Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
"Bo že naša poslovna asistentka organizirala dogodek." velikokrat slišimo, ko gre za dogodek, ki so se ga v podjetju odločili organizirati. Lahko gre za srečanje zaposlenih, srečanje poslovnih partnerjev, otvoritev novih prostorov ali kaj podobnega. A tako kot za vsako drugo področje, je tudi za dogodke potrebno imeti dovolj znanja in izkušenj, da na koncu dosežemo cilj, ki smo si ga zadali.
Običajno je ta cilj odlično izveden dogodek in zadovoljni udeleženci. Za dosego tega moramo pravilno izbrati lokacijo in nastopajoče, da bodo ustrezali tipu dogodka, hrana mora biti na nivoju, saj si jo gostje še kako dobro zapomnijo, organizator mora imeti visoko sposobnost prilagajanja spremembam, pomembno je, da v naprej predvidimo morebitne napake/kaj gre lahko narobe in se jim izognemo, da vnesemo v komunikacijo tudi osebni pristop …
Ravno zato, da se vse »sestavine dobrega dogodka pravilno zmešajo«, je priporočljivo, da se zaposleni, ki se s tem področjem ukvarjajo, izpopolnijo in pridobijo ustrezna znanja ali, da podjetje, kadar gre za večje in pomembnejše dogodke, najame zunanjega organizatorja. Vedno imejmo v mislih, da želimo ohraniti dobro ime podjetja in nasmehe na obrazih ljudi, ko bodo odhajali z našega dogodka.
Če želite izvedeti več o organizaciji dogodkov, se nam pridružite na seminarju – Organizacija dogodkov in pridobivanje sponzorjev, in sicer 17. junija 2020 v prostorih Uradnega lista RS.
Vir: Urša Žorž