Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
Na delavnici bosta izkušeni strokovnjakinji na področju javnih naročil predstavili najpomembnejše informacije in seveda tudi napotke, na katere morate biti kot ponudnik, tekom samega postopka javnega naročanja, še posebej pozorni.
8.30–9.00 Registracija udeležencev
9.00–10.30 RAZLOGI ZA IZKLJUČITEV IN POGOJI ZA SODELOVANJE
10.30–10.45 Odmor
10.45–12.15 DOPOLNJEVANJE IN POJASNJEVANJE PONUDB
12.15–13.00 Odmor za kosilo
13.00–14.00 ODLOČITEV O ODDAJI
14.00–14.30 SPREMEMBE POGODBE
14.30–15.30 PREKRŠKOVNE SANKCIJE V POSTOPKIH JAVNEGA NAROČANJA
Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Sklic: 00 3400231018. Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.