Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
Področje zdravstva predstavlja eno izmed najbolj kompleksnih področij javnega naročanja. Javni bolnišnični in zdravstveni zavodi se vsakodnevno soočajo z izzivi zadovoljevanja potreb ob upoštevanju veljavnih predpisov. Pri načrtovanju in izvedbi javnega naročila morajo javni zavodi upoštevati omejitve s področja zakonodaje, kar vključuje ne le pravila javnonaročniške zakonodaje, temveč tudi javnofinančne, regulatorne in protikorupcijske predpise. Pri tem je ključno, da naročniki ravnajo skladno s pogodbenimi določili in izvajajo pogodbo v okviru sprejetih zavez ter zakonskih omejitev.
Najpogostejše kršitve, ki se pojavljajo v zdravstvenem sektorju in na katere redno opozarjajo neodvisni nadzorni organi, vključujejo:
Na posvetu Kako izboljšati javno naročanje v zdravstvu bodo predstavljena stališča, predlogi in vizije vseh deležnikov v postopku nabave v zdravstvu ter dana priporočila in izkušnje strokovnjakov s področja javnega naročanja.
Cilj dogodka je izmenjava izkušenj, znanj in predstavitev tako pozitivnih kot tudi nedovoljenih praks, ki se jim morajo deležniki izogibati.
Posvet bo moderirala Milena Basta Trtnik, direktorica družbe Bonorum d.o.o. in strokovnjakinja za javna naročila z bogatimi izkušnjami v nabavah v zdravstvu.
1. del predavanj: od 9.00 do 11.25
SKUPNO SODELOVANJE ZA DOSEGANJE POZITIVNIH REZULTATOV
Vizija in strategija ureditve nabav v zdravstvu (digitalizacija, centralizacija nabav), predstavnik Ministrstva za zdravje
Predstavitev načina nabave v bolnišnici in predstavitev organizacije v SB Novo mesto, Barbara Slak Turk, univ. dipl. ekon., vodja službe za nabavo in skladiščenje v Splošni bolnišnici Novo mesto
Opažanja ponudnikov na trgu medicinske opreme in medicinskih pripomočkov, predstavnica Zbornice ponudnikov medicinske tehnologije in storitev MedTech Slovenija pri GZS
Najpogosteje zaznana koruptivna tveganja v zdravstvu, Žarko Lipovec, višji svetovalec Komisije za preprečevanje korupcije
KAKO PRAVILNO OBLIKOVATI PREDMET JAVNEGA NAROČILA
Ključni vidiki oblikovanja predmeta naročila: Napotki, strokovni dialog in ocena vrednosti, Milena Basta Trtnik, direktorica podjeta Bonorum d.o.o.
Pozitivne izkušnje bolnišnice pri dobavi in vzdrževanju opreme, Vanja Herman Gril, vodja nabavne službe v Splošni bolnišnici Celje
Primeri prekrškov s področja drobljenja javnih naročil, Natalija Kampuš, vodja Službe za nabavo nezdravstvenega materiala in storitev
Razprava
Odmor: od 11.25 do 12.00
2. del pradavanj: od 12.00 do 13.40
IZBIRA POSTOPKA IN UPORABA TEHNIK NAROČANJA
Ob katerih pogojih se lahko uporabijo postopki oddaje javnih naročil in zakaj se mora uporaba netransparetnih postopkov uporabiti izjemoma? Borut Leskovec, odvetnik v Odvetniški družbi Jadek & Pensa o.p., d.o.o.
Izvajanje okvirnega sporazuma – kdaj naj se ga uporabi in kakšne so omejitve pri izvrševanju? Maja Prebil, odvetnica v Odvetniški družbi Potočnik in Prebil o.p., d.o.o.
Dinamični nabavni sistem – kdaj ga je smiselno uporabiti, kaj je zanj značilno? mag. Uroš Škufca, direktor družbe Praetor d.o.o.
Razprava
Odmor: od 13.40 do 14.00
3. del predavanj: od 14.00 do 15.30
IZVAJANJE POGODBE IN VKLJUČITEV REGULATORNIH ZAHTEV
Kateri so dopustni dodatki k pogodbam /okvirnim sporazumom po 95. členu
ZJN-3? odvetnica Marjeta Erjavec Avbreht, AZ ODVETNIKI o.p., d.o.o.
Regulatorne zahteve za medicinske tehnologije danes
– Registracija gospodarskih subjektov (AJPES, JAZMP, Eudamed)
– Zahteve za MP (CE oznaka, spremna dokumentacija itd.)
– Praktični pogled – kompetentnost naročnika, definicija pogojev
– Zakon o medicinskih pripomočkih (še ni sprejet),
Marcia Elena Podboršek, Medical device Resolve
Razprava
je strokovnjakinja s področja javnega naročanja, koncesij, javno zasebnega partnerstva ter poslovanja subjektov javnega prava. Z navedenimi področji se ukvarja od leta 2005. Je dobra poznavalka delovanja javne uprave, med drugim je zaposlena kot svetovalka na Državni revizijski komisiji. Je avtorica več strokovnih člankov, soavtorica ZJN-3 in ZNKP s komentarjem, ki sta izšla pri Uradnem listu RS in izkušena predavateljica.
Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.