sklop izvajati 4 delovne dni.
** Pojasnilo kadrovski normativ: Prijavitelj lahko za vsak posamezni sklop financira drugega vodjo skupine in sovoditelja. Tako vodja kot sovoditelj sta aktivno prisotna v skupini otrok.
V okviru programa mora prijavitelj v vsakem sklopu izvajati tudi aktivnosti, ki naslavljajo spodaj navedene vsebine:
– vsebine za zdrav življenjski slog (skrb za zdravo prehrano, športne aktivnosti, odmik od digitalnega okolja, skrb za duševno zdravje in dobro počutje, krepitev pozitivne samopodobe ipd.);
– vsebine za razvoj spretnosti in talentov (ustvarjalne delavnice, izobraževalne vsebine ipd.);
– vsebine učenja sprostitvenih tehnik, prilagojenih za otroke I. in II. triade osnovne šole;
– usmerjanje in spodbujanje proste igre.
Program aktivnega preživljanja prostega časa za otroke (v nadaljnjem besedilu: program) je za udeležence brezplačen, dnevno morata biti zagotovljena malica in topel obrok. Informacije o izvajanju programa morajo biti dostopne širši javnosti. Pri informiranju javnosti mora izvajalec projekta korektno predstaviti vlogo MDDSZ v vseh objavah ter gradivih, nastalih v okviru programa, objavah v medijih ipd.
5. Ciljna skupina: ciljna skupina javnega razpisa so šoloobvezni otroci I. in II. triade osnovne šole.
6. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
A. Splošni pogoji
Prijavitelj na javni razpis mora izpolnjevati vse spodaj navedene pogoje:
– prijavi samo en program in na način, kot je opredeljeno v točki 4 tega javnega razpisa;
– je pravna oseba (društvo, zavod ali socialno podjetje), ki premoženja, dobička in presežkov prihodkov nad odhodki ne deli, temveč jih vlaga v razvoj dejavnosti, (Priloga 1: Ustanovitveni akt);
– je pravna oseba, ki je na dan prijave registrirana za opravljanje vsaj ene izmed naslednjih dejavnosti: SKD 85.510 – Izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje na področju športa in rekreacije; SKD 85.59 – Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje; SKD 85.6 – Pomožne dejavnosti za izobraževanje; SKD 88 – Socialno varstvo brez nastanitve; SKD 93.299 – Druge nerazvrščene dejavnosti za prosti čas; SKD 94. 991 – dejavnosti invalidskih organizacij ali je njeno delovanje na področju prijavljenih vsebin, določeno v okviru statuta ali drugega temeljnega akta organizacije, (Priloga 2: Izpis iz AJPES ali statut);
– za prijavljen program iz tega javnega razpisa ne bo prejel sredstev iz drugih virov (Izjava prijavitelja o izpolnjevanju splošnih in posebnih pogojev, v nadaljnjem besedilu: Izjava);
– ima na dan podpisa Izjave poravnane vse davke, prispevke in druge dajatve, določene z zakonom oziroma ni v stečajnem postopku, postopku prenehanja delovanja, postopku prisilne poravnave ali postopku likvidacije, (Priloga 3: Potrdilo FURS);
– izvajalci programa iz tega javnega razpisa, navedeni v prijavnem obrazcu, niso bili pravnomočno obsojeni zaradi kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/12 – uradno prečiščeno besedilo, 54/15, 6/16 – popr., 38/16, 27/17, 23/20, 91/20, 95/21, 186/21, 105/22 – ZZNŠPP, 16/23 in 107/24 – odl. US) (Izjava);
– z njim v preteklih petih letih ni bila sklenjena pogodba o sofinanciranju, od katere je MDDSZ odstopilo, oziroma v postopku sodne obravnave ni bilo ugotovljeno, da je izvajalec pridobljena sredstva s strani ministrstva porabil nenamensko (Izjava);
– mora dovoliti objavo podatkov z namenom objave rezultatov javnega razpisa na spletni strani ministrstva, skladno z Zakonom o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – uradno prečiščeno besedilo, 117/06 – ZDavP-2, 23/14, 50/14, 19/15 – odl. US, 102/15, 7/18 in 141/22) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 163/22) (Izjava).
