Varno in zdravo na dogodke

Najem dvorane

Možnost najema dvorane

V poslovni stavbi Rotonda v Ljubljani je na voljo moderna in sodobno opremljena multimedijska dvorana, ki lahko sprejme tudi do 70 ljudi. S svojimi zmogljivostmi omogoča organizacijo različnih poslovnih, družabnih in protokolarnih dogodkov.

Ponujamo vam možnost najema dvorane za različne priložnosti:

poslovna srečanja
seminarje in druge oblike izobraževanj
predstavitve
konference
posvete
delavnice …

Zakaj izbrati dvorano Uradnega lista Republike Slovenije?

Ob dogodku vam svetujemo, poskrbimo za tehnično izvedbo, priprava prostora glede na vaše želje in potrebe. Bližina prometne infrastrukture pa olajša dostopnost.

Dvorana sprejme do 70 udeležencev za kino postavitev ali 30 udeležencev za šolsko postavitev.

Za več informacij in rezervacije nam pišite na e-naslov dvorana@uradni-list.si ali nas pokličite na telefonsko številko 01/200 18 33 (Suzana Konovič).

Zaradi sodobne tehnične opremljenosti, prilagodljivosti dnevne svetlobe in možnosti zatemnitve ta dvorana zagotovo sodi med dvorane, ki zagotavljajo visok standard storitve.

Pred dvorano je veliko preddverje, ki je primerno za druženje med odmori. Razstavljavci pa se lahko predstavijo v preddverju multimedijske dvorane.

Oprema razstavnega prostora: mize, stoli, električni priključek, WI-FI internetni dostop.

Potrudili se bomo, da se boste pri nas počutili prijetno.

 

Opremljenost dvorane

Tehnična opremljenostNotranja oprema dvorane
prenosni računalnikgovorniški pult z mikrofonom
2 projekcijski platnistojalo flipchart 70 x 100 cm
2 projektorja LCD (možnost sočasnega projiciranja dveh prezentacij)stoli z mizicami za pisanje (možnost različnih postavitev)
osnovno ozvočenje (namizni, prenosni, kravatni način)laserski kazalnik (pointer)
povezava WI-FI z internetommagnetna tabla s pisali

 

Najem storitve za spletno izvajanje izobraževanja (ZOOM)

Poleg najema dvorane imate tudi možnost najema storitve izvedbe spletnega izobraževanja preko platforme Zoom za udeležbo do 500 slušateljev/udeležencev.

Predpriprava dogodka vključuje:

  • tehnično organizacijo celotnega dogodka,
  • celotno usklajevanje med naročnikom dogodka in tehničnim izvajalcem dogodka,
  • test platforme z vsemi udeleženimi pri dogodku (predavatelji in izvajalci),
  • pripravo prijave na dogodek,
  • obveščanje udeležencev na dogodek – posredovanje povezave,
  • telefonsko tehnično pomoč pri prijavi na dogodek,
  • posredovanje vseh informacij slušateljem,
  • tehnično pomoč in koordinacijo med slušatelji in izvajalcem glede spletnega dogodka,
  • posredovanje gradiva slušateljem.  Več o najemu in cenik>>
AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti