Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
1. aprila 2018 je v skladu z Zakonom o javnem naročanju na slovenskem trgu javnih naročil nastopila obveza zagotavljanja elektronske oddaje ponudb v postopkih javnega naročanja. Naročniki morajo torej upoštevati obvezno elektronsko oddajo ponudb. Pri tem se naročnikom še vedno pogosto zastavljajo vprašanja, kako ustrezno pripraviti razpisno dokumentacijo, ki bo vključevala vsa potrebna določila v zvezi z elektronsko oddajo ponudb, v primeru katerih postopkov oddaje javnega naročila je elektronska oddaja ponudb obvezna ter kakšne so posebnosti priprave javnega naročila v primeru uporabe različnih postopkov oddaje javnih naročil.
Na seminarju Elektronska oddaja ponudb vam bodo predstavljene obveznosti v zvezi z uporabo elektronskih komunikacijskih sredstev pri oddaji ponudb in odgovori na najpogosteje zastavljena vprašanja v zvezi z elektronsko oddajo ponudb. Prikazana pa bo tudi ustrezna priprava razpisne dokumentacije in javnega naročila v primeru izvedbe posameznih postopkov oddaje javnih naročil, ki so določena v 39. členu Zakona o javnem naročanju.
8.30–9.00 Registracija udeležencev
9.00–09.30 Obveznosti elektronske oddaje ponudb
9.30–11.00 Priprava razpisne dokumentacije
11.00–11.30 Odmor
11.30–13.00 Priprava javnega naročila
13.00–13.30 Vprašanja
Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Sklic: 00 3400230119. Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.