Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
Bi uporabljali mobilno aplikacijo, s katero bi lahko hitro in preprosto na enem mestu obnovili svoja zavarovanja, prijavili škodo, naročili asistenčno pomoč, pregledali stanje privarčevanih sredstev in imeli na varnem shranjene vse svoje zavarovalne pogodbe? Spoznajte i.triglav, ki omogoča vstop v svet sodobnega poslovanja s Skupino Triglav.
Mobilna aplikacija i.triglav je bila prvotno vzpostavljena leta 2017, s čimer so v Zavarovalnici Triglav želeli strankam čim bolj približati svoje storitve, zagotoviti enostavno, pregledno in obenem varno poslovno okolje. Z nadgradnjo, ki so jo izvedli v lanskem letu, in širšim naborom storitev prek pametnih naprav, so poskrbeli, da imajo zavarovanci enako ali še boljšo uporabniško izkušnjo, kot so jo deležni s spletno različico digitalne poslovalnice. »Zavedali smo se, da je prvotna aplikacija tako po dizajnu kot po funkcionalnostih v primerjavi s spletno različico i.triglav zastarela. Pri prenovi smo se zato osredotočili predvsem na odlično uporabniško izkušnjo, dizajn in razvoj visoko kakovostne programske opreme. Nove funkcionalnosti aplikacije zagotavljajo, da imajo uporabniki mobilno zavarovalnico vselej na dosegu roke in ko posamezne storitve oziroma informacije res potrebujejo. Kjer koli in kadar koli lahko na enem mestu pregledujejo in upravljajo svoja zavarovanja in ugodnosti, prijavijo škodo, naročijo asistenco, spremljajo vrednosti svojih naložb in komunicirajo z zavarovalnico,« pravi Sandra Škrlec Marter iz Službe za digitalno platformo Zavarovalnice Triglav in vodja projekta prenove mobilne aplikacije i.triglav.
Dejstvo je, da vedno več uporabnikov želi brezhibno digitalno izkušnjo, to je enostavno uporabo aplikacije z možnostjo dostopa do večine storitev v nekaj klikih. »V Triglavu sledimo globalnim digitalnim trendom in potrebam svojih strank, ki storitve vse pogosteje opravljajo po elektronski poti. Ta delež se je najbolj vidno povečal v času epidemije novega koronavirusa, ko je bilo osebno poslovanje zaradi omejitve fizičnih stikov okrnjeno. Takrat se je še posebej izkazala vrednost sodobnih digitalnih rešitev, ki omogočajo poslovanje na daljavo, in ena izmed teh je tudi i.triglav,« trdi Goran Jurošević, direktor Službe za digitalno platformo v Zavarovalnici Triglav.
Digitalno poslovalnico i.triglav trenutno uporablja približno petina Triglavovih strank, število uporabnikov pa v skladu s trendi v drugih panogah postopoma narašča. Stranke lahko tako s pomočjo omenjene mobilne zavarovalnice hitro in preprosto na enem mestu opravijo večino zadev v povezavi s svojimi zavarovalnimi pogodbami ter koristijo druge storitve. »Zavarovanci lahko prek i.triglava sklenejo ali obnovijo zavarovanja, tista, ki jih sicer lahko sklenejo in obnovijo prek spleta, prijavijo škodo in spremljajo status reševanja svojega škodnega primera, naročijo asistenčno pomoč, pregledajo podrobnosti zavarovanj in ugodnosti oziroma popuste v okviru Triglav kompleta ter oddajo vlogo za urejanje sprememb na zavarovalnih policah ali sprememb osebnih podatkov. Mobilna aplikacija tako kot spletna različica i.triglava omogoča še prikaz vseh obvestil in dokumentov iz naslova zavarovanj ter prikaz stanja varčevanja pri Triglav Skladih in stanja sredstev iz naslova življenjskih zavarovanj. Na voljo je tudi možnost pošiljanja sporočil in arhiv celotne komunikacije med stranko in zavarovalnico,« našteva Škrlec Marterjeva.
Mobilno aplikacijo i.triglav je mogoče brezplačno prenesti iz trgovin aplikacij za pametne telefone (App Store, Google Play in AppGallery).
Prenovljena mobilna aplikacije i.triglav kot taka predstavlja učinkovito orodje, ki strankam omogoča sodobno poslovanje s Triglavom. »Želimo si, da bi i.triglav uporabljalo čim več zavarovancev, saj s tem največ pridobijo prav oni. Tako jim omogočamo, da na enem mestu, kadar koli in kjer koli koristijo številne zavarovalniške storitve in imajo vpogled v svoja zavarovanja,« še izpostavlja Škrlec Marterjeva.
V Zavarovalnici Triglav pri razvoju digitalnih storitev uporabljajo vsa razpoložljiva orodja, da so podatki uporabnikov zavarovani na najvišji možni ravni in da so vsebine strankam prilagojene njihovim potrebam. »V središču našega delovanja je vselej stranka, ki ji želimo zavarovalniške storitve čim bolj približati, zagotoviti enostavno, pregledno in obenem varno poslovno okolje. V koraku z uporabniki odgovarjamo na izzive sodobnega časa, sledimo potrebi digitalne in tehnološke preobrazbe naših produktov,« je povedal Jurošević.
V epidemiji se je še bolj kot sicer pokazala potreba, da Skupina Triglav v čim večji meri omogoča koriščenje svojih storitev tudi po digitalni poti. Prek spleta v Zavarovalnici Triglav nudijo sklepanje najbolj pogostih zavarovanj in seveda tistih, ki sodijo med manj kompleksna v smislu sklenitve in so preprosta za razumevanje. Tako lahko stranke prek spleta sklenejo ali obnovijo 20 različnih zavarovanj, in sicer s področij vozil, doma, življenja, naložb in pokojnin, zdravja, prostega časa, osebnih zavarovanj ter zavarovanj malih živali.
»Čeprav splet postaja vse pomembnejša prodajna pot, v primerjavi z drugimi (klasičnimi) prodajnimi potmi še vedno predstavlja manjši del prodaje. Strankam moramo zato omogočiti vse možne (alternativne) poti kakovostne ponudbe različnih storitev. Še posebej take, ki jim prihranijo čas in pot, ob tem pa zagotavljajo visoko kakovost. Pomembno je, da ustvarimo optimalno sinergijo med digitalnim in ne digitalnim svetom z namenom vzpostavitve vsekanalnega poslovanja,« izpostavlja Juroševič.
Kljub prednostim, ki nam jih nudi digitalni svet, se namreč v Triglavu zavedajo tudi pomena osebnega poslovanja, ki je nekaterim zavarovancem bliže. Stranke se lahko tako še vedno obrnejo na svojega zavarovalnega zastopnika ali storitve koristijo v njihovih poslovalnicah. Za bolj kompleksna zavarovanja vsekakor svetujejo pogovor s svetovalcem oziroma zavarovalnim zastopnikom, saj je pri sklepanju zavarovanj ključno, da je uporabnik seznanjen s tem, kakšna so kritja in za katere nevarnosti. Včasih se namreč pokaže zanimanje za določene posebnosti, ki jih – vsaj ne vseh – preko digitalnih prodajnih poti ni mogoče pokriti. »Komitenti smo pri poslovanju z bankami že zelo dobro usvojili digitalno poslovanje, zavarovalništvo pa na tem področju zelo hitro sledi bančništvu. Prostor za napredek je med drugim pri razvoju novih inovativnih elektronskih storitev in produktov, s katerimi bomo še izboljšali in prilagodili uporabniško izkušnjo strank njihovim željam, povečali njihovo zadovoljstvo s poslovanjem na daljavo in nenazadnje k odločitvi za takšno poslovanje pritegnili čim več zavarovancev,« pojasnjuje Juroševič in poudarja, da je pri digitalizaciji zavarovalniških storitev največji izziv zagotavljanje ustrezne varnosti podatkov uporabnikov in tudi digitalno vključevanje strank, saj je potrebno uporabnike za izvedbo personaliziranih elektronskih storitev tudi identificirati.
V Zavarovalnici Triglav napovedujejo, da bodo mobilno aplikacijo i.triglav tudi v prihodnje aktivno razvijali in nadgrajevali z novimi funkcionalnostmi. Tako želijo strankam omogočiti še optimalnejšo, bolj interaktivno in personalizirano izkušnjo mobilnega poslovanja z zavarovalnico.
V Skupini Triglav so prenovili tudi korporativno-produktna spletna mesta družb v regiji Adria. Skladno z enotno in celovito digitalno podobo so bili ključni cilji poenotenje spletnih strani na ravni Skupine ter oblikovna posodobitev in boljša uporabniška izkušnja, kar predstavlja izhodišče za nadaljnjo digitalno transformacijo družb v regiji.
Poleg i.triglava Skupina Triglav nudi tudi mobilno aplikacijo Triglav vreme, prek katere lahko uporabniki spremljajo različne vremenske dogodke in se pravočasno pripravijo nanje. Aplikacija ima trenutno okoli 90.000 uporabnikov. V Sloveniji je na voljo tudi inovativna aplikacija DRAJV. Gre za rešitev, ki temelji na tehnologijah telematike in pomaga k varnejši vožnji. Aplikacija DRAJV spremlja in ocenjuje vožnjo, mesečno jo uporablja več kot 60.000 uporabnikov, skupno pa so ti prevozili že več kot milijardo varnih kilometrov.
Vir: Triglav.