Št. 300-0004/2025 Ob-1751/25, Stran 1210
Občina Sevnica na podlagi Odloka o proračunu Občine Sevnica za leto 2025 (Uradni list RS, št. 9/24), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna RS (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP, 149/22, 106/23 in 88/24), Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja gospodarstva v Občini Sevnica (Uradni list RS, št. 22/25) in Mnenja o skladnosti sheme de minimis »Pospeševanje razvoja gospodarstva v Občini Sevnica« izdanega s strani Ministrstva RS za finance, št. 441-8/2025/1 dne 28. 1. 2025 objavlja
o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja gospodarstva v Občini Sevnica v letu 2025
I. Naročnik: Občina Sevnica, Glavni trg 19a, 8290 Sevnica.
II. Predmet javnega razpisa je dodeljevanje nepovratnih sredstev za pospeševanje razvoja gospodarstva s subvencioniranjem spodaj navedenih ukrepov, ki so se v razpisnem obdobju izvajali na območju Občine Sevnica. Sredstva v skupni višini 104.000 EUR so zagotovljena v proračunu Občine Sevnica.
Naziv ukrepa | Višina razpisnih sredstev |
A | PROMOCIJA IZDELKOV IN STORITEV PODJETIJ | 15.000 |
B | PROMOCIJA IZDELKOV IN STORITEV ZA PRIDELOVALCE (vinarje in proizvajalce drugih pijač) | 10.000 |
C | NALOŽBE V NAKUP NOVE OPREME IN NEMATERIALNIH INVESTICIJ | 52.000 |
D | FINANČNE VZPODBUDE ZA LOKALNE TURISTIČNE PONUDNIKE | 7.000 |
E | SOFINANCIRANJE NAJEMNIN V STAREM MESTNEM JEDRU | 5.000 |
F | NALOŽBE V NASTANITVENE KAPACITETE | 15.000 |
III. Pogoji in merila za dodeljevanje sredstev
Pomoč se dodeljuje v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 z dne 13. decembra 2023 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (UL L 2023/2831, 15. 12. 2023).
Splošni pogoji, združevanje pomoči in pogoji za prejemnika, ki se nanašajo na dodelitev sredstev, so navedena v razpisni dokumentaciji.
IV. Obdobje in višina dodelitev sredstev
1. Sredstva se lahko dodelijo upravičencem le za ukrepe, ki so se izvajali na območju Občine Sevnica v razpisnem obdobju, tj. od 21. 5. 2024 do 20. 5. 2025.
2. Pri upravičenih stroških se upošteva neto vrednost računa (znesek davčne osnove brez DDV).
3. Občina Sevnica bo sofinancirala izvedbo posameznih ukrepov ob predložitvi zahtevanih dokazil.
4. V primeru ugotovitve nenamenske porabe sredstev je prejemnik subvencijo dolžan vrniti skupaj s pripadajočimi zamudnimi obrestmi.
5. Dodeljena sredstva na podlagi tega razpisa morajo biti porabljena v letu 2025.
V. Posebni pogoji in merila za posamezne ukrepe, ki zajemajo predmet podpore, upravičene stroške, upravičence, višino razpisnih sredstev in odstotek intenzivnosti pomoči, so navedeni v razpisni dokumentaciji.
VI. Izjava o zaupnosti dokumentacije: dokumentacija, ki bo prispela na javni razpis, je zaupne narave in bo uporabljena izključno v postopku odločanja o dodelitvi sredstev.
VII. Rok in način prijave
Prijavitelji morajo prijavo oddati najpozneje do 20. 5. 2025 osebno ali po pošti na naslov Občina Sevnica, Glavni trg 19a, 8290 Sevnica. Pošiljke oddane po pošti morajo biti obvezno oddane s priporočeno pošto do 20. 5. 2025 (datum poštnega žiga na dan 20. 5. 2025) ali oddane do konca delavnika v sprejemni pisarni Občine Sevnica.
