Varno in zdravo na dogodke

Kako se pravila ZJN-3, ZJF, ZINTPK, ZDIJZ, ZIPRS2324OZ in zahteve financerjev prepletajo v javnem naročanju?

Datum: 12. 3. 2025, 9.00–13.00
Lokacija: dvorana Uradnega lista RS, Dunajska c. 167, Ljubljana
Področje: Javna naročila
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija: 289,00 € brez DDV

O dogodku

Pravilnost poslovanja v postopkih javnega naročanja se ne začne s sprejemom internega dokumenta o začetku postopka, niti se konča s pravnomočnostjo odločitve o oddaji javnega naročila, pač pa so dolžni naročniki pred pričetkom, med postopkom ter v času izvajanja pogodbe o izvedbi poslovati skladno z vso relevantno nacionalno in evropsko zakonodajo.

Razumevanje postopka oddaje javnega naročila zgolj skozi vidik Zakona o javnem naročanju (ZJN-3) tako ni zadosten, saj je potrebno pri izvajanju javnega naročila spoštovati tudi javnofinančne predpise, pravila glede porabe evropskih sredstev, pravila s področja preprečevanja korupcije in spoštovati pravila v zvezi z dostopom do informacij javnega značaja.

Namen seminarja je v predstavitvi najpogostejših odkritih nepravilnosti v procesu javnega naročanja in pravne ter sodne prakse ter oddaja praktičnih napotkov za celovito pravilno izvedbo.

Program

Kakšne so obveznosti naročnika v predpripravah na javno naročilo?

  • analiza potreb
  • spoštovanje Uredbe o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ
  • način zagotovitve sredstev in kdaj se lahko sprejme obveznost plačil
  • kako pravilno pričeti postopke oddaje javnega naročila, če še ni zagotovljenih sredstev

 

Kršitve, ki jih pogosto zaznava Računsko sodišče

  • drobitev naročil
  • prikaz najpogostejših kršitev v fazi izvedbe postopka oddaje javnega naročila
  • prikaz najpogostejših kršitev v fazi izvajanja pogodbe - nezakoniti dodatki

 

Korupcijska tveganja v javnem naročanju

  • vidiki korupcije v javnem naročanju
  • najpogosteje ugotovljena korupcijska ravnanja pri izvajanju javnih naročil
  • kateri so kontrolni in preventivni mehanizmi za omejevanje in preprečevanje korupcije

 

Zaznane kršitve pri porabi EU sredstev in kakšna je pravilna dokumentacija v zvezi z naročilom?

  • pogosto ugotovljene nepravilnosti
  • ukrepi EU pri ugotovitvi kršitev

 

Javnost podatkov po dostopu do informacij javnega značaja

  • uporaba ZDIJZ
  • kaj je javen podatek po ZJN-3 in kaj po ZDIJZ
  • prikaz pomembnejših  odločitev informacijskega pooblaščenca vezanih na izvedeno javno naročilo

Predavateljica

Milena Basta Trtnik, direktorica podjetja Bonorum d.o.o.

Milena Basta Trtnik, univ. dipl. prav., direktorica podjetja Bonorum d. o. o. je specialistka za javno naročanje, koncesije, javno-zasebno partnerstvo in poslovanje javnih subjektov. Na omenjenih področij ima že dve desetletji izkušenj. Je izkušena predavateljica, avtorica številnih strokovnih prispevkov ter soavtorica ZJN-3 s komentarjem ter urednica ter soavtorica ZNKP s komentarjem, ki sta izšla pri Uradnem listu RS.

 

Kotizacija in plačilo

  • 289,00 € brez DDV

Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV).  Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.

Ugodnost

Dodatne informacije

Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.

 

 

UL INFO TOK

Obveščanje o slovenskih
in mednarodnih
javnih naročilih
Spremljanje
javnih razpisov
Obveščanje o
zakonodajnih novostih
Zakonodaja
držav članic EU
na enem mestu ...

Preizkusi brezplačno

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti