Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
Postopek oddaje javnega naročila male vrednosti predstavlja najbolj pogosto uporabljen postopek oddaje javnega naročila (49,11 % izmed vseh vrst postopkov), hkrati pa predstavlja tudi tretjino vseh vrst postopkov, zoper katerih je sprožen postopek pravnega varstva.
Postopek oddaje javnega naročila male vrednosti se lahko izvaja vse do mejnih vrednosti za objavo v Uradnem listu EU, kar daje postopku oddaje javnega naročila veliko težo in pomen. Za naročilo male vrednosti velja, da je poenostavljen postopek oddaje javnega naročila, kar pa ne pomeni, da je izvedba te vrste postopka vedno enostavna.
Na seminarju bodo predstavljeni vsi instituti ZJN-3 glede izvedbe postopka oddaje naročila male vrednosti. Poudarek seminarja bo na praksi odločitev Državne revizijske komisije (oblikovanje predmeta, določitev rokov, izvedba pogajanj, dopolnitev ponudb, obveznost preveritve izjav …) in praktičnih napotkih, za učinkovito izvedbo postopka oddaje javnega naročila male vrednosti.
Splošno o naročilu male vrednosti
Dokumentacija v postopku naročila male vrednosti
Ocenjevanje in preverjanje ponudb v postopku naročila male vrednosti
Izvedba pogajanj v naročilu male vrednosti
Odločitev o (ne)oddaji naročila
Vpogled v izbrano ponudbo
Izvedba konkurenčnega postopka s pogajanji po neuspelem postopku naročila male vrednosti
Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.