Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
Info hiša v sodelovanju z Uradnim listom Republike Slovenije 14. in 15. oktobra 2021 predstavlja 7. mednarodno konferenco Privacy Days. Ponovno bomo gostili priznane domače in tuje predavatelje z mednarodnim ugledom.
Razbijamo mit “zaradi GDPR-ja ne gre”
Naš moto je “Privacy by Design”
Že v zasnovi razmišljajmo o vplivu na zasebnost in našli bomo rešitev.
Kolikokrat ste že slišali naslednje pripombe: »Marketing je zaradi GDPR postal zelo omejen«, »Zaradi GDPR tega ne smemo«, »Sploh ne moremo več biti kreativni«, »Naš digitalni marketing ima težave z GDPR«? Pa to res drži? Pridružite se nam na konferenci, kjer vam bomo predstavili kako nastajajo kreativne rešitve, ki dajejo zasebnosti posameznika velik pomen. Spoznali boste tudi, kako poteka obdelava osebnih podatkov v digitalnem marketingu. V vse večji digitalizaciji je sledenje skladnosti GDPR lahko tudi konkurenčna prednost.
V letošnjem letu smo brali in komentirali nov predlog ZVOP-2, na konferenci pa bomo izpostavili ključne novosti in izzive, ki nas čakajo. Pospešek digitalizacije še kako s seboj povleče pomen zasebnosti, vendar, ali to vidimo tudi v praksi? Na področju evropske regulative zasebnosti v digitalnem svetu se vsekakor kaže pomemben trend. Izpostavili bomo tudi vrsto pravnih izzivov na področju umetne inteligence kot področju, ki najbolj zaznamuje digitalizacijo.
Zadnje dogajanje v zvezi s policijskimi pooblastili daje vtis, da varstvo osebnih podatkov – še posebej GDPR – postavlja (pre)visoke ovire pri zagotavljanju siceršnje varnosti, tako v fizičnem kot tudi v kibernetskem smislu. Da vendarle ni tako, vam bomo pokazali v sekciji, ki bo izpostavila potrebo po ravnovesju in ne nazadnje celo po sodelovanju med zasebnostjo in varnostjo. Popeljali vas bomo na pot sodelovanja od splošnih izzivov ob uskladitvi obeh področij, preko izkušenj pri izvedbi zasebnostno in varnostno tveganega projekta na področju zdravstva, do tega, kaj kršitev kibernetske varnost lahko pomeni za varstvo zasebnosti.
Pooblaščenec za varstvo podatkov je sicer nov poklic, vendar je v treh letih nastalo ogromno izkušenj, odprlo se je veliko vprašanj. Nekateri izzivi so zelo različni med javnim in zasebnim sektorjem, globalnim in lokalnim podjetjem ali celo med upravljavci in obdelovalci. V vseh primerih pa je pomembno eno poslanstvo – ozaveščati o pomenu spoštovanja zasebnosti in iskanju rešitev skupaj z uporabniki.
Obdelava osebnih podatkov bo še napredovala, saj ves čas nastajajo novi koncepti obdelav podatkov in njihova uporaba. Bodimo proaktivni, razmišljajmo o pomenu zasebnosti že ob snovanju idej, uporabljajmo te nove koncepte s spoštovanjem posameznika in njegove pravice po zasebnosti. Bodimo odkriti in skrbni – kupec oziroma stranka nam bo zaupala!
Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Popusti se med seboj ne seštevajo!
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.
Spletna stran dogodka: https://privacy-days.com/