Varno in zdravo na dogodke

Sporočanje podatkov o oddanih evidenčnih naročilih in objava seznama

Datum: 10. 12. 2024, 9.00–12.30
Lokacija: Spletni dogodek
Področje: Javna naročila
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija: 244,00 € brez DDV

Naročniki bodo morali do konca februarja 2025 sporočiti statistične podatke o evidenčnih naročilih in objaviti seznam dela evidenčnih naročil, oddanih v letu 2024.

Naročniki imajo kljub dolgoletni enaki ureditvi v zvezi z vodenjem evidence o oddanih evidenčnih naročilih in statističnim poročanjem o njihovi oddaji mnogo vprašanj, predvsem:

  • Ali določena naročila štejejo za evidenčna naročila?
  • Katere podatke je smiselno vključiti v evidenco o oddanih evidenčnih naročilih?
  • O katerih oddanih evidenčnih naročilih je treba sporočati statistične podatke?
  • Katera evidenčna naročila je treba vključiti v objavljen seznam evidenčnih naročil?
  • Kje in kako se objavi seznam evidenčnih naročil?
  • Kakšna je razlika med sporočanjem statističnih podatkov in objavo seznama oddanih evidenčnih naročil?

Z namenom razrešitve vseh odprtih vprašanj glede evidenčnih naročil bomo na seminarju predstavili zakonodajno ureditev teh naročil ter prikazali relevantne funkcionalnosti portala javnih naročil.

Program

1. Opredelitev evidenčnih naročil

9.00–11.00

  • Mejne vrednosti za uporabo zakona
  • Izračun ocenjene vrednosti javnega naročila
  • Preprečitev drobljenja javnih naročil
  • Načelo kratkih dobavnih verig
  • Mejne vrednosti za evidenčna naročila
  • Obveznosti v zvezi z evidenčnimi javnimi naročili

11.00–11.15 Odmor

11.15–12.30

2. Poročanje o oddanih evidenčnih naročilih

  • Vodenje evidence o oddanih evidenčnih naročilih
  • Sporočanje statističnih podatkov o oddanih evidenčnih naročilih
  • Priprava in objava seznama oddanih evidenčnih naročil
  • Praktični prikaz objavljanja podatkov in seznama na portalu javnih naročil

Predavateljica

mag. Ajda Kostanjšek

Ajda Kostanjšek je zaposlena v Sektorju za sistem javnega naročanja na Direktoratu za javno naročanje na Ministrstvu za javno upravo, kjer se ukvarja z različnimi vidiki javnega naročanja. Njene glavne naloge vključujejo pripravo mnenj in stališč o vprašanjih s področja javnega naročanja ter izvajanje različnih oblik pomoči uporabnikom, ki vključujejo svetovanje, usposabljanje in podporo pri izvajanju postopkov javnega naročanja. S tem prispeva k učinkovitemu in zakonitemu izvajanju javnih naročil ter k transparentnosti in enakopravnosti v tem procesu.

Kotizacija in plačilo

  • 244,00 € brez DDV

Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV).  Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.

Ugodnost

Dodatne informacije

Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.

Spletni seminar bo potekal v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.
Spletnega seminarja se lahko udeležite preko pametnega telefona ali tablice, vendar zaradi lažjega sodelovanja in pogleda priporočamo dostop preko računalnika.

Prijavite se
AAA Zlata odličnost
Prijavite se s svojim e-poštnim naslovom in prejmite kodo za 10 % popust.
Akcija traja od 4. do 25. 11. 2024.

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti