Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
Pravilnost poslovanja v postopkih javnega naročanja se ne začne s sprejemom internega dokumenta o začetku postopka, niti se konča s pravnomočnostjo odločitve o oddaji javnega naročila, pač pa so dolžni naročniki pred pričetkom, med postopkom ter v času izvajanja pogodbe o izvedbi poslovati skladno z vso relevantno nacionalno in evropsko zakonodajo.
Razumevanje postopka oddaje javnega naročila zgolj skozi vidik Zakona o javnem naročanju (ZJN-3) tako ni zadosten, saj je potrebno pri izvajanju javnega naročila spoštovati tudi javnofinančne predpise, pravila glede porabe evropskih sredstev, pravila s področja preprečevanja korupcije in spoštovati pravila v zvezi z dostopom do informacij javnega značaja.
Namen seminarja je v predstavitvi najpogostejših odkritih nepravilnosti v procesu javnega naročanja in pravne ter sodne prakse ter oddaja praktičnih napotkov za celovito pravilno izvedbo.
Kakšne so obveznosti naročnika v predpripravah na javno naročilo?
Kršitve, ki jih pogosto zaznava Računsko sodišče
Korupcijska tveganja v javnem naročanju
Zaznane kršitve pri porabi EU sredstev in kakšna je pravilna dokumentacija v zvezi z naročilom?
Javnost podatkov po dostopu do informacij javnega značaja
Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.