Varno in zdravo na dogodke

Izvajanje javnih naročil male vrednosti v praksi

Datum: 4. 2. 2025, 9.00–13.00
Lokacija: dvorana Uradnega lista RS, Dunajska c. 167, Ljubljana
Področje: Javna naročila
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija: 289,00 € brez DDV

O dogodku

Postopek oddaje javnega naročila male vrednosti predstavlja najbolj pogosto uporabljen postopek oddaje javnega naročila (49,11 % izmed vseh vrst postopkov), hkrati pa predstavlja tudi tretjino vseh vrst postopkov, zoper katerih je sprožen postopek pravnega varstva.

Postopek oddaje javnega naročila male vrednosti se lahko izvaja vse do mejnih vrednosti za objavo v Uradnem listu EU, kar daje postopku oddaje javnega naročila veliko težo in pomen.  Za naročilo male vrednosti velja, da je poenostavljen postopek oddaje javnega naročila, kar pa ne pomeni, da je izvedba te vrste postopka vedno enostavna.

Na seminarju bodo predstavljeni vsi instituti ZJN-3 glede izvedbe postopka oddaje naročila male vrednosti. Poudarek seminarja bo na praksi odločitev Državne revizijske komisije (oblikovanje predmeta, določitev rokov, izvedba pogajanj, dopolnitev ponudb, obveznost preveritve izjav …) in praktičnih napotkih, za učinkovito izvedbo postopka oddaje javnega naročila male vrednosti.

Splošno o naročilu male vrednosti

  • Mejne vrednosti za uporabo zakona
  • Mejne vrednosti za objavo
  • Posledice, če se mejne vrednost preseže
  • Oblikovanje predmeta in pravilna ocenjena vrednost

Dokumentacija v postopku naročila male vrednosti

  • Kaj mora vsebovati sklep o začetku postopka
  • Minimalno potrebna dokumentacija
  • Primeren rok za pripravo ponudbe
  • Finančna zavarovanja- katera se lahko zahteva, na kaj je treba biti pozoren pri presoji ustreznosti zavarovanj

Ocenjevanje in preverjanje ponudb v postopku naročila male vrednosti

  • Dokazovanje v naročilu male vrednosti
  • ESPD in izjava
  • Kdaj je treba preveriti izpolnjevanje pogojev?
  • Pojasnjevanje in dopolnjevanje ponudb
  • Neresnične izjave

Izvedba pogajanj v naročilu male vrednosti

  • Kdaj je primerno izvesti pogajanja?
  • Kako pravilno in učinkovito izvesti pogajanja?

Odločitev o (ne)oddaji naročila

  • Sprejem odločitve o oddaji naročila
  • Praksa DKOM v zvezi z zavrnitvijo ponudb

Vpogled v izbrano ponudbo

  • Vpogled po ZJN-3 in njegove omejitve
  • Ali ima neizbrani ponudnik, ki je oddal nedopustno ponudbo pravico do vpogleda?

Izvedba konkurenčnega postopka s pogajanji po neuspelem postopku naročila male vrednosti

  • Potrebna pozornost pri izvedbi konkurenčnega postopka s pogajanji kot posledica neuspešno izvedenega postopka naročila male vrednost

 

Predavateljica

Milena Basta Trtnik, direktorica podjetja Bonorum d.o.o.

Milena Basta Trtnik, univ. dipl. prav., direktorica podjetja Bonorum d. o. o. je specialistka za javno naročanje, koncesije, javno-zasebno partnerstvo in poslovanje javnih subjektov. Na omenjenih področij ima že dve desetletji izkušenj. Je izkušena predavateljica, avtorica številnih strokovnih prispevkov ter soavtorica ZJN-3 s komentarjem ter urednica ter soavtorica ZNKP s komentarjem, ki sta izšla pri Uradnem listu RS.

 

Kotizacija in plačilo

  • 289,00 € brez DDV

Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV).  Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.

Ugodnost

Dodatne informacije

Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.

 

 

Prijavite se
AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti