Na podlagi 16. člena Statuta Občine Ajdovščina (Uradni list RS, št. 44/12, 85/15) je Občinski svet Občine Ajdovščina na 27. seji dne 14. 12. 2017 sprejel
o spremembah Pravilnika o uporabi Dvorane prve slovenske vlade v Ajdovščini
2. člen Pravilnika o uporabi Dvorane prve slovenske vlade v Ajdovščini (Uradni list RS, št. 71/16) se spremeni tako, da se glasi: »Lastnica dvorane je Občina Ajdovščina. V imenu Občine Ajdovščina z dvorano upravlja Občinska uprava Občine Ajdovščina (v nadaljevanju: občinska uprava), ki lahko posamezne naloge v zvezi s tem odda zunanjemu izvajalcu.«.
Prvi odstavek 7. člena se spremeni tako, da se glasi: »Vlogo za uporabo dvorane uporabniki oddajo na predpisanem obrazcu, praviloma 14 dni pred uporabo.«.
Tretji odstavek se spremeni tako, da se glasi: »Po odobritvi uporabnikove vloge se rezervirani termin vpiše v koledar zasedenosti dvorane, ki se nahaja na spletni strani dvorane.«.
8. člen se spremeni tako, da se glasi: »Uporabe dvorane se ne dovoli:
– če bi se z izvedbo dogodka kakorkoli škodovalo ugledu lokalne skupnosti ali države,
– če je uporabnik že uporabljal dvorano v nasprotju z določili tega pravilnika,
– zaradi drugih utemeljenih razlogov.«.
11. člen se črta.
Ta pravilnik se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in začne veljati naslednji dan po objavi.
Št. 610-3/2007
Ajdovščina, dne 14. decembra 2017
Tadej Beočanin l.r.