Varno in zdravo na dogodke

Šola za ponudnike – prenovljen program

Datum: 18. 3. 2025, 9.00–15.00
Datum: 20. 3. 2025, 9.00–15.30
Lokacija: dvorana Uradnega lista RS, Dunajska c. 167, Ljubljana
Področje: Javna naročila
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija: 440,00 € brez DDV

O dogodku

Zadnjih nekaj let smo z velikimi presežki izvajali seminarje na področju javnega naročanja, ki so pomagali številnim gospodarskim subjektom izboljšati njihove rezultate. Letos smo program še nadgradili in pripravili prenovljeno Šolo za ponudnike, ki vključuje tako teoretične osnove kot praktične delavnice za uspešno pripravo ponudb.

Gospodarski subjekti, ki sodelujete v postopkih javnega naročanja, se pri pripravi ponudb pogosto srečujete s številnimi vprašanji:

  • Kakšne pogoje lahko naročnik določi in kako jih pravilno razumeti?
  • Kaj storiti, če določenega pogoja ne izpolnjujete?
  • Kako dopolniti ponudbo in katera dokazila predložiti, da bo ponudba sprejemljiva?

Zaradi kompleksnosti postopkov javnega naročanja je dobro poznavanje vseh faz postopka in pravilna priprava ponudbe ključna za uspešno pridobivanje poslov. Zato smo za vas pripravili dvodnevni seminar, kjer boste pridobili celovito znanje za uspešno sodelovanje v postopkih javnega naročanja.

Seminar bo vodila odvetnica Maja Prebil, strokovnjakinja z bogatimi izkušnjami na področju javnega naročanja, ki že vrsto let svetuje in zastopa gospodarske subjekte v teh postopkih. Poleg teoretičnega znanja boste imeli priložnost sodelovati tudi v praktičnih delavnicah, kjer boste znanje utrdili na realnih primerih.

Program

1. dan

9.00–10.30 Teoretični del

  • Osnovni pojmi javnega naročanja
    Pregled najpogostejših pojmov in institutov, s katerimi se srečujejo ponudniki.
  • Vrste postopkov
    Razlaga postopkov, v katerih sodelujejo ponudniki, in strategije za uspešno oddajo ponudb.
  • Pogoji za sodelovanje in razlogi za izključitev
    Kaj mora ponudnik izpolnjevati, da bo njegova ponudba sprejemljiva, ter pregled najpogostejših razlogov za izključitev.

10.30–11.30 Tehnične specifikacije in merila za izbor

Razumevanje tehničnih zahtev naročnika in pravilno odzivanje nanje v ponudbi.

11.30–12.00 Odmor s prigrizkom

12.00–12.30 Vloga referenc in dokazil v postopku

Pregled ključnih dokazil za uspešno oddajo ponudbe in nasveti za njihovo pripravo.

12.30–14.00 Praktična delavnica: Priprava ponudbe

  • Pregled razpisne dokumentacije.
  • Identifikacija ključnih elementov ponudbe.
  • Strategija zastavljanja vprašanj naročniku.

2. dan

9.00–10.30 Teoretični del

  • Dopustnost ponudbe
    Kaj mora vsebovati ponudba in kako se izogniti pogostim napakam.
  • Dopolnjevanje in pojasnjevanje ponudb
    Kdaj in kako lahko ponudniki dopolnijo svojo ponudbo ter kako ustrezno odgovoriti na zahteve naročnika po pojasnilih.

10.30–11.30 Praktična delavnica: Popravljanje napak v ponudbi

Simulacija odprave napak v ponudbi: udeleženci prejmejo primer nepopolne ponudbe in pripravijo predlog za dopolnitev v skladu z zakonodajo.

11.30–12.00 Odmor s prigrizkom

12.00–14.00 Teoretični del

  • Vrste odločitev
    Pregled možnih odločitev naročnika in roki za njihovo sprejemanje.
  • Objava odločitve in vpogled v dokumentacijo
    Pravila za vpogled v razpisno dokumentacijo in ponudbe drugih ponudnikov.
  • Spremembe pogodbe o izvedbi javnega naročanja
    Pravne možnosti za dovoljene spremembe in postopek njihove izvedbe.

Predavateljica

 


Odvetnica Maja Prebil, Odvetniška družba Potočnik in Prebil o. p., d. o. o. 

Maja Prebil je odvetnica in partnerica v Odvetniški družbi Potočnik in Prebil o.p., d.o.o. in je specializirana na področju prava javnih naročil in gradbenega prava. S tema pravnima področjema se ukvarja tako s praktičnega vidika, kakor tudi s teoretičnega. V svojem poklicnem življenju svetuje strankam že v fazi priprave ponudb in sklepanja pogodb, redno pa zastopa stranke pred sodiščem, kar ji omogoča dobro poznavanje praktičnega vidika uporabe prava javnih naročil in gradbenega prava. Redno se ukvarja tudi s publicistično dejavnostjo, saj je avtorica številnih strokovnih člankov s področja javnega naročanja.
 
 

Kotizacija in plačilo

  • 440,00 € brez DDV

Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV).  Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.

Ugodnost

Dodatne informacije

Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.

 

UL INFO TOK

Obveščanje o slovenskih
in mednarodnih
javnih naročilih
Spremljanje
javnih razpisov
Obveščanje o
zakonodajnih novostih
Zakonodaja
držav članic EU
na enem mestu ...

Preizkusi brezplačno

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti