Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
Eden najpomembnejših razlogov za povečevanje števila poslovnih dogodkov je spoznanje, da so ti odlično sredstvo za prepričevanje in prenašanje sporočil v poslovne namene.
Kakšen dogodek torej pripraviti in predvsem, kako ga pripraviti, da bodo vaši gostje res zadovoljni?
Svoj cilj boste dosegli z ustvarjanjem izjemnih doživetij, ki nagovarjajo čustva vseh prisotnih. Občinstvo boste tako pridobili na svojo stran in gostje bodo posledično postali bolj dovzetni za sporočila, ki promovirajo podjetje, vaše izdelke ali storitve.
Vendar, kako to uspešno izpeljati in še pomembneje, kako osvojiti srca vašega občinstva?
Najpomembneje je, da dogodek prilagodite svoji ciljni skupini. Poskrbite za ustrezen sprejem, dekoracijo, sedežni red, izbor glasbe, pogostitev in spremljevalne aktivnosti.
Da bo vse teklo kot po maslu, nikar ne pozabite na dovoljenja, časovnico, odkljuknico in plan B. Naj bo dogodek klasičen ali ekstravaganten, poskrbite, da bo nepozaben.
In kako to dosežete?
Vedno imejte v mislih, da tisto, kar zares šteje, so malenkosti. Zveni zapleteno? Pridružite se nam v mesecu septembru na delavnici Organizacija dogodka od A do Ž in z vami bomo delili naše znanje in dolgoletne izkušnje.
Simona Lobnik Ambrožič, direktorica podjetja EVRA d. o. o.