B. Posebni pogoji
Prijavitelj mora ob upoštevanju splošnih pogojev izpolnjevati tudi naslednje posebne pogoje:
1. Ima v zadnjih petih letih izkušnje z izvajanjem aktivnosti z namenom aktivnega preživljanja prostega časa za otroke (Priloga 4: Reference prijavitelja).
2. Zagotavlja prostor za izvedbo programa. Ustrezen prostor pomeni, da je varen, dovolj velik in opremljen na način, da zagotavlja možnost druženja in igre ter izvajanje raznolikih aktivnosti za skupino 8 do 14 otrok, oziroma več prostorov v primeru izvedbe več sklopov istočasno. Če se dejavnost izvaja na prostem, otroci območja ne smejo zapuščati brez nadzora. Zagotovljen mora biti dostop do toaletnih prostorov in pitne vode. (Priloga 5: Ustreznosti prostorov skupaj s slikovnim gradivom).
3. Za izvedbo enega sklopa morata biti aktivno prisotni dve polnoletni osebi, ki izpolnjujeta naslednje pogoje:
– Vodja: najmanj VI/1 stopnja izobrazbe in najmanj 2 leti delovnih izkušenj na področju dela z otroki in mladostniki ter že izpeljanih najmanj 10 skupinskih aktivnosti za otroke (npr. delavnice, tabori ...) na področju vsebin javnega razpisa, (Priloga 6: Dokazila o zagotavljanju pogojev kadrovske strukture, vodja).
– Sovoditelj; najmanj V. stopnja izobrazbe in že izpeljane (samostojno ali v sodelovanju) najmanj 3 skupinske aktivnosti za otroke (npr. delavnice, tabori ...) na področju vsebin javnega razpisa (Priloga 7: Dokazila o zagotavljanju pogojev kadrovske strukture, sovoditelj).
Pogoji kadrovske strukture veljajo ne glede na način vključitve (zaposlena oseba, pogodbeno delo, študentsko delo ipd.).
Prostovoljci ne morejo samostojno izvajati sklopov programa, lahko pa pomagajo pri izvedbi aktivnosti, organizacije ipd.
Prijavitelj mora ob prijavi prijaviti vsaj enega vodjo in enega sovoditelja sklopa.
Prijavitelj poda Izjavo prijavitelja o izpolnjevanju splošnih in posebnih pogojev. Če MDDSZ naknadno zahteva izvirnike potrdil o izpolnjevanju splošnih in posebnih pogojev po posameznih točkah ali alinejah, jih mora prijavitelj dostaviti v zahtevanem roku.
7. Financiranje
A. Trajanje oziroma časovna omejitev financiranja vsebin
Program iz tega javnega razpisa se financira v obdobju od 30. 6. 2025 do 29. 8. 2025.
B. Skupna razpoložljiva višina sredstev
Okvirna vrednost celotnega javnega razpisa znaša 490.000,00 EUR. Sredstva so zagotovljena na proračunski postavki 4071 – Programi v podporo družini, konto 4120.
Minister, pristojen za družino (v nadaljnjem besedilu: minister), s sklepom o izboru prijaviteljev določi višino financiranja za vsakega izbranega prijavitelja. Z izbranimi prijavitelji bodo podpisane pogodbe za izvedbo programa.
V primeru zmanjšanja proračunskih sredstev v letu 2025 bo minister izdal nov sklep, s katerim bo določil obseg sredstev za vse na tem razpisu izbrane prijavitelje, upoštevajoč zmožnost kvalitetne izvedbe programa.
MDDSZ si pridržuje pravico, da ne razdeli vseh okvirno določenih sredstev tega javnega razpisa.
Če MDDSZ na podlagi rednega ali izrednega nadzora financiranega programa ugotovi, da izbrani izvajalec aktivnosti ne izvaja oziroma jih ni izvedel skladno z javnim razpisom oziroma da ne upošteva v pogodbi določenih drugih obveznosti, MDDSZ lahko zahtevek za izplačilo zniža glede na opravljeno delo oziroma zahtevek v celoti zavrne.
Vsa tveganja pri izvajanju programa pred izdajo sklepa in podpisom pogodbe o financiranju nosi prijavitelj.
8. Način financiranja
MDDSZ bo izbranim prijaviteljem dodelilo sredstva za stroške dela, prehrano za udeležence in posredne stroške.
Vsak sklop mora biti ovrednoten z enako višino sredstev.
Za en sklop aktivnega preživljanja prostega časa prijavitelj lahko zaprosi:
– za stroške dela izvajalcev programa največ v višini 1.215,00 EUR,
– za stroške prehrane za udeležence programa največ v višini 600,00 EUR,
– za posredne stroške največ v višini 243,00 EUR.
Skupna višina sredstev enega sklopa ne sme presegati 2.058,00 EUR.
Upravičeni stroški dela izvajalcev so vsi stroški za izvajalce programa, kot je plačilo opravljenega dela, vključno z malico, davki in prispevki, potnimi stroški ipd.
Upravičeni stroški prehrane za udeležence programa so malica, topli obrok, brezalkoholne pijače, prigrizki ipd.
Upravičeni posredni stroški so stroški, ki so neposredno povezani z izvajanjem programa aktivnega preživljanja prostega časa, v skladu s cilji javnega razpisa, nastalimi v obdobju upravičenosti izvedbe, ter dokazljivi z verodostojnimi računovodskimi listinami.
Neupravičeni stroški so:
– amortizacija nepremičnin in opreme;
– stroški, ki so v času izvajanja programa financirani iz drugih virov;
– stroški za sofinanciranje deleža sredstev javnih del;
– stroški, ki so nastali izven obdobja upravičenosti izvedbe;
– stroški, ki niso povezani z izvedbo programa.
Prijavitelj lahko na javni razpis prijavi le en program, v okviru katerega lahko zaprosi za financiranje največ 8 sklopov.
MDDSZ bo izbranim prijaviteljem za izveden program izplačalo sredstva na podlagi dveh zahtevkov s pripadajočima e-računoma, in sicer:
– v okviru Zahtevka 1 izplačilo sredstev v višini 30 odstotkov predplačila od dodeljene višine sredstev v 20 dneh po prejemu popolnega zahtevka in e-računa,
ter
– v okviru Zahtevka 2 za izplačilo preostanka dodeljenih sredstev po celotno izvedenem programu v 20 dneh po prejemu popolnega zahtevka in e-računa.
Zahtevek 1 mora vsebovati:
– številko pogodbe,
– Prilogo Z1: Izjava odgovorne osebe programa, da se predloženi zahtevek nanaša na dejansko delo in nastale stroške programa, skladno z javnim razpisom,
– Prilogo Z2: Izpolnjena priloga, skupaj z dokazili o izobrazbi in delovnih izkušnjah izvajalcev programa, ki niso navedeni v prijavi na javni razpis.
Zahtevek 2 mora vsebovati:
– številko pogodbe,
– Prilogo Z3: Vsebinsko in finančno poročilo izvedbe programa.
9. Merila za izbor
Pravočasne in popolne prijave prijaviteljev bo komisija obravnavala po vrstnem redu njihovega prispetja, skladno z naslednjimi merili:
Merilo
Točke
1.
Vsebinska ustreznost programa skladno z javnim razpisom
20
2.
Število lokacij, kjer se bodo izvajali sklopi programa
5
3
Število sklopov
5
4.
Reference prijavitelja
5
Merilo pod točko 1: Vsebinska ustreznost programa skladno z javnim razpisom. Prijave, ki pri tem merilu ne bodo dosegle vsaj 10 točk, bodo zavrnjene.
Točke
Povsem ustrezno 
20
V večji meri ustrezno 
15
V srednji meri ustrezno
10
V manjši meri ustrezno
5
Povsem neustrezno 
0
Povsem ustrezno:
– projekt jasno opisuje cilje, aktivnosti, pričakovane rezultate in prispevek k ciljem javnega razpisa,
– vsebina popolnoma ustreza razpisnim pogojem, brez odstopanja,
– vsebina je popolnoma izvedljiva, realna in dobro strukturirana,
– vsi deli prijave so med seboj skladni (cilji, aktivnosti, finančna skladnost idr.),
– prijavitelj ustrezno argumentira potrebe po projektu.
V večji meri:
– prijava delno odstopa od popolne ustreznosti, obstajajo manjše pomanjkljivosti.
V srednji meri:
– prijava izpolnjuje zahteve iz javnega razpisa, so pa ugotovljene večje pomanjkljivosti ali pomembna odstopanja.
V manjši meri:
– prijava le v omejenem obsegu izpolnjuje zahteve iz javnega razpisa, prisotne so resnejše pomanjkljivosti ali neskladja.
Povsem neustrezno
– prijava bistveno odstopa od razpisnih zahtev oziroma jih sploh ne izpolnjuje.
Merilo pod točko 2: Število lokacij, kjer se bodo izvajali sklopi programa
Točke
3 lokacije in več
5
2 lokaciji 
3
Merilo pod točko 3: Število načrtovanih sklopov programa
Točke
8 sklopov
5
7 sklopov
4
6 sklopov
3
5 sklopov
2
Merilo pod točko 4: Prijavitelj že izvaja aktivnosti z namenom aktivnega preživljanja prostega časa v okviru Javnega razpisa za financiranje vsebin centrov za družine v letih 2021–2025 in/ali Javnega razpisa za sofinanciranje projektov večgeneracijskih centrov+
Točke
DA
5
NE
0
Med prispelimi prijavami, ki bodo dosegle najmanj 15 točk, bodo v prvem krogu najprej izbrani prijavitelji, ki bodo zbrali najvišje število točk, in sicer na način prvi iz statistične regije, v kateri se bo izvajal program, z najvišje doseženim številom točk. Če bodo prijavitelji dosegli enako število točk, bodo imele prednost prijave, ki so časovno prispele prej.
Sledil bo drugi krog, ki bo enak prvemu.
Med preostalimi prijavami, ki bodo dosegle 15 točk, bo najprej izbrana prijava iz statistične regije z največjim številom prebivalstva, sledile jim bodo druge, glede na število prebivalstva. Po potrebi bo sledil še en krog.
Statistične regije v Sloveniji glede na št. prebivalstva, podatki Statističnega urada RS (podatki na dan 1. julij 2023, vir: Statistični urad RS):
1. Osrednjeslovenska 556.863
2. Podravska 327.858
3. Savinjska 259.306
4. Gorenjska 210.747
5. Jugovzhodna Slovenija 146.429
6. Obalno-kraška 118.426
7. Goriška 118.202
8. Pomurska 114.163
9. Posavska 75.749
10. Koroška 70.648
11. Zasavska 56.942
12. Primorsko-notranjska 53.400
Rok za oddajo prijav je najkasneje do 31. 3. 2025.
Prijava mora biti oddana v fizični obliki na prijavnem obrazcu, ki je del razpisne dokumentacije, in mora vsebovati vse zahtevane obvezne obrazce, priloge, izjave in podatke, določene v razpisni dokumentaciji. Dodatno mora biti navedena dokumentacija v celoti shranjena na USB ključek in priložena k fizični prijavi.
Kot pravočasne bodo upoštevane prijave, ki bodo oddane zadnji dan roka za oddajo v vložišču Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve in enake možnosti, Štukljeva cesta 44, 1000 Ljubljana do 31. 3. 2025 do 15. ure, ali ki bodo zadnji dan roka oddane na pošto kot priporočena pošiljka.
