Varno in zdravo na dogodke

Šola za naročnike: Poglobljeno znanje za učinkovito izvedbo javnih naročil

Datum: 11. 2. 2025, 9.00–15.00
Datum: 12. 2. 2025, 9.00–15.30
Lokacija: dvorana Uradnega lista RS, Dunajska c. 167, Ljubljana
Področje: Javna naročila
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija: 440,00 € brez DDV

O dogodku

Z veseljem vam predstavljamo prenovljen program Šole za naročnike, prilagojen vašim potrebam in sodobnim izzivom. Posodobili smo vsebine, dodali več praktičnih delavnic ter v program vključili najnovejše trende in najboljše prakse.

Kot javni naročniki se vsakodnevno soočate z zahtevami, ki jih prinaša izvajanje javnih naročil. Zakon o javnem naročanju (ZJN-3) določa stroga pravila, ki zahtevajo, da potrebe po blagu, storitvah ali gradnjah zadovoljujete prek ustreznih postopkov.

Pri tem se pogosto soočate z vprašanji, kot so:

  • Ali je določeno naročilo predmet javnega naročanja?
  • Kako pravilno izračunati ocenjeno vrednost in katere dejavnike pri tem upoštevati?
  • Kako pripraviti razpisno dokumentacijo, ki bo omogočila izbor najbolj usposobljenega izvajalca?

Na Šoli za naročnike boste našli odgovore na ta vprašanja in še mnogo več!

Z vami bosta priznani strokovnjakinji, Maja Prebil in Maša Arko, ki bosta na podlagi svojih bogatih izkušenj razložili ključne vidike pravil in postopkov javnega naročanja ter ponudili praktične rešitve za vaše vsakodnevne izzive.

Poleg tega bo predstavnik Ministrstva za javno upravo predstavil uporabo digitalnih orodij, kot sta e-JN in ESPD, ki sta nepogrešljiva za sodobno upravljanje javnih naročil.

Zakaj se udeležiti Šole za naročnike?

  • Poglobite svoje razumevanje zakonodaje in postopkov javnega naročanja.
    Prepričajte se, da razumete vse ključne vidike zakona ZJN-3 in se izognete napakam.
  • Pridobite praktične veščine za pripravo dokumentacije.
    Osvojite znanja, ki vam bodo pomagala pri oblikovanju razpisov in izbiri najboljših ponudnikov.
  • Spoznajte uporabo digitalnih orodij za javno naročanje.
    Odkrijte, kako lahko orodja, kot sta e-JN in ESPD, poenostavijo in pohitrijo vaše delo.

Kaj vam prinaša Šola za naročnike?

  • Celovit pregled pravil in postopkov javnega naročanja.
    Pridobili boste teoretična in praktična znanja, ki jih potrebujete za uspešno izvajanje naročil.
  • Praktične delavnice in prikazi.
    Poglobite svoje znanje z delavnicami, kjer boste reševali konkretne primere iz prakse.
  • Prilagojeno učenje za naročnike vseh ravni.
    Program je zasnovan tako, da ustreza tako začetnikom kot izkušenim naročnikom, ki želijo osvežiti svoje znanje.

Vaše veščine in razumevanje so ključ do uspeha pri javnem naročanju – poskrbite, da bodo na najvišji ravni!
Pridružite se Šoli za naročnike in se naučite samozavestno voditi postopke javnega naročanja, skladno z zakonodajo ter z odličnimi rezultati.

Program

1. DAN

8.30–9.00 Registracija udeležencev

9.00–10.30 1. del: Ključne aktivnosti pred začetkom postopka javnega naročanja

Teoretični del:

  • Izvajanje strokovnega dialoga
  • Metodologija izračuna ocenjene vrednosti
  • Preprečevanje nedovoljenega drobljenja javnih naročil
  • Razdelitev javnega naročila na sklope
  • Evidenčna naročila in izjeme

10.30–11.30 Delavnica: Izračun ocenjene vrednosti

Udeleženci na praktičnih primerih spoznajo metode izračuna ocenjene vrednosti in kriterije za določanje istovrstnosti javnih naročil. Delavnica vključuje reševanje konkretnih situacij za preprečevanje drobljenja javnih naročil.

11.30–12.00 Odmor s prigrizkom

12.00–13.00 2. del: Postopek javnega naročanja

Teoretični del:

  • Pregled vrst postopkov
  • Posebnosti posameznih postopkov
  • Določanje in upravljanje rokov

13.00–14.00 3. del: Načini zagotavljanja ustreznega blaga ali storitev

Teoretični del:

  • Oblikovanje tehničnih specifikacij
  • Pogoji za sodelovanje
  • Razlogi za izključitev ponudnikov
  • Merila za izbor
  • Zahtevana dokazila

14.00–15.00 Delavnica: Priprava pogojev za sodelovanje
Udeleženci razvijejo ključne dele razpisne dokumentacije za simulirano naročilo, z vključitvijo vseh ključnih elementov za zagotovitev transparentnosti in zakonitosti postopka.

2. DAN

8.30–9.00 Registracija udeležencev

9.00–10.00 5. del: Pregled in ocenjevanje ponudb 

Teoretični del:

  • Kriteriji za dopustnost ponudb
  • Postopek dopolnjevanja ponudb
  • Popravljanje računskih napak
  • Zahteve za pojasnjevanje ponudb

10.00–11.00 Delavnica: Pregled ponudb
Udeleženci analizirajo simulirane ponudbe, odločajo o njihovi dopustnosti ter razpravljajo o praktičnih izzivih pri ocenjevanju.

11.00–11.45 6. del: Odločitev o oddaji javnega naročila

Teoretični del:

  • Vrste odločitev
  • Časovni okvirji za sprejem odločitve
  • Načini objave odločitve

11.45–12.15 Odmor

12.15–12.45 7. del: Postopek vpogleda v dokumentacijo

Teoretični del:

  • Zahteve za vpogled
  • Organizacija in vodenje vpogleda
  • Časovni okviri pri vpogledu

12.45–14.00 9. del: Spremembe pogodbe o izvedbi javnega naročanja

Teoretični del:

  • Dovoljene spremembe pogodbe
  • Postopek sprememb in vrednostne omejitve
  • Prepoznavanje bistvenih sprememb

14.00–15.30 Praktičen prikaz digitalnih orodij za javno naročanje (eJN in eDosje)

  • Priprava in objava: Obvestila o naročilu, Popravka, Odločitve o oddaji
  • Postopek vpogleda v eDosje
  • Priprava obrazca ESPD

Delavnica: Praktični prikaz uporabe e-orodij na realnih primerih.

Predavateljice



Odvetnica Maja Prebil, Odvetniška družba Potočnik in Prebil o. p., d. o. o. 

Maja Prebil je odvetnica in partnerica v Odvetniški družbi Potočnik in Prebil o.p., d.o.o. in je specializirana na področju prava javnih naročil in gradbenega prava. S tema pravnima področjema se ukvarja tako s praktičnega vidika, kakor tudi s teoretičnega. V svojem poklicnem življenju svetuje strankam že v fazi priprave ponudb in sklepanja pogodb, redno pa zastopa stranke pred sodiščem, kar ji omogoča dobro poznavanje praktičnega vidika uporabe prava javnih naročil in gradbenega prava. Redno se ukvarja tudi s publicistično dejavnostjo, saj je avtorica številnih strokovnih člankov s področja javnega naročanja.


Odvetnica Maša Arko, Odvetniška družba Potočnik in Prebil o. p., d. o. o. 

Maša Arko je odvetnica v Odvetniški družbi Potočnik in Prebil in se poglobljeno ukvarja s področjem prava javnih naročil. Pri svojem delu svetuje naročnikom pri izvajanju postopkov javnega naročanja vse od priprave razpisne dokumentacije do izvedbene faze, kot tudi ponudnikom pri pripravi ponudb, vlaganju revizijskih zahtevkov in izvajanju javnonaročniških pogodb. To ji omogoča poznavanje praktičnega vidika javnih naročil z vidika vseh deležnikov v postopkih javnega naročanja. S tem področjem se ukvarja tudi teoretično, saj je (so)avtorica več strokovnih člankov ter publikacij s področja javnega naročanja.


mag. Ajda Kostanjšek  

Ajda Kostanjšek je zaposlena v Sektorju za sistem javnega naročanja na Direktoratu za javno naročanje na Ministrstvu za javno upravo, kjer se ukvarja z različnimi vidiki javnega naročanja. Njene glavne naloge vključujejo pripravo mnenj in stališč o vprašanjih s področja javnega naročanja ter izvajanje različnih oblik pomoči uporabnikom, ki vključujejo svetovanje, usposabljanje in podporo pri izvajanju postopkov javnega naročanja. S tem prispeva k učinkovitemu in zakonitemu izvajanju javnih naročil ter k transparentnosti in enakopravnosti v tem procesu.

Kotizacija in plačilo

  • 440,00 € brez DDV

Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV).  Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.

Ugodnost

Dodatne informacije

Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.

 

 

UL INFO TOK

Obveščanje o slovenskih
in mednarodnih
javnih naročilih
Spremljanje
javnih razpisov
Obveščanje o
zakonodajnih novostih
Zakonodaja
držav članic EU
na enem mestu ...

Preizkusi brezplačno

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti