Varno in zdravo na dogodke

Elektronska oddaja ponudb in elektronske dražbe - teorija in praksa

Datum: 29. 3. 2018, 8.30–14.30 – RAZPRODANO
Datum: 30. 3. 2018,
Lokacija: Dvorana Uradnega lista RS, Dunajska cesta 167, Ljubljana
Področje: Javna naročila
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija: 214,00 € brez DDV

O dogodku

Dodatna termina:

3. 4. 2018 – Celje

4. 4. 2018 – Ljubljana

S 1. 4. 2018 bo obvezno elektronsko oddajanje javnih naročil za vse naročnike.

Za še večje zmanjšanje obsega birokratskih postopkov v zvezi z javnimi naročili, bo vsa korespondenca potekala izključno z elektronskimi sredstvi (e-naročanje) in ne več po navadni pošti. To lahko poenostavi izvedbo javnega naročila, zmanjša količino papirne dokumentacije, pohitri postopke in zagotovi boljši izid postopka, saj spodbuja večjo konkurenčnost znotraj enotnega trga, hkrati pa tudi učinkovitost in transparentnost postopkov.

V praksi to pomeni, da bodo obvezna elektronska obvestila in elektronski dostop do razpisne dokumentacije, kot je bilo to urejeno že v obstoječem sistemu. Od 1. aprila 2018 pa bo obvezna elektronska oddaja ponudb (e-oddaja) za vse naročnike.

Na strokovnem seminarju vam bo strokovnjak na področju javnega naročanja mag. Uroš Škufca, predstavil določbe ZJN-3 glede obveznega elektronskega naročanja, nazorno prikazal sistem za elektronsko oddajo ponudb ter podlage in primere uporabe elektronskih dražb ter elektronskih povpraševanjih v okvirnih sporazumih.

Seminar je namenjen tudi udeležencem, ki niso specialisti za informacijske tehnologije, saj bo predavatelj na poenostavljenih primerih razložil osnove informacijskih elementov, ki se v praksi uporabljajo za zagotovitev ustreznosti elektronskega poslovanja (npr. kaj je elektronski podpis, načini zagotovitve pristnosti dokumentov, avtentifikacije uporabnika v sistem, kako poteka e-dražba v živo in drugo).

Program

8.30–9.00 Registracija

9.00–10.30 Uvod v obvezno elektronsko javno naročanje:

  • elektronsko javno naročanje pred in po ZJN-3
  • določbe v ZJN-3 glede obveznega elektronskega naročanja
  • izjeme, ko je mogoče uporabiti pisno oddajo ponudb
  • nekaj "poenostavljenih" tehničnih osnov elektronskega poslovanja za vsakogar

10.30–10.45 Odmor

10.45–12.00 Prikaz sistema za elektronsko oddajo ponudb:

  • zahteve glede sistemov in opreme za elektronsko oddajo ponudb
  • uporaba sistema v praksi na primeru

12.00–12.30 Odmor

12.30–14.15 Podlage in primeri uporabe elektronskih dražb in elektronskih povpraševanjih
v okvirnih sporazumih:

  • predpostavke za uporabo elektronskih dražb
  • vrste elektronskih dražb
  • praktični primer - prikaz delovanja elektronskih dražb
  • praktični primer - prikaz delovanja elektronskih povpraševanj v okvirnih sporazumih

14.15–14.30 Vprašanja in odgovori, diskusija ter izmenjava mnenj

Predavatelj

mag. Uroš Škufca, univ. dipl. prav., dipl. upr. org

Po poklicu je univerzitetni diplomirani pravnik (1998), diplomirani upravni organizator (1999), višji upravni delavec (1997) ter magister informacijsko – upravljalskih znanosti (2002). Poklicno kariero je začel na Centru Vlade RS za informatiko v letu 1997, sedaj pa je zaposlen v družbi Praetor d.o.o. kot izvršni direktor. Ima 20 let izkušenj na področju javnega naročanja in javno-zasebnih partnerstev, letno sodeluje ali svetuje pri več kot 100 javnih naročilih na področju nabave blaga, storitev in gradenj, zaradi česar ima bogate izkušnje na vseh področjih javnega naročanja. Področje javnega naročanja nadgrajuje s poznavanjem elektronskega poslovanja in svetuje pri razvoju različnih informacijskih sistemov. Od začetka kariere tudi aktivno dela na področju javnega naročanja kot predavatelj in moderator na številnih posvetih, konferencah, seminarjih in delavnicah. Je soavtor nekaj knjig in priročnikov s področja javnega naročanja ter avtor več deset člankov v zbornikih in revijah.

Kotizacija in plačilo

214,00 € brez DDV. Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Sklic: 00 3400290318. Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.

Ugodnost

  • 10-odstotni popust za 2 ali več udeležencev

Dodatne informacije

Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.

AAA Zlata odličnost
Prijavite se s svojim e-poštnim naslovom in prejmite kodo za 10 % popust.
Akcija traja od 4. do 25. 11. 2024.

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti