Varno in zdravo na dogodke

Cenik za najem dvorane

Najem dvoraneCena *
do 4 ure  (velja do 17. ure najema)220 €
več kot 4 ure do 8 ur (velja do 17. ure najema)450 €
več kot 8 ur do 12 ur (velja do 17. ure najema)600 €
več kot 12 ur najema in po 17. uri900 €

* V cene ni vključen DDV in veljajo za najem v rednem delovnem času dvorane,  do 17. ure. Pri najemu dvorane po 17. uri, se cena najema vseh postavk do 12 ur najema, zviša za 20 % na znesek najema! Najem dvorane je možen najpozneje do 20. ure zvečer. 
Cenik velja od 1. 1. 2020 dalje.

Zaračuna se vsaka začetna ura najema.

Uradni list Republike Slovenije si pridržuje pravico odkloniti oddajo dvorane, če bi bile zahteve nerazumne ali prireditev najemnika v nasprotju s hišnim redom Rotonde ali družbe Uradni list Republike Slovenije, d. o. o.

 V ceno najema dvorane so vključeni:

  • priprava dogovorjene postavitve dvorane,
  • tehnična podpora,
  • osnovno ozvočenje dvorane (namizni, prenosni, kravatni način),
  • prenosni računalnik,
  • 2 projekcijski platni,
  • 2 projektorja LCD (možnost sočasnega projiciranja dveh predstavitev),
  • WI-FI internetni dostop,
  • govorniški pult z mikrofonom,
  • predsedniško omizje z mikrofoni,
  • mize in stoli z mizicami za pisanje (možnost različnih postavitev),
  • laserski prikazovalnik (pointer),
  • magnetna tabla s pisali,
  • stojalo flipchart 70 x 100 cm,
  • recepcijski pult.

Rezerviraj termin

Cenik za najem storitve za spletno izvajanje izobraževanja (ZOOM)

Najem storitveCena *
mesečni najem nadgradnje licence Zoom za do 500 udeležencev100 €
dogodek do 8 ur (najpozneje do 15. ure)500 €
dogodek do 4 ure (najpozneje do 15. ure)250 €
dogodek do 4 ure (po 15. uri)300 €
predpriprava dogodka (enotno za vse dogodke)150 €
Najem kamereCena*
Celodnevni najem kamere v dvorani 70 €

* V cene ni vključen DDV in velja od 1. 7. 2021.

Cene vključujejo:

Mesečni najem nadgradnje licence Zoom za do 500 udeležencev: strošek se obračuna enkrat mesečno ne glede na število dogodkov v določenem mesecu. Mesečni najem nadgradnje se računa z dnevom naročila in velja 1 mesec.

Dogodek do 8 ur: vsebuje prisotnost najmanj dveh najemodajalcev za nadzor nad dogodkom, za pomoč slušateljem in predavateljem, za povezovanje dogodka med slušatelji in predavatelji, za začetek in zaključek dogodka.

Dogodek do 4 ure v dopoldanskem in pozno popoldanskem času: vsebuje enake dejavnosti kot na dogodku do 8 ur.

Naročnik storitve je dolžan pripraviti pogodbo za obdelovalca osebnih podatkov, v kateri je razvidno, da naročnik posreduje kontakte izvajalcu za izvedbo spletnih dogodkov.

Za več informacija nas pokličite na tel. št. 01/200 18 33 ali nam pišite na
e-naslov: dvorana@uradni-list.si.

AAA Zlata odličnost
|

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti