Datum: 26. 11. 2024, 9.00–14.00
Datum: 27. 11. 2024, 9.00–14.00
Lokacija: dvorana Uradnega lista RS, Dunajska c. 167, Ljubljana
Področje: Javna naročila
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija:
420,00 € brez DDV
O dogodku
Javni naročniki se vsakodnevno srečujete z javnimi naročili, saj zaradi pravil Zakona o javnem naročanju (ZJN-3) lahko svoje potrebe praviloma zadovoljite le tako, da za nakup blaga oziroma najem storitev oziroma izvedbo gradnje izvedete postopek javnega naročanja.
Pri svojem delu se javni naročniki srečujete s številnimi vprašanji – od osnovnega vprašanja, ali morate določeno blago oziroma storitev naročiti po postopku javnega naročanja, kako morate izračunati ocenjeno vrednost in kaj vse morate pri njenem izračunu upoštevati, do vprašanj, kako pripraviti dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila, ki bo naročniku omogočila, da izbere usposobljenega izvajalca.
Izkušeni odvetnici Maja Prebil in Maša Arko bosta podali svoje znanje, ki vam bo pomagalo poglobiti razumevanje postopkov in pravil za uspešno izvedbo.
Predstavnik iz Ministrstva za javno upravo pa vam bo predstavil delovanje sistema e-JN in pripravo ESPD-ja.
Pridružite se šoli za naročnike in izboljšajte vaše veščine in razumevanje za učinkovito izvedbo javnih naročil.
Program
1. DAN
8.30–9.00 Registracija udeležencev
9.00–10.30 1. del: Aktivnosti pred začetkom postopka javnega naročanja
- Izvajanje strokovnega dialoga
- Izračun ocenjene vrednosti
- Izogibanje nedovoljenem drobljenju javnega naročanja
- Določitev predmeta javnega naročanja
- Razdelitev javnega naročila na sklope
- Subjekti, ki nastopajo v postopku javnega naročanja
- Evidenčna naročila
- Izjeme od javnega naročanja
10.30–11.30 2. del: Postopek javnega naročanja
- Vrste postopkov
- Posebnosti posameznega postopka
- Roki in določitev rokov
11.30–12.00 Odmor
12.00–14.00 3. del: Načini, kako pridobiti ustrezno blago oz. izvajalca
- Oblikovanje tehničnih specifikacij
- Pogoji za sodelovanje
- Razlogi za izključitev
- Merila za izbor
- Dokazila
2. DAN
8.30–9.00 Registracija udeležencev
9.00–10.00 5. del: Pregledovanje in ocenjevanje ponudb
- Katera ponudba je dopustna?
- Kdaj mora naročnik omogočiti dopolnjevanje ponudb?
- Odprava računskih napak
- Zahteva po pojasnjevanju ponudbe
10.00–10.30 6. del: Odločitev o oddaji
- Vrste odločitev
- Rok za sprejem odločitev
- Objava odločitve (s praktičnim prikazom na portalu javnih naročil)
10.30–11.00 Vpogled
- Zahteva za vpogled
- Način vodenja vpogleda
- Roki pri vpogledu
11.00–11.30 8. del: Okvirni sporazum
- Kaj je okvirni sporazum
- Kdaj naj bi sklenili okvirni sporazum
- Vrste okvirnega sporazuma
11.30–12.00 Odmor
12.00–13.00 9. del: Spremembe pogodbe o izvedbi javnega naročanja
- Dovoljene spremembe
- Postopek spremembe
- Vrednostne omejitve
- Bistvene spremembe
13.00–14.00 10. del: Temeljne značilnosti posameznih tipov pogodb
- Prodajna pogodba
- Podjemna pogodba
- Gradbena pogodba
14.00–15.00 Predstavitev delovanja eJN in eDosjeja ter priprava ESPD-ja
Predavateljice
Odvetnica Maja Prebil, Odvetniška družba Potočnik in Prebil o. p., d. o. o.
Maja Prebil je odvetnica in partnerica v Odvetniški družbi Potočnik in Prebil o.p., d.o.o. in je specializirana na področju prava javnih naročil in gradbenega prava. S tema pravnima področjema se ukvarja tako s praktičnega vidika, kakor tudi s teoretičnega. V svojem poklicnem življenju svetuje strankam že v fazi priprave ponudb in sklepanja pogodb, redno pa zastopa stranke pred sodiščem, kar ji omogoča dobro poznavanje praktičnega vidika uporabe prava javnih naročil in gradbenega prava. Redno se ukvarja tudi s publicistično dejavnostjo, saj je avtorica številnih strokovnih člankov s področja javnega naročanja.
Odvetnica Maša Arko, Odvetniška družba Potočnik in Prebil o. p., d. o. o.
Maša Arko je odvetnica v Odvetniški družbi Potočnik in Prebil in se poglobljeno ukvarja s področjem prava javnih naročil. Pri svojem delu svetuje naročnikom pri izvajanju postopkov javnega naročanja vse od priprave razpisne dokumentacije do izvedbene faze, kot tudi ponudnikom pri pripravi ponudb, vlaganju revizijskih zahtevkov in izvajanju javnonaročniških pogodb. To ji omogoča poznavanje praktičnega vidika javnih naročil z vidika vseh deležnikov v postopkih javnega naročanja. S tem področjem se ukvarja tudi teoretično, saj je (so)avtorica več strokovnih člankov ter publikacij s področja javnega naročanja.
mag. Ajda Kostanjšek
Ajda Kostanjšek je zaposlena v Sektorju za sistem javnega naročanja na Direktoratu za javno naročanje na Ministrstvu za javno upravo, kjer se ukvarja z različnimi vidiki javnega naročanja. Njene glavne naloge vključujejo pripravo mnenj in stališč o vprašanjih s področja javnega naročanja ter izvajanje različnih oblik pomoči uporabnikom, ki vključujejo svetovanje, usposabljanje in podporo pri izvajanju postopkov javnega naročanja. S tem prispeva k učinkovitemu in zakonitemu izvajanju javnih naročil ter k transparentnosti in enakopravnosti v tem procesu.
Kotizacija in plačilo
Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Ugodnost
Dodatne informacije
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.