Datum: 17. 6. 2025, 9.00–13.00
Lokacija: dvorana Uradnega lista RS, Dunajska c. 167, Ljubljana
Področje: Javna naročila
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija:
289,00 € brez DDV
O dogodku
Postopek pregleda ponudb oddanih v posameznem javnem naročilu je formaliziran postopek, določen s pravili ZJN-3. Pa vendar naročniki (pre)pogosto delajo napake pri obravnavi ponudb in njihovem vrednotenju- razvrščanju po merilu.
Razlogov za nepravilno obravnavo statusa ponudb je več, v grobem pa jih gre razvrstiti:
- neskladnost z zahtevami iz dokumentacije v zvezi z naročilom
- neustrezno in nedopustno dopolnjevanje/spreminjanje ponudbe
- določena merila, ki onemogočajo dejansko primerljivost ponudb
Naročniki imajo dolžnost, da pripravijo razpisno dokumentacijo, ki omogoča izbor ekonomsko najugodnejše ponudbe, hkrati pa morajo skladno z zahtevami iz ZJN-3 in pravili lastne dokumentacije opraviti izbor najugodnejšega ponudnika.
Po drugi strani pa morajo biti ponudniki tisti, ki že v fazi pred rokom za oddajo ponudbe preučijo in presodijo, ali je na podlagi danih zahtev in meril mogoče oddati ponudbo v mejah pravil ZJN-3 ter zagotoviti primerljivost ponudb.
Institut preveritve in ocenitve ponudbe je zelo širok, saj dejansko sega že v fazo razpisne dokumentacije in tako od naročnika, kakor tudi ponudnika zahtev preučitev pogojev, dokazil in meril.
Na seminarju bo ob predstavitvi praktičnih primerov iz pravne prakse DKOM in izkušenj predavateljice med drugim obravnavano:
- kako se ne sme definirati referenčnih pogojev?
- napake pri opredelitvi kadrovskega pogoja
- dokazila – katera so dopustna, kako mora biti opisan »enakovredno« dokazilo, še posebej, kadar se zahteva standard?
- merilo za izbor – katera merila so sploh dopustna?
- kdaj in kako se pravilno uteži posamezno merilo?
- katere merila, ki se pogosto pojavljajo v praksi so »sama sebi namen«?
- obvezna socialna merila – katera so bila kot dopustna spoznana s strani DKOM?
- dopolnitev ponudbe – kako se izvaja v praksi?
- kaj se lahko pozove na dopolnitev?
- kaj sploh pomeni zahteva, da se lahko dopolni z dokazili, katerih obstoj je mogoče preveriti pred rokom za oddajo ponudbe?
- se lahko v fazi dopolnitve nominira nova referenca?
- se lahko v fazi dopolnitve zamenja kader?
- ali se res mora dopustiti zamenjava podizvajalca, če prvotno nominirani ne izpolnjuje pogojev za sodelovanje?
- kaj vse so očitne napake, ki se lahko spregledajo?
- računska napaka – ali je bianko pooblastilo za odpravo računske napake v ponudbi sploh dopustno in zadostno?
- neobičajno nizka ponudba – primeri, ko je naročnik zakonito izločil ponudbo kot neobičajno nizko
- točkovanje po merilu za izbor- najpogostejše napake
- ali mora naročnik v odločitvi o oddaji poleg cene pojasniti tudi ostala merila?
- kaj pomeni relativno vrednotenje in zakaj je pomembno?
- ali ima ponudnik, ki je oddal nedopustno ponudbo res pravico do vpogleda v izbrano ponudbo?
Pridružite se nam na praktičnem seminarju in razpravi o ključnih vidikih preveritve, ocenitve ter izboru najugodnejše ponudbe.
Predavateljica
Milena Basta Trtnik, direktorica podjetja Bonorum d.o.o.
Milena Basta Trtnik, univ. dipl. prav., direktorica podjetja Bonorum d. o. o. je specialistka za javno naročanje, koncesije, javno-zasebno partnerstvo in poslovanje javnih subjektov. Na omenjenih področij ima že dve desetletji izkušenj. Je izkušena predavateljica, avtorica številnih strokovnih prispevkov ter soavtorica ZJN-3 s komentarjem ter urednica ter soavtorica ZNKP s komentarjem, ki sta izšla pri Uradnem listu RS.
Kotizacija in plačilo
Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Ugodnost
Dodatne informacije
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.