5 praktičnih nasvetov za podjetnike, ki si želijo najti in obdržati svoje mesto pod soncem

Objavljeno: 16. 9. 2015

1.    Investigate/raziskovanje

Opazuj ljudi. Kako se obnašajo? Kaj delajo? Kaj jih moti? Kaj si želijo? Odkrivaj njihove potrebe. Pridobi si relevantne informacije. Z drugimi člani svojega tima deli vse podatke in občutja. Bistveno za razumevanje na tej, začetni točki: v današnjem svetu ne prodajaš tistega, kar znaš narediti. Prodajaš tisto, kar ljudje kupujejo. Se boš že naučil/-a, kako to narediti (oziroma urediti).

2.    Define/opredeljevanje

Odloči se in razvij svoj izziv. Potrudi se ga razumeti. Izziv razčleni v manjša, bolj obvladljiva izhodišča in jih jasno redefiniraj.

3.    Envision/zamišljanje

Čas za ustvarjalno razmišljanje. Predstavljaj si veliko možnih načinov, kako bi se lahko soočil/-a z izzivom. Pomagaj si z orodji ustvarjalnega (Pečjak) ali lateralnega (de Bono) razmišljanja. Razmišljaj v timu, ki ga sestavljajo tudi ljudje, ki o izzivu ne vedo nič. Želimo čim več alternativnih rešitev in idej. In nobenega ocenjevanja in kritiziranja. Raziskuj neverjetno, nesmiselno in nemogoče. Gradi na idejah drugih. Vsaka šteje.

4.    Appraise/vrednotenje

Čas za ovrednotenje vseh nabranih idej. Skupaj s preostalimi člani tima jih razvrsti glede na izvirnost, vrednost in izvedljivost. Tako izberete ideje, ki so za vas najboljše.

5.    Start!/začetek

Predstavi in ob tem prodaj idejo vsem, ki se jih tiče. Mobiliziraj jih, da pripravite načrt udejanjanja. Akcija!

Še glavni nasvet:

Sprejemaj hitre odločitve: da ali ne. In potem pojdi hitro v izvedbo.

Več se boš naučil/-a iz lastnih napak kot iz tujih uspehov. Zato raje naredi veliko napak.

Nagrajuj uspehe, praznuj neuspehe, kaznuj neaktivnost!

Vir: Po modelu I. D. E. A. S. Dimisa Michaelidesa zapisala njegova licencirana trenerka mag. Nastja Mulej, izobraževanje 12 dejavnikov inoviranja od 18. 9. vsak petek zjutraj na GZS.

 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti