Varno in zdravo na dogodke

Kako pravilno izvesti javno naročilo za področje informacijskih tehnologij – praktična delavnica

Datum: 23. 1. 2025, 9.00–13.00
Lokacija: dvorana Uradnega lista RS, Dunajska c. 167, Ljubljana
Področje: Javna naročila
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija: 289,00 € brez DDV

Na trgu je danes na voljo vrsta seminarjev, predavanj in konferenc o javnih naročilih, kjer udeleženci pridobijo obširna splošna znanja o postopkih in poteku javnih naročil, vključno s postopki podajanja dodatnih pojasnil, dopolnjevanja ponudb in izdaje odločitev. Vendar ti programi praviloma ne osredotočajo na specifična področja nabav, kot je informacijska tehnologija.

Delavnica "Kako pravilno izvesti javno naročilo za področje informacijskih tehnologij", ki jo vodita izkušena strokovnjaka Kiar Istinič in Uroš Škufca, zaposlena v družbi Praetor, zapolnjuje to vrzel. Namen te delavnice ni zgolj obnavljanje splošnih določb postopkov, temveč priprava specifičnih pogojev, meril in pogodbenih določil, ki so prilagojeni potrebam informacijske tehnologije. Delavnica poudarja pomen povezovanja splošnih znanj z vsaj osnovnim razumevanjem tehničnih in tehnoloških zahtev IT sektorja, kar udeležencem omogoča pripravo pogojev, ki so sorazmerni in povezani s predmetom javnega naročila, oblikovanje meril, ki odražajo dejansko ekonomsko korist, in oblikovanje specifičnih pogodbenih določil, ki so ključna za uspešno izvedbo IT projektov.

Ta delavnica je ključnega pomena za strokovnjake za javna naročila, ki se želijo osredotočiti na informacijske tehnologije, saj je poleg teoretičnega znanja ključno tudi praktično poznavanje predmeta nabave. Udeleženci bodo tako pridobili ne le teoretično osnovo, ampak tudi praktične veščine, ki so potrebne za optimalno izvedbo javnih naročil na področju informacijskih tehnologij.

Program

  • Strežniki in mrežna oprema
  • Računalniki, prenosniki, tiskalniki
  • Vzdrževanje in nadgradnja informacijskega sistema
  • Licence, nakup in najem (standardna programska oprema)
  • Informacijski sistem – nakup
  • Arhiviranje in digitalizacija arhivskega gradiva

Kotizacija in plačilo

  • 289,00 € brez DDV

Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV).  Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.

Ugodnost

Dodatne informacije

Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.

  

 

 

Prijavite se
AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti