Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
Dodatni termin: 16. 2. 2018, 8.30–13.30
Lokacija: Štajerska gospodarska zbornica, Ulica talcev 24, Maribor
Konec februarja izteče rok za sporočanje statističnih podatkov o evidenčnih naročilih in objavo seznama dela evidenčnih naročil.
Kljub podobni predhodni ureditvi ter izkušnjam v zvezi s sporočanjem statističnih podatkov o evidenčnih naročilih in objavo seznama dela evidenčnih naročil v preteklem letu, praksa kaže, da imajo naročniki še mnogo vprašanj, predvsem:
Z namenom razrešiti vsa odprta vprašanja glede evidenčnih naročil bomo na seminarju predstavili zakonodajno ureditev teh naročil ter prikazali relevantne funkcionalnosti portala javnih naročil.
Delavnica je namenjena naročnikom, ki oddajo evidenčna naročila oziroma naročnikom, ki so zadolženi za vodenje evidence in zagotavljanje transparentnosti glede evidenčnih naročil.
Maja Marinček, univ. dipl. ekon., je zaposlena v Sektorju za sistem javnega naročanja na Direktoratu za javno naročanju na Ministrstvu za javno upravo. Na področju javnega naročanja dela od leta 2005. Na Direktoratu za javno naročanje sodeluje pri pripravi predpisov s področja javnega naročanja in tolmači javnonaročniško zakonodajo, ter svetuje na področju javnih naročil v okviru enote za pomoč uporabnikom oziroma t. im. help deska. Pred zaposlitvijo na Ministrstvu za javno upravo je 10 let svetovala pri pripravi in izvajanju storitev na področju javnega naročanja.
11.30–12.00 Prihod in registracija udeležencev
12.00–14.00 Predavanje
14.00–14.30 Odmor
14.30–16.30 Predavanje
201,00 € brez DDV. Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Sklic: 00 3400120218. Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.