Prijave na javni razpis morajo, ne glede na način oddaje, prispeti na naslov Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Štukljeva cesta 44, 1000 Ljubljana.
Za prepozno oddano prijavo se šteje prijava, ki ministrstvu ni bila predložena do navedenega roka. Prepozne oziroma na napačen naslov prispele prijave bodo zavržene.
Prijavo je treba poslati ali oddati v zaprti ovojnici, ki mora biti označena s polnim nazivom in naslovom prijavitelja ter vidno oznako: »Ne odpiraj – Javni razpis za financiranje aktivnosti kvalitetnega preživljanja prostega časa otrok z namenom lažjega usklajevanja poklicnega in družinskega življenja«.
Za označevanje prijave na ovojnici mora prijavitelj uporabiti obrazec za označbo prijave (Obrazec 1). Prijave, ki bodo nepravilno označene, bodo zavržene in vrnjene prijavitelju.
Oddaja prijave pomeni, da se prijavitelj strinja s pogoji javnega razpisa in z merili za ocenjevanje ter da je seznanjen z vprašanji in odgovori, na katera je MDDSZ odgovorilo in odgovore javno objavilo v obdobju 19. 3. 2025 do 25. 3. 2025. Odgovori na vprašanja so del javnega razpisa.
10. Odpiranje, preverjanje formalne popolnosti prijav in ocenjevanje
A. Odpiranje prijav
MDDSZ bo obravnavalo prijave po postopku, kot ga določa veljavni Pravilnik o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS 1011, 3/13, 81/16, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP, 149/22, 106/23 in 88/24). Postopek javnega razpisa bo vodila komisija, imenovana s strani ministra za delo, družino in socialne zadeve in enake možnosti.
Odpiranje prijav se bo začelo dne 3. 4. 2025 ob 9. uri v prostorih Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve in enake možnosti, Štukljeva cesta 44, 1000 Ljubljana in bo predvidoma javno. MDDSZ o tej odločitvi prijavitelje obvesti dne 2. 4. 2025 na spletni strani GOV.SI – Javne objave Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.
Odpirale se bodo samo v roku dostavljene in pravilno označene prijave v zaprti ovojnici, in sicer po vrstnem redu njihovega prispetja.
O odpiranju prijav bo komisija vodila zapisnik.
B. Preverjanje formalne popolnosti prijav
Komisija bo v roku 8 dni od zaključka odpiranja prijav preverila njihovo formalno popolnost.
Za formalno nepopolno se šteje prijava, ki ne vsebuje vseh prijavnih obrazcev, obveznih prilog in izjav, zahtevanih v besedilu javnega razpisa in razpisni dokumentaciji.
Če prijavitelj posluje z žigom, je le-ta obvezen podatek na obrazcih, prilogah in izjavah. Če prijavitelj z njim ne posluje, na mesta, določen za žig, navede: »Ne poslujemo z žigom.«. Prav tako je obvezen podpis odgovornih oseb povsod, kjer je to predvideno. V nasprotnem primeru bo prijava nepopolna in se bo prijavitelja pozvalo k dopolnitvi. V primeru elektronskega podpisa žig ni potreben.
V primeru formalno nepopolnih prijav bo komisija v roku 8 dni od zaključka odpiranja prijavitelje pozvala, da prijave dopolnijo. Prijavitelji morajo biti v tem času dostopni za dvig pošte.
Dopolnitve mora prijavitelj posredovati ministrstvu najkasneje v treh delovnih dneh od prejema poziva k dopolnitvi, in sicer na naslov: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Štukljeva cesta 44, 1000 Ljubljana.
Prijave, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v roku in v skladu s pozivom za dopolnitev prijav, bodo zavržene.
V nadaljnji postopek ocenjevanja bodo uvrščene prijave, pri katerih bodo izpolnjeni vsi formalni pogoji javnega razpisa.
C. Ocenjevanje popolnih prijav
Komisija bo opravila vsebinski pregled formalno popolnih obrazcev, prilog in izjav, v nadaljevanju pa prijavo ocenila na podlagi meril za izbor, določenih v točki 9 javnega razpisa.