Prijave morajo biti oddane v zaprti kuverti in
– opremljene z obrazcem za opremo kuverte, ki je del razpisne dokumentacije ali
– z nazivom in naslovom prijavitelja ter označene z oznako:
»Ne odpiraj javni razpis – Promocija izdelkov in storitev podjetij«
»Ne odpiraj javni razpis – Promocija izdelkov in storitev za pridelovalce«
»Ne odpiraj javni razpis – Naložbe«
»Ne odpiraj javni razpis – Lokalni turistični ponudniki«
»Ne odpiraj javni razpis – Najemnine v starem mestnem jedru«
»Ne odpiraj javni razpis – Naložbe v nastanitvene kapacitete«.
S sklepom bodo zavržene vse prijave, ki ne bodo:
– oddane na veljavnem obrazcu za leto 2025,
– imele pravilno opremljene kuverte ali
– oddane pravočasno na pošto oziroma osebno dostavljene v sprejemno pisarno občine.
VIII. Obravnava vlog in izid razpisa
Komisija za dodelitev pomoči (v nadaljevanju komisija), imenovana s sklepom župana, bo z odpiranjem prijav začela predvidoma do 30. 5. 2025 v prostorih Občine Sevnice. Odpiranje ne bo javno. V primeru nepopolno izpolnjenih prijav bodo prijavitelji pozvani, da jih v roku 8 dni dopolnijo. Nepopolne prijave, ki jih prijavitelj v tem roku ne bo dopolnil, bodo s sklepom zavržene kot nepopolne.
Občina si pridružuje pravico, da morebitne spremembe ali dopolnitve razpisa objavi kot popravek v Uradnem listu RS in na spletni strani občine, najmanj 10 dni pred zaključkom razpisa.
Komisija bo opravila strokovni pregled popolnih vlog ter jih ocenila na podlagi pogojev in meril navedenih v javnem razpisu z morebitni dopolnitvami. Občina ima pravico do sprememb v razpisu. Pooblaščena oseba pri odločanju upošteva veljavnost javnega razpisa z dopolnitvami in ne veljavnost javnega razpisa v času vložitve vloge vlagatelja.
Prijavitelji bodo z izidom javnega razpisa pisno seznanjeni najpozneje v roku 30 dni od dneva popolnosti prijav, in sicer s prejemom odločbe. Prijavitelj lahko zoper odločbo o dodelitvi sredstev vloži pritožbo na župana v roku 8 dni od prejema. Z upravičenci bodo sklenjene pogodbe, v katerih bodo določeni podrobnejši pogoji koriščenja sredstev. Namensko rabo sredstev preverja komisija.
Sredstva se dodeljujejo na podlagi pogojev in meril, ki so sestavni del javnega razpisa in skladno s tem pravilnikom in njegovimi spremembami. V kolikor bodo pri posameznih ukrepih sredstva ostala nerazporejena, se lahko prosta sredstva prenesejo na ukrepe, kjer bo prispelo večje število vlog od razpoložljivih sredstev. V kolikor bo glede na število vlog in odobreno višino upravičenih stroškov predvidenih sredstev za javni razpis premalo, se bodo vsem upravičencem dodeljena sredstva sorazmerno znižala.
IX. Ukrepi v primeru kršitev: v primeru, da se ugotovi, da sredstva niso bila porabljena za namen, za katerega so bila dodeljena, ali so bila dodeljena na podlagi neresničnih podatkov, ali je podjetnik prekršil druga določila pogodbe, je Občina na predlog komisije za dodelitev pomoči upravičena zahtevati vračilo dodeljenih sredstev s pripadajočimi zakonitimi zamudnimi obrestmi za obdobje od dneva nakazila dalje. Prejemnik izgubi tudi pravico do pridobitve sredstev po tem pravilniku za naslednjih pet let.
X. Razpisna dokumentacija: brezplačna razpisna dokumentacije je od dneva objave v Uradnem listu RS do izteka prijavnega roka dosegljiva na spletni strani Občine Sevnica (www.obcina-sevnica.si) in na Oddelku za gospodarske dejavnosti Občine Sevnica, Glavni trg 19a, 8290 Sevnica. Dodatne informacije posreduje Vlasta Kuzmički (tel. 07/81-61-233 ali 031/864-273, e-naslov: vlasta.kuzmicki@obcina-sevnica.si) in Jasmina Veselinović (tel. 07/81-61-205 ali 051/319-070, e-naslov: jasmina.veselinovic@obcina-sevnica.si).