Če bo komisija ugotovila, da priloženi obrazci, priloge in izjave vsebinsko ne izpolnjujejo zahtev, določenih v javnem razpisu, bo prijava zavrnjena in ne bo predmet ocenjevanja na podlagi meril za izbor.
V postopku ocenjevanja na podlagi meril za izbor bodo prijave ocenjevane s stališča skladnosti s predmetom in cilji javnega razpisa, in sicer na podlagi meril za ocenjevanje iz točke 9 javnega razpisa. Prijavo bosta ločeno ocenila najmanj dva člana komisije. Končna ocena bo oblikovana na podlagi povprečja podeljenih ocen. Prijave, ki pri merilu pod Točko 1: Vsebinska ustreznost programa skladno z javnim razpisom ne bodo dosegle vsaj 10 točk, bodo zavrnjene. Prav tako bodo zavrnjene prijave prijaviteljev, ki bodo prijavili manj kot 4 sklope oziroma več kot 8 sklopov aktivnega preživljanja prostega časa.
Izbrani bodo prijavitelji, skladno z merili za izbor iz točke 9, do porabe predvidenih sredstev iz točke 7 tega javnega razpisa.
11. Dodelitev sredstev in obveščanje o izbiri
Na osnovi rezultatov ocenjevanja bo komisija oblikovala predlog izvajalcev programa in višino dodeljenih sredstev.
O dodelitvi sredstev financiranja programov po tem javnem razpisu bo na predlog komisije s sklepom odločil minister.
MDDSZ bo prijavitelje o izidu javnega razpisa obvestilo predvidoma v roku 60 dni po zaključku odpiranja prijav. Rezultati javnega razpisa bodo objavljeni na spletnih straneh GOV.SI – Javne objave Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.
Z izbranimi prijavitelji bo na podlagi sklepa ministra o izboru sklenjena pogodba o financiranju programa v letu 2025. Pogodbe bodo obojestransko podpisane elektronsko s kvalificiranim digitalnim potrdilom. V primeru, da se prijavitelj v roku petih dni od prejema poziva za podpis pogodbe o financiranju nanj ne odzove, se šteje, da je umaknil prijavo na javni razpis.
12. Pravno varstvo
Zoper sklep o izboru izvajalcev programov iz tega javnega razpisa je dovoljena pritožba v roku 8 dni od prejetja sklepa. Pritožba se vloži pisno pri organu, ki je sklep izdal. Pritožnik mora natančno opredeliti razloge, zaradi katerih je pritožba vložena. Predmet pritožbe ne morejo biti merila za ocenjevanje prijav.
Pritožba ne zadrži izvršitve sklepa o (ne)izboru, zoper katerega je vložena, oziroma ne zadrži podpisa pogodb o financiranju programov z izbranimi prijavitelji.
13. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Izbrani prijavitelj se s predložitvijo prijave na javni razpis strinja z javno objavo podatkov o odobrenih in izplačanih denarnih sredstvih. Objavljeni bodo osnovni podatki o izbranih prijavah v skladu z Zakonom o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – uradno prečiščeno besedilo, 117/06 – ZDavP-2, 23/14, 50/14, 19/15 – odl. US, 102/15 in 7/18 in 141/22) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 163/22).
Vsi podatki iz prijave, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja, razen tistih, ki jih prijavitelj posebej označi kot poslovno skrivnost. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del prijave, ne more pa se nanašati na celotno prijavo.
Podatke, navedene v prijavi, ki niso označeni kot del poslovne skrivnosti, lahko MDDSZ in drugi organi, ki so vključeni v spremljanje izvajanja, upravljanje, nadzor in revizijo javnega razpisa, uporabijo za evidence oziroma sezname in analize.
14. Odgovornosti in naloge prijaviteljev, izbranih na javnem razpisu
Prijavitelji, ki bodo izbrani na tem javnem razpisu, bodo imeli naslednje odgovornosti in naloge:
– vodenje ločenih računovodskih evidenc za prihodke in odhodke, iz katerih so jasno razvidni prihodki in odhodki na stroškovnem mestu programa;
– hranjenje dokumentacije še najmanj pet let po zaključku izvedbe programa;
– zagotavljanje in spremljanje podatkov o udeležencih;
– zagotavljanje dostopnosti dokumentacije o izvajanju programa ministrstvu;
– zagotavljanje informiranja in obveščanja javnosti o programu in financiranju s strani MDDSZ;
– v primeru ugotovitve nenamenske porabe sredstev, nespoštovanja pogodbenih določil ali dvojnega financiranja programa, vračilo vseh prejetih sredstev, skupaj s pripadajočimi zakonitimi obrestmi;
– izvedba financiranih sklopov aktivnega preživljanja prostega časa v navedenem obdobju javnega razpisa;
– brezplačno nudenje aktivnosti za uporabnike;
– obveščanje širše javnosti o terminih izvajanja aktivnosti.
15. Razpisna dokumentacija
Razpisno dokumentacijo in informacije o javnem razpisu lahko zainteresirani prijavitelji v razpisnem roku dobijo na spletni strani GOV.SI (Javne objave Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti) oziroma preko elektronskega naslova gp.mddsz@gov.si (s pripisom: Prošnja za razpisno dokumentacijo – Javni razpis za financiranje aktivnosti kvalitetnega preživljanja prostega časa otrok z namenom lažjega usklajevanja poklicnega in družinskega življenja, št. 4102-2/2025-2611).
Zainteresirani prijavitelji lahko na MDDSZ, v obdobju od 19. 3. 2025 do vključno 25. 3. 2025 do 12. ure, v zvezi s tem javnim razpisom naslovijo vprašanja na elektronski naslov gp.mddsz@gov.si, z obveznim pripisom »Vprašanje – Javni razpis za financiranje aktivnosti kvalitetnega preživljanja prostega časa otrok z namenom lažjega usklajevanja poklicnega in družinskega življenja, št. 4102-2/2025-2611.
Odgovori na pisno zastavljena vprašanja bodo objavljeni na spletni strani: GOV.SI (Javne objave Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti) in se štejejo kot del besedila javnega razpisa.
16. Seznam oziroma opis prijavnih obrazcev, izjav in prilog
1. Obrazci morajo biti v celoti izpolnjeni in so sestavni del prijave:
– Obrazec 1: Označba prijave;
– Obrazec 2: Prijava na razpis.
2. Izjava, ki je sestavni del prijave:
– Izjava: Izjava prijavitelja o zagotavljanju splošnih in posebnih pogojev.
3. Priloge, ki jih k razpisni dokumentaciji priložijo prijavitelji:
– Priloga 1: Ustanovitveni akt;
– Priloga 2: Izpis iz AJPES ali statut;
– Priloga 3: Potrdilo FURS;
– Priloga 4: Reference prijavitelja;
– Priloga 5: Ustreznost prostorov;
– Priloga 6: Dokazila o zagotavljanju pogojev kadrovske strukture, vodja;
– Priloga 7: Dokazila o zagotavljanju pogojev kadrovske strukture, sovoditelj.
Vsako prilogo je treba označiti z ustrezno številko zahtevane priloge (npr. Priloga 1).
4. Vzorec pogodbe.
5. Priloge, obrazci in izjave za izdajo zahtevkov:
Zahtevek 1:
– Priloga Z1_Izjava odgovorne osebe programa, da se predloženi zahtevek nanaša na dejansko delo in nastale stroške programa, skladno z javnim razpisom;
– Priloga Z2_Izpolnjena priloga Z2, skupaj z dokazili o izobrazbi in delovnih izkušnjah izvajalcev programa, ki niso navedeni v prijavi na javni razpis.
Zahtevek 2:
– Priloga Z3_Vsebinsko in finančno poročilo izvedbe programa.
Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti